Ik kan ze animeren, jammer genoeg heb ik net niet genoeg grafische vaardigheden om zelf ook goede te ontwerpen.quote:
Soms is een keer bloemen leuk. Heel soms. 1 keer ih jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.
Hij werkt die dagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?
M'n vriend en ik doen samen iets voor elkaar, scheelt wel een hoop gestress over cadeautjes
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan ze animeren, jammer genoeg heb ik net niet genoeg grafische vaardigheden om zelf ook goede te ontwerpen.
Eerste keer was 5 jaar geleden, maar doe het pas sinds mijn afstuderen regelmatiger. Het is gewoon bijverdienen, dus doe niet aan actieve klant acquisitie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat is wel tof man. Doe je het al lang?
Beetje mond op mond reclame en bij je in de buurt zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerste keer was 5 jaar geleden, maar doe het pas sinds mijn afstuderen regelmatiger. Het is gewoon bijverdienen, dus doe niet aan actieve klant acquisitie.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe niet man, straks is ze zwanger door je sperma fortissima.
Onderschat mij niet gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.
Plus ze woont helemaal in Groningen, wat wil ze doen met haar zwangere lijf, met de bus?
Nieuw bedrijfje gestart naast m'n werk, moet een logo hebben voor de moneys. Denk dat ik maar zo'n logo contest ga houden.quote:
Grappige is dat het wel mond op mond is, maar dat ik in mijn directe omgeving geen klanten heb. Moet altijd best een end rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje mond op mond reclame en bij je in de buurt zeker?
Vriendinnen van mijn vriendin hadden dat ook gedaan en die hadden er uiteindelijk best een fresh logo er aan over gehouden. Heb de mijne wel zelf ontworpen, maar mijn site staat al 2 jaar in de steigers omdat ik niet weet wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:17 schreef Faeroer het volgende:
Nieuw bedrijfje gestart naast m'n werk, moet een logo hebben voor de moneys. Denk dat ik maar zo'n logo contest ga houden.
samenvatting ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellen
Jemig, dat is toch al 10000000x gepost hierquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Dima heb je srs geil gedaan met je nichtje?
Ik vind Dima apart.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, dat is toch al 10000000x gepost hier
Dank
alimentatie heeft geen bus nodig hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.
Plus ze woont helemaal in Groningen, wat wil ze doen met haar zwangere lijf, met de bus?
heb je dat nodig dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
Een bedrijf gevonden dat autobekleding schimmel vrij maakt voor maar 60 euro
nee ik zoek dingen ook altijd vd lol uitquote:
en je auto lekt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja achterbank heeft wat schimmel doordat ik er twee maanden amper mee gereden heb
Jij bent echt smerigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
Een bedrijf gevonden dat autobekleding schimmel vrij maakt voor maar 60 euro
meer rijden danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is gewoon een oude auto die zijn vaak vochtig van binnen in de winter
opel corsaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor waggie hebben jullie eigenlijk?
sana nequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
sjow toet! toet! pew pew boing boingquote:
Mss heb ik hem wel gestolenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Als je Corsa nog niet gestolen is moet het echt verschrikkelijk smerig zijn van binnen![]()
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beschimmelde auto..wat voor tokkie ben je dan??
is je leven zo slecht dat je je alleen goed kunt voelen door andere af te krakenquote:
Ja, als die 30 jaar stil staatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.
Verwend kindquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ik ging met tegenzin op rijles, als extra motivatie staat er al een auto klaar.
Voor een deel is het wel fijn, je mist alleen de zekerheid van een vast inkomen. De ene keer is je portemonnee dik gevuld, de andere keer haal je de eind van de maand kielekiele.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie iedereen ook voor zichzelf werken he. lekker hoor
Zou ik ook nog wel eens een keer willen doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ik ging met tegenzin op rijles, als extra motivatie staat er al een auto klaar.
quote:
Doen alle turken toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |