Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Zou nog niet eens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Nee, zodat jij eens kan zien hoe het is zonder beren op de wegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.
Het is geen hallucinogeen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Het stukje samen dingen ondernemen, praten, knuffelen, andere dingen etc. wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?
Okee. Dan is het helemaal prima johquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.
Niet helemaal waar.quote:
Ja joh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Dan is het helemaal prima joh
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Maar lijkt me sterk dat een mdma ervaring structureel iets gaat veranderen.
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.
Wanneer ga je met yats afspreken?
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.
Met mdma valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Wat heeft mijn zelfverzekerdheid ermee te maken dat jij eigenlijk gewoon eerst wat meer sociale contacten op moet doen voordat je aan versieren gaat denken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie omquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Saturdaynight. Tijd om het over hosselen te hebben op een forum
Thxsquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.
Vreemden, of alleen bekenden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Dacht dat je alleen fristi dronkquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.
Afgelopen week niet nee. Komende tijd krijgt pickup minder prioriteit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.
Het is toch niet die gast van 'Ik heb het nog nooit gedaan'?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen fristi dronk
Er is een leven voor mdma en na mdmaquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
dope is de redding van de verlegen persoon.... wel uitkijken daarmee..quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
Nee bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 08:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Dope wil je even een gastcollege geven aan ons hier?
Waarom niet? Je zegt toch zelf,quote:
Godverdomme troll, lekker boeiend!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ben je zelf?quote:Op zondag 6 september 2015 16:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Ook maar eens posten. Ik kan zonder moeite een 6je en een 7 regelen, maar het blijft moeilijk om toch de 9's en de 10'en te versieren. Iemand tips?
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Godverdomme troll, lekker boeiend!
Gewoon gaan, bier tanken en vrouwen versieren. Wat heb je te verliezen? Ga met hem uit en maak er de meest fantastische avond van je leven van.. Als dat keer op keer je instelling is ga je alleen maar vooruit.
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.quote:Op zondag 6 september 2015 19:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.
Met of zonder problemen, in mijn ogen heeft het daar niet mee te maken.
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Nee hoor, dan hebben ze nog steeds geen interessequote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?quote:Op zondag 6 september 2015 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....
Ze trouwen zelfsquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?quote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
NEE JE HEBT HET HELEMAAL FOUT!!quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Daarom moet je lekker een begeleid samenwoontraject ingerold worden. Wie weet zit er dan wel een leuke autistische vrouw in de groepquote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Ik denk dat je eerder het probleem verplaatst door wanhopig opzoek te gaan naar een relatie. Als je nog thuis inwoont lijkt me sowieso lastiger, je bent direct of indirect nog onder de plak bij je ouders en vanuit het perspectief van een vrouw geeft dat toch een gevoel van afhankelijkheid. Ook het creëren van een romantische situatie gaat dan toch wat minder gemakkelijk dan wanneer je echt een plek voor jezelf hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).quote:Op zondag 6 september 2015 20:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder het probleem verplaatst door wanhopig opzoek te gaan naar een relatie. Als je nog thuis inwoont lijkt me sowieso lastiger, je bent direct of indirect nog onder de plak bij je ouders en vanuit het perspectief van een vrouw geeft dat toch een gevoel van afhankelijkheid. Ook het creëren van een romantische situatie gaat dan toch wat minder gemakkelijk dan wanneer je echt een plek voor jezelf hebt.
Komen ook nog wat praktische issues bij, zie je het al voor je een vrouw mee naar huis nemen samen slapen in een eenpersoonsbed op Deezer zijn kamer.Je moet dan wel heel wat te bieden hebben wil je een vrouw zo gek zien te krijgen.
![]()
Alleen de echt zelfverzekerden gaan/willen vroeg op kamers?quote:Op zondag 6 september 2015 20:52 schreef Deezertje het volgende:
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).
Samenvatting:quote:Op zondag 6 september 2015 20:59 schreef syndroom het volgende:
Vraag een willekeurige meid wat ze zoekt in een man. Zelfstandigheid is toch wel echt een pluspunt wat je aantrekkelijker maakt, toont aan dat jij in staat bent om voor jezelf een bestaan op te bouwen zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Ergens past uit huis gaan ook bij je ontwikkelingsproces, je gaat immers een andere levensfase in. De kleine opgroeiende Deezer die eindelijk volwassen is en een echte man wordt.
Nou ja buiten de noodzaak van studie afstand, moet je toch iedere maand zien rond te komen (er vanuit gaande dat je geen bijdrage van je ouders krijgt) dus dat vergt hoop verantwoordelijkheid. En een veelgehoorde reden is idd ook lekker praktisch: ik kan iedereen mee naar huis sleuren en lekker vaak uitgaan. Als je niet zelfverzekerd bent of niet van uitgaan houdt heb je die behoefte wss (onbewust) niet en kan je nog thuiswonen want hoe groot is de kans dat er een meid met je mee wilt als je eerst nog halfuur terug moet met OV o.i.d.? Dan kan je beter naar haar kamer gaan midden in de stad als je eens uitgaat.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de echt zelfverzekerden gaan/willen vroeg op kamers?
Really?
Ja. Iedereen gaat op kamers om lekker vaak uit te gaan en iedereen mee naar huis te slepen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:01 schreef Deezertje het volgende:
Nou ja buiten de noodzaak van studie afstand, moet je toch iedere maand zien rond te komen (er vanuit gaande dat je geen bijdrage van je ouders krijgt) dus dat vergt hoop verantwoordelijkheid. En een veelgehoorde reden is idd ook lekker praktisch: ik kan iedereen mee naar huis sleuren en lekker vaak uitgaan. Als je niet zelfverzekerd bent of niet van uitgaan houdt heb je die behoefte wss (onbewust) niet en kan je nog thuiswonen want hoe groot is de kans dat er een meid met je mee wilt als je eerst nog halfuur terug moet met OV o.i.d.? Dan kan je beter naar haar kamer gaan midden in de stad als je eens uitgaat.
Mee eens, maar aan de andere kant: nu veel kunnen sparen dus kan straks meteen goed zitten ergens (of het igg lang volhouden). En voor mij was het ook niet echt noodzakelijk ivm de relatieve afstand naar studie toe. Anders moest ik wel. Bovendien ook nooit echt uitgaantype geweest dus of van plan bij studievereniging te gaan. Nu is idd echt het laatste jaar in zicht gok ik, maar als je maar een reden hebt dat je nog thuiswoont (en dus wel al verder kijkt zoals ik) is het helemaal niet zo erg denk ik.quote:Op zondag 6 september 2015 20:59 schreef syndroom het volgende:
Vraag een willekeurige meid wat ze zoekt in een man. Zelfstandigheid is toch wel echt een pluspunt wat je aantrekkelijker maakt, toont aan dat jij in staat bent om voor jezelf een bestaan op te bouwen zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Ergens past uit huis gaan ook bij je ontwikkelingsproces, je gaat immers een andere levensfase in. De kleine opgroeiende Deezer die eindelijk volwassen is en een echte man wordt.
Zal gek klinken maar: ik kan prima voor mezelf zorgen. Dat heb ik afgelopen jaren deels geleerd doordat ouders vaak op vakantie gingen en ik weken mezelf moest zien te redden en iedere keer stapje meer: koken, de was, onderhoud etc. (behalve financieel idd, maar ik heb ook echt jaren daar zelf voor gewerkt hoor. Alles wat ik nu heb zelf verdiend. Zou misschien eerder op zijn geweest door vaste lasten, maar krijg 0 euro van mijn ouders).quote:Op zondag 6 september 2015 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen gaat op kamers om lekker vaak uit te gaan en iedereen mee naar huis te slepen.
Ik heb in mijn studententijd in een huis met 25 studenten gewoond. Een deel daarvan was inderdaad zelfverzekerd en outgoing, maar een minstens zo groot deel was dat weer totaal niet. Of wel het een en niet het ander.
Ik denk dat die verantwoordelijkheid die je opdoet heel leerzaam voor je kan zijn.
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw ''Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?'' ''Wat heeft Deezertje mij te bieden?'' ''Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?''quote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Samenvatting:
Een relatie dient een toevoeging ipv doel te zijn.
Ik hoor vaak dat ik juist té bescheiden ben. Meer in mijn mars heb dan ik laat zien. Dus ze zouden nog weleens verrast kunnen zijnquote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw 'Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?' 'Wat heeft Deezertje mij te bieden?' 'Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?'
Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Deezertje het volgende:
Zal gek klinken maar: ik kan prima voor mezelf zorgen. Dat heb ik afgelopen jaren deels geleerd doordat ouders vaak op vakantie gingen en ik weken mezelf moest zien te redden en iedere keer stapje meer: koken, de was, onderhoud etc. (behalve financieel idd, maar ik heb ook echt jaren daar zelf voor gewerkt hoor. Alles wat ik nu heb zelf verdiend. Zou misschien eerder op zijn geweest door vaste lasten, maar krijg 0 euro van mijn ouders).
Bijna een kwart eeuwquote:Op zondag 6 september 2015 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.
Maar hoe oud ben je nu?
Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw ''Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?'' ''Wat heeft Deezertje mij te bieden?'' ''Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?''
Fijn is dat he?quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef K44S het volgende:
Elke dag geeft dit topic mij weer beetje zelfvertrouwen over mijn manier van flirten en daten
Top, heren!
Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....quote:Op zondag 6 september 2015 20:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).
Ik schenk er ook een in. Proost gozer!quote:
Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!quote:Op zondag 6 september 2015 21:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.
Maar dit is hem al zeker 100X beschreven op dit forum.
Hij doet me denken aan de voetbalanalysten bij studio sport, bij de eerste helft alle kritische punten aantikken maar er zelf ook niks van bakken of zelf nooit coach geweest.
Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad goed bekeken praktisch hetzelfdequote:Op zondag 6 september 2015 21:12 schreef Deezertje het volgende:
Bijna een kwart eeuw
Hoezo niet vergelijkbaar? In de loop der jaren woon en doe ik alles behalve praktisch al op mezelf als je het goed bekijkt. Ja ik heb nu een dak boven mijn hoofd, een gevulde koelkast en schone kleren, maar dat heb ik straks ook als ik op mezelf woon maar dan kost het wat meer tijd (en letterlijk geld).
Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)quote:Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad hoed bekeken praktisch hetzelfde
als zelfstandig wonen.
Bijna 25 dus. Een leeftijd waarop toch veel wenkbrauwen gaan fronzen als men hoort dat je nog thuis woont.
Heerlijk!quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he?
[..]
Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....
[..]
Ik schenk er ook een in. Proost gozer!
Dat maakt nu ook indd niet meer uit.quote:Op zondag 6 september 2015 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!
Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.quote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef Deezertje het volgende:
Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)
quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Niet echt heel leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' bij vrouwen. Wel lezen, maar niks reageren.
Kan me het ook wel een beetje voorstellen met al die drukke leventjes
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wow. Gewoon wow. Ja, stel je voor dat iemand daadwerkelijk iets beters te doen heeft dan berichten sturen. Het is ook nog eens geen prangende of levensreddende vraag waar haast bij zit ofzo. Reageren op een SMS of wat dan ook geeft aan dat je 'tijd hebt' voor die onzin. Als je dan na een antwoord stopt 'heb je het helemaal gedaan'. Kansloos, want je bent tot niets verplicht, maar het is makkelijker om dan gewoon het hele reageren uit te stellen.
Whatsapp is echt sociale aids.
Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op. Ik heb de middelen, maar de praktische kant helaas niet in mijn hand. Meer kapers op de kust simpelweg en o.a. eerder ingeschreven staan bij huren doe ik nu niks meer aan.quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
Volgende zomer is er nog niks veranderd. Men mag mij quoten.
Wat is het probleem dan precies?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op.
Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.quote:Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies?
Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.
Nee maar zoals hierboven al beschreven: binnenkort start de verhuur van een nieuw project. Daar wil ik graag in. Kan nu dus wel stelsprong ergens wat huren maar dan kan ik straks weer over. En mocht het niks worden met dat project dan weet ik dat voor het einde van dit jaar en kan ik alsnog ergens een andere woning regelen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.
quote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook een slimme tussenstap. Anders ga je van het ene isolement rechtstreeks het volgende in.quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:
Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Tja. Niet echt heel leuk.
[..]
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.
Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Tja. Niet echt heel leuk.
[..]
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Je zit wel tussen leeftijdsgenoten die nog studerenquote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.
Je hebt nog steeds niet op mijn laatste dm gereageerd. Ik weet weer waar ik sta.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb.
Nou, kijk, in de tussentijd is ze blijkbaar wel online geweest en zo, dus het is zo dat ze enkel mij negeert, en dat ik me afvraag waarom. Want in het echt is het wel altijd leuk enzo.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.
Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terugquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terug
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.
Wat haar niet gaat lukken (als ze het idd probeert).
Echt hoor, geloof niet dat dit de echte reden is dat je van gelukkig naar niet gelukkig bent gegaan. Er zit echt meer achter. Ga bij jezelf (eventueel met professionele hulp) te rade wat de achterliggende reden is. Doe bijvoorbeeld cognitieve gedragstherapie bij jezelf. Voel je niet aangevallen, in mijn omgeving is het normaal dat mensen naar een psycholoog gaan puur voor persoonlijke ontwikkeling , niet om problemen op te lossen en dat doet ze enorm goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Twee opties dus. Nou ja, we zullen zien.quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt..quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.
Wat haar niet gaat lukken (als ze het idd probeert).
Ik zat net hetzelfde te denken na de laatste posts.. Verspilde moeite om om de paar dagen hetzelfde verhaal te lezen / op te reageren.quote:Op maandag 7 september 2015 09:01 schreef fathank het volgende:
Veel succes hier
* stop volgen/kuttopic :')
Nee? Het werkte voor een paar dagen, nu niet meer. Gestopt met caren.quote:Op maandag 7 september 2015 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt..
Hou er dan over op. Nu bewijs je enkel het tegendeel.quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad.quote:Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
Ja, maar dat heeft me aan het nadenken gezet hoe ik zou willen zijn op dat gebied. Dus ik heb besloten dat ik me niet meer mee laat slepen, vond ik een beetje zwak van mezelf.quote:Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.quote:Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad.![]()
![]()
![]()
Je moet d'r gewoon nog wat meer berichtjes sturen, de aanhouder wint.
En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.quote:Op maandag 7 september 2015 09:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.
Dan moet ze 't gewoon zeggen. Is niet zo moeilijk. Want hints die meerdere dingen kunnen betekenen, zijn waardeloos.quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.
Als mensen niet willen luisteren kun je ze ook niet helpen. Dat is ook prima verder, maar dan stop ik er geen energie in. Het is niet mijn taak om hun problemen op te lossen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zegt toch zelf,
"Tof om zoveel mensen een boodschap mee te kunnen geven"
Je bereik is velen malen groter op Fok! En kan je dus veel meer mensen een boodschap mee geven. Tof toch?
Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voetenquote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey faxie kun je ook een ander kunstje?
Maar versierexperts zoals jij zijn toch juist goed in dat soort spelletjes?quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
Iedereen zn talent!quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voeten
Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chineesquote:
Ze rennen altijd weg zodra ik dat doequote:Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Casiotone het volgende:
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
out of your league vind ik onzin omdat t een kwestie van smaak blijft. Zo ook die foto. Dan ga je af op een eerste indruk en ook dat blijft een kwestie van smaak, of je valt op blond, of je valt op donker. Na de eerste indruk ga je af op bijv hoe iemand praat, karaktertrekken, dingen die je niet in een oogopslag ziet. Vind ze overigens allebei niets zo op de foto, te patserig. Al zou de rechter wel bijzonder mooie ogen kunnen hebben die mijn aandacht zouden trekken. De linker zou ik sowieso voorbij lopen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij maar een crustiequote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regelmaat toch? Hebben ze nodigquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Iets wat menig fok!ker nastreeft, helaasquote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
foreveralone.jpgquote:Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.
Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!quote:Op maandag 7 september 2015 08:53 schreef artelligence het volgende:
Waarom versieren bij Deezertje niet zo makkelijk gaat? Omdat hij sociaal invalide is. Beter gaat hij met lotgenoten praten en heb vragen hoe zij dingen oplossen: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisjequote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
Hey pluff. Lang niet gesproken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.
[..]
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey pluff. Lang niet gesproken.
Wat bedoel je met gemiddeld?
Art is toch geen douchebagquote:Op maandag 7 september 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap dús een douchebag?
Overigens ook niet mijn type.
Wat ben je toch een heerlijk figuur.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef pluff het volgende:
[..]
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.
OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze.
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze
Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Heerlijk figuur qua wat?quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk figuur.
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.quote:Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad.quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Heerlijk figuur qua wat?
-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?
-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!
De meeste jongens willen dat op die leeftijd ook. En dat zijn niet allemaal sjonnies.quote:[..]
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
Ik wil het horen en zal -beloofd- niet wegrennen....quote:Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chinees
?quote:
Yep, maar daarvoor moet ik eerst uitzoeken hoe ik dat toon, ik ben niet makkelijk in emoties uiten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.
Voor het meeste contact is de enige echte emotie die je moet uiten vrolijkheid. behalve de keren dat je fake doet of een grapje maakt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep, maar daarvoor moet ik eerst uitzoeken hoe ik dat toon, ik ben niet makkelijk in emoties uiten.
Nou, dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef pluff het volgende:
[..]
De enige echte emotie die je moet uiten is vrolijkheid. De rest moet fake zijn of een grapje.
Dat is de natuur die je een handje helptquote:Op maandag 7 september 2015 22:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk.Op de één of andere manier heeft ze een opvrolijkend effect op me.
Ik moet huiswerk maken maar ben ik te lui voor. Zit alleen maar een beetje op fok van alles te lezen. Druk is wel weer van de ketel sinds ik seks heb gedaan, voel me echt anders en kan er weer even tegenaanquote:Op maandag 7 september 2015 22:19 schreef yats het volgende:
Dit topic word steeds leuker
Hoe gaat t pluff?
http://www.dailymotion.co(...)s-the-harm_lifestylequote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad.
Hoeren is geen optie voor mij. Sowieso koop je dan wat af: zelfrespect. Die dames neuken alleen maar met je omdat jij daarvoor dokt. Sta ik niet met geld te wapperen dan besta ik niet voor ze. Nee dat is echt de allerslechtste tip voor iemand zoals mij.quote:Op maandag 7 september 2015 22:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik moet huiswerk maken maar ben ik te lui voor. Zit alleen maar een beetje op fok van alles te lezen. Druk is wel weer van de ketel sinds ik seks heb gedaan, voel me echt anders en kan er weer even tegenaan. Alsof ik seksverslaafd ben
. Raar he?
Ik heb anders inmiddels wel wat adressen die ook voor hun plezier doen. What's the harm?quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeren is geen optie voor mij. Sowieso koop je dan wat af: zelfrespect. Die dames neuken alleen maar met je omdat jij daarvoor dokt. Sta ik niet met geld te wapperen dan besta ik niet voor ze. Nee dat is echt de allerslechtste tip voor iemand zoals mij.
quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef pluff het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)s-the-harm_lifestyle
Kom maar danquote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik wil het horen en zal -beloofd- niet wegrennen....
Voor de studie? Ik zou het toch maar serieus oppakken pluff. Dat papiertje en een baan zijn best belangrijk. En nee, dat is niet raar en best herkenbaar. Al blijf ik erbij dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Dan maar geen seks. Hoe is t met die date afgelopen eigenlijk?quote:Op maandag 7 september 2015 22:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik moet huiswerk maken maar ben ik te lui voor. Zit alleen maar een beetje op fok van alles te lezen. Druk is wel weer van de ketel sinds ik seks heb gedaan, voel me echt anders en kan er weer even tegenaan. Alsof ik seksverslaafd ben
. Raar he?
Je kan ook naar ze toe gaan en een band met ze opbouwen. Is leuk!quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeren is geen optie voor mij. Sowieso koop je dan wat af: zelfrespect. Die dames neuken alleen maar met je omdat jij daarvoor dokt. Sta ik niet met geld te wapperen dan besta ik niet voor ze. Nee dat is echt de allerslechtste tip voor iemand zoals mij.
Baan is niet zo belangrijk zeggen mijn ouders ook. Ze kunnen/willen huis voor me kopen voor de rest van mijn leven. Het leven is denk ik alleen dan zo saai.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Voor de studie? Ik zou het toch maar serieus oppakken pluff. Dat papiertje en een baan zijn best belangrijk. En nee, dat is niet raar en best herkenbaar. Al blijf ik erbij dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Dan maar geen seks. Hoe is t met die date afgelopen eigenlijk?
Wat is dan het verschil met een ONS? Waarom zouden ze gratis neuken met mensen die om wat voor reden dan ook geen seks (kunnen) regelen? Hoeren zijn er gewoon voor de echt sneue gevallen, die graag betalen voor snel gemak/genot zeg maar. Als jij een vriendin hebt betaal je toch niet iedere keer haar wat voor je er weer op mag? (indirect deel je alle kosten samen huur, eten, verzekeringen etc.quote:Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb anders inmiddels wel wat adressen die ook voor hun plezier doen. What's the harm?
[..]
Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden, maar wordt 't zelf niet. Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef pluff het volgende:
[..]
Je kan ook naar ze toe gaan en een band met ze opbouwen. Is leuk!
Als ze willen luisteren wel jah. Dat willen de meesten hier niet. Dat is helemaal niet erg, alleen ik zie het niet als mijn taak om hun problemen op te lossen. Als mensen niet willen veranderen gaat geen hoeveelheid aan advies/seminar/coaching ze helpen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zegt toch zelf,
"Tof om zoveel mensen een boodschap mee te kunnen geven"
Je bereik is velen malen groter op Fok! En kan je dus veel meer mensen een boodschap mee geven. Tof toch?
HAHAHAHAH!quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden, maar wordt 't zelf niet. Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..
En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Ze gaan echt niet voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden,
Alsof er een hoerenstappenplan bestaat:'). niet dus. Wie houdt haar tegen om een klant leuk te vinden?quote:maar wordt 't zelf niet.
Seks en liefde gescheiden houden doen de meeste prostituees heel goed. Ik verkloot het tot nu toe altijd dat na een tijdje echte liefde niet meer mogelijk is, maar dat is ook met normaal daten vaak zo.quote:Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..
Wat vindt jij er van?quote:
Pluff, waarom ga je niet een leuke sport doen, of ga je niet bij een vereniging of iets dergelijks? Er zijn ook zat verenigingen te vinden met wat rustigere mensen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef pluff het volgende:
[..]
En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Alsof ze je gaan voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)
[..]
Alsof er een hoerenstappenplan bestaat:'). niet dus. Wie houdt haar tegen om een klant leuk te vinden?
[..]
Seks en liefde gescheiden houden doen de meeste prostituees heel goed. Ik verkloot het tot nu toe altijd dat na een tijdje echte liefde niet meer mogelijk is, maar dat is ook met normaal daten vaak zo.
Hehe, als versieren niet zo makkelijk gaat: Prostitution.quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef pluff het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)s-the-harm_lifestyle
quote:Op maandag 7 september 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!
Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
Hij heeft zo'n beetje elke SOA al gehad manquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef syndroom het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet bang voor een SOA? Zullen vast wel stabiele types zijn die dit doen.
Op een dag pakt ie de verkeerde en dan is hij de lulquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n beetje elke SOA al gehad man
Je hebt tenminste geleefd tochquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op een dag pakt ie de verkeerde en dan is hij de lul![]()
Hij heeft op zijn minst wel de zakken gevuld van de criminelen. Pooiers kunnen weer hun nieuwste model BMW aanschaffen. Verreweg de meeste van die meiden doen dit niet voor de lol, zitten vast aan foute jongens die over hun rug geld willen verdienen. Blijft een foute business, niet voor niks is de link tussen prostitutie en criminaliteit zo sterk.quote:
Maar die jongens zijn wel zelfverzekerd enzo. Da's aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn minst wel de zakken gevuld van de criminelen. Pooiers kunnen weer hun nieuwste model BMW aanschaffen. Verreweg de meeste van die meiden doen dit niet voor de lol, zitten vast aan foute jongens die over hun rug geld willen verdienen. Blijft een foute business, niet voor niks is de link tussen prostitutie en criminaliteit zo sterk.
Waarom kan Usain Bolt zo hard rennen? Niemand die het weet, gewoon geluk hebben en trainen lijkt mij. Persoonlijk denk ik niet dat veel meisjes tot zulke tokkies aangetrokken voelen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het ook niet doen, want je zit nog steeds met exact hetzelfde probleem dat jij niet succesvol een meisje kan versieren. Dat is wat jou dwarszit toch? Een prostituee lost dat niet op, je mist toch die echte girlfriend experience.quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die regelen na een tijdje wel een nieuw meisje in de disco die na een tijdje achter de ramen moet werken. Alles om hun 'vriendje' te pleasen. Het verbaast me soms hoe loyaal die meiden zijn. Eigenlijk wel zonde dat die jongens daar een beetje misbruik van maken, van die naïviteit. Zo'n meisje gun ik Deezertje wel, alles beter dan die criminelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar die jongens zijn wel zelfverzekerd enzo. Da's aantrekkelijk
Usain Bolt kan hard rennen omdat hij jarenlang traint en een ijzeren discipline heeft. Zo gaat het met alles in het leven. Als je iets graag wilt moet je er hard voor werken en niet bang zijn om op je muil te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom kan Usain Bolt zo hard rennen? Niemand die het weet, gewoon geluk hebben en trainen lijkt mij. Persoonlijk denk ik niet dat veel meisjes tot zulke tokkies aangetrokken voelen.
lolquote:Op dinsdag 8 september 2015 06:47 schreef SonicVolcano het volgende:
En blijf dan vooral doorjanken over het feit dat de kassameid je geen tongzoen geeft maar wel vraagt of je zegeltjes spaart.
En net als bij hardlopers hebben sommigen er aanleg en talent voor terwijl anderen zich suf kunnen trainen en nog steeds zullen falen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 06:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Usain Bolt kan hard rennen omdat hij jarenlang traint en een ijzeren discipline heeft. Zo gaat het met alles in het leven. Als je iets graag wilt moet je er hard voor werken en niet bang zijn om op je muil te gaan.
Veel mensen verwachten van 0 tot 100 te komen binnen no-time. Als je naar de 100 wilt moet je alle 100 stappen ondernemen. En de 1e 10 stappen zijn misschien easy, je gaat ook een keer onderuit. Leer er van en maak die fout niet opnieuw.
Of het om vrouwen versieren gaat, of om een studie. Keihard werken, dan komt het vanzelf.
Goed verhaal ditquote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef netchip het volgende:
Ik zal ook maar eens wat positief tegengeluid laten horen, in plaats van alleen maar gezeik.
Ik vond dus ook dat ik een oninteressant en saai leven had, met maar weinig sociale interactie. Echter heb ik dit niet afgeschoven op m'n omgeving, maar op mezelf. Het was namelijk m'n eigen schuld dat ik een saai leven had (vrij belangrijk om te realiseren).
Het was vrij eenvoudig om op te lossen, zo ben ik bij een waterscoutinggroep gaan kijken (zeilen), ga ik deze week met een klasgenoot mee naar krav maga, goedbetaald baantje gefixt op school, en ben ik meer tijd gaan stoppen in vriendschappen (alhoewel dit natuurlijk tijd kost). Ik zie dat ik vooruit ga, en dat is een goed gevoel.
Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je niet moet uitstellen (Deezertje!), maar gewoon nu actie moet ondernemen. Ik heb ook de fout gemaakt door te denken 'doe ik morgen wel' (figuurlijk), maar zo werkt het niet. Doe het nu.
Hard work beats talent when talent doesn't work hard.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En net als bij hardlopers hebben sommigen er aanleg en talent voor terwijl anderen zich suf kunnen trainen en nog steeds zullen falen.
Wat is falen tegenover een realistisch doel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En net als bij hardlopers hebben sommigen er aanleg en talent voor terwijl anderen zich suf kunnen trainen en nog steeds zullen falen.
Maar 100% voor jou zou niet vanaf dag 1 moeten zijn dat je die 100 meter in 8 sec wilt lopen binnen 2 weken of 2 maanden, want dat is niet realistisch.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:28 schreef Treinhoer het volgende:
Wat is falen tegenover een realistisch doel?
100% bij Usain Bolt is de 100 meter in 8 seconden (ben niet bekend met die tijden)
100% voor jou is wellicht een half uur hardlopen zonder in huilen uit te barsten met krampen waar een ebolapatiënt nog liever zijn strot doorsnijdt ter voorkoming van
Precies. Een realistisch doel is de moeite waard om er voor te vechten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 100% voor jou zou niet vanaf dag 1 moeten zijn dat je die 100 meter in 8 sec wilt lopen binnen 2 weken of 2 maanden, want dat is niet realistisch.
Of het nu wel of niet in je lichaam zit.
Beetje logisch nadenken vooral.
Dit ja. Zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit naar voren komt dat koppels meestal bestaan uit twee mensen die ongeveer even knap zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
Je maakt hierbij de denkfout dat het leven eerlijk is. Dat is het absoluut niet. Sommige mensen hebben de genetische jackpot gewonnen of komen uit een welgesteld gezin. Voor hen is het leven makkelijker dan voor iemand die zijn uiterlijk niet mee heeft of die in armoede opgroeit. Het enige wat je kunt doen is het beste maken van je leven en roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idd, daarmee zijn ze waarschijnlijk tevreden met zichzelf, misschien te tevreden, maar dat zie je niet op een fotoquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee.
Ik vind dat mensen lekker moeten doen en laten wat ze willen. Zolang ze er niemand anders mee lastigvallen/pijn doen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat vindt jij er van?
Ik vind het iets klinken als advies tussen de golddiggers van de hoeren onder elkaar.
Haha schattig wel.quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef pluff het volgende:
[..]
En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Ze gaan echt niet voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)
[..]
Alsof er een hoerenstappenplan bestaat:'). niet dus. Wie houdt haar tegen om een klant leuk te vinden?
[..]
Seks en liefde gescheiden houden doen de meeste prostituees heel goed. Ik verkloot het tot nu toe altijd dat na een tijdje echte liefde niet meer mogelijk is, maar dat is ook met normaal daten vaak zo.
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook.
Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.
Zie hier het conflict. Deezertje moet gewoon ergens anders posten: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.
Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent?Je hebt wel ballen, ben je niet bang voor afwijzing? Ik hou het meestal alleen maar bij kijken alleen.
![]()
Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.
Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.
Ik weet dat ik lak moet hebben aan omstanders maar op zo'n moment schiet mijn stressniveau naar boven waardoor ik het helemaal verpest voor mezelf.
Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:51 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.
Zomaar iemand 'in het wild' aanspreken is voor iedereen moeilijk.
Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook.
Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos.![]()
Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.
Ik heb de titel van dit hele topic altijd al slecht gevonden. De input is zo negatief en verlammend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet.
Ik kan jouw postings zowat uit mijn hoofd mee opdreunen, weet je dat? Ze zijn iedere keer hetzelfde en dat al een paar jaar lang. En dat gaat ook nog wel jaren door vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).
Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.
Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).
Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.
Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef netchip het volgende:
[..]
Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?
Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?
Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?
Beetje concreet antwoord s.v.p.
In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet.
Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.
Wat ik daar aan doe? Ik begeef me onder de mensen, ben altijd behulpzaam en netjes, leuke glimlach, maak veel oogcontact, soms een praatje maken uit interesse etc. Datingsites geprobeerd en daar ook dates gehad maar je bouwt soms verwachtingen op die achteraf zwaar tegenvallen wat je bij wijze van spreken al binnen 5 seconde doorhebt als je iemand in real life ziet, kortom kost veel tijd, weinig rendement behalve een leuke avond soms.
Het is ook niet verwacht dat ik morgen een relatie heb en dan alles beter gaat (niets is in het leven zeker) maar als je de hele dag door tussen verliefde stelletjes zit als single wordt je daar niet echt vrolijk of zelfverzekerd van.
Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okayquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.
Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.
Ehm, tjah, datingssites is dan ook niet alles wat dat betreft, maar daarom moet je niet teveel investeren en gewoon snel in het echt afspreken. Een leuke avond is altijd tof toch!
Mja man, je moet ook wel alleen kunnen zijn. Laat je zelfvertrouwen niet afhangen van anderen want dan is die altijd kut, mensen zeiken constant om je heen, zeker als je autorijdt zul je dat opmerken.
Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okay
Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).
Nee, daar scoor je zeker geen leuke meid mee. Maar het blijft gewoon frustrerend weet je. Ik heb het gevoel dat ik mezelf elke dag moet bewijzen naar anderen toe, een relatie of een date neemt dat gevoel ook weg: iemand respecteert je, ziet wat in je etc. En ik verwacht echt niet dat de eerste de beste meid een levenslange relatie oplevert, maar ik wil gewoon weer eens date of aandacht snap je.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.
Tjah, wat mensen aantrekkelijk vinden is dat iemand echt zichzelf laat zien, vanuit de (zelfverzekende / vrolijke) energie die jij van binnen voelt (klinkt wazig okay, maar denk dat die misschien op deze manier het beste overkomt, anders "the way of the superiour man" gaan lezen van David Deida, dan snap je het wel.)quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.
Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.
Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.quote:Op woensdag 9 september 2015 06:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zit werkelijk nooit tussen de verliefde stelletjesWaar breng je je tijd dan door? Op een swingersparty ofzo?
OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachtenquote:Op woensdag 9 september 2015 07:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.
Ga vrienden maken. Daar kan je een groot gedeelte al dan niet alles ook uit halenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc.
Zelfkastijding met de langspeelplaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen.
Maakt verder niet uit, wat doe jij in dit topic Strawberry?
Held.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie vallen alweer in herhaling.
Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.
Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.
Sowieso is het nogal erg irrealistisch te denken dat anderen zo bezig zijn met jou en je versierpogingen.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.
Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachten
sportschool zie ik het zelden...
Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sportenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.
Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sporten). Aangezien ik altijd dezelfde dagen/tijd ga kom ik ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dus op een gegeven moment zeg je iedereen wel gedag en maak je af en toe een praatje.
Ja, het ligt allemaal aan je leeftijdsgenoten die steeds minder sociaal zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook nietMaar dat merk ik dus bij mijn leeftijdsgenoten wel meer: online heel sociaal via app en selfies, maar offline steeds minder houding weten te geven.
Je woont in een dorp zeker?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:03 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik zo bizar, dat je mensen geregeld in dezelfde setting tegenkomt, maar dat er dan nog geen 'hallo' van af kan.
Maar ja, ik groet ook wildvreemden op straat. En die groeten bijna altijd terug.
Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.quote:
Oké. Ik heb juist de ervaring dat het bij mn ouders (in een dorp) veel meer gebeurd dan hier in de stad. Ik probeer wel steeds meer naar mensen te glimlachen, maakt mezelf ook vrolijkerquote:Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.
Idem hier. Zo moeilijk of vreemd is dat mijns inziens niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sporten). Aangezien ik altijd dezelfde dagen/tijd ga kom ik ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dus op een gegeven moment zeg je iedereen wel gedag en maak je af en toe een praatje.
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, het ligt allemaal aan je leeftijdsgenoten die steeds minder sociaal zijn.
Je maakt het zelf awkard. Als je gewoon open bent en mensen begroet / normale gesprekjes begint zullen andere mensen dat gewoon accepteren.
Zit je echter als een creep naar meisjes te staren zal niemand met je geassocieerd willen worden.
En dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:03 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik zo bizar, dat je mensen geregeld in dezelfde setting tegenkomt, maar dat er dan nog geen 'hallo' van af kan.
Maar ja, ik groet ook wildvreemden op straat. En die groeten bijna altijd terug.
Het is ook leuk om soms een ietwat verbaasde reactie, te zien. 'Ken ik haar?' Soms hou ik het ook bij een vriendelijke glimlach en hoofdknik. Want wat je zegt: het stemt vrolijk, volgens mij geldt dat voor alle partijen. Mooi toch!quote:Op woensdag 9 september 2015 10:10 schreef KennisIsMacht het volgende:
Oké. Ik heb juist de ervaring dat het bij mn ouders (in een dorp) veel meer gebeurd dan hier in de stad. Ik probeer wel steeds meer naar mensen te glimlachen, maakt mezelf ook vrolijker
Ik had het over vreemden, niet over bekenden.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, steden zijn ook net dorpen. Alleen bestaat een stad uit heel veel dorpen (wijken). Bij mij in de buurt kent ook iedereen elkaar. Toen ik nog in DH woonde was dat hetzelfde. Denk alleen dat het in het centrum misschien wat minder/anoniemer is, maar zelfs daar kom ik altijd dezelfde mensen tegen
Ja meestal doe ik dat wel, maar in geval van leuke meisjes lukt dat niet al te bestquote:Op woensdag 9 september 2015 10:03 schreef Copycat het volgende:
Te lang single, gebrek aan zelfvertrouwen en simpelweg weinig aandacht van het andere geslacht is geen goede combi, of ik herken die aandacht blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:10 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Zo moeilijk of vreemd is dat mijns inziens niet.
[..]
[..]
En dat dus.
Ik vraag me echt af wat jij allemaal doet deezer, dat het blijkbaar altijd aan anderen ligt, niemand oog voor jou heeft en zelfs gesprekjes er niet af kunnen?
Wat wil je verder met je leven, behalve een relatie?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single, gebrek aan zelfvertrouwen en simpelweg weinig aandacht van het andere geslacht is geen goede combi, of ik herken die aandacht blijkbaar niet.
Het simpelweg leuk hebben lijkt me. Ik studeer dus wil blijkbaar een diploma, baan en geld verdienen. Of nou ja, dat is nodig om te overleven want de maatschappij draait op/om geld dus heb je dat nodig.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je verder met je leven, behalve een relatie?
Dus werk is bittere noodzaak en gewoon leuk hebben zegt niks. Leuk is sowieso het nietszeggendste woord. Maar wat wíl je?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:
Het simpelweg leuk hebben lijkt me. Ik studeer dus wil blijkbaar een diploma, baan en geld verdienen. Of nou ja, dat is nodig om te overleven want de maatschappij draait op/om geld dus heb je dat nodig.
Je kan er ook voor kiezen in te trekken bij een of andere stam waar geld geen rol speelt. Back to basic. Fuck de geciviliseerde samenleving!quote:Op woensdag 9 september 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het simpelweg leuk hebben lijkt me. Ik studeer dus wil blijkbaar een diploma, baan en geld verdienen. Of nou ja, dat is nodig om te overleven want de maatschappij draait op/om geld dus heb je dat nodig.
Met je peniskoker door de jungle rennen.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen in te trekken bij een of andere stam waar geld geen rol speelt. Back to basic. Fuck de geciviliseerde samenleving!
Wat maakt het leven voor jou dan leuk?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat maakt het leven voor jou dan leuk?
Waar ligt dat aan denk je? Heeft het een met het ander te maken?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single, gebrek aan zelfvertrouwen en simpelweg weinig aandacht van het andere geslacht is geen goede combi, of ik herken die aandacht blijkbaar niet.
Normale gesprekken voeren gaat wel goed, alleen het opstarten van zo'n gesprek niet altijd. Soms is de timing simpelweg verkeerd of verkeerde locatie. Simpelweg bij neerleggen dat het zo is wil ik ergens niet...quote:Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan denk je? Heeft het een met het ander te maken?
Ik vind het ergens wel vreemd dat zelfs gewone gesprekken niet echt lukken als ik jou zo hoor. Als ik naar mezelf kijk, ik ben echt geen bijzondere man ofzo, ben nu ook alweer drie jaar vrijgezel, maar heb toch genoeg gesprekken, zowel met mannen als vrouwen, zowel bloedmooi als doodnormaal.
Wellicht moet je eerst eens beginnen wel gewoon die normale gesprekjes te voeren, contacten op te doen etc en pas als je een goed sociaal leven hebt aan een vriendin te denken. En geloof me, ik weet dat dat moeilijk is (ik baal ook dat ik vrijgezel ben en 'mis' vrouwelijke aandacht ook maar ben nu ik e daar bij neergelegd heb een stuk gelukkiger), maar er zo verkrampt mee om gaan als jij doet en er zo naar zoeken werkt niet. Ontspan gewoon, doe andere leuke dingen en hou op met (gefrustreerd) zoeken.
Is het niet veelzeggend dat je het een lastige vraag vindt om te beantwoorden? Zoek je daarom misschien de oplossing van zingeving en plezier in een relatie, zodat je niet verder hoeft te kijken naar wat voor jou belangrijk/leuk is?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?
Films/series zijn GEEN goede maatstaf voor een leuk/actief leven. Totaal onrealistisch ook nog eens.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?
Ga op zoek naar dingen die je echt leuk vindt. Series, sportschool, gamen etc zijn leuk als tijdopvulling, maar zijn niet iets wat je leven leuk maakt. Ga op zoek naar een passie, dat betekent een hoop verschillende dingen uitproberen en erachter komen dat het niets is. Gaandeweg doe je ervaringen op, verzamel je leuke verhalen en maak je ook nog eens vrienden. win win situatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Constructief. Een geromantiseerd ideaalbeeld nastreven en via films daarvan proeven. Proef het echte leven ipv een synthetisch placebo.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven.
Ik keek laatst Mission Impossible. Politie en AIVD vonden het geen goed idee dat ik aan vliegtuigen hing en met pistolen rondliep.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
synthetische placebo'squote:Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Constructief. Een geromantiseerd ideaalbeeld nastreven en via films daarvan proeven. Proef het echte leven ipv een synthetisch placebo.
Oh, daarom stonden ze dus aan mijn deur, omdat ik dat aan jou geleverd had. Damnit, nu moet ik weer verhuizen om onder de radar te blijven.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik keek laatst Mission Impossible. Politie en AIVD vonden het geen goed idee dat ik aan vliegtuigen hing en met pistolen rondliep.
Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteursquote:Op woensdag 9 september 2015 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Films/series zijn GEEN goede maatstaf voor een leuk/actief leven. Totaal onrealistisch ook nog eens.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteursMaar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
Ja, een Hollywood-beeld. Godverdomme. Echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteursMaar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
Nope.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan kan ik je alvast zeggen dat je altijd bedrogen uitkomt.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begeef me momenteel al onder de mensenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef Copycat het volgende:
Maar misschien is het weer even tijd om de focus te verleggen, weer even weg van Deezertje.
Kan hij nu naar buiten, mensen groeten.
Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normale gesprekken voeren gaat wel goed, alleen het opstarten van zo'n gesprek niet altijd. Soms is de timing simpelweg verkeerd of verkeerde locatie. Simpelweg bij neerleggen dat het zo is wil ik ergens niet...
Jij hebt dringend hulp nodig. Waarom ga je niet met een psycholoog praten? Die kan je leren anders te denken.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is relatie een werkwoord?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.
[..]
Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.
En waarom zou je je daar niet bij neerleggen? Dat je je er bij neerlegt betekent niet dat er nooit iets kan veranderen en je niet iemand tegen kunt komen he? Dat is puur iets voor jouw eigen gemoedsrust. En geloof me, je word er veel meer ontspannen door, wat andere mensen ook merken en de kans dat er iets veranderd ook vergroot. Krampachtig vasthouden aan iets werkt niet, dat zul je nu toch zelf ook in moeten zien?
Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
In anders nieuws; facebookvriendjes geworden met date, things are getting sirius.
Mensen schatten me wel eens in als oostblokker.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?
Over je mobieltje/tablet/laptop gebogen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Ik begeef me momenteel al onder de mensen
quote:Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.
Het belangrijkste voor jou lijkt me dat je een keer in het diepe gegooid wordt, dat je jezelf aanleert om fouten te mogen maken. Dan leer je dat van tevoren analyseren ook wel af. Dat is namelijk waarom je verkrampt, omdat je het jezelf vooraf al aan het wijsmaken bent.
I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie vallen alweer in herhaling.
Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.
Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.
Nee, snap ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:
Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
Je bent nu over dingen aan het denken die, naar mijn mening, nog 10 stappen te ver zijn. Werk aan jezelf, terwijl je dat doet kom je op een ontspannen manier met vrouwen in contact. Op die manier wordt het contact met vrouwen makkelijker en kan je stappen gaan maken op het gebied van wildvreemden aanspreken.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.
Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.
Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
Als je hebt geleerd om lekker in je vel te zitten en zelfvertrouwen hebt opgebouwd, dan is de mening van anderen irrelevant. Je geeft er dan niks meer om. Dat mag je gewoon aannemen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.
Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.
Lol nee, maar ik snap ook nooit waarom criminelen en andere veelplegers zoveel vrouwen aan het zwijmelen krijgen. Van de week nog: schoolgenoot heeft in de cel gezeten wegens drugshandel e.d. maar in plaats van afgunst lijken de meiden wel gebiologeerd door hem. Zou wel iets te maken hebben met bewondering... iets wat zij zelf niet durven te doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:53 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat Deezertje zich beter zorgen kan gaan maken om de toegenomen concurrentie op de markt. www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_uw_nieuwe_bur.html
Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Ja haha, ik moet meer relativeren en tot rust proberen te komen. Toch ben ik altijd bewust rond me heen aan het kijken of ik ergens een boze of afkeurende blik van iemand tref. Komt ook door mijn pacifistische instelling dat ik niet op wil vallen en conflictmijdend ben. Ik wil gewoon niemand kwetsen.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels.
Ik ben wel bezig met wat ideeën om vrienden te maken en om een vriendengroep op te bouwen maar als je wat ouder bent gaat het gewoon wat minder soepel. Zeker als je moeite hebt met contact leggen is het toch lastiger om steeds weer met die teleurstellingen om te gaan als mensen je niet moeten.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het wordt nooit wat en zal nooit wat worden. /foreveralone
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het is niets en zal nooit wat worden. /foreveralone
Om nog antwoord te geven op je vraag: ik word iig niet gelukkig van series en films. Natuurlijk is het een leuk tijdverdrijf, maar ze vormen geen doel op zich. Het kan juist een soort vluchtgedrag uit de realiteit teweeg brengen als je verder niets anders hebt om voor te leven. Ontwijken van het échte leven waar je misschien niet precies weet wat je ermee aanmoet. Series en films definiëren niet je persoon, waar je voor staat en wat je wil bereiken.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm, maybe, tenminste, ik denk dat dat waar is zodra je barrieres voor jezelf gaat vormen omdat iets mogelijk in het verkeerde keelgat kan schieten bij een ander persoon.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfkastijding met de langspeelplaat.
Altijd maar respectvol zijn is overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |