Dit dus. Die chicks hoeven alleen met hun pas doorgekomen tietjes te schudden en ze krijgen gratis drinken. Enige wat ze denken van TS is dat hij een doetje is die toch wel alles voor ze doen als ze hem een stijfje kunnen bezorgen. Man up.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is groter dat ze er misbruik van maken en jij er niks aan overhoudt...
Dit ja. Barman zijn lijkt me kut op een feest. In een cafeetje lijkt het me wel ok, maar grote kans dat die meids twerken met de alpha van de school, terwijl TS de hele avond achter de bar mag toekijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Voszje het volgende:
Grote kans dat de chicks gratis drankjes halen voor die stoere boy uit hun klas. Heb je verder dus niets aan.
Misschien staat hij in een steegje een colaslet rauw af te werken. Of was hij te moe van alle drankjes schenken toen hij om half 10 thuis was.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 04:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fylax is aardig een icoon aan het worden, geloof ik.
Awh... Waarom niet? Volgende keer gewoon maar mee hossen en schuifelen in plaats van achter de bar staan.quote:
quote:
Kom op, op een schoolfeest was er toch altijd wel iets te scoren? Bij ons stonden er echter docenten achter de bar.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:56 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kom op, op een schoolfeest was er toch altijd wel iets te scoren? Bij ons stonden er echter docenten achter de bar.
De chicks willen geen cola. Ze willen natuurlijk met een mooiboy uit een hogere klas, zodat ze aan de breezers kunnen en mee kunnen achterop de opgevoerde scooter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesdaarom moet ik ook lachen omdat dit totaal niet van toepassing is op TS
Hij dacht ik ga gewoon weer zo genaamd baasje spelen, lekker achter de bar lekker popiejopie en de meidjes glijden massaal wel naar mij toe...
Nee zo werkt dat niet
Precies. Meidjes van die leeftijd willen altijd een volwassenere jongen, niet een soort meisje zoals TS.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
De chicks willen geen cola. Ze willen natuurlijk met een mooiboy uit een hogere klas, zodat ze aan de breezers kunnen en mee kunnen achterop de opgevoerde scooter.
In de vierde kan hij het nog eens proberen, barman op het feest voor de eerste en tweedejaars.
Wellicht is het inderdaad gewoon beter om tussen de feestgangers te staan. Ik weet nog dat ik dat op de middelbare ook wel spannend vond, sjansen met een hogerejaars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Meidjes van die leeftijd willen altijd een volwassenere jongen, niet een soort meisje zoals TS.
En ik zou dan even geen barman zijn maar gewoon tussen de feestgangers gaan staan eerlijk gezegd.
Same hier. maar dan met de iets jongere meisjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wellicht is het inderdaad gewoon beter om tussen de feestgangers te staan. Ik weet nog dat ik dat op de middelbare ook wel spannend vond, sjansen met een hogerejaars.Schoolfeesten waarop iedereen welkom was waren toch het leukst. Speciaal bandje als je 16 was zodat je bier en wijn kon kopen, maar als je jonger was, kwam je er ook wel aan.
Ik deed meestal de hand van mijn tegenstanders tussen kluisjes steken en dan heel hard dichtslaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same hier. maar dan met de iets jongere meisjeswat een herinneringen heb ik daaraan zeg, lekker van alles doen tussen de kluisjes. Voor mij een van de weinige leuke dingen die ik geleerd heb op school
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik deed meestal de hand van mijn tegenstanders tussen kluisjes steken en dan heel hard dichtslaan.
Dat is precies hoe ik verwacht dat een chinees kruisje zou zeggen. Bravo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mij mijn eigen hand in de meidjes hun kluisje
Geen plobleemquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik verwacht dat een chinees kruisje zou zeggen. Bravo.
Wut?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
De chicks willen geen cola. Ze willen natuurlijk met een mooiboy uit een hogere klas, zodat ze aan de breezers kunnen en mee kunnen achterop de opgevoerde scooter.
In de vierde kan hij het nog eens proberen, barman op het feest voor de eerste en tweedejaars.
0.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
hoeveel bonnetjes ben je nu armer?
Ik ben sowieso niets armer omdat ik die bonnetjes gewoon kan pakkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
dus je hebt niks gedaan. echt een loser ook he.
Kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wut?Ik ben een vierdejaars (5e jaar op school)
Bij de beruchte kluisjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same hier. maar dan met de iets jongere meisjeswat een herinneringen heb ik daaraan zeg, lekker van alles doen tussen de kluisjes. Voor mij een van de weinige leuke dingen die ik geleerd heb op school
Ik zat vorig jaar in 4vmbo-t, nu 4-havoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kut.Ik wist ook eigenlijk wel dat je niet in de eerste of tweede zat, bedenk ik me nu.
Volgende keer gewoon mee feesten dus. Doe je vmbo? Dan heb je dit schooljaar zeker je eindexamenfeest?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in 4vmbo-t, nu 4-havo
Je hebt al een aardig tijdje een obsessie met dat je graag een meisje aan de haak wil slaan. Ik heb het idee dat zolang je die hebt het niet gaat werken. Met onzichtbare inkt staat er dan op je voorhoofd: "ik ben een kansloze sukkel". Het versieren van meisjes lijkt me op zich niet moeilijk op jouw leeftijd: niet alleen jongens willen graag een vriendinnetje, maar meisjes willen ook graag een vriendje hoor. Ze willen alleen wel de prins op het witte paard hebben, en tussen 12 en 15 geloven veel meisjes daar nog echt in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wut?Ik ben een vierdejaars (5e jaar op school)
Maar ehm... Verslag uitbrengen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in 4vmbo-t, nu 4-havo
Zoals een eckte FOK!ker het betaamt..quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:10 schreef einzeinz het volgende:
TS: Wat zeg je? Wil je cola? Die hebben we hier niet!
Puberkutje: Hoezo dan?
TS: Cola werd net uitgedronken door 9-jarige jongetjes, trouwens jij kan toch wel iets veel beter drinken dan cola?
Puberkutje: Wat dan?
TS: Breezertje, lekker fruitig enzow
Puberkutje: Oh ja, goed idee
TS: Ik heb nog een goed idee.
Puberkutje: Vertel je idee
TS: Welk idee?
Puberkutje: Komaan Fylax, welk idee?
TS: Oooh laat maar, boeit je niet!
Puberkutje: Spijtig, ik had het graag geweten.
TS: Wel, vanavond biocoop! Dan vertel ik het je misschien!
Puberkutje: OK
Er is geen idee, er is alleen een toegang tot een puberkutje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |