abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156013351
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.

"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_156013580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ook zij zien in dat het wel tijd wordt dat ik weer wat sociaal contact krijg. Maar ja zij kunnen er ook weinig aan doen he. Zit een beetje in de familie helaas, niemand is echt succesvol of bijzonder gelukkig. Wil ook niet de schuld afschuiven op de Roa die ik nu slik, maar het kan bij mensen die gevoelig zijn voor depressief denken/gedachten het effect wel versterken en ik heb altijd het gevoel dat ik het niet goed genoeg doe in het leven, dat ik buitenbeentje ben helaas. Niet succesvol qua sociale contacten en de liefde waar 'normale' leeftijdsgenoten dat wel zijn of gewoon normaal met een paar vrienden kunnen omgaan en wekelijks afspreken.

Het is uiteindelijk mijn leven dus meer dan onderdak bieden kunnen ze op dit moment niet. Ze kunnen mijn problemen ook niet oplossen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja dat is ook een beetje maatschappij-doemdenken he. Hoe ouder je wordt en hoe minder je in contact komt met het andere geslacht, des te meer belletjes er gaan rinkelen dat er wel iets mis moet zijn. Het is je ouders (lees: man+vrouw bouwen relatie, keertje seks, samenwonen en kinderen) blijkbaar ook gelukt om iig 4 stappen te ondernemen. En geen meisjes meenemen kan duiden op: homo zijn. Maar dat is het dus niet :) Simpelweg je hele leven in je ééntje willen doorbrengen is uitgesloten in de maatschappij.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je depressieve gevoelens meer een symptoom is naar dat verlangen naar intimiteit? Hier nog een paar interessante artikelen.

https://www.psychologytoday.com/collections/201509/why-we-kiss

https://www.psychologytod(...)-your-hunger-contact

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 11-09-2015 23:26:47 ]
pi_156013733
Hey SonicVolcano, wanneer had je die date nou?
pi_156022004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:20 schreef Toto69 het volgende:
Hey SonicVolcano, wanneer had je die date nou?
Volgende week zondag.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156022074
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Volgende week zondag.
Nice. Go get 'er tiger :7
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:06:47 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156022087
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Volgende week zondag.
Hoe kijk jij aan tegenover seks op de eerste date?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156022170
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks, zal mijn best doen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt. Maar zou er verder geen problemen mee hebben, denk ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156022209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet je toch eerst een date zien te regelen? :(
pi_156069761
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, nog ff niet dus.
  maandag 14 september 2015 @ 07:20:02 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156069877
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Moet je toch eerst een date zien te regelen? :(
4altijdmaagdelijk
pi_156074457
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:43 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou, nog ff niet dus.
sup :o
  maandag 14 september 2015 @ 17:04:53 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156082478
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

sup :o
Zie datingtopic
pi_156105033
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156105314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen kunnen toch ook gezelschap opzoeken zonder direct meer te willen? Of komt dat niet voor in jouw omgeving?
pi_156105496
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mensen kunnen toch ook gezelschap opzoeken zonder direct meer te willen? Of komt dat niet voor in jouw omgeving?
Jawel, maar wat is dan gezelligheid zonder een gesprek aan te knopen? :P
Dat was mijn eerste intentie namelijk.
pi_156105568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jawel, maar wat is dan gezelligheid zonder een gesprek aan te knopen? :P
Dat was mijn eerste intentie namelijk.
misschien volgende keer een gezellig gesprek aanknopen ipv gesloten vragen stellen ;)
pi_156105653
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

misschien volgende keer een gezellig gesprek aanknopen ipv gesloten vragen stellen ;)
Dat probeerde ik dus ook door over haar studie te vragen :p Niet welke maar wát ze daarvoor aan het doen was..
pi_156105866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat probeerde ik dus ook door over haar studie te vragen :p Niet welke maar wát ze daarvoor aan het doen was..
laat ik t zo zeggen, interessant gesprek aanknopen ;) ik zou ook niet voor de lol over mijn werk kletsen.
pi_156105926
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

laat ik t zo zeggen, interessant gesprek aanknopen ;) ik zou ook niet voor de lol over mijn werk kletsen.
Wel als het op je werk was toch? :P
pi_156105952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel als het op je werk was toch? :P
juist niet. Dan ben ik er al mee bezig, hoef ik er ook niet nog eens over te praten
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:22:15 #21
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156110589
quote:

[..]

ik zou ook niet voor de lol over mijn werk kletsen.
Kijk eens aan, ik ben niet de enige die er zo over denkt. :D.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:08:33 #22
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156111851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Dit is meer voor 'Als contact maken met vreemden niet zo makkelijk gaat'.
pi_156115861
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit is meer voor 'Als contact maken met vreemden niet zo makkelijk gaat'.
Nah, ik probeerde het dus wel.. Mocht er een vierde keer komen, hoe zouden jullie het dan aanpakken? Lekker afgezaagd over het regenachtige weer beginnen? :')
pi_156118856
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, ik probeerde het dus wel.. Mocht er een vierde keer komen, hoe zouden jullie het dan aanpakken? Lekker afgezaagd over het regenachtige weer beginnen? :')
Je vertelt verder totaal niet hoe zij reageerde en hoe het verder ging. Hoe moeten wij dan weten wat je volgende keer anders moet doen? :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_156128585
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je vertelt verder totaal niet hoe zij reageerde en hoe het verder ging. Hoe moeten wij dan weten wat je volgende keer anders moet doen? :')
Hulp nodig? Nee dankje, ik red het zelf wel.
Spullen passen of mee naar buiten? Is goed, ik blijf hier wel even
Schoolopdracht? Jaaa druk druk.... welke opdracht/vak/opleiding beantwoord ze niet :')

Normaal zie ik soms te snel signalen, maar 3x tegenover me komen zitten terwijl er elders plek zat is en 3x zo reageren... ;(

Ging de laatste dagen beter hoor, maar sinds ik weer op school ben zit ik letterlijk tussen de liefdesverhalen/appjes in... Moet ik me niet op focussen, want die hebben toch al hun eigen scharrel blijkbaar. Morgen weer relaxed de dag in!
pi_156132999
Je probeert hier wel de indruk te wekken dat je je er niet meer zo mee bezig houdt, maar nog steeds ben je wanhopig op zoek. Elke dag hoop je dat je wordt aangesproken door een meisje nadat je haar helemaal kapot gestaard hebt :'), want jij zal het niet doen.

Als je je er daadwerkelijk niet meer mee bezig zou houden, dan zou je ook niet meer aanwezig moeten zijn in dit topic.

Doei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2015 06:42:39 ]
pi_156135345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 06:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Je probeert hier wel de indruk te wekken dat je je er niet meer zo mee bezig houdt, maar nog steeds ben je wanhopig op zoek. Elke dag hoop je dat je wordt aangesproken door een meisje nadat je haar helemaal kapot gestaard hebt :'), want jij zal het niet doen.

Als je je er daadwerkelijk niet meer mee bezig zou houden, dan zou je ook niet meer aanwezig moeten zijn in dit topic.

Doei.
Alles, vriendschappelijk, relatie of wat dan ook begint toch met simpelweg contact maken? Dat deed ik dus, 3x. Als ik het niet probeer is het óok weer niet goed lol. Kan moeilijk de hele dag thuisblijven... dan ontmoet ik dus nooit iemand hé..

Maar even serieus: hoe spreek / knoop je gesprekken aan met mensen die je niet kent en waar je op het eerste gezicht geen verbintenis mee hebt (zelfde woonplaats, vrienden, studie etc.). Lijkt juist makkelijker door gewoon te praten want je kent ze niet, en zij jou niet, maar toch wil je niet 'vreemd' overkomen. Ik voel me soms echt een outsider..

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 16-09-2015 14:17:55 ]
pi_156145384
Misschien moet je niet over alles gaan klagen. Niemand zit te wachten op een zeurzak.
pi_156145573
Ja ok lol. :')

SPOILER
pi_156145742
Als je alleen maar over alles klaagt, niks leuk vindt en bij alles 'neh...' antwoordt... dan ga je echt nooit een relatie krijgen, of vrienden, of überhaupt gelukkig zijn, want ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die het glas altijd half leeg heeft gelukkig is...
pi_156146347
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Toto69 het volgende:
Als je alleen maar over alles klaagt, niks leuk vindt en bij alles 'neh...' antwoordt... dan ga je echt nooit een relatie krijgen, of vrienden, of überhaupt gelukkig zijn, want ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die het glas altijd half leeg heeft gelukkig is...
Ik begin een real life gesprek nooit met een klacht gelukkig :P
Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
pi_156146902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik spreek nooit iemand aan die ik niet ken met als doel om vrienden te maken.

Je doet contacten op door werk, hobby's, verenigingen en vrienden van vrienden. Niet door at random iemand in de trein aan te spreken. Dan is het creepy, ja.
pi_156147275
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik spreek nooit iemand aan die ik niet ken met als doel om vrienden te maken.

Je doet contacten op door werk, hobby's, verenigingen en vrienden van vrienden. Niet door at random iemand in de trein aan te spreken. Dan is het creepy, ja.
Dit dus. Maar het zal en moet in de studieruimte, het OV en in de sportschool! Want daar boekt hij immers zoveel successen.
pi_156147345
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja en in de sportschool gaat contacten maken ook al zo lekker :') groepslessen dan maar. idd best lastig om mensen zo random aan te spreken en bijvoorbeeld na vijf minuten gepraat te hebben af te ronden.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:12:02 #35
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156147418
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en in de sportschool gaat contacten maken ook al zo lekker :') groepslessen dan maar. idd best lastig om mensen zo random aan te spreken en bijvoorbeeld na vijf minuten gepraat te hebben af te ronden.
Je had toch al eens groepslessen gedaan met als doel vrouwen versieren? :'). Nieuwe poging?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156147420
quote:

[..]

De sportschool is geen vereniging :)
pi_156147659
quote:

[..]

Dat moet je dus niet doen! Zit niemand op te wachten. Ga vrijwilligerswerk doen. Dan doe je op normale wijze contacten opdoen.
pi_156147859
Dat is hem nu al zo ong 13.215 keer verteld ofzo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156147992
Gewoon sjagerijnig voor je uitstaren of met je mobiel spelen, net als de rest :Y Succes gegarandeerd :)
pi_156148185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:33 schreef Faxie het volgende:
Gewoon sjagerijnig voor je uitstaren of met je mobiel spelen, net als de rest :Y Succes gegarandeerd :)
Hebben jouw posts voorderest nog een doel ofzo?
pi_156148238
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij wil aantonen dat ieder advies hier fout is of zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156148267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als je zelf geen succes hebt, verdienen andere mensen ook geen succes. :(
pi_156148333
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:40 schreef habitue het volgende:

[..]

De jouwe? Ouwe hosselbaas :)
pi_156148400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Alsof een arend tegen een struisvogel zeg dat hij gewoon z'n vleugels op en neer moet bewegen om te vliegen :')
  woensdag 16 september 2015 @ 18:51:15 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156148478
En maar weer terug on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156148537
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Detroit het volgende:

[..]

Je had toch al eens groepslessen gedaan met als doel vrouwen versieren? :'). Nieuwe poging?
Idd. Maar niet als doel :P meer contact maken met leeftijdsgenoten.. Maar was bijna allemaal 40+ daar :') en dat ene meisje wat contact met mij maakte bleek achteraf al 3 jaar een vriend te hebben lol. Maar goed dat ik haar op FB had gevonden ipv blauwtje lopen..
pi_156148572
quote:

[..]

Door er eens niet gelijk méér van te willen dan wat onbeduidende smalltalk. Jij legt er A: voor jezelf een enorme druk op door in zowat ieder passerend wicht potentieel relatiemateriaal te zien en B: nog erger, dat straal je ook met iedere vezel uit. Dat pikt men op. En dan kun je van jezelf wel denken dat je een doodnormale, open uitstraling hebt, ik zet daar nogal mijn vraagtekens bij. Je zou eerst eens van die ziekelijk geobsedeerde houding af moeten zien te raken, want dat werkt nu niet bepaald in je voordeel. Maar dat is je ook nog maar 865.456 keer verteld.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_156148921
Voor de duizendste keer, je moet geen relatie willen :(
pi_156149406
Kijk eens, deezertje. Wil je zo eindigen als Faxie? Dat je nu al weet dat je over 15 jaar nog aan je pik zit te trekken in KPD?
pi_156149735
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk eens, deezertje. Wil je zo eindigen als Faxie? Dat je nu al weet dat je over 15 jaar nog aan je pik zit te trekken in KPD?
Hoor mister zelfvertrouwen eens. Waar een foto tig keer over voor moet anders ziet het er niet goed uit voor FB :')

Mister 'fake it till you make it' eerder. Klapjosti :')
pi_156149790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoor mister zelfvertrouwen eens. Waar een foto tig keer over voor moet anders ziet het er niet goed uit voor FB :')

Gvd, wat ben je toch een zure. Wat zoek je in dit topic als je niets te vragen hebt of niets hebt te delen behalve dit zure gezeik continu?
  woensdag 16 september 2015 @ 19:35:47 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156149856
quote:

[..]

Laat je niet zo op de kast jagen joh, je weet toch wel beter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156149923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gvd, wat ben je toch een zure. Wat zoek je in dit topic als je niets te vragen hebt of niets hebt te delen behalve dit zure gezeik continu?
Kusjekroel :*
pi_156149938
quote:

[..]

Faxie, jij bent het vleesgeworden bewijs dat je door 24/7 in zowat ieder denkbare slowchat te hangen een uiterst misantropisch mens wordt. Dat je gefrustreerd bent weten we. Post anders nog wat kattenfoto's, huilebalk.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:44:30 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156150136
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Idd. Maar niet als doel :P meer contact maken met leeftijdsgenoten.. Maar was bijna allemaal 40+ daar :') en dat ene meisje wat contact met mij maakte bleek achteraf al 3 jaar een vriend te hebben lol. Maar goed dat ik haar op FB had gevonden ipv blauwtje lopen..
Deezer, even een gekke vraag, is het heel raar om gewoon bevriend te raken met een vrouw zonder dat er enige intenties zijn?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156150526
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef yats het volgende:

[..]

Deezer, even een gekke vraag, is het heel raar om gewoon bevriend te raken met een vrouw zonder dat er enige intenties zijn?
Dat gaat nogal lastig als zijn hele geest en lichaam hunkert naar vrouwlijke aandacht. Elke blik, aanraking of opmerking zoekt hij wat achter.
Beter zoekt hij eerst wat vrienden waarmee hij op vrijdagavond een biertje mee kan drinken in de stad, lijkt me veel gezonder voor hem.
  woensdag 16 september 2015 @ 20:01:26 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156150673
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:51 schreef Copycat het volgende:
En maar weer terug on topic.
Klaar dus. Doorgaan is note.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 september 2015 @ 20:19:13 #58
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156151242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat gaat nogal lastig als zijn hele geest en lichaam hunkert naar vrouwlijke aandacht. Elke blik, aanraking of opmerking zoekt hij wat achter.
Beter zoekt hij eerst wat vrienden waarmee hij op vrijdagavond een biertje mee kan drinken in de stad, lijkt me veel gezonder voor hem.
Dat is meerdere keren door een aantal mensen aangeboden zonder enige reactie. Ik snap best dat hij vrouwelijke aandacht wil, maar dit is niet de juiste manier.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 16 september 2015 @ 20:25:54 #59
157922 fathank
pi_156151453
Ach zo gebeurt er nog eens wat in dit topic.

Zonder deezertje en faxie zou het maar een dooie boel zijn.

Ooit gaat jullie het vast lukken,met of zonder hulp van FOK!.
  woensdag 16 september 2015 @ 20:54:42 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156152659
Ooooh heerlijk zeg, het is weer superrrr gezellig weer hier! De 1 hangt in een visuele cirkel, de anders verbaast mij keer op keer weer met nog verzurdere reacties! Top O+

Maar deeeezertje! Ik vond dat wel een goeie vraag "zie jij je zelf een vriendschappelijke relatie kunnen hebben met een vrouw"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156153128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ook_gek het volgende:
Ooooh heerlijk zeg, het is weer superrrr gezellig weer hier! De 1 hangt in een visuele cirkel, de anders verbaast mij keer op keer weer met nog verzurdere reacties! Top O+

Maar deeeezertje! Ik vond dat wel een goeie vraag "zie jij je zelf een vriendschappelijke relatie kunnen hebben met een vrouw"
Ja als het niet mijn type is maar wel gewoon aardig en zelfde interesses deelt; welkom!
pi_156153761
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja als het niet mijn type is maar wel gewoon aardig en zelfde interesses deelt; welkom!
Je moet iedereen een kans geven hoor :N Misschien zijn die vrouwen stiekem wel heel leuk O+
pi_156157149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ook_gek het volgende:

pi_156157654
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alsof een blauwtje lopen zo erg is...

Je kan een leuke tijd met iemand hebben, vrienden maken en eventueel ooit een belletje krijgen of je 'iets wil drinken'. Als je lang genoeg bevriend bent, en in de smaak valt, wordt je misschien wel voorgesteld aan leuke vriendinnen.
pi_156159616
quote:
3s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Alsof een blauwtje lopen zo erg is...

Je kan een leuke tijd met iemand hebben, vrienden maken en eventueel ooit een belletje krijgen of je 'iets wil drinken'. Als je lang genoeg bevriend bent, en in de smaak valt, wordt je misschien wel voorgesteld aan leuke vriendinnen.
Jep, dat dus ook geleerd van de vorige keer. Ze stond open voor contact, maar ik liet 't daarna afweten toen ik wist dat ze geen single meer was (ik dacht dat ze me aansprak omdat ze me wel zag zitten, maar dus ook om gewoon contact te maken met iemand van eigen leeftijd haha). Maar zou beetje gek zijn als ik haar weer ineens contacteer. Heb d'r 3x gezien ofzo met les toen.
  donderdag 17 september 2015 @ 00:02:40 #66
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156159880
quote:

[..]

Door je issues te fixen. Als jij dingen gaande hebt in je leven, straal je uit dat je dingen gaande hebt in je leven. Als jij leeft als een baas, straal je uit dat je een baas bent. Zodra het van binnen goed zit is ''hoi ik ben Deezertje'' prima.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 17 september 2015 @ 00:06:50 #67
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156159962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef yats het volgende:

[..]

That's a tough one, begin het langzamerhand te leren :@
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156161664
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

That's a tough one, begin het langzamerhand te leren :@
Pod = deezertje?
pi_156161696
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2015 04:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Pod = deezertje?
:o
  donderdag 17 september 2015 @ 08:41:47 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_156162593
Wel heb je ooit...

Goed bezig Deezer! Je hebt iig een dame aangesproken :) alvast een stap naar de goeie richting.

Volgende stap: je mindset veranderen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156165807
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:25 schreef fathank het volgende:
Ach zo gebeurt er nog eens wat in dit topic.

Zonder deezertje en faxie zou het maar een dooie boel zijn.

Ooit gaat jullie het vast lukken,met of zonder hulp van FOK!.
Met Faxie misschien, met Deezertje hell naw.
pi_156165826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is meerdere keren door een aantal mensen aangeboden zonder enige reactie. Ik snap best dat hij vrouwelijke aandacht wil, maar dit is niet de juiste manier.
Iemand om zijn ego te strelen. Tja.
pi_156166383
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En bedankt :P
  donderdag 17 september 2015 @ 12:13:14 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156166683
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En bedankt :P
Is dat zo vreemd? Je gaat niet in op uitnodigingen waarmee je socialer kan worden, je slaat alle advies in de wind en negeert het als sommige mensen tips aan je geven die je niet bevallen. Werk eerst aan jezelf voordat je aan een leuke vrouw gaat denken. Ik gun het je oprecht, maar nu is dat eerder een utopie dan realiteit.
pi_156167086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:13 schreef yats het volgende:

[..]

Is dat zo vreemd? Je gaat niet in op uitnodigingen waarmee je socialer kan worden, je slaat alle advies in de wind en negeert het als sommige mensen tips aan je geven die je niet bevallen. Werk eerst aan jezelf voordat je aan een leuke vrouw gaat denken. Ik gun het je oprecht, maar nu is dat eerder een utopie dan realiteit.
Ik gun het hem helemaal niet :)

SPOILER
pi_156168642
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen van beide, jij optimist.
pi_156168728
Lets get back on topic.

Wat is jullie mening van random mensen aanspreken die niet direct naast je staan. (kleine investering omdat je ernaartoe moet lopen)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156169125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:36 schreef ludovico het volgende:
Lets get back on topic.

Wat is jullie mening van random mensen aanspreken die niet direct naast je staan. (kleine investering omdat je ernaartoe moet lopen)
Waarom zou je?
pi_156169219
quote:
5s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Omdat je anders nooit weet of ze wat zouden terugzeggen. Niet geprobeerd, altijd gefaald zeg maar. En als man moet ik nog steeds vaak het initiatief nemen.
pi_156169273
quote:
5s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Gezelligheid, meer sociaal contact in je leven? Ehhh... Tijdverdrijf. Misschien betreft het wel een dame waarmee je stiekem zou willen copuleren. Ik zeg maar wat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156169566
Wat ik me ook serieus afvraag: Spreek je en zo ja hoe, iemand aan die de helft van de tijd op haar telefoon bezig is aan? Ik denk dan gelijk: die heeft belangrijke gesprekken (relatie, vriendschap, ouders) etc. maar dat gaat mij eigenlijk niks aan en zou het ook niet moeten doen. Toch is het soms verrekte lastig om te peilen.

Maak overigens wel meer contact! Net iemand subtiel ergens op gewezen... klein bedankje gehad maar ging daarna helaas weer met d'r foon bezig :P Kan dan wel vragen van: wie is er zo belangrijk etc. maar dat vertellen ze wss toch niet en is best ongepast?
pi_156169649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:05 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik me ook serieus afvraag: Spreek je en zo ja hoe, iemand aan die de helft van de tijd op haar telefoon bezig is aan? Ik denk dan gelijk: die heeft belangrijke gesprekken (relatie, vriendschap, ouders) etc. maar dat gaat mij eigenlijk niks aan en zou het ook niet moeten doen. Toch is het soms verrekte lastig om te peilen.

Maak overigens wel meer contact! Net iemand subtiel ergens op gewezen... klein bedankje gehad maar ging daarna helaas weer met d'r foon bezig :P Kan dan wel vragen van: wie is er zo belangrijk etc. maar dat vertellen ze wss toch niet en is best ongepast?
Who knows, ga maar vaak op je bek, daar leer je van.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:09:01 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156169675
quote:
Kan dan wel vragen van: wie is er zo belangrijk etc. maar dat vertellen ze wss toch niet en is best ongepast?
Dergelijke zinnen kan je alleen maken als je t met de juiste toon/flair weet te brengen.

Daarbij, boeiend wat iemand doet op de telefoon. Je gaat een gesprek aan omdat je dat wil. En als zij de ander (de telefoon) leuker vindt, dan zij het zo en ga je op naar de volgende die uiteindelijk het gesprek leuker vindt dan de telefoon.
Vindt niemand dat.. dan doe je iets verkeerd
pi_156170574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Who knows, ga maar vaak op je bek, daar leer je van.
Ik heb het idee dat er niet zo heel veel van geleerd gaat worden. Als je hier al komt vragen of je iemand aan moet spreken die overduidelijk ergens anders mee bezig is, dan ben je gewoon niet tactvol genoeg om echt in sociale interactie mee te kunnen doen.

Een normaal mens (met alle respect, natuurlijk) weet zelf heel goed wanneer iemand wel aanspreekbaar is en wanneer niet. Dat je misschien niet goed weet wat te zeggen, dat is een ding waar wel meer mensen last van hebben.

Maar als je al coaching nodig hebt over op welk moment je het best iemand aan kunt spreken omdat je het écht niet weet, dan lijkt het me goed om een professionele hulp in te schakelen, iemand die je komt begeleiden bij het maken van contact. Want in dit geval blijf je gewoon vrij creepy over komen.

Het is goed om overwinningen op jezelf te behalen door contact te maken, maar ik ben bang dat je jezelf de verkeerde wijze van contact maken aan het aanleren bent.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:57:59 #85
157922 fathank
pi_156170715
quote:

Ga iets sociaals doen waarbij je met mensen bent die voor hetzelfde komen. Studievereniging, vrijwilligerswerk of iets in die geest. Dan is het makkelijk om in contact te geraken. Als je sociale antenne niet zo gevoelig is moet je het jezelf in eerste instantie niet te moeilijk maken. En random out of the blue vreemden aanspreken op straat of in de trein die duidelijk bezig zijn met iets anders/in zichzelf gekeerd zijn is dat wel als je niet zo'n makkelijke gesprekspartner bent.

Als je voor het eerst op een fiets stapt ben je nog niet gelijk een wielrenner.
pi_156173775
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er niet zo heel veel van geleerd gaat worden. Als je hier al komt vragen of je iemand aan moet spreken die overduidelijk ergens anders mee bezig is, dan ben je gewoon niet tactvol genoeg om echt in sociale interactie mee te kunnen doen.

Een normaal mens (met alle respect, natuurlijk) weet zelf heel goed wanneer iemand wel aanspreekbaar is en wanneer niet. Dat je misschien niet goed weet wat te zeggen, dat is een ding waar wel meer mensen last van hebben.

Maar als je al coaching nodig hebt over op welk moment je het best iemand aan kunt spreken omdat je het écht niet weet, dan lijkt het me goed om een professionele hulp in te schakelen, iemand die je komt begeleiden bij het maken van contact. Want in dit geval blijf je gewoon vrij creepy over komen.

Het is goed om overwinningen op jezelf te behalen door contact te maken, maar ik ben bang dat je jezelf de verkeerde wijze van contact maken aan het aanleren bent.
Ik kan wel degelijk een goed gesprek voeren, alleen in aanspreken ben ik niet zo'n held. Vandaag trouwens bij meerdere mensen gedaan (slecht weer :P) en allemaal reageerde ze positief maar was na 2 zinnen het gesprek over. En dat had ik ook verwacht, want het was gewoon puur voor mezelf dat het niet zo lastig is om gesprekken te starten in ditmaal sociaal geaccepteerde situaties (het slechte weer).

Kwam trouwens mijn ex tegen van de week. Ook leuk mee gepraat in plaats van stug doorlopen. Al kwam dat omdat ik wist dat ze een nieuwe vriend heeft, dus had ook geen verwachtingen van het gesprek. Zei ze overigens niks over... :') Haar keuze blijkbaar.

Ga morgen naar een dansfeestje toe, alleen, daar ook maar eens wat mensen aanspreken anders wordt je al gauw die gast die in een hoekje staat mee te bewegen... en als ik het mag geloven is uitgaan juist de plek om mensen te ontmoeten zonder dwang.

Kortom: ik ben wat socialer aan het worden :)
En zal die tips wbt vrijwilligerswerk e.d. eens doornemen.
pi_156175473
Hahahah

Ik heb zo een diktiet geil fuckface wijf op snapchat

Ze was een vroegere match van tinder

Had dr vorig weekend zo aesthetic semi nude pic gestuurd

Reageerde ze met "zo lelijk"

Ik liet het daarbij

Ik keek net weer ff op snap zag ik dat ze me 2 uue geleden een foto had gestuurd vet zwoel kijkend met "how are you babe?"

Zal ik nu close up trobbing dickpic sturen?

Ze heeft dacht ik wel een vriend want in dr stories zag ik weleens iets met bae staan
  donderdag 17 september 2015 @ 18:35:29 #88
157922 fathank
pi_156175880
Ja gewoon je glimmende dop sturen
pi_156177488
quote:
12s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen van beide, jij optimist.
Klopt :'(
pi_156181529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gezelligheid, meer sociaal contact in je leven? Ehhh... Tijdverdrijf. Misschien betreft het wel een dame waarmee je stiekem zou willen copuleren. Ik zeg maar wat.
Dat klinkt goed, al is het laatste voor sommigen nog een te-ver-van-bed-show. :P
pi_156181740
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan wel degelijk een goed gesprek voeren, alleen in aanspreken ben ik niet zo'n held. Vandaag trouwens bij meerdere mensen gedaan (slecht weer :P) en allemaal reageerde ze positief maar was na 2 zinnen het gesprek over. En dat had ik ook verwacht, want het was gewoon puur voor mezelf dat het niet zo lastig is om gesprekken te starten in ditmaal sociaal geaccepteerde situaties (het slechte weer).

Kwam trouwens mijn ex tegen van de week. Ook leuk mee gepraat in plaats van stug doorlopen. Al kwam dat omdat ik wist dat ze een nieuwe vriend heeft, dus had ook geen verwachtingen van het gesprek. Zei ze overigens niks over... :') Haar keuze blijkbaar.

Ga morgen naar een dansfeestje toe, alleen, daar ook maar eens wat mensen aanspreken anders wordt je al gauw die gast die in een hoekje staat mee te bewegen... en als ik het mag geloven is uitgaan juist de plek om mensen te ontmoeten zonder dwang.

Op welke frequentie ben je te bereiken? Wel goed dat je nu eens eindelijk wat met de aangeboden tips doet. Je tempo is wel een beetje mager, zo gaat het nog jaren duren voordat je het hele traject doorlopen bent. Ergens zul je toch meer resultaat moeten boeken want je wordt immers met de dag ouder.
  donderdag 17 september 2015 @ 23:25:01 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156186895
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:36 schreef ludovico het volgende:
Lets get back on topic.

Niks mis mee, gewoon doen. Er komen soma hele leuke of gekke situaties van. Altijd leuk natuurlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_156187807
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op welke frequentie ben je te bereiken? Wel goed dat je nu eens eindelijk wat met de aangeboden tips doet. Je tempo is wel een beetje mager, zo gaat het nog jaren duren voordat je het hele traject doorlopen bent. Ergens zul je toch meer resultaat moeten boeken want je wordt immers met de dag ouder.
Geen idee. Ik zie steeds meer in dat ik een te rustig leven leef. Als introvert persoon kan je je niet echt anders/gezelliger voordoen om maar met de rest mee te gaan, maar er moet wel wat meer actie terugkomen in mijn leven. Simpelweg alleen blijven killt me enorm, juist op de momenten dat ik gewoon doe wat ik leuk vindt wil ik dat met iemand kunnen delen.
  donderdag 17 september 2015 @ 23:57:04 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156187839
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zie steeds meer in dat ik een te rustig leven leef. Als introvert persoon kan je je niet echt anders/gezelliger voordoen om maar met de rest mee te gaan, maar er moet wel wat meer actie terugkomen in mijn leven. Simpelweg alleen blijven killt me enorm, juist op de momenten dat ik gewoon doe wat ik leuk vindt wil ik dat met iemand kunnen delen.
Daar heb je vrienden voor...
pi_156190254
quote:

[..]

lol

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 06:42:22 ]
pi_156190255
stop er gewoon mee
  vrijdag 18 september 2015 @ 06:53:48 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156190289
Ik zou zeggen, aangezien je toch alleen maar thuis in je pakhuis zit en zwemt in je geld, pak je koffers in en ga reizen. Australie en Nieuw-Zeeland kan ik aanraden. Daar kun je zo veel contacten opdoen in zeer korte tijd, zeker in hostels. Zelfs mensen met het sociaal vermogen van een kudde stroopwafels lukt dat. Daarnaast zie je ook nog eens wat van de wereld en het doorbreekt de sleur.

Oh wee als je met 'ja maar' gaat antwoorden, Deezertje.
pi_156190591
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou zeggen, aangezien je toch alleen maar thuis in je pakhuis zit en zwemt in je geld, pak je koffers in en ga reizen. Australie en Nieuw-Zeeland kan ik aanraden. Daar kun je zo veel contacten opdoen in zeer korte tijd, zeker in hostels. Zelfs mensen met het sociaal vermogen van een kudde stroopwafels lukt dat. Daarnaast zie je ook nog eens wat van de wereld en het doorbreekt de sleur.

Oh wee als je met 'ja maar' gaat antwoorden, Deezertje.
Ja maar, studievertraging ditdatalles.
pi_156190971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja maar, studievertraging ditdatalles.
Jij zegt het! :P

Maar iemand tips voor het uitgaan vanavond? Ik ga er al met vrij weinig verwachtingen heen en bereid me vast voor op alleen terug te keren vannacht :P Kan het alleen maar meevallen..
pi_156191012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar iemand tips voor het uitgaan vanavond? Ik ga er al met vrij weinig verwachtingen heen en bereid me vast voor op alleen terug te keren vannacht :P Kan het alleen maar meevallen..
Ga er sowieso niet heen met de verwachting om iets te scoren. Ga gewoon voor een leuke avond, open houding, praat met mensen (ook met vrouwen die niet je type zijn) en heb plezier. Ram er flink wat bier in en kijk wat er allemaal gebeurt.
pi_156191028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga er sowieso niet heen met de verwachting om iets te scoren. Ga gewoon voor een leuke avond, open houding, praat met mensen (ook met vrouwen die niet je type zijn) en heb plezier. Ram er flink wat bier in en kijk wat er allemaal gebeurt.
Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingen ;( En om nou stoer een 0,0% te bestellen... :')
pi_156191077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingen ;( En om nou stoer een 0,0% te bestellen... :')
Waarom drink je geen alcohol?
pi_156191232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom drink je geen alcohol?
Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt :')
pi_156191277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt :')
Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat. :') Ieder zo z'n keuze om wel/niet te drinken, maar om het op smaak te gooien blijf ik vaag vinden.
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:01:21 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_156191294
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je aardig wat zuipt heet dat "duizelig" gewoon : dronken.

Je geeft jezelf en de maatschappij continue de schuld en denkt alleen maar in huillie huillie.

Schud het idee van : oeh praten met een dame is meteen een relatie^neuken.

Gast... ik praat met zo veel vrouwen toch heb ik het pas met 1 dame gedaan.

Laat je niet zo opfokken.
pi_156191332
Ik sla het praten altijd over, nergens voor nodig en voor je het weet beland je in de friendzone.
pi_156191337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef Xa1pt het volgende:
Ik sla het praten altijd over, nergens voor nodig en voor je het weet beland je in de friendzone.
Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.
pi_156191355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat. :') Ieder zo z'n keuze om wel/niet te drinken, maar om het op smaak te gooien blijf ik vaag vinden.
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
pi_156191382
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.
Precies. Beetje vrouw wordt al nat genoeg van je verschijning.
pi_156191401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
Alcohol heeft geen definieerbare smaak in 9/10 drankjes. Gin tonic smaakt heel anders dan wodka cola etcetcetc.
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:16:51 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156195063
Heeft iemand nog nuttige tips voor het versieren van een vrouw in een groep?
pi_156195364
quote:

[..]

Hoezo is alcohol niet goed voor je?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156195555
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is alcohol niet goed voor je?
Dan wordt hij nog gezelliger :)
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:21:09 #114
157922 fathank
pi_156196080
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Om bij de prinses te komen moet je eerst de draak verslaan.
pi_156198103
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.

Nu zit jij een beetje in het zelfde schuitje, alleen wat minder erg maar heb jij dat gevoel niet, die drang dat je MOET presteren omdat je niet verder achterop wil raken?

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eerlijk moet zijn over mijn gebrek aan ervaring bij meiden. Op een gegeven moment komt de aap toch uit de mouw en ik wil me toch verzetten tegen dat stigma over mannen die op oudere leeftijd nog onervaren zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 14:50:34 ]
pi_156198635
Volgens mij is syndroom gewoon een kloon van deezertje.

Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
Ik zou me in anderen kringen gaan begeven als je je echt zo voelt.
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.

Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.

En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10 :') vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:11:31 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156198855
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.

Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.

Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland :D
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:15:33 #118
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156198955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.

Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.

Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland :D
Bedankt voor de tips. ^O^
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:15:57 #119
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156198970
Wat ook awesome is, is met je wingman een twee-set rocken :D Met z'n vieren het feestje bouwen, allebei de meisjes leren kennen, samen lol maken en aan het eind van de avond met z'n allen de afterparty. Zijn veel sneller geneigd om mee te gaan en voelen zich minder veroordeeld door de vriendinnen. Plus het is gewoon heel veel fun ^O^
pi_156199070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:

Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.

Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.

En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10 :') vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.

De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
pi_156199184
Godverdomme, gaan we weer.
pi_156199326
quote:

[..]

Ik denk niet dat iedereen die truc kan gebruiken. Moet je toch maar net goed aanvoelen wie de juiste persoon is voor dit grapje, en zelf een flinke dosis zelfvertrouwen en charisma hebben.
pi_156199355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.

De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.

Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.

En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust :') :') :') :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:36:37 #124
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199449
quote:

[..]

Als je buiten de boot valt, dan zoek je mensen die ook buiten de boot vallen. So I did, en het hielp nog ook.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:37:08 #125
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199461
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ook awesome is, is met je wingman een twee-set rocken :D Met z'n vieren het feestje bouwen, allebei de meisjes leren kennen, samen lol maken en aan het eind van de avond met z'n allen de afterparty. Zijn veel sneller geneigd om mee te gaan en voelen zich minder veroordeeld door de vriendinnen. Plus het is gewoon heel veel fun ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:32 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.

Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.

En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust :') :') :') :')
Psht, yats, wanneer gaan we? :P Maar dan moeten we wel een tentje ingaan O-)
pi_156199691
quote:

[..]

Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.

Over Deezertje vraag ik me wel af of het nou zo slim is om alleen, zonder vrienden te gaan stappen. Is het voor hem niet handiger om een andere manier te proberen dat ook laagdrempeliger is en meer gericht is op individuen in plaats van groepen?
pi_156199710
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.

Nu zit jij een beetje in het zelfde schuitje, alleen wat minder erg maar heb jij dat gevoel niet, die drang dat je MOET presteren omdat je niet verder achterop wil raken?

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eerlijk moet zijn over mijn gebrek aan ervaring bij meiden. Op een gegeven moment komt de aap toch uit de mouw en ik wil me toch verzetten tegen dat stigma over mannen die op oudere leeftijd nog onervaren zijn.
Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:50:07 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156199777
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:37 schreef broccoli. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Psht, yats, wanneer gaan we? :P Maar dan moeten we wel een tentje ingaan O-)
Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou? ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:

Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.

Ook maar even een vraag van mij uit : ik heb geen enkel probleem met het aanspreken van vrouwen (gelukkig ook nooit gehad), ik heb dit jaar met een stuk of 12 vrouwen gedate maar toch blijf ik moeite houden met het inschatten van signalen waardoor dates vaak uiteindelijk toch op niets uitlopen. Wanneer is de interesse er nu wel en wanneer niet? En dan doel ik met name op de stap van 'ouwehoeren' naar het moment waarop je zoent aangezien dat voor mij de moeilijkste stap is.
pi_156199837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.

Over Deezertje vraag ik me wel af of het nou zo slim is om alleen, zonder vrienden te gaan stappen. Is het voor hem niet handiger om een andere manier te proberen dat ook laagdrempeliger is en meer gericht is op individuen in plaats van groepen?
Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:56:28 #130
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:50 schreef yats het volgende:

[..]

Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou? ;)

[..]

Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.

Ook maar even een vraag van mij uit : ik heb geen enkel probleem met het aanspreken van vrouwen (gelukkig ook nooit gehad), ik heb dit jaar met een stuk of 12 vrouwen gedate maar toch blijf ik moeite houden met het inschatten van signalen waardoor dates vaak uiteindelijk toch op niets uitlopen. Wanneer is de interesse er nu wel en wanneer niet? En dan doel ik met name op de stap van 'ouwehoeren' naar het moment waarop je zoent aangezien dat voor mij de moeilijkste stap is.
Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet. :P

Wat ik merk bij mezelf als dat ik iemand interessant vind, dat ik me dan verlegen en 'schattig' ga gedragen. En diegene gewoon niet in zijn of haar ogen durf te kijken. Daar heb ik sowieso al moeite mee, maar niet zoveel als wanneer ik iemand leuk vind. Ik heb dan het gevoel dat ik dan in iemand zijn ziel kijk.

Ik zoek ook affectie, knuffels, ik geef veel complimentjes, lach veel, kijk veel naar diegene. Kleine aanrakingen, ga zo maar door. Ik probeer ook te benadrukken hoe leuk diegene is.
pi_156200057
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
Ik bedoel meer het idee dat als je constateert dat je minder goed bent in vrouwen, achterstand hebt, je juist de lat hoger legt en jezelf onder druk zet om te moeten presteren. Dus beter vrouwen versieren en minder blauwtjes lopen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:06:26 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofd

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:06:51 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156200162
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Deezertje het volgende:

Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
:')
Juist alleen in een kroeg kan je goed gesprekken krijgen. Maargoed daarvoor moet je gewoon verschillende kroegen proberen.
pi_156200175
quote:

[..]

Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
pi_156200255
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofd

[..]

Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!
Dat idee had ik al, dus kan alleen maar meevallen dan toch? :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:13:28 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
Minimaal een 06 nummer regelen!
pi_156200322
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:')
Juist alleen in een kroeg kan je goed gesprekken krijgen. Maargoed daarvoor moet je gewoon verschillende kroegen proberen.
Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:16:52 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156200397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
Dan geloof je me niet...
Want jij hebt ook de ervaring met kroegen en de mensen die daar zitten :')
pi_156200401
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Minimaal een 06 nummer regelen!
Dit. Met een paar nummers kom je al heel ver. :) Dan moet hij wel meer vrouwen durven aanspreken.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:17:50 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200418
quote:

[..]

Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijd :{w

De hele fucking stad zit vol met vrouwen van die leeftijd kneusje
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:22:18 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156200526
quote:

[..]

Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:26:02 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156200617
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:56 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet. :P

Wat ik merk bij mezelf als dat ik iemand interessant vind, dat ik me dan verlegen en 'schattig' ga gedragen. En diegene gewoon niet in zijn of haar ogen durf te kijken. Daar heb ik sowieso al moeite mee, maar niet zoveel als wanneer ik iemand leuk vind. Ik heb dan het gevoel dat ik dan in iemand zijn ziel kijk.

Ik zoek ook affectie, knuffels, ik geef veel complimentjes, lach veel, kijk veel naar diegene. Kleine aanrakingen, ga zo maar door. Ik probeer ook te benadrukken hoe leuk diegene is.
Haha deal! Succes alvast ;)

Hoe benadruk je dat de ander leuk is? Dat verlegen valt ook weleens door de war te halen met 'geen interesse', althans, zo schat ik het nog weleens in.
pi_156201083
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
Valt best mee.. Morgen hier een verslag.
pi_156201098
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijd :{w

De hele fucking stad zit vol met vrouwen van die leeftijd kneusje
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geniaal hoe hij sommige mensen hier helemaal op de kast weet te krijgen. _O- _O- _O-
pi_156201176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Valt best mee.. Morgen hier een verslag.
Deal? >:) Of durf je die uitdaging niet aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 17:18:49 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:21:15 #146
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201681
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef yats het volgende:

[..]

Haha deal! Succes alvast ;)

Hoe benadruk je dat de ander leuk is? Dat verlegen valt ook weleens door de war te halen met 'geen interesse', althans, zo schat ik het nog weleens in.
Als ik verlegen ben tegen iemand die leuk is, verander ik in een schattig bolletje wol. Een aantal andere eigenschappen die erbij staan staan ook in die post.

Ik zou gewoon complimentjes geven, niet teveel omdat je dan in de meeste gevallen als een creep overkomt. Als je denkt dat het goed zit, dan kun je steeds dichterbij gaan zitten, dat het wat intiemer wordt. En vanaf dan gaat het vanzelf :)
pi_156201943
quote:

[..]

Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:34:26 #148
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201971
Bij alcohol moet je dan ook tanken met je neus dicht.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:35:42 #149
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201996
En een paar slokken frisdrank erachteraan als je de smaak echt niet kan hendelen.

P.s. Niet teveel in 1 keer als je een beginnert bent.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:40:51 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156202092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.
Prik kan ik dus niet hebben, stijgt naar mn neus, dus ik dat dan wel weer kunnen zeggen :D
pi_156202126
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Prik kan ik dus niet hebben, stijgt naar mn neus, dus ik dat dan wel weer kunnen zeggen :D
Hahaha, je snapt mn punt :@
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:03:47 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156202505
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:21 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Als ik verlegen ben tegen iemand die leuk is, verander ik in een schattig bolletje wol. Een aantal andere eigenschappen die erbij staan staan ook in die post.

Ik zou gewoon complimentjes geven, niet teveel omdat je dan in de meeste gevallen als een creep overkomt. Als je denkt dat het goed zit, dan kun je steeds dichterbij gaan zitten, dat het wat intiemer wordt. En vanaf dan gaat het vanzelf :)
Je weet hoe ik ben in zo'n geval. Genoeg babbels,maar verder? Ik mis dat soort dingen meestal ;)
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:16:17 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156202717
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef yats het volgende:

[..]

Je weet hoe ik ben in zo'n geval. Genoeg babbels,maar verder? Ik mis dat soort dingen meestal ;)
Volgens mij nodigt ze je gewoon uit voor sex. Niet lullen en op stap hop hop
pi_156203558
Mijn doel vanavond is ook gewoon een leuke tijd hebben en waar mogelijk gewoon mensen aanspreken! In ieder geval niet de hele avond ergens afgelegen staan want daar heb je alleen jezelf mee... Bovendien, op iemand mee naar huis nemen zit ik ook niet te wachten... Gezellig binnenwandelen met je scharrel als je ouders aan de ontbijttafel zitten :') Nee, dan hoop ik iig dat ik haar kant op mag, maar die kans is al vrij klein vanwege sociale skills maar ook omdat het niet echt een studentenstad is waar ik ben straks.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:03:11 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156203721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:56 schreef Deezertje het volgende:
Mijn doel vanavond is ook gewoon een leuke tijd hebben en waar mogelijk gewoon mensen aanspreken! In ieder geval niet de hele avond ergens afgelegen staan want daar heb je alleen jezelf mee... Bovendien, op iemand mee naar huis nemen zit ik ook niet te wachten... Gezellig binnenwandelen met je scharrel als je ouders aan de ontbijttafel zitten :') Nee, dan hoop ik iig dat ik haar kant op mag, maar die kans is al vrij klein vanwege sociale skills maar ook omdat het niet echt een studentenstad is waar ik ben straks.

Deezertje pls.

Ga nou niet nu al moeilijk zitten doen.
pi_156203751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deezertje pls.

Ga nou niet nu al moeilijk zitten doen.
Ik ben gewoon reëel. Ik ga er met open verwachtingen heen :)
pi_156203776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar ga je precies heen Deezertje?
pi_156204005
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar ga je precies heen Deezertje?
Een feestje. Ivm privacy zeg ik niet waar, maar een echt FOK!ker herkent zijn mede-genoten wel hoor :D
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:15:11 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156204085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, je zit jezelf al weer in te dekken.
"Het is geen studentenstad"
"de kans is al vrij klein vanwege sociale skills"
"op iemand mee naar huis nemen zit ik niet te wachten"

Hou daar nou eens mee op.
pi_156204207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Een feestje. Ivm privacy zeg ik niet waar, maar een echt FOK!ker herkent zijn mede-genoten wel hoor :D
Zeg dan op zn minst welke stad!
pi_156204565
quote:
Lijkt me zo gênant. Hoe zou jij dit oplossen?

[ Bericht 4% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 19:38:02 ]
pi_156204817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, je zit jezelf al weer in te dekken.
"Het is geen studentenstad"
"de kans is al vrij klein vanwege sociale skills"
"op iemand mee naar huis nemen zit ik niet te wachten"

Hou daar nou eens mee op.
Waar wil hij dan seks hebben? 8)7

Ik denk dat vrouwen ook geen trek hebben om met hem naar bed te gaan terwijl zijn ouders beneden zitten

[ Bericht 6% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 19:44:57 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:43:57 #163
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156204949
quote:
So what als je ouders aan de ontbijttafel zitten en zien dat je bezoek had? So what dat t niet in een studentenstad is? Je zoekt opnieuw excuses die er niet zijn. Stop daar eens mee en ga gewoon genieten zonder dat je vooraf verwachtingen hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik krijg hoogstens de vraag of het leuk was en of het veilig was.
pi_156205041
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef yats het volgende:

[..]

So what als je ouders aan de ontbijttafel zitten en zien dat je bezoek had? So what dat t niet in een studentenstad is? Je zoekt opnieuw excuses die er niet zijn. Stop daar eens mee en ga gewoon genieten zonder dat je vooraf verwachtingen hebt.

[..]

Dat valt best mee. Ik krijg hoogstens de vraag of het leuk was en of het veilig was.
Nam je toen je nog thuis woonde (of woon je nog thuis?) meisjes naar je kamer met medeweten van je ouders? :D

Dan moet je wel erg ruimdenkende ouders hebben. _O_
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:52:50 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156205236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nam je toen je nog thuis woonde (of woon je nog thuis?) meisjes naar je kamer met medeweten van je ouders? :D

Ja, en dat heeft nooit problemen opgeleverd. Mijn ouders doen niet zo moeilijk over seks en relaties, is dat zo vreemd dan?
pi_156205945
Nouja, zorg dan voor je ouders iig dat je geen schreeuwertje mee naar huis neemt.
pi_156205979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat 't niet gaat gebeuren bij mij haha.
Mijn ouders zijn ook vrij relaxed gelukkig.
En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als in nog het halve land door voordat je eindelijk eens thuis bent. Als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
pi_156205996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
:') :') :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:28:16 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156206225
Dit gaat echt werkelijk waar nergens meer over. Het is echt een lief dagboek ik denk dat... Topic geworden met als auteur, deezertje.

Anders gezegt, een heel topic / reekst de tering intrekken. Totale over domineren van dit topic. Niemand anders durft hier nog te komen in de groote "zie mij eens de uber autist deezertje zijn show :{
pi_156206411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als in nog het halve land door voordat je eindelijk eens thuis bent. Als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
Er zijn in dat geval weinig goede alternatieven, in het openbaar seks hebben lijkt me niet echt comfortabel en is bovendien strafbaar. Is een taxi of auto regelen geen oplossing?

Seks hebben op het station. :') _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, en dat heeft nooit problemen opgeleverd. Mijn ouders doen niet zo moeilijk over seks en relaties, is dat zo vreemd dan?
Ik denk dat je wel een van de weinigen bent. Veel ouders zullen zich hier niet prettig bij voelen? Ik zou me vooral ongemakkelijk voelen.

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 20:43:02 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:40:36 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156206636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:34 schreef syndroom het volgende:

Ik denk dat je wel een van de weinigen bent. Veel ouders zullen zich hier niet prettig bij voelen? Ik zou me vooral ongemakkelijk voelen.

Mijn ouders zijn er ook nooit moeilijk in geweest. En ook de verschillende ouders waar ik bij het ontbijt tevoorschijn kwam. Het geinige was wel altijd dat de meeste wel wisten wie ik was wegens m'n ouders :D
pi_156207415
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn er ook nooit moeilijk in geweest. En ook de verschillende ouders waar ik bij het ontbijt tevoorschijn kwam. Het geinige was wel altijd dat de meeste wel wisten wie ik was wegens m'n ouders :D
Dit topic is denk ik ook niet echt een afspiegeling van de maatschappij. Wel fijn dat ze gemakkelijk zijn. Typisch Nederlands om hier liberaal tegenaan te kijken, uniek in de wereld.

Voor een groot deel ligt het nog altijd gevoelig. Laatst een onderzoek gelezen dat verreweg de meeste ouders in Amerika zulke situaties zouden verbieden. Want dat hun zoon of dochter die boven seks heeft is iets waar de meeste ouders niet aan willen denken.

Sliep jij bij meisjes thuis, of bij jou op de kamer?

Ik ben wel verbaast dat de meesten hier wel tolerante ouders hebben op dit vlak.
pi_156207994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dit topic is denk ik ook niet echt een afspiegeling van de maatschappij. Wel fijn dat ze gemakkelijk zijn. Typisch Nederlands om hier liberaal tegenaan te kijken, uniek in de wereld.

Voor een groot deel ligt het nog altijd gevoelig. Laatst een onderzoek gelezen dat verreweg de meeste ouders in Amerika zulke situaties zouden verbieden. Want dat hun zoon of dochter die boven seks heeft is iets waar de meeste ouders niet aan willen denken.

Ik ben wel verbaast dat de meesten hier wel tolerante ouders hebben op dit vlak.
Waarom denk je dat je ouders je ouders zijn? Juist, ze hebben het zelf als eens gedaan... :P niet voor niks de term: we hebben onze tijd al gehad..
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:04:13 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156211386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan noem je ook meteen 1 van de preutste landen meteen op :D

En ik bij de meisjes thuis, ik was de geen die onverwacht aan het ontbijt aanschoof. Maar zij ook bij m'n ouders thuis.
pi_156212071
quote:
Je hebt streng religieuze ouders?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 september 2015 @ 00:02:36 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156212949
Pff wat een gedoe :')
pi_156215473
Je kan natuurlijk ook je eigen woonruimte hebben.

Dan hoef je alleen nog maar op de koffie bij je ouders met je chick.
pi_156215533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Kan best hoor, ik lust ook niets waar prik in zit. :)
En ik ken ook wel mensen die geen alcoholische dranken drinken omdat de smaak ze tegenstaat.
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:47:15 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_156215828
quote:

[..]

"Als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd, wijk je wel af van de doorsnee jongere"- Ik werd ontmaagd op m'n 21e.... fuck. Net een jaar (goed... was net een maand voor m'n verjaardag) te laat.

Fuck!!! Dat wordt nu nooit meer nooiken ;(
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:49:54 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_156215847
quote:

[..]

Als ik een zware werkdag heb gehad, ga ik gerust in mn eentjd effe aan de bar zitten en een biertje drinken. Gewoon: effe rust en effe niks moeten of heen gaan.
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:57:44 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_156215929
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt streng religieuze ouders?
Ik wel ;(.

Iemand meer ideeën dan: naar haar huis gaan of ergens in de garage hosselen.
pi_156216040
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik wel ;(.

Iemand meer ideeën dan: naar haar huis gaan of ergens in de garage hosselen.
Ja, zoek je eigen plek.
  zaterdag 19 september 2015 @ 10:44:43 #183
416020 K44S
The bearded man
pi_156216511
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, zoek je eigen plek.
Ik maar denken waar het mis gaat. :')
pi_156220776
quote:

[..]

Dat is in het overgrote deel van Nederland de norm hoor. Behalve in de bible belt.
pi_156221497
Ik leef nog! :D Was erg leuk en heb een toffe gast (!) ontmoet hier uit de buurt waarvan ik 't nummer heb en die stelde al voor om binnenkort weer eens te gaan aangezien we van dezelfde muziek houden. Geen wingman type, maar ken de volgende keer iig iemand dus :P Weinig dames, dus inderdaad alleen naar huis gegaan :P En de dames die er waren waren amper 18 en daartussenin eigenlijk niks en dan meteen 30+ haha. Maar ook daar gewoon veel met hun eigen vriend op stap. Heb lekker gedanst en ook met een paar gesproken, maar weinig geflirt dus ;) En ja het kriebelde wel om iedereen intiem te zien doen op de dansvloer, maar ja ooit komt t wel goed :)
pi_156222487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Ik leef nog! :D Was erg leuk en heb een toffe gast (!) ontmoet hier uit de buurt waarvan ik 't nummer heb en die stelde al voor om binnenkort weer eens te gaan aangezien we van dezelfde muziek houden. Geen wingman type, maar ken de volgende keer iig iemand dus :P Weinig dames, dus inderdaad alleen naar huis gegaan :P En de dames die er waren waren amper 18 en daartussenin eigenlijk niks en dan meteen 30+ haha. Maar ook daar gewoon veel met hun eigen vriend op stap. Heb lekker gedanst en ook met een paar gesproken, maar weinig geflirt dus ;) En ja het kriebelde wel om iedereen intiem te zien doen op de dansvloer, maar ja ooit komt t wel goed :)
Een toffe gast ontmoeten is ook winst. Goed gedaan dus.
pi_156222867
quote:
Well done.
pi_156224363
quote:
Goed bezig. ^O^
pi_156224998
quote:
Goed bezig kerel.
pi_156227203
quote:
Heel goed gedaan! De excuses waarom het bij de dames niet is gelukt zijn niet nodig hoor. Het is helemaal niet erg om dat te hebben en iedereen heeft dit de meeste avonden. Je hebt het naar je zin gehad, helemaal top!
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:09:45 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156228577
quote:
Nu kan ik natuurlijk flauw doen over een 06 nummer en een man ;)

Maar ik ben vaak heel kritisch geweest maar nu moet ik dan ook eerlijk zijn..... Top gedaan! Een stap maatje altijd goed, je bent gegaan en belangrijkse, je hebt het naar je zin gehad! Volhouden dit!!
pi_156229609
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:25 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Heel goed gedaan! De excuses waarom het bij de dames niet is gelukt zijn niet nodig hoor. Het is helemaal niet erg om dat te hebben en iedereen heeft dit de meeste avonden. Je hebt het naar je zin gehad, helemaal top!
Nee klopt, vond het op zich ook niet erg want de avond was zelf leuk. Maar dan toch nog die vraag: waar en wanneer kom ik 'haar' dan wel tegen? :P Ja op het moment dat je 't niet verwacht want je mag niet zoeken etc. En neem gelukkig ook niet meteen de eerste de beste. Moet wel beetje mijn type zijn en inhoud hebben. Zou leuk zijn als ik de kerstdagen eens samen kan vieren ipv familie haha.
pi_156229720
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu kan ik natuurlijk flauw doen over een 06 nummer en een man ;)

Maar ik ben vaak heel kritisch geweest maar nu moet ik dan ook eerlijk zijn..... Top gedaan! Een stap maatje altijd goed, je bent gegaan en belangrijkse, je hebt het naar je zin gehad! Volhouden dit!!
Haha, als ik één ding wel weet is dat ik 100% op vrouwen val. Nu nog even zelfvertrouwen opkrikken zodat ik niet meer bij een bloedmooie vrouw denk dat 'ik haar niet kan krijgen omdat ze te knap is'. En inderdaad gewoon aanspreken en op je bek gaan.
pi_156230102
quote:
Kijk, dit zijn de goede berichten! ^O^
pi_156230444
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 20 september 2015 @ 11:33:22 #196
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156237854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef yats het volgende:

[..]

Als je zulke dingen mist, dan is het gewoon een kwestie van doen. Dan leer je het vanzelf wel :P
pi_156242422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Een staande ovatie voor normaal gedrag... alleen op fok.

Maar het mag gezegd worden, goed gedaan Deezertje.
  zondag 20 september 2015 @ 16:14:40 #198
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156245585
quote:
Goed gedaan.

En laat het contact niet verwateren, he? Neem zelf vooral initiatief om wat te ondernemen :)
pi_156246520
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een staande ovatie voor normaal gedrag... alleen op fok.

Maar het mag gezegd worden, goed gedaan Deezertje.
  zondag 20 september 2015 @ 17:07:49 #200
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156246676
quote:

[..]

Het slaat wel degelijk ergens op, maar als ''newbie'' heb je er niet zo veel aan nee. Houdt alleen in je achterhoofd dat in dit topic het ook helemaal niet uitmaakt of ze er iets aan hebben. Het doel van dit topic is niet leren versieren, het is praten over versieren. Zolang je er over blijft praten, ben je voor je gevoel aan jezelf aan het werken, zonder dat je ook echt iets hoeven te doen.

Ah kijk eens aan, wellicht is er toch nog hoop^^
  zondag 20 september 2015 @ 18:30:26 #201
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156248413
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom die linker net tegen op tinder :D :')
Naar links gedaan.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_156249461
Straks Deezertje ook aan de vrouw :)

En ik nog steeds alleen ;(
  zondag 20 september 2015 @ 19:18:56 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156249574
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:14 schreef Faxie het volgende:

Lig jij niet qua ervaring een stuk voor op Deezertje?
pi_156249725
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lig jij niet qua ervaring een stuk voor op Deezertje?
Ik liep ook voor op benzin ;(
  zondag 20 september 2015 @ 19:31:02 #205
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156249864
Gewoon meer in KPD posten. Komen de vrouwtjes vanzelf je bed in.
  zondag 20 september 2015 @ 19:34:23 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156249958
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 19:31 schreef SiIk het volgende:
Bedankt voor de tip, ik zal eens een foto of 2 maken.
pi_156250044
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof in type, niet in 'leagues'. Wanneer jij 'out of their league' bent, dan ben je simpelweg hun type niet.

Van het weekend kwam een meisje me versieren, meermaals. Maar ze was als eerste mijn type niet, ten tweede was ze racistisch in de zin dat ze een tirade afstak over vluchtelingen, waar ik enorm op afknapte.
pi_156252048
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 19:31 schreef SiIk het volgende:
:N
  zondag 20 september 2015 @ 20:52:41 #209
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156252609
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

:N
Ga huilen. Dan komen ze wel.
pi_156253826
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 19:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik geloof in type, niet in 'leagues'. Wanneer jij 'out of their league' bent, dan ben je simpelweg hun type niet.

Van het weekend kwam een meisje me versieren, meermaals. Maar ze was als eerste mijn type niet, ten tweede was ze racistisch in de zin dat ze een tirade afstak over vluchtelingen, waar ik enorm op afknapte.
Waarom was ze je type niet en hoe versierde ze je meermaals? :)
pi_156254258
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ga huilen. Dan komen ze wel.
Zal jou eens laten komen :'(
pi_156261073
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom was ze je type niet en hoe versierde ze je meermaals? :)
Ik vond haar niet fysiek aantrekkelijk, niet interessant om mee te praten, en dat racisme was een afknapper. Ze kwam meermaals op me af en ik zag het aan haar lichaamstaal.
pi_156261270
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 00:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vond haar niet fysiek aantrekkelijk, niet interessant om mee te praten, en dat racisme was een afknapper. Ze kwam meermaals op me af en ik zag het aan haar lichaamstaal.
Beetje gezet dus? :P Was je in een club/kroeg dan dat ze je misschien aangeschoten aansprak?
pi_156262472
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Beetje gezet dus? :P Was je in een club/kroeg dan dat ze je misschien aangeschoten aansprak?
Nee, gezet hou ik doorgaans wel van. Gezond slank, niet mager. Iedereen was wel aangeschoten; zij minder dan ik.
  maandag 21 september 2015 @ 02:04:29 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156262647
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 01:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, gezet hou ik doorgaans wel van. Gezond slank, niet mager. Iedereen was wel aangeschoten; zij minder dan ik.
Geef mijn nummer maar de volgende keer.

SPOILER
  maandag 21 september 2015 @ 06:40:09 #216
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156263137
quote:

Wel met deze houding, ja.
pi_156266997
quote:

Dan is het nog maar te hopen dat ze binnen of na een maand het niet uitmaakt. Of hij moet gaan scharrelen? :P
  maandag 21 september 2015 @ 19:04:39 #218
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156276759
quote:
Laat het dan over aan de vrouw, dat die jou aanspreekt en initiatief toont, dan weet je meteen dat ze geinteresseerd is in je. Al mijn relaties zijn voortgekomen uit vrouwen die interesse toonde in mij en niet andersom. Uiteraard moet je ook daar open voor staan en assertief te werk gaan. Het zijn overigens geen overdreven assertieve vrouwen die mij aanspreken, eerder meer ingetogen. Met de eerste stap bedoel ik dat zij lacht, toenadering zoekt met haar blik en vervolgens de eerste zin zegt. Moet er wel bij zeggen dat je ergens met gelijkstemden moet zijn om dit voor elkaar te krijgen. In de trein heb je toch een kleinere kans dat je iemand treft met overeenkomstige interesses.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gijlebeer op 21-09-2015 19:30:41 ]
  maandag 21 september 2015 @ 19:06:04 #219
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156276805
quote:

[..]

Ik wel. Interessante studie en interessante baan in het vooruitzicht. Lijkt me een afknapper als een vrouw zo weinig mogelijk wil vertellen over haar studie of baan.
  maandag 21 september 2015 @ 19:25:36 #220
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156277296
quote:

Waarom denk je dat contact zoeken in dit soort situaties iets gaat opleveren? Vind jouw opmerkingen wel opmerkelijk, in positieve zin. Vind het hele topic wel grappig eigelijk, omdat ik geen ervaring heb met versieren, maar wel met versierd worden.
quote:
Kwam trouwens mijn ex tegen van de week.
Hoe ben je die dan tegengekomen? Ook in de trein of op straat?
pi_156277860
Ik zit met een vreemd gevoel, ik weet waar het probleem zit en wat ik zou moeten doen maar ik voel me nog te onzeker om echt te werken aan verbetering. Heel dit topic heb ik maar gedaan alsof ik die zelfverzekerde jongen ben maar in werkelijkheid ben ik nog stukken onzekerder dan Deezertje.

Het is een soort angst om te handelen, bang voor het onbekende, of dat het op een mislukking uitloopt. Het is ook een beetje mijn omgeving die vooral negatief op alles is waardoor mijn motivatie ook steeds minder is. Zou graag willen dat ik hierover met iemand kan praten maar zonder vrienden en ouders waar dit allemaal niet bespreekbaar is gaat het nogal moeilijk. :{
pi_156278122
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:44 schreef syndroom het volgende:
Ik zit met een vreemd gevoel, ik weet waar het probleem zit en wat ik zou moeten doen maar ik voel me nog te onzeker om echt te werken aan verbetering. Heel dit topic heb ik maar gedaan alsof ik die zelfverzekerde jongen ben maar in werkelijkheid ben ik nog stukken onzekerder dan Deezertje.

Het is een soort angst om te handelen, bang voor het onbekende, of dat het op een mislukking uitloopt. Het is ook een beetje mijn omgeving die vooral negatief op alles is waardoor mijn motivatie ook steeds minder is. Zou graag willen dat ik hierover met iemand kan praten maar zonder vrienden en ouders waar dit allemaal niet bespreekbaar is gaat het nogal moeilijk. :{
Ik wil je best aanhoren en eens van gedachten wisselen. Het belangrijkst aan verandering is een klankbord. Als je enkel in je eigen hoofd bezig bent, werp je alleen maar obstakels op.

Juist een ander perspectief helpt heel erg om iets te gaan veranderen. Wat je zelf niet kunt relativeren, kan een ander misschien wel.
pi_156278614
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je ouders je ouders zijn? Juist, ze hebben het zelf als eens gedaan... :P niet voor niks de term: we hebben onze tijd al gehad..
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is in het overgrote deel van Nederland de norm hoor. Behalve in de bible belt.
SPOILER
Natuurlijk zal ik wel uit huis gaan zodra ik mijn financiën op orde heb, maar ergens wil je je ouders ook niet teleurstellen en ik heb geen zin om door mijn lusten en behoeften om hun eventueel kwijt te raken. Wel zie ik een enorm contrast dat er hier thuis wat betreft seksualiteit en relaties best krampachtig wordt gedaan, terwijl we als land juist als tolerant en 'vrij' bekend staan.

Ik wil niets afschuiven of anderen de schuld van mijn problemen geven, zeker niet. Maar ik probeer jullie alleen een inkijkje te geven in mijn leefwereld. Dan kunnen jullie ook begrijpen dat mijn omgeving een beetje anders is dan gemiddeld Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 21-09-2015 20:41:17 ]
pi_156280608
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:25 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat contact zoeken in dit soort situaties iets gaat opleveren? Vind jouw opmerkingen wel opmerkelijk, in positieve zin. Vind het hele topic wel grappig eigelijk, omdat ik geen ervaring heb met versieren, maar wel met versierd worden.

[..]

Hoe ben je die dan tegengekomen? Ook in de trein of op straat?
Gewoon op straat ja, in het centrum. Ineens tijdens het winkelen liep ze me tegemoet (of ik haar :P).
pi_156281008
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Natuurlijk zal ik wel uit huis gaan zodra ik mijn financiën op orde heb, maar ergens wil je je ouders ook niet teleurstellen en ik heb geen zin om door mijn lusten en behoeften om hun eventueel kwijt te raken. Wel zie ik een enorm contrast dat er hier thuis wat betreft seksualiteit en relaties best krampachtig wordt gedaan, terwijl we als land juist als tolerant en 'vrij' bekend staan.

Ik wil niets afschuiven of anderen de schuld van mijn problemen geven, zeker niet. Maar ik probeer jullie alleen een inkijkje te geven in mijn leefwereld. Dan kunnen jullie ook begrijpen dat mijn omgeving een beetje anders is dan gemiddeld Nederland.
Die seksuele/intieme drang mis ik ook. Het is echt niet dat heel studerend Nederland dagelijks alles wat los en vast zit neukt, maar op deze leeftijd is of zou het heel normaal zijn dat je lekker doet waar je zin in hebt. En voor studenten in een relatie is dat minimaal 1x per week seks, en een vrijgezelle student die redelijk sociaal is komt ook wel aan zijn trekken. Als ik een klasgenoot heb die in een relatie zit weet ik 95% zeker dat zij 'het' doen. Zou ik dan ook doen hoor, hoort gewoon bij een relatie. Jaloers? Ja. Wij zijn misschien sociaal niet zo sterk, maar hebben OOK die behoefte en ik vertik het om te betalen e.d.

Maar goed ik ben ook niet zo'n ONS type (ja zou wel willen uiteraard haha), dus ik wil gewoon iemand waar het mee klikt en dan komt die seks vanzelf wel.
pi_156281364
Echt dramatisch dit. :')

Waarom weet ik nooit of een meisje me leuk vindt? Waarom zijn mensen zo moeilijk? :')
  maandag 21 september 2015 @ 21:39:45 #227
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156282180
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die seksuele/intieme drang mis ik ook. Het is echt niet dat heel studerend Nederland dagelijks alles wat los en vast zit neukt, maar op deze leeftijd is of zou het heel normaal zijn dat je lekker doet waar je zin in hebt. En voor studenten in een relatie is dat minimaal 1x per week seks, en een vrijgezelle student die redelijk sociaal is komt ook wel aan zijn trekken. Als ik een klasgenoot heb die in een relatie zit weet ik 95% zeker dat zij 'het' doen. Zou ik dan ook doen hoor, hoort gewoon bij een relatie. Jaloers? Ja. Wij zijn misschien sociaal niet zo sterk, maar hebben OOK die behoefte en ik vertik het om te betalen e.d.

Maar goed ik ben ook niet zo'n ONS type (ja zou wel willen uiteraard haha), dus ik wil gewoon iemand waar het mee klikt en dan komt die seks vanzelf wel.
Oh? Deezer, again, stop met dat generaliseren. Maakt sociaal zijn het makkelijker om een leuk iemand te treffen wat mogelijk tot seks leid? Absoluut! Is dat een garantie? Totaal niet. Bij versieren komt meer kijken dan alleen sociaal zijn, al is versieren zonder sociaal te zijn een stuk lastiger.

Die behoefte aan intimiteit/seks snap ik prima, die heb ik zelf ook, maar zolang je er op de manier mee om gaat zoals je nu (nog steeds) doet gaat t niet werken. Probeer gewoon eerst contacten te leggen zonder die druk op intimiteit en kijk vanuit daar verder...

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

SPOILER

Dit zou voor mij een reden zijn extra mijn best te doen om zo snel mogelijk uit huis te gaan en zelfstandig te gaan leven. Geen contact met vrouwen mogen hebben, wat een achterlijke regel is dat. Op basis waarvan is die regel ingesteld? Sowieso weet ik uit eigen ervaring dat zelfstandig wonen een boost is voor het zelfvertrouwen, probeer je dus eerst daarin te ontwikkelen en die stap te zetten en kijk dan rustig verder.
  maandag 21 september 2015 @ 21:41:21 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156282249
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:20 schreef netchip het volgende:
Echt dramatisch dit. :')

Waarom weet ik nooit of een meisje me leuk vindt? Waarom zijn mensen zo moeilijk? :')
En vragen is geen optie?
pi_156282601
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En vragen is geen optie?
Ai :')
pi_156282639
quote:

[..]

En vragen is geen optie?
Beetje rare vraag toch? Dat laat je toch blijken?
pi_156282736
Nu is het wel zo dat zij nul ervaring heeft met jongens, en ik nul ervaring met meisjes.
pi_156282787
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:39 schreef yats het volgende:

[..]

Dit zou voor mij een reden zijn extra mijn best te doen om zo snel mogelijk uit huis te gaan en zelfstandig te gaan leven. Geen contact met vrouwen mogen hebben, wat een achterlijke regel is dat. Op basis waarvan is die regel ingesteld? Sowieso weet ik uit eigen ervaring dat zelfstandig wonen een boost is voor het zelfvertrouwen, probeer je dus eerst daarin te ontwikkelen en die stap te zetten en kijk dan rustig verder.
Die regel is vast met goede bedoelingen, waarom exact weet ik ook niet precies, maar ik denk dat het ook vanwege mijn Asperger te maken heeft. Dat ze bang zijn dat ik met de verkeerde meiden in aanmerking kom of dat ze bang zijn dat vrouwen alleen op financieel gewin uit zijn.

Ergens zit ik dan toch met een loyaliteitsconflict, want het is zelfs zo dat ik me schuldig voel omdat ik nu de grenzen opzoek terwijl ik juist een prettige relatie met ze wil.
  maandag 21 september 2015 @ 21:56:46 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156282842
quote:

[..]

En vragen is geen optie?
Dat is toch niet alpha?

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:55 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die regel is vast met goede bedoelingen, waarom exact weet ik ook niet precies, maar ik denk dat het ook vanwege mijn Asperger te maken heeft. Dat ze bang zijn dat ik met de verkeerde meiden in aanmerking kom of dat ze bang zijn dat vrouwen alleen op financieel gewin uit zijn.

Ergens zit ik dan toch met een loyaliteitsconflict, want het is zelfs zo dat ik me schuldig voel omdat ik nu de grenzen opzoek terwijl ik juist een prettige relatie met ze wil.
Vraag het eens aan jouw vader waarom die regel er is?
pi_156282865
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:56 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is toch niet alpha?

SPOILER
Blijf maar wel vragen, anders krijg je aanklachten aan je broek.
pi_156282981
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Blijf maar wel vragen, anders krijg je aanklachten aan je broek.
? :?
  maandag 21 september 2015 @ 22:00:52 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156282983
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:51 schreef netchip het volgende:

[..]

Beetje rare vraag toch? Dat laat je toch blijken?
Kan. Maar kennelijk zie jij het niet. Dan kan het zijn dat ze het of niet duidelijk laat blijken, of het kan zijn dat jij haar signalen niet ziet. Het kan ook zijn dat ze je niet leuk vindt.

quote:

[..]

Dat is toch niet alpha?

SPOILER
[..]

Gewoon gelijk nudie sturen.
pi_156283486
quote:

[..]

Dat is toch niet alpha?

SPOILER
[..]

Hij komt dan altijd met uitspraken dat het geen goed idee is et cetera. Als je dan teveel vragen stelt klapt hij dicht en wordt hij boos. Ervaring leert dat zoiets weinig zin heeft.

Ik weet niet of het gewoon zijn conservatieve houding is, iets met geloof te maken heeft of vanwege mijn asperger. Het is wel bekend dat mensen met een autistische stoornis heel naïef kunnen zijn, helaas wel een vooroordeel maar dat ze daardoor ook bang zijn dat ik gekwetst wordt. Misschien proberen ze me tegen mezelf te beschermen?
  dinsdag 22 september 2015 @ 01:23:07 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156288221
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:44 schreef syndroom het volgende:

Accepteer waar je staat. Begin klein, bouw op.
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:32:03 #239
416020 K44S
The bearded man
pi_156289429
Het grootste probleem van aantal mensen uit dit topic; TE graag een vriendin willen.

Hoevaak scoord een voetbalspeler als hij TE graag wil scoren? ... als dat zijn motivatie is... raakt hij geen pepernoot.

Als een callcentrmedewerker TE graag die sale wil maken... maakt 'ie hem niet.

De gene die zich aangesproken voelen: jullie denken en doen te moeilijk.

Gewoon een gesprek over het een of ander zonder dat je je hand meteen in haar broek wil stoppen.. hoe moeilijk kan het zijn.

Echt... sommige hier zijn simpel weg ziek.
pi_156289458
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef K44S het volgende:
Het grootste probleem van aantal mensen uit dit topic; TE graag een vriendin willen.

Hoevaak scoord een voetbalspeler als hij TE graag wil scoren? ... als dat zijn motivatie is... raakt hij geen pepernoot.

Gewoon een gesprek over het een of ander zonder dat je je hand meteen in haar broek wil stoppen.. hoe moeilijk kan het zijn.

Die zieke gedachten komen vooral omdat er niemand in hun omgeving is om het af te remmen. Ze draaien in hun eigen hoofd rondjes om komen zo zelfstandig tot conclusies die helemaal niet waar zijn. Maar ja, als je niemand hebt om mee te praten, gebeurt dat vanzelf.
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:39:53 #241
416020 K44S
The bearded man
pi_156289516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die zieke gedachten komen vooral omdat er niemand in hun omgeving is om het af te remmen. Ze draaien in hun eigen hoofd rondjes om komen zo zelfstandig tot conclusies die helemaal niet waar zijn. Maar ja, als je niemand hebt om mee te praten, gebeurt dat vanzelf.
True. Zelf mee gemaakt... ik zat veel te veel thuis en durfde niks.

Best wel vreemd als je me vergelijkt met nu en 2 jaar geleden en mn leven daar voor.

Het is niks anders dan piekeren en allemaal factoren de schuld geven. Ze nemen nergens de verantwoordelijkheid voor.

Momenteel ben ik werkloos... het is mijn verantwoordelijkheid om daar wat aan te doen.. niet van iemand anders.

Wil ik me nog gelukkiger voelen dan moet ik werk zoeken wat ik leuk vind. VERANTWOORDELIJKHEID.
pi_156289553
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:39 schreef K44S het volgende:

[..]

True. Zelf mee gemaakt... ik zat veel te veel thuis en durfde niks.

Best wel vreemd als je me vergelijkt met nu en 2 jaar geleden en mn leven daar voor.

Het is niks anders dan piekeren en allemaal factoren de schuld geven. Ze nemen nergens de verantwoordelijkheid voor.

Momenteel ben ik werkloos... het is mijn verantwoordelijkheid om daar wat aan te doen.. niet van iemand anders.

Wil ik me nog gelukkiger voelen dan moet ik werk zoeken wat ik leuk vind. VERANTWOORDELIJKHEID.
Oh, ik ken het ook wel. Heb ook jaren als een mongool geleefd. Maar als je niet accepteert dat je zelf iets zult moeten doen, dan gebeurt er ook niets. En wat ik als belangrijkste heb ervaren is dat andere mensen jou de beste reality check kunnen geven, veel beter dan jij zelf.

Deze mensen blinken uit in passiviteit. Dan heb je een externe motivator nodig. Als ze die ook niet willen zoeken/accepteren, tsja, dan ben je op je 35e nog moederziel alleen. Met alle gevolgen van dien.
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:46:43 #243
416020 K44S
The bearded man
pi_156289610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, ik ken het ook wel. Heb ook jaren als een mongool geleefd. Maar als je niet accepteert dat je zelf iets zult moeten doen, dan gebeurt er ook niets. En wat ik als belangrijkste heb ervaren is dat andere mensen jou de beste reality check kunnen geven, veel beter dan jij zelf.

Deze mensen blinken uit in passiviteit. Dan heb je een externe motivator nodig. Als ze die ook niet willen zoeken/accepteren, tsja, dan ben je op je 35e nog moederziel alleen. Met alle gevolgen van dien.
pi_156290404
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij komt dan altijd met uitspraken dat het geen goed idee is et cetera. Als je dan teveel vragen stelt klapt hij dicht en wordt hij boos. Ervaring leert dat zoiets weinig zin heeft.

Ik weet niet of het gewoon zijn conservatieve houding is, iets met geloof te maken heeft of vanwege mijn asperger. Het is wel bekend dat mensen met een autistische stoornis heel naïef kunnen zijn, helaas wel een vooroordeel maar dat ze daardoor ook bang zijn dat ik gekwetst wordt. Misschien proberen ze me tegen mezelf te beschermen?
Volgens de pittige koppies van Viva is nog thuiswonen geen probleem, maar je moet dan wel een goede reden hebben of iig progressie maken op jezelf gaan wonen (inschrijven huurlijst etc.)
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/288901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef K44S het volgende:

Deels eens. Simpelweg relaxed zijn maakt het denk ik ook wel makkelijker. Maar is lastig als je al heel wat jaren alleen bent. Af en toe eens een knipperlichtrelatie of één keer per jaar 2 maanden full-daten heb je er ook minder last van denk ik.
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:37:48 #245
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156290405
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon op straat ja, in het centrum. Ineens tijdens het winkelen liep ze me tegemoet (of ik haar :P).
Dus eigenlijk heb je dit topic helemaal niet nodig, want zelfs op straat lukt het je. Dus wat ik zeg dat er een verlaagde kans is op versieren op straat t.o.v. gelegenheden waar mensen er opener voor staan, gaat dus niet op voor jou. In openbare gelegenheden ben ik ook versierd geweest door een vrouw, terwijl er geen enkele aanleiding toe was, maar zelf versieren lijkt me als man haast onmogelijk, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Ik denk dat ik dan al snel als een creep over zal komen.
pi_156290462
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:37 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb je dit topic helemaal niet nodig, want zelfs op straat lukt het je. Dus wat ik zeg dat er een verlaagde kans is op versieren op straat t.o.v. gelegenheden waar mensen er opener voor staan, gaat dus niet op voor jou. In openbare gelegenheden ben ik ook versierd geweest door een vrouw, terwijl er geen enkele aanleiding toe was, maar zelf versieren lijkt me als man haast onmogelijk, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Ik denk dat ik dan al snel als een creep over zal komen.
Misschien ben ik wel vaker versierd hoor, maar ik weet ook niet specifiek wat 'versieren' is bij vrouwen. Spelen met hun haar, interesse tonen, aardig zijn etc. heb ik me al vaak op verkeken en waren ze achteraf... gewoon aardig :) Zijn ook vrouwen die klagen juist dat mannen denken dat ze versierd worden, maar die meiden zijn gewoon enkel sociaal bezig :') Wat dat betreft mag er best een vrouw lekker direct zijn naar mij: ''hé, ik vind je leuk!' of een andere vraag stellen die je normaal niet zo snel stelt ;) (en ik ook naar een meid toe hoor haha)
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:43:59 #247
416020 K44S
The bearded man
pi_156290515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Volgens de pittige koppies van Viva is nog thuiswonen geen probleem, maar je moet dan wel een goede reden hebben of iig progressie maken op jezelf gaan wonen (inschrijven huurlijst etc.)
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/288901

[..]

Deels eens. Simpelweg relaxed zijn maakt het denk ik ook wel makkelijker. Maar is lastig als je al heel wat jaren alleen bent. Af en toe eens een knipperlichtrelatie of één keer per jaar 2 maanden full-daten heb je er ook minder last van denk ik.
Zou geen fuck uit moeten maken.

Jij moet doen wat je zelf wil.
Als ik naar mezelf kijk en ik zou nog steeds doen wat mijn ouders ("milieu") van mij verwacht, dan zat ik elke Zondag met een vroom kapsel in de kerk te luisteren naar een predikant die wat uit kraamt en zat ik met mijn vrouw en inmiddels 3 kinderen in de voorste rij.

NEE. Je leeft voor jezelf.

Ga toch eens niet uit van die kut blaadjes, de gemiddelde viva bladen: eerste 4 pagina's waarom je ex vreemd gaat of wat het probleem in je relatie kan zijn... de volgende 4 pagina's gaan over hoe je het best een platte buik en strakke kut kan krijge.... de laatste 4 pagina's gaan hoe je het lekkerste een appeltaart kan bakken.

Les 1: Stop eens met het gebruiken van de woorden:'Maar', 'als' en zinnen zoals:"Had ik maar" "was ik maar" "ging ik maar".

Deezer, doe jezelf eens een plezier en zoek eens: 365dagensuccesvol. Op.
Ik heb je vaak genoeg afgezeken en mezelf verboden je tips te geven. DOE HET.
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:46:54 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156290569
Thuis wonen omdat z'n dure hobby kapot is gegaan _O- Slecht excuus. Maargoed,

Idd boeiend wat anderen doen, jij moet doen wat jij nodig hebt om verder te komen in het leven. Dus als een ander thuis woont (om wat voor reden dan ook) betekent niet dat jij dus ook maar thuis kunt blijven wonen bv.
Als jij het nodig hebt om het huis uit te gaan om verder te komen, dan moet je dat doen. Simple as that
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:47:33 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156290577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:43 schreef K44S het volgende:

Deezer, doe jezelf eens een plezier en zoek eens: 365dagensuccesvol. Op.
Ik heb je vaak genoeg afgezeken en mezelf verboden je tips te geven. DOE HET.
Je houdt je slecht aan je eigen verbod geen tips te geven :+
pi_156290598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel vaker versierd hoor, maar ik weet ook niet specifiek wat 'versieren' is bij vrouwen. Spelen met hun haar, interesse tonen, aardig zijn etc. heb ik me al vaak op verkeken en waren ze achteraf... gewoon aardig :) Zijn ook vrouwen die klagen juist dat mannen denken dat ze versierd worden, maar die meiden zijn gewoon enkel sociaal bezig :') Wat dat betreft mag er best een vrouw lekker direct zijn naar mij: ''hé, ik vind je leuk!' of een andere vraag stellen die je normaal niet zo snel stelt ;) (en ik ook naar een meid toe hoor haha)
ik snap de :') echt totaal niet in je verhaal :N
compact en kleverig.
pi_156290629
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik snap de :') echt totaal niet in je verhaal :N
Ik snap alleen de :') voor dit gehele topic ondertussen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:56:31 #252
416020 K44S
The bearded man
pi_156290754
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je houdt je slecht aan je eigen verbod geen tips te geven :+
;(
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:55:37 #253
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156292114
quote:

[..]

Dat is toch niet alpha?

SPOILER
[..]

Of je het nou serieus bedoelt of niet, focus er niet teveel op aub.
Ik weet dat je niet lekker in je vel zit, maar als je zo door blijft denken verander je ook in een Deezertje of syndroom.
pi_156292488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Les 1: Stop eens met het gebruiken van de woorden:'Maar', 'als' en zinnen zoals:"Had ik maar" "was ik maar" "ging ik maar".

En ook stoppen met "ik denk dit" en "ik denk dat". Als je iets denkt, dan weet je het niet zeker, en is het dus niet de moeite van het denken waard.

Meten is weten, dus als je iets denkt, dan helpt het alleen maar om onder de mensen te komen om je vermoedens te checken.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:41:30 #255
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156292956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En ook stoppen met "ik denk dit" en "ik denk dat". Als je iets denkt, dan weet je het niet zeker, en is het dus niet de moeite van het denken waard.

Meten is weten, dus als je iets denkt, dan helpt het alleen maar om onder de mensen te komen om je vermoedens te checken.
_O_
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:58:13 #256
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156293299
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:55 schreef broccoli. het volgende:
Ik weet dat je niet lekker in je vel zit, maar als je zo door blijft denken verander je ook in een Deezertje of syndroom.
Deezertje probeert te versieren op openbare plekken en dat getuigt van meer lef dan mensen op een datingsite bijvoorbeeld. Misschien is hij te sociaal omdat hij ervan uit gaat dat wildvreemden met hem gaan praten. Maar verder kan ik de kritiek op hem niet echt begrijpen. Syndroom kan er weinig aan doen gezien zijn thuissituatie, die heeft ook weinig aan dit topic gezien de regels van zijn vader lijkt me zo. Maar goed, het is niet aan mij om andere leden te beoordelen hier.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
Dermate direct lijkt me toch wel raar in real life en zelfs ongewenst. Ik zou het nooit zelf doen, maar ik heb dan ook nog nooit iemand aangesproken om te versieren. Op internet wordt waarschijnlijk met meer directe taal versierd dan in real life, maar daar zit ik niet op te wachten iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gijlebeer op 22-09-2015 12:04:01 ]
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:04:48 #257
416020 K44S
The bearded man
pi_156293423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Deezertje probeert te versieren op openbare plekken en dat getuigt van meer lef dan mensen op een datingsite bijvoorbeeld. Misschien is hij te sociaal omdat hij ervan uit gaat dat wildvreemden met hem gaan praten. Maar verder kan ik de kritiek op hem niet echt begrijpen. Syndroom kan er weinig aan doen gezien zijn thuissituatie, die heeft ook weinig aan dit topic gezien de regels van zijn vader lijkt me zo. Maar goed, het is niet aan mij om andere leden te beoordelen hier.

[..]

Dermate direct lijkt me toch wel raar in real life en zelfs ongewenst. Ik zou het nooit zelf doen, maar ik heb dan ook nog nooit iemand aangesproken om te versieren. Op internet wordt waarschijnlijk met meer directe taal versierd dan in real life, maar daar zit ik niet op te wachten iig.
Flinke paradox wel
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:10:06 #258
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156293511
quote:

[..]

[..]

Een persoon als Deezertje bedenkt van tevoren al heel veel situaties, waardoor hij het niet meer doet of niet meer aandurft. Terwijl die situaties helemaal niet kloppen of terecht zijn. Zo komt hij in een negatieve spiraal terecht en is het moeilijk om daar weer uit te komen.
pi_156293734
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Een persoon als Deezertje bedenkt van tevoren al heel veel situaties, waardoor hij het niet meer doet of niet meer aandurft. Terwijl die situaties helemaal niet kloppen of terecht zijn. Zo komt hij in een negatieve spiraal terecht en is het moeilijk om daar weer uit te komen.
Precies. Al die scenario's bedenken is echt heel slecht voor je zelfvertrouwen.

Zo snel mogelijk gewoon doen. Dan kun je ook wegkomen met hele directe opmerkingen. Als je zelfvertrouwen maar goed is. En daar begin je aan te werken door te stoppen met analyseren en te beginnen met doen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:23:22 #260
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156293766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies. Al die scenario's bedenken is echt heel slecht voor je zelfvertrouwen.

Zo snel mogelijk gewoon doen. Dan kun je ook wegkomen met hele directe opmerkingen. Als je zelfvertrouwen maar goed is. En daar begin je aan te werken door te stoppen met analyseren en te beginnen met doen.
Precies!

Ik ben van mezelf al heel direct, en juist daarom vinden mensen mij leuk.
Mensen hebben ook respect voor me omdat ik fucking doe in plaats van blijf denken.

Gewoon doen. Gaat het fout? Dan leer je ervan. Gaat het goed? Doorgaan met die handel.
pi_156293851
En verstop je ook niet achter dat je introvert bent. Doen in plaats van denken kun je best aanleren.

Geen smoesjes. Gewoon het diepe in.
pi_156293863
quote:

[..]

Lees even mee totdat de langspeelplaat weer bij het begin is. Dan snap je het allemaal.
pi_156293915
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:23 schreef broccoli. het volgende:

Mensen hebben ook respect voor me omdat ik fucking doe in plaats van blijf denken.

Directheid wordt ook veel meer op prijs gesteld dan een beetje aan de kant staan bedenken over wat je allemaal wel niet zou kunnen zeggen, en wat daar het antwoord op zou kunnen zijn.

Deezer zegt het zelf al. Hij wil direct aangesproken worden. Spreek dan zelf ook direct mensen aan, en ga je niet verstoppen achter allerlei excuses. Doe zelf wat je van anderen ook verwacht.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:38:16 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156294040
Wie krijgt het meest voor elkaar? Precies de geen met de grootste bek.

Naar wie kijkt iedereen als die een verjaardag binnen loopt? Precies, de meest zelf verzekerde met de vlotte babbel

Wie komt met bijna alles weg? De geen die bovenstaande weet te combineren. Niet stil blijven staan of achter dingen schuilen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:45:29 #265
416020 K44S
The bearded man
pi_156294194
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:

[..]

[quote]1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[quote]99s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:23 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Precies!

[quote]0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
En verstop je ook niet achter dat je introvert bent. Doen in plaats van denken kun je best aanleren.

Geen smoesjes. Gewoon het diepe in.
[/
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:38 schreef ook_gek het volgende:
Wie krijgt het meest voor elkaar? Precies de geen met de grootste bek.

Naar wie kijkt iedereen als die een verjaardag binnen loopt? Precies, de meest zelf verzekerde met de vlotte babbel

Wie komt met bijna alles weg? De geen die bovenstaande weet te combineren. Niet stil blijven staan of achter dingen schuilen.

quote:
[/quote]
Deezer, lezen wij even mee.

Dit is jouw gedrag en sociale situatie in een notendop.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:49:22 #266
416020 K44S
The bearded man
pi_156294270
Gaat lekker met mn post ^^
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:08:53 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156294691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef K44S het volgende:
Gaat lekker met mn post ^^
Pas hem dan aan ;)
pi_156294749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:45 schreef K44S het volgende:

[..]

[/

[..]

[..]

[/quote]

Zit wat in! Inderdaad herken ik dat wel van vroeger op school en nu ook nog wel soms. Degene met de grootste bek/smoesjes kregen veel voor elkaar itt de mensen die gewoon netjes aan de regels hielden, die kwamen altijd in de shit als ze eerlijk toegaven huiswerk niet gemaakt te hebben, te laat met opdrachten, regels overheid etc. :')

Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken. Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn. En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit. Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter. Je kan dus prima vrienden zijn met een meid ala Doutze, maar relatie niet omdat je simpelweg niet waar diegene op valt: je uiterlijk, je schattigheid, je rare loopje, je baardje, je veters, glimlach, geen idee :)
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:14:04 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156294785
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Zit wat in! Inderdaad herken ik dat wel van vroeger op school en nu ook nog wel soms. Degene met de grootste bek/smoesjes kregen veel voor elkaar itt de mensen die gewoon netjes aan de regels hielden, die kwamen altijd in de shit als ze eerlijk toegaven huiswerk niet gemaakt te hebben, te laat met opdrachten, regels overheid etc. :')

Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken. Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn. En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit. Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter. Je kan dus prima vrienden zijn met een meid ala Doutze, maar relatie niet omdat je simpelweg niet waar diegene op valt: je uiterlijk, je schattigheid, je rare loopje, je baardje, je veters, glimlach, geen idee :)
Of tewel, nooit iemand aanspreken, nooit vrienden worden, nooit achter het karakter komen, nooit een relatie aangaan ^O^
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:16 #270
416020 K44S
The bearded man
pi_156294802
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pas hem dan aan ;)
Nee :)
quote:

[..]

[/quote]
}:| :|W
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of tewel, nooit iemand aanspreken, nooit vrienden worden, nooit achter het karakter komen, nooit een relatie aangaan ^O^
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:55 #271
416020 K44S
The bearded man
pi_156294817
Ik geef het echt op Deezer.

Sorry, zoek hulp.
pi_156294936
quote:

Ten eerste, aantrekking heb je wel in de hand. Je kunt misschien niet superknap zijn, maar met houding, zelfvertrouwen en een vlotte babbel maak je heel veel goed. Iemand die op het eerste oog niet op je zou vallen, kun je prima versieren. Het heet ook versieren. Als het alleen maar ging om de eerste indruk, dan was het niet eens meer nodig geweest om een gesprek aan te gaan.

Dan is er nog wel zoiets als haalbaarheid. Ik lees supersexy dame, Doutzen Kroes, noem maar op. Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat je direct in staat bent om een dergelijke vrouw te regelen? Het is een kwestie van oefenen. Iedereen wil wel een supersexy vrouw als partner, realiteit is dat de voorraad lekkere wijven eindig is, en toch vrijwel iedereen met een partner eindigt. Niet alles is voor iedereen bereikbaar, en dat hoeft ook helemaal niet.

Als je begint met schilderen, dan kun je wel pissig zijn dat jij na twee weken geen Rembrandt hebt geschilderd, maar misschien moet je je beseffen dat er heel veel mensen zijn die heel veel plezier aan schilderen beleven zonder dat ze werk produceren wat later in het Rijksmuseum komt te hangen.
pi_156295300
quote:

[..]

[..]

Is wel lastiger ja. Je stoort mensen in hun dagelijkse doen en laten. Bovendien kijken ze vaak neutraal, want ergens mee bezig of juist niet. Tijdens uitgaan staan ze er wss wel meer voor open...
pi_156296130
quote:

[..]

[..]

Dat ik niet kan versieren heb ik wel echt aan mezelf te danken, dat ik nog allerlei achterlijke regeltjes opgelegd krijg maakt het alleen wel een stukje moeilijker omdat je wel moet liegen om je eigen plannen uit te kunnen voeren. Dat is niet altijd makkelijk maar het is niet anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Is wel lastiger ja. Je stoort mensen in hun dagelijkse doen en laten. Bovendien kijken ze vaak neutraal, want ergens mee bezig of juist niet. Tijdens uitgaan staan ze er wss wel meer voor open...
Het is ook maar net wat voor eerste indruk je achterlaat, op dat moment zul je ook zorgvuldig te werk moeten gaan omdat een foute zin al genoeg reden is om nummer niet te geven of om weg te lopen. Kwestie van het juiste moment zoeken en de juiste signalen oppikken maar met asperger is dat iets moeilijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door syndroom op 22-09-2015 14:29:25 ]
pi_156296265
quote:

[..]

Werk je trouwens nog aan je uiterlijk Deezer? Laatst had ik nog Streetlab gezien waar ze als test ook vrouwen gingen versieren, viel op dat Jasper wel telkens succes daarin had terwijl de andere heren niet slechter waren in het sociale gedeelte. Blijkt dat uiterlijk toch best een grote rol speelt tijdens het eerste contact.
pi_156296451
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Werk je trouwens nog aan je uiterlijk Deezer? Laatst had ik nog Streetlab gezien waar ze als test ook vrouwen gingen versieren, viel op dat Jasper wel telkens succes daarin had terwijl de andere heren niet slechter waren in het sociale gedeelte. Blijkt dat uiterlijk toch best een grote rol speelt tijdens het eerste contact.
Deezer gaat toch altijd naar de sportschool? Hij zal nu onderhand wel een afgetrainde bodybuilder zijn en op festivals rondlopen met zo'n karig hempje aan.
pi_156296510
quote:

[..]

Ik heb het ook gezien, en ik ben er zeker van dat zelfvertrouwen een grotere rol speelde. De rest sprak die openingszinnen niet echt overtuigend uit, alsof ze er zelf niet in geloofden. Dan krijg je ook niks.

Het is ook vrij treurig om dat zo te doen, dus hecht er alsjeblieft niet teveel waarde aan.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:39:54 #278
416020 K44S
The bearded man
pi_156296565
quote:

[..]

Onzin, die vrouwen gingen beleeft op hun vraag af en stopte maar even. Daarbij deden ze indd voor het experiment.

Dus je argument kan enig zins in de prullenbak.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:40:36 #279
416020 K44S
The bearded man
pi_156296576
Ik moet weg uit dit topic :')
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:45:52 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156296701
quote:

Heb het ook gezien. Ten eerste gebruikten zij (als je mbt openingszinnen hebt) hele andere zinnen, dus niet te vergelijken

Sowieso benaderen zij de vrouwen altijd met een andere blik / lichaamshouding, of tewel andere (mindere) uitstraling dan die Jasper.
pi_156296785
Natuurlijk speelt uiterlijk een grote rol, maar niet de hele rol, gelukkig (voor de meesten).

De eerste periode van keuring schijnt bij een vrouw in de eerste 5 minuten te duren, maar uiterlijk zie je in één oogopslag. De rest gaat dus over meer. ;)
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:11:39 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156297122
quote:

Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken.
Super sexy als in wat? Top model, of wat. Leg nou nooit de lat te hoog. Anders neuk je nooit!
En iemand zomaar aanspreken is. Iet brutaal, dat is sociaal.

quote:
Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn.
Onzin maar dat zal jij niet geloven. Begin jij eerst nou maar eens een vriendschap te sluiten en je gemakkelijk voelen en gemakkelijk een gesprek kunnen voeren met een vrouw.

quote:
En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit.
Als je normaal verzorgt bent "tanden poetsen, beetje model in je haar, schone kleding enz" komt dat al goed. Kan je goed met haar praten en lachen, sta je al met 10-0 voor. Ben je onverzorgt, hakkel je er van alles uit en zweet je rot omdat je zenuwachtig bent sta ne met 10-0 al achter. Zo simpel is het.

quote:
Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter.
Jo, daarom spreek je ook iemand aan en leer je die geen beter kennen.
pi_156297505
quote:
Echt zo tegenstrijdig weer dit. Je hebt al 1000x geroepen dat je niet snapt dat die knappe sexy vrouwen rondlopen met een lelijke vriend.
En nu zanik je hier over geen aantrekkingskracht :')
Matige trol.
pi_156297598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:34 schreef JAOC het volgende:

[..]

Deezer gaat toch altijd naar de sportschool? Hij zal nu onderhand wel een afgetrainde bodybuilder zijn en op festivals rondlopen met zo'n karig hempje aan.
Prima lichaam maar geen spieren ;)
pi_156298019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb het ook gezien, en ik ben er zeker van dat zelfvertrouwen een grotere rol speelde. De rest sprak die openingszinnen niet echt overtuigend uit, alsof ze er zelf niet in geloofden. Dan krijg je ook niks.

Het is ook vrij treurig om dat zo te doen, dus hecht er alsjeblieft niet teveel waarde aan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Onzin, die vrouwen gingen beleeft op hun vraag af en stopte maar even. Daarbij deden ze indd voor het experiment.

Dus je argument kan enig zins in de prullenbak.
Het is niet alleen dat specifieke fragment maar je ziet in meerdere afleveringen terugkomen als ze vrouwen gaan versieren, op wat voor manier dan ook, dat Jasper altijd wel nummers weet te regelen. Je ziet ook aan zijn hele houding dat hij altijd wel zelfverzekerd overkomt en weet wat hij moet zeggen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:59:54 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156298201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:

Het is niet alleen dat specifieke fragment maar je ziet in meerdere afleveringen terugkomen als ze vrouwen gaan versieren, op wat voor manier dan ook, dat Jasper altijd wel nummers weet te regelen. Je ziet ook aan zijn hele houding dat hij altijd wel zelfverzekerd overkomt en weet wat hij moet zeggen.
Ergo: Hij is zelfverzekerd, weet wat hij wil zeggen, hij heeft een open uitstraling, lacht, etc etc..
daardoor is hij meer in trek dan de andere jongens.

Die andere zijn toch net wat zenuwachtiger, wat geslotenere houding, minder zelfverzekerd: ergo: minder goed in versieren
pi_156298368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Wat Cue hierboven zegt. Neem het alsjeblieft gewoon aan, want het is echt waar.

Het is makkelijk om je te verstoppen achter dat je niet aantrekkelijk genoeg zou zijn. Heb ik ook lang gedaan. Ik had een puistenkop, m'n haar zat niet en gevoel voor kleding had ik ook niet echt. Dus nee, niet zo raar dat niemand naar me om wilde kijken. Maar ook daar kun je wat aan doen. Iemand die wat aan zichzelf wil veranderen gaat er mee aan de slag. Kuurtje voor je gezicht, een keer naar de kapper om wat aan je haar te laten doen en trek wat leuks aan. Vraag stylingadvies aan vrienden, of aan iemand in de winkel. Of doe iets als outfittery.nl. Dan zie je er een stuk beter uit. Natuurlijk kun je nog steeds een asymmetrisch hoofd hebben, of krom lopen. Maar mensen zien in elk geval dat je je stinkende best doet om goed voor de dag te komen. Je zult je een stuk beter voelen, en dan merk je dat mensen anders op je reageren.

Heeft dat met uiterlijk te maken? Een klein beetje. Het heeft vooral met uitstraling te maken. Als je je best hebt gedaan om er goed uit te zien, straal je uit dat je je lekker voelt over jezelf. En dat is waarom vrouwen je hun nummer wel willen geven. Niet omdat je knap bént, maar omdat je je knap vóelt.
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:09:01 #288
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156300157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:19 schreef syndroom het volgende:
Het is ook maar net wat voor eerste indruk je achterlaat, op dat moment zul je ook zorgvuldig te werk moeten gaan omdat een foute zin al genoeg reden is om nummer niet te geven of om weg te lopen. Kwestie van het juiste moment zoeken en de juiste signalen oppikken maar met asperger is dat iets moeilijker.
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je versierd wordt ipv dat jezelf versiert. (maar dat overkomt me steeds minder) In het eerste geval komt het dermate onverwachts dat je waarschijnlijk je niet bewust gaat bezighouden met de indruk die je geeft. Anders ga je elke zin afwegen. Vrouwen vinden het juist leuk heb ik gemerkt als ik wat ging stuntelen. Met stuntelen bedoel ik niet stotteren, halve of halfslachtige zinnen.

Ik heb vrij specifieke hobbies e.d. en wil wel een geprek met inhoud, maar elke zin uitdenken en overwegen, werkt niet imo. Het is niet de verdediging van je thesis oid.
quote:
Weinig ervaring met uitgaan, maar daar ligt de nadruk ook teveel op versieren. Komt mij allemaal wat te geforceerd over. Ik hoor ook bijna nooit dat iemand zijn vriendin met uitgaan heeft ontmoet.
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:12:31 #289
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156300269
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:59 schreef Cue_ het volgende:
Ergo: Hij is zelfverzekerd, weet wat hij wil zeggen, hij heeft een open uitstraling, lacht, etc etc..
daardoor is hij meer in trek dan de andere jongens.

Die andere zijn toch net wat zenuwachtiger, wat geslotenere houding, minder zelfverzekerd: ergo: minder goed in versieren
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft dat met uiterlijk te maken? Een klein beetje. Het heeft vooral met uitstraling te maken. Als je je best hebt gedaan om er goed uit te zien, straal je uit dat je je lekker voelt over jezelf. En dat is waarom vrouwen je hun nummer wel willen geven. Niet omdat je knap bént, maar omdat je je knap vóelt.
Chiseled jawline, dat is het verschil. Vooral die gast aan het begin die rechts zat met zijn terugwijkende haarlijn heeft een grotere kans om als maagd te sterven.
pi_156300649
Ik heb vandaag iig lekker aan studie gezeten en niet op meiden gefocust en ineens was de tijd om! Soms zag ik weleens iemand loeren, maar dat kan ook omdat de hele tijd naar een beeldscherm staren vermoeiend is :P Nou ja één keer zelf gekeken dan omdat ik mijn crush weer zag lopen, maar die had het overduidelijk gezellig met een andere jongen en ging daarmee lunchen, en aan d'r kop zag je dat ze het naar d'r zin had :P Dus daar besteed ik geen aandacht meer aan haha.
pi_156300690
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Prima lichaam maar geen spieren ;)
Dan moet je eens doorzetten in de sportschool. Simpel.

Je hoeft geen bodybuilder te worden, bah, maar een beetje gespierd is mannelijk en aantrekkelijk.
pi_156300722
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:29 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb vandaag iig lekker aan studie gezeten en niet op meiden gefocust en ineens was de tijd om! Soms zag ik weleens iemand loeren, maar dat kan ook omdat de hele tijd naar een beeldscherm staren vermoeiend is :P Nou ja één keer zelf gekeken dan omdat ik mijn crush weer zag lopen, maar die had het overduidelijk gezellig met een andere jongen en ging daarmee lunchen, en aan d'r kop zag je dat ze het naar d'r zin had :P Dus daar besteed ik geen aandacht meer aan haha.
Man man man, waarom dit nou weer? Echt, zo arrogant en verbitterd ook. "O, ze heeft ook lol met een andere jongen, nou, laat dan maar zitten want dat mag niet!"
pi_156300790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:12 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

[..]

Chiseled jawline, dat is het verschil. Vooral die gast aan het begin die rechts zat met zijn terugwijkende haarlijn heeft een grotere kans om als maagd te sterven.
Oh ja, het ligt natuurlijk aan één uiterlijk kenmerk. Als je dat hebt, dan ben je van nature een pussy magnet, en als je het niet hebt ben je gedoemd om te mislukken :')

Dat soort autistische opmerkingen over frenologie gaan gewoonweg niet op in de echte wereld.
pi_156300845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh ja, het ligt natuurlijk aan één uiterlijk kenmerk. Als je dat hebt, dan ben je van nature een pussy magnet, en als je het niet hebt ben je gedoemd om te mislukken :')

Dat soort autistische opmerkingen over frenologie gaan gewoonweg niet op in de echte wereld.
*fysiologie
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:46:03 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156300952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:29 schreef Deezertje het volgende:
Miss was het haar broer? Of haar gay best friend? Kan ook nog de zo genoemde "friend zone" gozer zijn.
pi_156301286
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Miss was het haar broer? Of haar gay best friend? Kan ook nog de zo genoemde "friend zone" gozer zijn.
Friendzone niet. Want hij zat ook aan haar en zij glunderende meteen :P volgens mij zitten ze ook in de datingfase of binnenkort wel ;)
pi_156301415
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Friendzone niet. Want hij zat ook aan haar en zij glunderende meteen :P volgens mij zitten ze ook in de datingfase of binnenkort wel ;)
Je kan je beter bezighouden met je eigen vorderingen ipv die van anderen. Zeker als je er zo zuur over bent.
pi_156301522
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:40 schreef Gray het volgende:

[..]

*fysiologie
Nou ja. Het is bijna alsof er aan mensen met de juiste kaaklijn enorme versierskills worden toegekend, omdat ze toevallig zo geboren zijn. Dat lijkt me toch niet.
pi_156301693
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Je kan je beter bezighouden met je eigen vorderingen ipv die van anderen. Zeker als je er zo zuur over bent.
Zuur niet hoor, al is het natuurlijk niet voor niks een crush ;) Maar mijn crushes zijn vaak eenzijdig.. of ze weten niet dat ik hun leuk vind, kan ook ;)
pi_156303265
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja. Het is bijna alsof er aan mensen met de juiste kaaklijn enorme versierskills worden toegekend, omdat ze toevallig zo geboren zijn. Dat lijkt me toch niet.
Klopt, maar frenologie is zover ik snel gelezen heb iets anders. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zuur niet hoor, al is het natuurlijk niet voor niks een crush ;) Maar mijn crushes zijn vaak eenzijdig.. of ze weten niet dat ik hun leuk vind, kan ook ;)
Het komt iig wel zo over wanneer je over andere stelletjes praat, crush of niet.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:34:05 #301
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156303379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

Twee kenmerken noem ik. Daarnaast spreek ik over een grotere kans, niet over gedoemd te mislukken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:16 schreef Mystikvm het volgende:
Lijkt me ook niet, zeg ik ook niet. Niet de versierkills, maar succes zal groter zijn met de juiste kaaklijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')