Dit dus. Die chicks hoeven alleen met hun pas doorgekomen tietjes te schudden en ze krijgen gratis drinken. Enige wat ze denken van TS is dat hij een doetje is die toch wel alles voor ze doen als ze hem een stijfje kunnen bezorgen. Man up.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is groter dat ze er misbruik van maken en jij er niks aan overhoudt...
Dit ja. Barman zijn lijkt me kut op een feest. In een cafeetje lijkt het me wel ok, maar grote kans dat die meids twerken met de alpha van de school, terwijl TS de hele avond achter de bar mag toekijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Voszje het volgende:
Grote kans dat de chicks gratis drankjes halen voor die stoere boy uit hun klas. Heb je verder dus niets aan.
Misschien staat hij in een steegje een colaslet rauw af te werken. Of was hij te moe van alle drankjes schenken toen hij om half 10 thuis was.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 04:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fylax is aardig een icoon aan het worden, geloof ik.
Awh... Waarom niet? Volgende keer gewoon maar mee hossen en schuifelen in plaats van achter de bar staan.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |