Kom die linker net tegen op tinderquote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lig jij niet qua ervaring een stuk voor op Deezertje?quote:Op zondag 20 september 2015 19:14 schreef Faxie het volgende:
Straks Deezertje ook aan de vrouw
En ik nog steeds alleen![]()
Ik liep ook voor op benzinquote:Op zondag 20 september 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lig jij niet qua ervaring een stuk voor op Deezertje?
Bedankt voor de tip, ik zal eens een foto of 2 maken.quote:Op zondag 20 september 2015 19:31 schreef SiIk het volgende:
Gewoon meer in KPD posten. Komen de vrouwtjes vanzelf je bed in.
Ik geloof in type, niet in 'leagues'. Wanneer jij 'out of their league' bent, dan ben je simpelweg hun type niet.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2015 19:31 schreef SiIk het volgende:
Gewoon meer in KPD posten. Komen de vrouwtjes vanzelf je bed in.
Ga huilen. Dan komen ze wel.quote:
Waarom was ze je type niet en hoe versierde ze je meermaals?quote:Op zondag 20 september 2015 19:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof in type, niet in 'leagues'. Wanneer jij 'out of their league' bent, dan ben je simpelweg hun type niet.
Van het weekend kwam een meisje me versieren, meermaals. Maar ze was als eerste mijn type niet, ten tweede was ze racistisch in de zin dat ze een tirade afstak over vluchtelingen, waar ik enorm op afknapte.
Ik vond haar niet fysiek aantrekkelijk, niet interessant om mee te praten, en dat racisme was een afknapper. Ze kwam meermaals op me af en ik zag het aan haar lichaamstaal.quote:Op zondag 20 september 2015 21:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom was ze je type niet en hoe versierde ze je meermaals?
Beetje gezet dus?quote:Op maandag 21 september 2015 00:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vond haar niet fysiek aantrekkelijk, niet interessant om mee te praten, en dat racisme was een afknapper. Ze kwam meermaals op me af en ik zag het aan haar lichaamstaal.
Nee, gezet hou ik doorgaans wel van. Gezond slank, niet mager. Iedereen was wel aangeschoten; zij minder dan ik.quote:Op maandag 21 september 2015 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beetje gezet dus?Was je in een club/kroeg dan dat ze je misschien aangeschoten aansprak?
Geef mijn nummer maar de volgende keer.quote:Op maandag 21 september 2015 01:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, gezet hou ik doorgaans wel van. Gezond slank, niet mager. Iedereen was wel aangeschoten; zij minder dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wel met deze houding, ja.quote:Op zondag 20 september 2015 19:14 schreef Faxie het volgende:
Dan is het nog maar te hopen dat ze binnen of na een maand het niet uitmaakt. Of hij moet gaan scharrelen?quote:Op zondag 20 september 2015 19:14 schreef Faxie het volgende:
Laat het dan over aan de vrouw, dat die jou aanspreekt en initiatief toont, dan weet je meteen dat ze geinteresseerd is in je. Al mijn relaties zijn voortgekomen uit vrouwen die interesse toonde in mij en niet andersom. Uiteraard moet je ook daar open voor staan en assertief te werk gaan. Het zijn overigens geen overdreven assertieve vrouwen die mij aanspreken, eerder meer ingetogen. Met de eerste stap bedoel ik dat zij lacht, toenadering zoekt met haar blik en vervolgens de eerste zin zegt. Moet er wel bij zeggen dat je ergens met gelijkstemden moet zijn om dit voor elkaar te krijgen. In de trein heb je toch een kleinere kans dat je iemand treft met overeenkomstige interesses.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Deezertje het volgende:
Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
Ik wel. Interessante studie en interessante baan in het vooruitzicht. Lijkt me een afknapper als een vrouw zo weinig mogelijk wil vertellen over haar studie of baan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
laat ik t zo zeggen, interessant gesprek aanknopenik zou ook niet voor de lol over mijn werk kletsen.
Waarom denk je dat contact zoeken in dit soort situaties iets gaat opleveren? Vind jouw opmerkingen wel opmerkelijk, in positieve zin. Vind het hele topic wel grappig eigelijk, omdat ik geen ervaring heb met versieren, maar wel met versierd worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:05 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik me ook serieus afvraag: Spreek je en zo ja hoe, iemand aan die de helft van de tijd op haar telefoon bezig is aan? Ik denk dan gelijk: die heeft belangrijke gesprekken (relatie, vriendschap, ouders) etc. maar dat gaat mij eigenlijk niks aan en zou het ook niet moeten doen. Toch is het soms verrekte lastig om te peilen.
Maak overigens wel meer contact! Net iemand subtiel ergens op gewezen... klein bedankje gehad maar ging daarna helaas weer met d'r foon bezigKan dan wel vragen van: wie is er zo belangrijk etc. maar dat vertellen ze wss toch niet en is best ongepast?
Hoe ben je die dan tegengekomen? Ook in de trein of op straat?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Kwam trouwens mijn ex tegen van de week.
Ik wil je best aanhoren en eens van gedachten wisselen. Het belangrijkst aan verandering is een klankbord. Als je enkel in je eigen hoofd bezig bent, werp je alleen maar obstakels op.quote:Op maandag 21 september 2015 19:44 schreef syndroom het volgende:
Ik zit met een vreemd gevoel, ik weet waar het probleem zit en wat ik zou moeten doen maar ik voel me nog te onzeker om echt te werken aan verbetering. Heel dit topic heb ik maar gedaan alsof ik die zelfverzekerde jongen ben maar in werkelijkheid ben ik nog stukken onzekerder dan Deezertje.
Het is een soort angst om te handelen, bang voor het onbekende, of dat het op een mislukking uitloopt. Het is ook een beetje mijn omgeving die vooral negatief op alles is waardoor mijn motivatie ook steeds minder is. Zou graag willen dat ik hierover met iemand kan praten maar zonder vrienden en ouders waar dit allemaal niet bespreekbaar is gaat het nogal moeilijk.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je ouders je ouders zijn? Juist, ze hebben het zelf als eens gedaan...niet voor niks de term: we hebben onze tijd al gehad..
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is in het overgrote deel van Nederland de norm hoor. Behalve in de bible belt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zal ik wel uit huis gaan zodra ik mijn financiën op orde heb, maar ergens wil je je ouders ook niet teleurstellen en ik heb geen zin om door mijn lusten en behoeften om hun eventueel kwijt te raken. Wel zie ik een enorm contrast dat er hier thuis wat betreft seksualiteit en relaties best krampachtig wordt gedaan, terwijl we als land juist als tolerant en 'vrij' bekend staan.
Ik wil niets afschuiven of anderen de schuld van mijn problemen geven, zeker niet. Maar ik probeer jullie alleen een inkijkje te geven in mijn leefwereld. Dan kunnen jullie ook begrijpen dat mijn omgeving een beetje anders is dan gemiddeld Nederland.
[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 21-09-2015 20:41:17 ]
Gewoon op straat ja, in het centrum. Ineens tijdens het winkelen liep ze me tegemoet (of ik haarquote:Op maandag 21 september 2015 19:25 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat contact zoeken in dit soort situaties iets gaat opleveren? Vind jouw opmerkingen wel opmerkelijk, in positieve zin. Vind het hele topic wel grappig eigelijk, omdat ik geen ervaring heb met versieren, maar wel met versierd worden.
[..]
Hoe ben je die dan tegengekomen? Ook in de trein of op straat?
quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]Die seksuele/intieme drang mis ik ook. Het is echt niet dat heel studerend Nederland dagelijks alles wat los en vast zit neukt, maar op deze leeftijd is of zou het heel normaal zijn dat je lekker doet waar je zin in hebt. En voor studenten in een relatie is dat minimaal 1x per week seks, en een vrijgezelle student die redelijk sociaal is komt ook wel aan zijn trekken. Als ik een klasgenoot heb die in een relatie zit weet ik 95% zeker dat zij 'het' doen. Zou ik dan ook doen hoor, hoort gewoon bij een relatie. Jaloers? Ja. Wij zijn misschien sociaal niet zo sterk, maar hebben OOK die behoefte en ik vertik het om te betalen e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zal ik wel uit huis gaan zodra ik mijn financiën op orde heb, maar ergens wil je je ouders ook niet teleurstellen en ik heb geen zin om door mijn lusten en behoeften om hun eventueel kwijt te raken. Wel zie ik een enorm contrast dat er hier thuis wat betreft seksualiteit en relaties best krampachtig wordt gedaan, terwijl we als land juist als tolerant en 'vrij' bekend staan.
Ik wil niets afschuiven of anderen de schuld van mijn problemen geven, zeker niet. Maar ik probeer jullie alleen een inkijkje te geven in mijn leefwereld. Dan kunnen jullie ook begrijpen dat mijn omgeving een beetje anders is dan gemiddeld Nederland.
Maar goed ik ben ook niet zo'n ONS type (ja zou wel willen uiteraard haha), dus ik wil gewoon iemand waar het mee klikt en dan komt die seks vanzelf wel.
Oh? Deezer, again, stop met dat generaliseren. Maakt sociaal zijn het makkelijker om een leuk iemand te treffen wat mogelijk tot seks leid? Absoluut! Is dat een garantie? Totaal niet. Bij versieren komt meer kijken dan alleen sociaal zijn, al is versieren zonder sociaal te zijn een stuk lastiger.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die seksuele/intieme drang mis ik ook. Het is echt niet dat heel studerend Nederland dagelijks alles wat los en vast zit neukt, maar op deze leeftijd is of zou het heel normaal zijn dat je lekker doet waar je zin in hebt. En voor studenten in een relatie is dat minimaal 1x per week seks, en een vrijgezelle student die redelijk sociaal is komt ook wel aan zijn trekken. Als ik een klasgenoot heb die in een relatie zit weet ik 95% zeker dat zij 'het' doen. Zou ik dan ook doen hoor, hoort gewoon bij een relatie. Jaloers? Ja. Wij zijn misschien sociaal niet zo sterk, maar hebben OOK die behoefte en ik vertik het om te betalen e.d.
Maar goed ik ben ook niet zo'n ONS type (ja zou wel willen uiteraard haha), dus ik wil gewoon iemand waar het mee klikt en dan komt die seks vanzelf wel.
quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]Dit zou voor mij een reden zijn extra mijn best te doen om zo snel mogelijk uit huis te gaan en zelfstandig te gaan leven. Geen contact met vrouwen mogen hebben, wat een achterlijke regel is dat. Op basis waarvan is die regel ingesteld? Sowieso weet ik uit eigen ervaring dat zelfstandig wonen een boost is voor het zelfvertrouwen, probeer je dus eerst daarin te ontwikkelen en die stap te zetten en kijk dan rustig verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zal ik wel uit huis gaan zodra ik mijn financiën op orde heb, maar ergens wil je je ouders ook niet teleurstellen en ik heb geen zin om door mijn lusten en behoeften om hun eventueel kwijt te raken. Wel zie ik een enorm contrast dat er hier thuis wat betreft seksualiteit en relaties best krampachtig wordt gedaan, terwijl we als land juist als tolerant en 'vrij' bekend staan.
Ik wil niets afschuiven of anderen de schuld van mijn problemen geven, zeker niet. Maar ik probeer jullie alleen een inkijkje te geven in mijn leefwereld. Dan kunnen jullie ook begrijpen dat mijn omgeving een beetje anders is dan gemiddeld Nederland.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
En vragen is geen optie?quote:Op maandag 21 september 2015 21:20 schreef netchip het volgende:
Echt dramatisch dit.
Waarom weet ik nooit of een meisje me leuk vindt? Waarom zijn mensen zo moeilijk?
Die regel is vast met goede bedoelingen, waarom exact weet ik ook niet precies, maar ik denk dat het ook vanwege mijn Asperger te maken heeft. Dat ze bang zijn dat ik met de verkeerde meiden in aanmerking kom of dat ze bang zijn dat vrouwen alleen op financieel gewin uit zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dit zou voor mij een reden zijn extra mijn best te doen om zo snel mogelijk uit huis te gaan en zelfstandig te gaan leven. Geen contact met vrouwen mogen hebben, wat een achterlijke regel is dat. Op basis waarvan is die regel ingesteld? Sowieso weet ik uit eigen ervaring dat zelfstandig wonen een boost is voor het zelfvertrouwen, probeer je dus eerst daarin te ontwikkelen en die stap te zetten en kijk dan rustig verder.
Dat is toch niet alpha?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag het eens aan jouw vader waarom die regel er is?quote:Op maandag 21 september 2015 21:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die regel is vast met goede bedoelingen, waarom exact weet ik ook niet precies, maar ik denk dat het ook vanwege mijn Asperger te maken heeft. Dat ze bang zijn dat ik met de verkeerde meiden in aanmerking kom of dat ze bang zijn dat vrouwen alleen op financieel gewin uit zijn.
Ergens zit ik dan toch met een loyaliteitsconflict, want het is zelfs zo dat ik me schuldig voel omdat ik nu de grenzen opzoek terwijl ik juist een prettige relatie met ze wil.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op maandag 21 september 2015 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch niet alpha?Blijf maar wel vragen, anders krijg je aanklachten aan je broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijf maar wel vragen, anders krijg je aanklachten aan je broek.
Kan. Maar kennelijk zie jij het niet. Dan kan het zijn dat ze het of niet duidelijk laat blijken, of het kan zijn dat jij haar signalen niet ziet. Het kan ook zijn dat ze je niet leuk vindt.quote:Op maandag 21 september 2015 21:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Beetje rare vraag toch? Dat laat je toch blijken?
[..]
Dat is toch niet alpha?Gewoon gelijk nudie sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vraag het eens aan jouw vader waarom die regel er is?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Dat is toch niet alpha?Hij komt dan altijd met uitspraken dat het geen goed idee is et cetera. Als je dan teveel vragen stelt klapt hij dicht en wordt hij boos. Ervaring leert dat zoiets weinig zin heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vraag het eens aan jouw vader waarom die regel er is?
Ik weet niet of het gewoon zijn conservatieve houding is, iets met geloof te maken heeft of vanwege mijn asperger. Het is wel bekend dat mensen met een autistische stoornis heel naïef kunnen zijn, helaas wel een vooroordeel maar dat ze daardoor ook bang zijn dat ik gekwetst wordt. Misschien proberen ze me tegen mezelf te beschermen?
Accepteer waar je staat. Begin klein, bouw op.quote:Op maandag 21 september 2015 19:44 schreef syndroom het volgende:
Ik zit met een vreemd gevoel, ik weet waar het probleem zit en wat ik zou moeten doen maar ik voel me nog te onzeker om echt te werken aan verbetering. Heel dit topic heb ik maar gedaan alsof ik die zelfverzekerde jongen ben maar in werkelijkheid ben ik nog stukken onzekerder dan Deezertje.
Het is een soort angst om te handelen, bang voor het onbekende, of dat het op een mislukking uitloopt. Het is ook een beetje mijn omgeving die vooral negatief op alles is waardoor mijn motivatie ook steeds minder is. Zou graag willen dat ik hierover met iemand kan praten maar zonder vrienden en ouders waar dit allemaal niet bespreekbaar is gaat het nogal moeilijk.
Die zieke gedachten komen vooral omdat er niemand in hun omgeving is om het af te remmen. Ze draaien in hun eigen hoofd rondjes om komen zo zelfstandig tot conclusies die helemaal niet waar zijn. Maar ja, als je niemand hebt om mee te praten, gebeurt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef K44S het volgende:
Het grootste probleem van aantal mensen uit dit topic; TE graag een vriendin willen.
Hoevaak scoord een voetbalspeler als hij TE graag wil scoren? ... als dat zijn motivatie is... raakt hij geen pepernoot.
Als een callcentrmedewerker TE graag die sale wil maken... maakt 'ie hem niet.
De gene die zich aangesproken voelen: jullie denken en doen te moeilijk.
Gewoon een gesprek over het een of ander zonder dat je je hand meteen in haar broek wil stoppen.. hoe moeilijk kan het zijn.
Echt... sommige hier zijn simpel weg ziek.
True. Zelf mee gemaakt... ik zat veel te veel thuis en durfde niks.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zieke gedachten komen vooral omdat er niemand in hun omgeving is om het af te remmen. Ze draaien in hun eigen hoofd rondjes om komen zo zelfstandig tot conclusies die helemaal niet waar zijn. Maar ja, als je niemand hebt om mee te praten, gebeurt dat vanzelf.
Oh, ik ken het ook wel. Heb ook jaren als een mongool geleefd. Maar als je niet accepteert dat je zelf iets zult moeten doen, dan gebeurt er ook niets. En wat ik als belangrijkste heb ervaren is dat andere mensen jou de beste reality check kunnen geven, veel beter dan jij zelf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:39 schreef K44S het volgende:
[..]
True. Zelf mee gemaakt... ik zat veel te veel thuis en durfde niks.
Best wel vreemd als je me vergelijkt met nu en 2 jaar geleden en mn leven daar voor.
Het is niks anders dan piekeren en allemaal factoren de schuld geven. Ze nemen nergens de verantwoordelijkheid voor.
Momenteel ben ik werkloos... het is mijn verantwoordelijkheid om daar wat aan te doen.. niet van iemand anders.
Wil ik me nog gelukkiger voelen dan moet ik werk zoeken wat ik leuk vind. VERANTWOORDELIJKHEID.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik ken het ook wel. Heb ook jaren als een mongool geleefd. Maar als je niet accepteert dat je zelf iets zult moeten doen, dan gebeurt er ook niets. En wat ik als belangrijkste heb ervaren is dat andere mensen jou de beste reality check kunnen geven, veel beter dan jij zelf.
Deze mensen blinken uit in passiviteit. Dan heb je een externe motivator nodig. Als ze die ook niet willen zoeken/accepteren, tsja, dan ben je op je 35e nog moederziel alleen. Met alle gevolgen van dien.
Volgens de pittige koppies van Viva is nog thuiswonen geen probleem, maar je moet dan wel een goede reden hebben of iig progressie maken op jezelf gaan wonen (inschrijven huurlijst etc.)quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij komt dan altijd met uitspraken dat het geen goed idee is et cetera. Als je dan teveel vragen stelt klapt hij dicht en wordt hij boos. Ervaring leert dat zoiets weinig zin heeft.
Ik weet niet of het gewoon zijn conservatieve houding is, iets met geloof te maken heeft of vanwege mijn asperger. Het is wel bekend dat mensen met een autistische stoornis heel naïef kunnen zijn, helaas wel een vooroordeel maar dat ze daardoor ook bang zijn dat ik gekwetst wordt. Misschien proberen ze me tegen mezelf te beschermen?
Deels eens. Simpelweg relaxed zijn maakt het denk ik ook wel makkelijker. Maar is lastig als je al heel wat jaren alleen bent. Af en toe eens een knipperlichtrelatie of één keer per jaar 2 maanden full-daten heb je er ook minder last van denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef K44S het volgende:
Het grootste probleem van aantal mensen uit dit topic; TE graag een vriendin willen.
Hoevaak scoord een voetbalspeler als hij TE graag wil scoren? ... als dat zijn motivatie is... raakt hij geen pepernoot.
Als een callcentrmedewerker TE graag die sale wil maken... maakt 'ie hem niet.
De gene die zich aangesproken voelen: jullie denken en doen te moeilijk.
Gewoon een gesprek over het een of ander zonder dat je je hand meteen in haar broek wil stoppen.. hoe moeilijk kan het zijn.
Echt... sommige hier zijn simpel weg ziek.
Dus eigenlijk heb je dit topic helemaal niet nodig, want zelfs op straat lukt het je. Dus wat ik zeg dat er een verlaagde kans is op versieren op straat t.o.v. gelegenheden waar mensen er opener voor staan, gaat dus niet op voor jou. In openbare gelegenheden ben ik ook versierd geweest door een vrouw, terwijl er geen enkele aanleiding toe was, maar zelf versieren lijkt me als man haast onmogelijk, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Ik denk dat ik dan al snel als een creep over zal komen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon op straat ja, in het centrum. Ineens tijdens het winkelen liep ze me tegemoet (of ik haar).
Misschien ben ik wel vaker versierd hoor, maar ik weet ook niet specifiek wat 'versieren' is bij vrouwen. Spelen met hun haar, interesse tonen, aardig zijn etc. heb ik me al vaak op verkeken en waren ze achteraf... gewoon aardigquote:Op dinsdag 22 september 2015 09:37 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je dit topic helemaal niet nodig, want zelfs op straat lukt het je. Dus wat ik zeg dat er een verlaagde kans is op versieren op straat t.o.v. gelegenheden waar mensen er opener voor staan, gaat dus niet op voor jou. In openbare gelegenheden ben ik ook versierd geweest door een vrouw, terwijl er geen enkele aanleiding toe was, maar zelf versieren lijkt me als man haast onmogelijk, hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Ik denk dat ik dan al snel als een creep over zal komen.
Zou geen fuck uit moeten maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens de pittige koppies van Viva is nog thuiswonen geen probleem, maar je moet dan wel een goede reden hebben of iig progressie maken op jezelf gaan wonen (inschrijven huurlijst etc.)
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/288901
[..]
Deels eens. Simpelweg relaxed zijn maakt het denk ik ook wel makkelijker. Maar is lastig als je al heel wat jaren alleen bent. Af en toe eens een knipperlichtrelatie of één keer per jaar 2 maanden full-daten heb je er ook minder last van denk ik.
Je houdt je slecht aan je eigen verbod geen tips te gevenquote:Op dinsdag 22 september 2015 09:43 schreef K44S het volgende:
Deezer, doe jezelf eens een plezier en zoek eens: 365dagensuccesvol. Op.
Ik heb je vaak genoeg afgezeken en mezelf verboden je tips te geven. DOE HET.
ik snap dequote:Op dinsdag 22 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel vaker versierd hoor, maar ik weet ook niet specifiek wat 'versieren' is bij vrouwen. Spelen met hun haar, interesse tonen, aardig zijn etc. heb ik me al vaak op verkeken en waren ze achteraf... gewoon aardigZijn ook vrouwen die klagen juist dat mannen denken dat ze versierd worden, maar die meiden zijn gewoon enkel sociaal bezig
Wat dat betreft mag er best een vrouw lekker direct zijn naar mij: ''hé, ik vind je leuk!' of een andere vraag stellen die je normaal niet zo snel stelt
(en ik ook naar een meid toe hoor haha)
Ik snap alleen dequote:Op dinsdag 22 september 2015 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap deecht totaal niet in je verhaal
quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je houdt je slecht aan je eigen verbod geen tips te geven
[..]
Dat is toch niet alpha?Of je het nou serieus bedoelt of niet, focus er niet teveel op aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vraag het eens aan jouw vader waarom die regel er is?
Ik weet dat je niet lekker in je vel zit, maar als je zo door blijft denken verander je ook in een Deezertje of syndroom.Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
En ook stoppen met "ik denk dit" en "ik denk dat". Als je iets denkt, dan weet je het niet zeker, en is het dus niet de moeite van het denken waard.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Les 1: Stop eens met het gebruiken van de woorden:'Maar', 'als' en zinnen zoals:"Had ik maar" "was ik maar" "ging ik maar".
quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ook stoppen met "ik denk dit" en "ik denk dat". Als je iets denkt, dan weet je het niet zeker, en is het dus niet de moeite van het denken waard.
Meten is weten, dus als je iets denkt, dan helpt het alleen maar om onder de mensen te komen om je vermoedens te checken.
Deezertje probeert te versieren op openbare plekken en dat getuigt van meer lef dan mensen op een datingsite bijvoorbeeld. Misschien is hij te sociaal omdat hij ervan uit gaat dat wildvreemden met hem gaan praten. Maar verder kan ik de kritiek op hem niet echt begrijpen. Syndroom kan er weinig aan doen gezien zijn thuissituatie, die heeft ook weinig aan dit topic gezien de regels van zijn vader lijkt me zo. Maar goed, het is niet aan mij om andere leden te beoordelen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:55 schreef broccoli. het volgende:
Ik weet dat je niet lekker in je vel zit, maar als je zo door blijft denken verander je ook in een Deezertje of syndroom.
Dermate direct lijkt me toch wel raar in real life en zelfs ongewenst. Ik zou het nooit zelf doen, maar ik heb dan ook nog nooit iemand aangesproken om te versieren. Op internet wordt waarschijnlijk met meer directe taal versierd dan in real life, maar daar zit ik niet op te wachten iig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
Misschien ben ik wel vaker versierd hoor, maar ik weet ook niet specifiek wat 'versieren' is bij vrouwen. Spelen met hun haar, interesse tonen, aardig zijn etc. heb ik me al vaak op verkeken en waren ze achteraf... gewoon aardigZijn ook vrouwen die klagen juist dat mannen denken dat ze versierd worden, maar die meiden zijn gewoon enkel sociaal bezig
Wat dat betreft mag er best een vrouw lekker direct zijn naar mij: ''hé, ik vind je leuk!' of een andere vraag stellen die je normaal niet zo snel stelt
(en ik ook naar een meid toe hoor haha)
Flinke paradox welquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Deezertje probeert te versieren op openbare plekken en dat getuigt van meer lef dan mensen op een datingsite bijvoorbeeld. Misschien is hij te sociaal omdat hij ervan uit gaat dat wildvreemden met hem gaan praten. Maar verder kan ik de kritiek op hem niet echt begrijpen. Syndroom kan er weinig aan doen gezien zijn thuissituatie, die heeft ook weinig aan dit topic gezien de regels van zijn vader lijkt me zo. Maar goed, het is niet aan mij om andere leden te beoordelen hier.
[..]
Dermate direct lijkt me toch wel raar in real life en zelfs ongewenst. Ik zou het nooit zelf doen, maar ik heb dan ook nog nooit iemand aangesproken om te versieren. Op internet wordt waarschijnlijk met meer directe taal versierd dan in real life, maar daar zit ik niet op te wachten iig.
Een persoon als Deezertje bedenkt van tevoren al heel veel situaties, waardoor hij het niet meer doet of niet meer aandurft. Terwijl die situaties helemaal niet kloppen of terecht zijn. Zo komt hij in een negatieve spiraal terecht en is het moeilijk om daar weer uit te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Deezertje probeert te versieren op openbare plekken en dat getuigt van meer lef dan mensen op een datingsite bijvoorbeeld. Misschien is hij te sociaal omdat hij ervan uit gaat dat wildvreemden met hem gaan praten. Maar verder kan ik de kritiek op hem niet echt begrijpen. Syndroom kan er weinig aan doen gezien zijn thuissituatie, die heeft ook weinig aan dit topic gezien de regels van zijn vader lijkt me zo. Maar goed, het is niet aan mij om andere leden te beoordelen hier.
[..]
Dermate direct lijkt me toch wel raar in real life en zelfs ongewenst. Ik zou het nooit zelf doen, maar ik heb dan ook nog nooit iemand aangesproken om te versieren. Op internet wordt waarschijnlijk met meer directe taal versierd dan in real life, maar daar zit ik niet op te wachten iig.
Precies. Al die scenario's bedenken is echt heel slecht voor je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een persoon als Deezertje bedenkt van tevoren al heel veel situaties, waardoor hij het niet meer doet of niet meer aandurft. Terwijl die situaties helemaal niet kloppen of terecht zijn. Zo komt hij in een negatieve spiraal terecht en is het moeilijk om daar weer uit te komen.
Precies!quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Al die scenario's bedenken is echt heel slecht voor je zelfvertrouwen.
Zo snel mogelijk gewoon doen. Dan kun je ook wegkomen met hele directe opmerkingen. Als je zelfvertrouwen maar goed is. En daar begin je aan te werken door te stoppen met analyseren en te beginnen met doen.
Lees even mee totdat de langspeelplaat weer bij het begin is. Dan snap je het allemaal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Directheid wordt ook veel meer op prijs gesteld dan een beetje aan de kant staan bedenken over wat je allemaal wel niet zou kunnen zeggen, en wat daar het antwoord op zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:23 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben van mezelf al heel direct, en juist daarom vinden mensen mij leuk.
Mensen hebben ook respect voor me omdat ik fucking doe in plaats van blijf denken.
[/quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 22 september 2015 12:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Precies!
Ik ben van mezelf al heel direct, en juist daarom vinden mensen mij leuk.
Mensen hebben ook respect voor me omdat ik fucking doe in plaats van blijf denken.
[quote]Op dinsdag 22 september 2015 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
En verstop je ook niet achter dat je introvert bent. Doen in plaats van denken kun je best aanleren.
Geen smoesjes. Gewoon het diepe in.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:38 schreef ook_gek het volgende:
Wie krijgt het meest voor elkaar? Precies de geen met de grootste bek.
Naar wie kijkt iedereen als die een verjaardag binnen loopt? Precies, de meest zelf verzekerde met de vlotte babbel
Wie komt met bijna alles weg? De geen die bovenstaande weet te combineren. Niet stil blijven staan of achter dingen schuilen.
[/quote]quote:Zo snel mogelijk gewoon doen. Dan kun je ook wegkomen met hele directe opmerkingen. Als je zelfvertrouwen maar goed is. En daar begin je aan te werken door te stoppen met analyseren en te beginnen met doen.
Deezer, lezen wij even mee.quote:
Of tewel, nooit iemand aanspreken, nooit vrienden worden, nooit achter het karakter komen, nooit een relatie aangaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Zit wat in! Inderdaad herken ik dat wel van vroeger op school en nu ook nog wel soms. Degene met de grootste bek/smoesjes kregen veel voor elkaar itt de mensen die gewoon netjes aan de regels hielden, die kwamen altijd in de shit als ze eerlijk toegaven huiswerk niet gemaakt te hebben, te laat met opdrachten, regels overheid etc.
Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken. Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn. En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit. Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter. Je kan dus prima vrienden zijn met een meid ala Doutze, maar relatie niet omdat je simpelweg niet waar diegene op valt: je uiterlijk, je schattigheid, je rare loopje, je baardje, je veters, glimlach, geen idee
Neequote:
Zit wat in! Inderdaad herken ik dat wel van vroeger op school en nu ook nog wel soms. Degene met de grootste bek/smoesjes kregen veel voor elkaar itt de mensen die gewoon netjes aan de regels hielden, die kwamen altijd in de shit als ze eerlijk toegaven huiswerk niet gemaakt te hebben, te laat met opdrachten, regels overheid etc.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezer, lezen wij even mee.
Dit is jouw gedrag en sociale situatie in een notendop.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of tewel, nooit iemand aanspreken, nooit vrienden worden, nooit achter het karakter komen, nooit een relatie aangaan
Ten eerste, aantrekking heb je wel in de hand. Je kunt misschien niet superknap zijn, maar met houding, zelfvertrouwen en een vlotte babbel maak je heel veel goed. Iemand die op het eerste oog niet op je zou vallen, kun je prima versieren. Het heet ook versieren. Als het alleen maar ging om de eerste indruk, dan was het niet eens meer nodig geweest om een gesprek aan te gaan.quote:Zit wat in! Inderdaad herken ik dat wel van vroeger op school en nu ook nog wel soms. Degene met de grootste bek/smoesjes kregen veel voor elkaar itt de mensen die gewoon netjes aan de regels hielden, die kwamen altijd in de shit als ze eerlijk toegaven huiswerk niet gemaakt te hebben, te laat met opdrachten, regels overheid etc.
Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken. Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn. En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit. Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter. Je kan dus prima vrienden zijn met een meid ala Doutze, maar relatie niet omdat je simpelweg niet waar diegene op valt: je uiterlijk, je schattigheid, je rare loopje, je baardje, je veters, glimlach, geen idee
Is wel lastiger ja. Je stoort mensen in hun dagelijkse doen en laten. Bovendien kijken ze vaak neutraal, want ergens mee bezig of juist niet. Tijdens uitgaan staan ze er wss wel meer voor open...quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Dat ik niet kan versieren heb ik wel echt aan mezelf te danken, dat ik nog allerlei achterlijke regeltjes opgelegd krijg maakt het alleen wel een stukje moeilijker omdat je wel moet liegen om je eigen plannen uit te kunnen voeren. Dat is niet altijd makkelijk maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Het is ook maar net wat voor eerste indruk je achterlaat, op dat moment zul je ook zorgvuldig te werk moeten gaan omdat een foute zin al genoeg reden is om nummer niet te geven of om weg te lopen. Kwestie van het juiste moment zoeken en de juiste signalen oppikken maar met asperger is dat iets moeilijker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is wel lastiger ja. Je stoort mensen in hun dagelijkse doen en laten. Bovendien kijken ze vaak neutraal, want ergens mee bezig of juist niet. Tijdens uitgaan staan ze er wss wel meer voor open...
Werk je trouwens nog aan je uiterlijk Deezer? Laatst had ik nog Streetlab gezien waar ze als test ook vrouwen gingen versieren, viel op dat Jasper wel telkens succes daarin had terwijl de andere heren niet slechter waren in het sociale gedeelte. Blijkt dat uiterlijk toch best een grote rol speelt tijdens het eerste contact.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is wel lastiger ja. Je stoort mensen in hun dagelijkse doen en laten. Bovendien kijken ze vaak neutraal, want ergens mee bezig of juist niet. Tijdens uitgaan staan ze er wss wel meer voor open...
Deezer gaat toch altijd naar de sportschool? Hij zal nu onderhand wel een afgetrainde bodybuilder zijn en op festivals rondlopen met zo'n karig hempje aan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Werk je trouwens nog aan je uiterlijk Deezer? Laatst had ik nog Streetlab gezien waar ze als test ook vrouwen gingen versieren, viel op dat Jasper wel telkens succes daarin had terwijl de andere heren niet slechter waren in het sociale gedeelte. Blijkt dat uiterlijk toch best een grote rol speelt tijdens het eerste contact.
Ik heb het ook gezien, en ik ben er zeker van dat zelfvertrouwen een grotere rol speelde. De rest sprak die openingszinnen niet echt overtuigend uit, alsof ze er zelf niet in geloofden. Dan krijg je ook niks.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Werk je trouwens nog aan je uiterlijk Deezer? Laatst had ik nog Streetlab gezien waar ze als test ook vrouwen gingen versieren, viel op dat Jasper wel telkens succes daarin had terwijl de andere heren niet slechter waren in het sociale gedeelte. Blijkt dat uiterlijk toch best een grote rol speelt tijdens het eerste contact.
Onzin, die vrouwen gingen beleeft op hun vraag af en stopte maar even. Daarbij deden ze indd voor het experiment.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heb het ook gezien. Ten eerste gebruikten zij (als je mbt openingszinnen hebt) hele andere zinnen, dus niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:26 schreef syndroom het volgende:
Super sexy als in wat? Top model, of wat. Leg nou nooit de lat te hoog. Anders neuk je nooit!quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Met meiden werkt dat toch anders hoor. Als ik een supersexy dame zie en die wel beter wil leren kennen kan ik natuurlijk heel brutaal zijn en haar aanspreken.
Onzin maar dat zal jij niet geloven. Begin jij eerst nou maar eens een vriendschap te sluiten en je gemakkelijk voelen en gemakkelijk een gesprek kunnen voeren met een vrouw.quote:Grote kans dat ze gewoon wat terugzegt. Dit kan ik vaker doen en kan er evt. een vrienschap uit ontstaan, maar voor liefde/relatie moet er wel aantrekkingskracht zijn.
Als je normaal verzorgt bent "tanden poetsen, beetje model in je haar, schone kleding enz" komt dat al goed. Kan je goed met haar praten en lachen, sta je al met 10-0 voor. Ben je onverzorgt, hakkel je er van alles uit en zweet je rot omdat je zenuwachtig bent sta ne met 10-0 al achter. Zo simpel is het.quote:En dat heb je niet in de hand. Ook niet als je je perfect kleedt etc. Je moet aan haar profiel passen en die weet je nooit.
Jo, daarom spreek je ook iemand aan en leer je die geen beter kennen.quote:Iedereen is daar anders in. Ik ook. Ik vind veel dames knap, maar het karakter kom je vaak pas later achter.
Echt zo tegenstrijdig weer dit. Je hebt al 1000x geroepen dat je niet snapt dat die knappe sexy vrouwen rondlopen met een lelijke vriend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Prima lichaam maar geen spierenquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Deezer gaat toch altijd naar de sportschool? Hij zal nu onderhand wel een afgetrainde bodybuilder zijn en op festivals rondlopen met zo'n karig hempje aan.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, en ik ben er zeker van dat zelfvertrouwen een grotere rol speelde. De rest sprak die openingszinnen niet echt overtuigend uit, alsof ze er zelf niet in geloofden. Dan krijg je ook niks.
Het is ook vrij treurig om dat zo te doen, dus hecht er alsjeblieft niet teveel waarde aan.
Het is niet alleen dat specifieke fragment maar je ziet in meerdere afleveringen terugkomen als ze vrouwen gaan versieren, op wat voor manier dan ook, dat Jasper altijd wel nummers weet te regelen. Je ziet ook aan zijn hele houding dat hij altijd wel zelfverzekerd overkomt en weet wat hij moet zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Onzin, die vrouwen gingen beleeft op hun vraag af en stopte maar even. Daarbij deden ze indd voor het experiment.
Dus je argument kan enig zins in de prullenbak.
Ergo: Hij is zelfverzekerd, weet wat hij wil zeggen, hij heeft een open uitstraling, lacht, etc etc..quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:
Het is niet alleen dat specifieke fragment maar je ziet in meerdere afleveringen terugkomen als ze vrouwen gaan versieren, op wat voor manier dan ook, dat Jasper altijd wel nummers weet te regelen. Je ziet ook aan zijn hele houding dat hij altijd wel zelfverzekerd overkomt en weet wat hij moet zeggen.
Wat Cue hierboven zegt. Neem het alsjeblieft gewoon aan, want het is echt waar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Het is niet alleen dat specifieke fragment maar je ziet in meerdere afleveringen terugkomen als ze vrouwen gaan versieren, op wat voor manier dan ook, dat Jasper altijd wel nummers weet te regelen. Je ziet ook aan zijn hele houding dat hij altijd wel zelfverzekerd overkomt en weet wat hij moet zeggen.
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je versierd wordt ipv dat jezelf versiert. (maar dat overkomt me steeds minder) In het eerste geval komt het dermate onverwachts dat je waarschijnlijk je niet bewust gaat bezighouden met de indruk die je geeft. Anders ga je elke zin afwegen. Vrouwen vinden het juist leuk heb ik gemerkt als ik wat ging stuntelen. Met stuntelen bedoel ik niet stotteren, halve of halfslachtige zinnen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:19 schreef syndroom het volgende:
Het is ook maar net wat voor eerste indruk je achterlaat, op dat moment zul je ook zorgvuldig te werk moeten gaan omdat een foute zin al genoeg reden is om nummer niet te geven of om weg te lopen. Kwestie van het juiste moment zoeken en de juiste signalen oppikken maar met asperger is dat iets moeilijker.
Weinig ervaring met uitgaan, maar daar ligt de nadruk ook teveel op versieren. Komt mij allemaal wat te geforceerd over. Ik hoor ook bijna nooit dat iemand zijn vriendin met uitgaan heeft ontmoet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:40 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:59 schreef Cue_ het volgende:
Ergo: Hij is zelfverzekerd, weet wat hij wil zeggen, hij heeft een open uitstraling, lacht, etc etc..
daardoor is hij meer in trek dan de andere jongens.
Die andere zijn toch net wat zenuwachtiger, wat geslotenere houding, minder zelfverzekerd: ergo: minder goed in versieren
Chiseled jawline, dat is het verschil. Vooral die gast aan het begin die rechts zat met zijn terugwijkende haarlijn heeft een grotere kans om als maagd te sterven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft dat met uiterlijk te maken? Een klein beetje. Het heeft vooral met uitstraling te maken. Als je je best hebt gedaan om er goed uit te zien, straal je uit dat je je lekker voelt over jezelf. En dat is waarom vrouwen je hun nummer wel willen geven. Niet omdat je knap bént, maar omdat je je knap vóelt.
Dan moet je eens doorzetten in de sportschool. Simpel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Prima lichaam maar geen spieren
Man man man, waarom dit nou weer? Echt, zo arrogant en verbitterd ook. "O, ze heeft ook lol met een andere jongen, nou, laat dan maar zitten want dat mag niet!"quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:29 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb vandaag iig lekker aan studie gezeten en niet op meiden gefocust en ineens was de tijd om! Soms zag ik weleens iemand loeren, maar dat kan ook omdat de hele tijd naar een beeldscherm staren vermoeiend isNou ja één keer zelf gekeken dan omdat ik mijn crush weer zag lopen, maar die had het overduidelijk gezellig met een andere jongen en ging daarmee lunchen, en aan d'r kop zag je dat ze het naar d'r zin had
Dus daar besteed ik geen aandacht meer aan haha.
Oh ja, het ligt natuurlijk aan één uiterlijk kenmerk. Als je dat hebt, dan ben je van nature een pussy magnet, en als je het niet hebt ben je gedoemd om te mislukkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:12 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Chiseled jawline, dat is het verschil. Vooral die gast aan het begin die rechts zat met zijn terugwijkende haarlijn heeft een grotere kans om als maagd te sterven.
*fysiologiequote:Op dinsdag 22 september 2015 17:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, het ligt natuurlijk aan één uiterlijk kenmerk. Als je dat hebt, dan ben je van nature een pussy magnet, en als je het niet hebt ben je gedoemd om te mislukken
Dat soort autistische opmerkingen over frenologie gaan gewoonweg niet op in de echte wereld.
Miss was het haar broer? Of haar gay best friend? Kan ook nog de zo genoemde "friend zone" gozer zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:29 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb vandaag iig lekker aan studie gezeten en niet op meiden gefocust en ineens was de tijd om! Soms zag ik weleens iemand loeren, maar dat kan ook omdat de hele tijd naar een beeldscherm staren vermoeiend isNou ja één keer zelf gekeken dan omdat ik mijn crush weer zag lopen, maar die had het overduidelijk gezellig met een andere jongen en ging daarmee lunchen, en aan d'r kop zag je dat ze het naar d'r zin had
Dus daar besteed ik geen aandacht meer aan haha.
Friendzone niet. Want hij zat ook aan haar en zij glunderende meteenquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss was het haar broer? Of haar gay best friend? Kan ook nog de zo genoemde "friend zone" gozer zijn.
Je kan je beter bezighouden met je eigen vorderingen ipv die van anderen. Zeker als je er zo zuur over bent.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Friendzone niet. Want hij zat ook aan haar en zij glunderende meteenvolgens mij zitten ze ook in de datingfase of binnenkort wel
Nou ja. Het is bijna alsof er aan mensen met de juiste kaaklijn enorme versierskills worden toegekend, omdat ze toevallig zo geboren zijn. Dat lijkt me toch niet.quote:
Zuur niet hoor, al is het natuurlijk niet voor niks een crushquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan je beter bezighouden met je eigen vorderingen ipv die van anderen. Zeker als je er zo zuur over bent.
Klopt, maar frenologie is zover ik snel gelezen heb iets anders.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja. Het is bijna alsof er aan mensen met de juiste kaaklijn enorme versierskills worden toegekend, omdat ze toevallig zo geboren zijn. Dat lijkt me toch niet.
Het komt iig wel zo over wanneer je over andere stelletjes praat, crush of niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zuur niet hoor, al is het natuurlijk niet voor niks een crushMaar mijn crushes zijn vaak eenzijdig.. of ze weten niet dat ik hun leuk vind, kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |