Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingenquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga er sowieso niet heen met de verwachting om iets te scoren. Ga gewoon voor een leuke avond, open houding, praat met mensen (ook met vrouwen die niet je type zijn) en heb plezier. Ram er flink wat bier in en kijk wat er allemaal gebeurt.
Waarom drink je geen alcohol?quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingenEn om nou stoer een 0,0% te bestellen...
Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom drink je geen alcohol?
Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt
Als je aardig wat zuipt heet dat "duizelig" gewoon : dronken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt
Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef Xa1pt het volgende:
Ik sla het praten altijd over, nergens voor nodig en voor je het weet beland je in de friendzone.
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat.Ieder zo z'n keuze om wel/niet te drinken, maar om het op smaak te gooien blijf ik vaag vinden.
Precies. Beetje vrouw wordt al nat genoeg van je verschijning.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.
Alcohol heeft geen definieerbare smaak in 9/10 drankjes. Gin tonic smaakt heel anders dan wodka cola etcetcetc.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
Hoezo is alcohol niet goed voor je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
Dan wordt hij nog gezelligerquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is alcohol niet goed voor je?
Om bij de prinses te komen moet je eerst de draak verslaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heeft iemand nog nuttige tips voor het versieren van een vrouw in een groep?
Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie steeds meer in dat ik een te rustig leven leef. Als introvert persoon kan je je niet echt anders/gezelliger voordoen om maar met de rest mee te gaan, maar er moet wel wat meer actie terugkomen in mijn leven. Simpelweg alleen blijven killt me enorm, juist op de momenten dat ik gewoon doe wat ik leuk vindt wil ik dat met iemand kunnen delen.
Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heeft iemand nog nuttige tips voor het versieren van een vrouw in een groep?
Bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.
Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.
Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:
Volgens mij is syndroom gewoon een kloon van deezertje.
Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
Ik zou me in anderen kringen gaan begeven als je je echt zo voelt.
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.
Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.
En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
Ik denk niet dat iedereen die truc kan gebruiken. Moet je toch maar net goed aanvoelen wie de juiste persoon is voor dit grapje, en zelf een flinke dosis zelfvertrouwen en charisma hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.
Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.
Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland
Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.
De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
Als je buiten de boot valt, dan zoek je mensen die ook buiten de boot vallen. So I did, en het hielp nog ook.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.
De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ook awesome is, is met je wingman een twee-set rockenMet z'n vieren het feestje bouwen, allebei de meisjes leren kennen, samen lol maken en aan het eind van de avond met z'n allen de afterparty. Zijn veel sneller geneigd om mee te gaan en voelen zich minder veroordeeld door de vriendinnen. Plus het is gewoon heel veel fun
Psht, yats, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:32 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.
Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.
En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |