smoothiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:21 schreef Stimorol- het volgende:
Smoothie gehad met spinazie, halve banaan, wat aardbeien en havermout, melk en heb alweer honger
![]()
Nog nooit gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:26 schreef niels0 het volgende:
https://oceanwide-expeditions.com
Ook wel tof zo'n arctic cruise. Beetje prijzig dat wel, maar het is weer 'ns wat anders.
Ik mag zo min mogelijk zuivel en brood.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:23 schreef niels0 het volgende:
Sneetje roggebrood met kaas ofzo nemen Stim. Dat zet uit in je maag. Vult prima.
Omelet du fromage?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mag zo min mogelijk zuivel en brood.
Dus dan zit je aan dit soort dingen
Maak morgen wel een omelet. Vult beter.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mag zo min mogelijk zuivel en brood.
Dus dan zit je aan dit soort dingen
Maak morgen wel een omelet. Vult beter.
7k voor een vakantie wtfquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:26 schreef niels0 het volgende:
https://oceanwide-expeditions.com
Ook wel tof zo'n arctic cruise. Beetje prijzig dat wel, maar het is weer 'ns wat anders.
Sowieso nooit op een cruise geweest. Ik ben wel 'n keer in de poolcirkel geweest nabij Moermansk en Nova Zembla maar dat was voor het werk.quote:
Ik vind het ook duur, maar het lijkt me wel een onvergetelijke belevenis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
7k voor een vakantie wtf
Met zon bedrag kan je meer van de wereld zien.
Oke oke. Cruise lijkt me echt geen zak aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sowieso nooit op een cruise geweest. Ik ben wel 'n keer in de poolcirkel geweest nabij Moermansk en Nova Zembla maar dat was voor het werk.
smelt dat een bietje danquote:
Tussen de bejaarden zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Cruise lijkt me echt geen zak aan eigenlijk.
Ja precies. Gaat echt een apart slag volk naar toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tussen de bejaarden zitten.Net zoiets als een trip met de Ghan Railway door Australië. Lijkt me een leuke trip, maar je zit dan wel tussen de gepensioneerden en dat lijkt me helemaal niks.
Neeeee smaakt heel andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt op feta?
ik hou niet zo van feta
Turk sws, AH zou het ook moeten hebben. Ik vind het super lekker in een Pide brood en dan onder de grillquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar koop je dat? bij "de turk" of heeft een ah xl ofzo het ook?
1 man sterkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
[..]![]()
Je weet duidelijk niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt.quote:
Verdien je zo weinig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
Aanslag personenbelasting federale overheidsdienst: ¤ 0,00
Ah zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Contracten altijd via Nederland, daar mag ik wel aftikken. Hier in België betaal ik nada.
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Contracten altijd via Nederland, daar mag ik wel aftikken. Hier in België betaal ik nada.
Geen vakantie hebbenquote:
Okay, lekkahquote:
Bietje zuip'n, bietje steel'n.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt
Nog plannen dit weekend?
Geen idee. Ik ben gewoon een nette burger. Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje. Ik betaal wel iets in België. Provinciebelasting bijvoorbeeld, maar dat is zo weinig en natuurlijk BTW over produkten en diensten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:02 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Ah zo.
De Belgische belastingdienst lijkt me ook vrij makkelijk te tillen.
Brainwashed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje.
Ah, jij bent er zo eentjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:05 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Bietje zuip'n, bietje steel'n.
Zolang de rest maar betaald. Dat is mijn motto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben gewoon een nette burger. Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje. Ik betaal wel iets in België. Provinciebelasting bijvoorbeeld, maar dat is zo weinig en natuurlijk BTW over produkten en diensten.
Een grappenmaker? Jep, guilty.quote:
Jij komt ook aan de beurt. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang de rest maar betaald. Dat is mijn motto.
Nee volgende week zaterdag vertek ik. Ik heb volgende week ook nog school eigenlijk. Moet natuurlijk wel de voorbeeldige leerling blijven.quote:
Ik zie dat je pas sinds vandaag op FOK! bent. Welkom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:12 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Een grappenmaker? Jep, guilty.
Oh ja Barcelona. Tof. Lekker weg uit Nederland. Je hebt groot gelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee volgende week zaterdag vertek ik. Ik heb volgende week ook nog school eigenlijk. Moet natuurlijk wel de voorbeeldige leerling blijven.
Ga geen vakantie vieren daar Niels0quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja Barcelona. Tof. Lekker weg uit Nederland. Je hebt groot gelijk.
Dat had ik begrepen ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga geen vakantie vieren daar Niels0
Lijkt me erg interessant. Zo'n roddelclubje met de laatste nieuwtjes over...fokkersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt.
Ben uiteraard een kloon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie dat je pas sinds vandaag op FOK! bent. Welkom.
Ja, is mooi man. Maar jij mag niet joinen want je bent niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg interessant. Zo'n roddelclubje met de laatste nieuwtjes over...fokkers
van een gebande?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:24 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Ben uiteraard een kloon.
Maar dank je.
Dan zou ik dat hier niet zeggen natuurlijk.quote:
oke wchquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:39 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat hier niet zeggen natuurlijk.
oh op die manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee 1 uur. En vrijdag tot 15:00 zonder pause. Kan er mee leven.
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...quote:
ach ja, kleinigheidje heb je al snelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...
Ik had het woord debiel gewoon niet moeten gebruiken denk ik.
Op de dag dat jij aantrekkelijk word.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...
Ik had het woord debiel gewoon niet moeten gebruiken denk ik.
Ouchquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de dag dat jij aantrekkelijk word.
pewquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi zoquote:
quote:
Nee.quote:
Figure it out.quote:
Gewoon rip-off van KLB / Negersquote:
Zeg dan gewoon wie je bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:15 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
Cachie, ik kan nog geen DM's sturen.
Fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef xcachet het volgende:
Maar je noemt mij cachie. Dat doet niet iedereen... Even denken
niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen noemt jij toch cahcie?
of xzakje..
Is mijn koosnaampje voor je, heb nooit toestemming gegeven aan al die gekken om je ook zo te noemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef xcachet het volgende:
Nee gewoon cachet. Alleen sg noemt mij zakjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen noemt jij toch cachie?
of xzakje..
cachie klinkt beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee gewoon cachet. Alleen sg noemt mij zakje
trollquote:
Was dat een gok?quote:
ja ik heb dat linkje onderaan al kliktquote:
Goed zo knul. En je had ook kunnen googlen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja ik heb dat linkje onderaan al klikt
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
lol. Tijdens m'n verblijf in het cachot kreeg ik nog een berichtje van Tardis dat ik er moest optyften omdat het daar zijn domein is.
watquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
lol. Tijdens m'n verblijf in het cachot kreeg ik nog een berichtje van Tardis dat ik er moest optyften omdat het daar zijn domein is.
Lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
waarom? waarom??
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/o(...)ndel_speciaal__.html
Haha, nice.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
waarom? waarom??
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:
Nee. Ik kreeg een reaktie van Tardis in m'n fobo tijdens m'n ban. Ik zie het ook vandaag pas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watben je gebanned en dan nog die drang om je constant met FOK! te bemoeien
![]()
lol
Hoi.quote:
*reactiequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik kreeg een reaktie van Tardis in m'n fobo tijdens m'n ban. Ik zie het ook vandaag pas.
[..]
Hoi.
Net zo vet enzo als een broodje kebab maar wel oerhollandsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na een paar bier te veel zou ik het misschien ook nog wel bestellen
Mjam...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
waarom? waarom??
[ afbeelding ]
zou proberen wanneer niemand kijkt/10quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
waarom? waarom??
[ afbeelding ]
Waarom als niemand kijkt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
zou proberen wanneer niemand kijkt/10
probeer dat in italie maar eens uit te leggen, een pizza met frikandel..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
*reactie
[..]
Net zo vet enzo als een broodje kebab maar wel oerhollands
hhahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op aantrekkelijke jongens/mannen valt, maar als je als man goed in de markt zit is het wel lastig nooit vreemd te gaanKans is dus groot dat je het met een nieuwe vriend gewoon weer treft hoor.
Of hier in Nederland bij een gemiddelde pizzariaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probeer dat in italie maar eens uit te leggen, een pizza met frikandel..
Zal jou eens googlen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed zo knul. En je had ook kunnen googlen.
guilty pleasure want het is uiteindelijk gewoon baggervreten natuurlijk en het is ook nog eens pizzaschennis.quote:
Niks mis met baggereten op zijn tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
guilty pleasure want het is uiteindelijk gewoon baggervreten natuurlijk en het is ook nog eens pizzaschennis.
of hier in NL bij een bovengemiddelde pizzeriaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of hier in Nederland bij een gemiddelde pizzaria
Kom we gaan rolschaatsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of hier in NL bij een bovengemiddelde pizzeria
of snackbarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of hier in NL bij een bovengemiddelde pizzeria
wowquote:
Heerlijke .gifquote:
Niet jij bent die kale balquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben die gast die op het eind opeens links in beeld verschijnt
Zelfs niet als dat met SG kon?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook goed, zo lang ik maar niet op rolschaatsen hoef te staan
Zoals nagels lakken en puppy's aaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg andere leuke dingen om met sg te doen..
die 2 gaan niet samen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zoals nagels lakken en puppy's aaien
Vertelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg andere leuke dingen om met sg te doen..
KLB / Nagellakquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 2 gaan niet samen.
ook zou ik het wel raar vinden om mn nagels te gaan lakken
Een beetje gay is okayquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 2 gaan niet samen.
ook zou ik het wel raar vinden om mn nagels te gaan lakken
Dat spijt onsquote:
Praat voor jezelf.quote:
Denk alleen debielen die nummers wisselen op FOK! en in FOK! WA groepjes zitten. Die zitten hier niet veel volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wie heeft er nog meer een bedselfie van antiloper gehad?
nopequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
hij wil jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen debielen die nummers wisselen op FOK! en in FOK! WA groepjes zitten. Die zitten hier niet veel volgens mij.
Heb mn topic al gevondenquote:Hoi
Is het raar of juist normaal om je penis te tonen aan je vrienden.
Of samen is in een groepje te rukken?
( 14 j )
Mvg
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat die onderliggende woede gewoon bekoelen johquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijkt met een 2NutZ citaat in je sig
Als PRISM van FOK! weet ik nog wel eens wat en hoor je nog wel eens wat en wat ik over haar heb gehoord... damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hey 2nutz
is die liszle echt zo'n fokmaagd neukertje ?
dankjewel voor je reactiequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat die onderliggende woede gewoon bekoelen johhet is maar internet.
[..]
Als PRISM van FOK! weet ik nog wel eens wat en hoor je nog wel eens wat en wat ik over haar heb gehoord... damnJe kan het ook wel een beetje zien nu aan haar gedrag.
Tijden niet op FOK! geweest... relatie uit en gelijk elke dag 100 foto's posten omdat al die maagdjes niet kunnen stoppen met kwijlen en complimenten geven
ik ken dr niet. wel mooie ogen op zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat die onderliggende woede gewoon bekoelen johhet is maar internet.
[..]
Als PRISM van FOK! weet ik nog wel eens wat en hoor je nog wel eens wat en wat ik over haar heb gehoord... damnJe kan het ook wel een beetje zien nu aan haar gedrag.
Tijden niet op FOK! geweest... relatie uit en gelijk elke dag 100 foto's posten omdat al die maagdjes niet kunnen stoppen met kwijlen en complimenten geven
Sowieso wel mooie meid verder toch...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken dr niet. wel mooie ogen op zich
Geen probleem. Als je nog geïnteresseerd bent heeft ze ook pics van haar tieten in de FOK.rar staan.quote:
ja, niet verkeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso wel mooie meid verder toch...
Die Dima in serie die ik keek was neef van sexy chick.quote:
mag ik vragen als jij een link voor me hebt ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso wel mooie meid verder toch...
[..]
Geen probleem. Als je nog geïnteresseerd bent heeft ze ook pics van haar tieten in de FOK.rar staan.
sommige dingen hoef je niet op fok te zetten...quote:
Maar ze is dus wel sexy anders zou je dat allemaal niet doen. Hook me up bruh.quote:
Zelf nooit zoiets meegemaakt, maar schijnt best vaak voor te komen bij kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
nee
heb wel xtje gedroogneukt met mn nichtjein haar bed...
![]()
Gewoon high natty test.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze smerige geile turk ben ik
Hee ZwarteHorkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:23 schreef LompeHork het volgende:
Gelukkig is het al twee keer gequote voor het nageslacht.
high natty test waarom low test beta faggot danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon high natty test.
Ben nu verliefd op je nichtje (mits 18+).
kan je quote ff aanpassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelf nooit zoiets meegemaakt, maar schijnt best vaak voor te komen bij kinderen.
Betekent nog niet dat je het op FOK hoeft te zetten trouwens.
De test wordt binnengehouden door andere dingen. Ik ben geen expert maar wil er graag over praten onder het genot van een kopje thee samen met je nichtje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
high natty test waarom low test beta faggot dan
Sorry die heb ik niet. De fok.rar ook niet meer. Chai weet dat vast wel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij een link voor me hebt ?
Jij hebt echt geen filter. Meloewa ook niet.quote:
brengt toch de meest leuke karakters voort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen filter. Meloewa ook niet.
Heb mijn quote aangepast abi, maar dan moet je mijn reactie in jouw post ook even aanpassen anders staat het er nog steeds in andere woorden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je quote ff aanpassen
en de rest ook
nou, vooruit, omdat ik zo'n goed mens benquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je quote ff aanpassen
en de rest ook
Is dit serieusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
nee
heb wel xtje gedroogneukt met mn nichtjein haar bed...
Zelf nooit zoiets meegemaakt, maar schijnt best vaak voor te komen bij kinderen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tofik Dibi wacht al smachtend op een berichtje van jou
ze vormen het vermaak voor de restquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
brengt toch de meest leuke karakters voort.
toen waren we 16 ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
looooolquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:28 schreef krioro het volgende:
[..]
De test wordt binnengehouden door andere dingen. Ik ben geen expert maar wil er graag over praten onder het genot van een kopje thee samen met je nichtje.
wat wil je hiermee zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen filter. Meloewa ook niet.
Je zei eerst dat je 5 was. En nu opeens 16.quote:
jezus heyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het screenshot van de oorspronkelijke post nog hoor.
Waarom maak je me lekker met dit lan, jij bent knap dus nichtje ook dus hhhhhnnnnngggg.quote:
droogneuken in bed speelde zich af toen we 16 warenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je 5 was. En nu opeens 16.
heb je big banaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom maak je me lekker met dit lan, jij bent knap dus nichtje ook dus hhhhhnnnnngggg.
dunnoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kom je op het idee om te gaan droogneuken met je nichtje, Dima?
Oh, niets hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahah
Ik heb zo een diktiet geil fuckface wijf op snapchat
Ze was een vroegere match van tinder
Had dr vorig weekend zo aesthetic semi nude pic gestuurd
Reageerde ze met "zo lelijk"
Ik liet het daarbij
Ik keek net weer ff op snap zag ik dat ze me 2 uue geleden een foto had gestuurd vet zwoel kijkend met "how are you babe?"
Zal ik nu close up trobbing dickpic sturen?
Ze heeft dacht ik wel een vriend want in dr stories zag ik weleens iets met bae staan
Het is je nicht...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno
we waren gewoon tv aan het kijken vanuit dr bed en van het een kwam het ander lool
damnquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is mooi man. Maar jij mag niet joinen want je bent niet te vertrouwen.
Dat zeg ik in diezelfde post nog waarom nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet
Je dm-sessies zijn nog steeds veilig tho #xfiles
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togZulke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togDat is de enige criteria volgens Dima denk ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie gewoon aan het trollen isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de enige criteria volgens Dima denk ik ja
Ik zou het knap vinden, jaar in jaar uit blijven trollenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon aan het trollen is
Doet hij z'n nichtje droogneuken al zo lang dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden, jaar in jaar uit blijven trollen
Ken jij de user Dima en zijn hele pohi wel eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doet hij z'n nichtje droogneuken al zo lang dan?
Niet echt. Meer dan treinmeisje niet iigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken jij de user Dima en zijn hele pohi wel eigenlijk?
Da's nog maar 1% van zijn hele shitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet echt. Meer dan treinmeisje niet iig
Jaar is wel al bijna voorbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gevoel dit jaar gaat mijn jaar worden
doel voor dit jaar sowieso schuren met meisje en of tongzoenen
schuren, wordt dat nog gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gevoel dit jaar gaat mijn jaar worden
doel voor dit jaar sowieso schuren met meisje en of tongzoenen
Loop je dan weg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man'
regelmatig neemt het meisje initiatief ook bij mij
maar heb het nog nooit afgemaakt
Dan verstijft hij helemaal.quote:
Wsl door die meloegifjes van gisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft ze nu weer uitgescholden?
gifjes van meloewa?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wsl door die meloegifjes van gisteren.
No exposinkkkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik in diezelfde post nog waarom niet![]()
Fantasie is altijd wel leuk idd. Geniet er van.
quote:
Nee toch!!quote:
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo zonde. En dan heb je eens een keer een moment dat je wel hapt in de toekomst en dan denk je van damn heb ik al die tijd dit laten liggen
stelt niks voor allemaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
daarna gaat het pussyjuice regenen
Halve draad liep meloewa te bashen. En die pics waren een repost en destijds ook niet gedelete.quote:
Een hoer neuken gaat je daarbij niet helpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
daarna gaat het pussyjuice regenen
quote:
oh wel raar danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Heb niets geTRd namelijk. Er wordt gwn veel om me gegeven zo zie je maar weer.
Jammer voor de bans.
Da's gewoon Nielsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wel raar dan
misschien een fa die zich verveelde en deze sc terug ging lezen
Zal wel weer iemand zijn die een oogje op me heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wel raar dan
misschien een fa die zich verveelde en deze sc terug ging lezen
dit dus wss:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zal wel weer iemand zijn die een oogje op me heeft.
quote:
Ik heb laatst wel een aantal mensen uit deze SC random geTR'd, maar Crip niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Heb niets geTRd namelijk. Er wordt gwn veel om me gegeven zo zie je maar weer.
Jammer voor de mensen met een ban..![]()
mij wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel een aantal mensen uit deze SC random geTR'd, maar Crip niet natuurlijk.
je kunt sws wel aan een mod vragen of die ze uit de oude topics ook weg wil halen denk ik als je dat wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
Ben wel blij dat die foto's weg zijn though.
ah ja, begrijpelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, McNulty wel, en Catkiller geloof ik ook. De kneusjes zeg maar.
Gvd ik heb weer fireworks gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
Ben wel blij dat die foto's weg zijn though.
Alleen wat herpeslipjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gvd ik heb weer fireworks gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |