Heb saaiste practicum ever shoot mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat doen jullie zoal overdag? Of heeft iedereen wajong hier?

mag nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb saaiste practicum ever shoot me

ik zal wel ff schietenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

Transactie van zelfrespect in ruil voor egoboost lijkt me geen goede deal hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ik moet iets om m'n ego enigszins op peil te houden he.

gooi het in de groep danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellen

uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk geeindigd met dat huisje waar je toen (lang lang geleden) naar keek?

Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe niet man, straks is ze zwanger door je sperma fortissima.

Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat was
maar als het die is waar ik nu woon: dan goed

Videoklus, gewoon freelance of wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer en doe zo nu en dan een videoklus. Ben nu bezig met het samenvatten van teksten van mijn medestudenten die de brontekst niet helemaal lijken te hebben begrepen.
Fok! is dus een fijne afleiding.

hij heeft al jaren een vriendin hoor, zo vrij is z'n lans nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Videoklus, gewoon freelance of wat?

Bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.

Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.

oh, nee, dat was een andere (denk ik)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?

Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Videoklus, gewoon freelance of wat?

Je gaat nu niet bekennen he Ober?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?

Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?

Chai, ik kies jou!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus nou is het klaar, als je dat wil weten google je het maar, daaaaag

Kan jij bedrijfslogo's maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.

ai player gianni's tactieken liggen; hij dmt dames met koopwoningen, smoofquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?

Zo tussen je ogen. BAMMquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

Volgende keer even de verwarming uitdraaien 's avondsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |