abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155885088
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.
Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.
pi_155885098
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:

[..]

Tja. Niet echt heel leuk.

[..]

Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.
Ja doei.
pi_155885131
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.
Je zit wel tussen leeftijdsgenoten die nog studeren :9~ , in die fase komt contact ook gemakkelijker op gang. Het idee van op kamers gaan is meer vanwege het sociale contact dat je dan hebt.
  zondag 6 september 2015 @ 23:31:39 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155885189
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:

Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb.
Je hebt nog steeds niet op mijn laatste dm gereageerd. Ik weet weer waar ik sta.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155885207
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.
Nou, kijk, in de tussentijd is ze blijkbaar wel online geweest en zo, dus het is zo dat ze enkel mij negeert, en dat ik me afvraag waarom. Want in het echt is het wel altijd leuk enzo.
  zondag 6 september 2015 @ 23:44:00 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155885579
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef netchip het volgende:

[..]

Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.
Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terug :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155885670
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 23:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terug :D
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.

Wat haar niet gaat lukken (als ze het idd probeert).
  zondag 6 september 2015 @ 23:49:50 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155885790
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:

[..]

Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.

Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155885954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Echt hoor, geloof niet dat dit de echte reden is dat je van gelukkig naar niet gelukkig bent gegaan. Er zit echt meer achter. Ga bij jezelf (eventueel met professionele hulp) te rade wat de achterliggende reden is. Doe bijvoorbeeld cognitieve gedragstherapie bij jezelf. Voel je niet aangevallen, in mijn omgeving is het normaal dat mensen naar een psycholoog gaan puur voor persoonlijke ontwikkeling , niet om problemen op te lossen en dat doet ze enorm goed.

Als je met deze mindset überhaupt een vrouw vind die zich tot jou aangetrokken voelt is de kans groot dat zij ook niet helemaal lekker in haar vel zit. Wordt alles daar beter van? Op de korte termijn misschien wel, maar op de lange termijn waarschijnlijk niet.

Werk aan je sociale skills, installeer Tinder, date zoveel mogelijk, ga op je bek, boek succes. Vooral; ga buiten je comfortzone, kan vanalles zijn. Na een tijdje werkt dit wonderen op jezelf als persoon en merk je dat je een stuk makkelijker vrienden maakt, en voor jou waarschijnlijk het belangrijkste, je dus ook veel makkelijker met vrouwen praat. En dan zijn er vast zelfs een paar die zich ook tot jou aangetrokken voelen ;)
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_155888757
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
Twee opties dus. Nou ja, we zullen zien.
pi_155888877
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:

[..]

wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt.. :{
compact en kleverig.
pi_155889168
Waarom versieren bij Deezertje niet zo makkelijk gaat? Omdat hij sociaal invalide is. Beter gaat hij met lotgenoten praten en heb vragen hoe zij dingen oplossen: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
  maandag 7 september 2015 @ 09:01:58 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155889238
Veel succes hier

* stop volgen/kuttopic :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155889247
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 09:01 schreef fathank het volgende:
Veel succes hier

* stop volgen/kuttopic :')
Ik zat net hetzelfde te denken na de laatste posts.. Verspilde moeite om om de paar dagen hetzelfde verhaal te lezen / op te reageren. :|W
pi_155889527
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt.. :{
Nee? Het werkte voor een paar dagen, nu niet meer. Gestopt met caren.
pi_155889593
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
  maandag 7 september 2015 @ 09:28:50 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155889632
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Hou er dan over op. Nu bewijs je enkel het tegendeel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 september 2015 @ 09:29:09 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155889638
quote:
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
pi_155889650
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad. :'( :'( :'(

Je moet d'r gewoon nog wat meer berichtjes sturen, de aanhouder wint.
pi_155889739
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft me aan het nadenken gezet hoe ik zou willen zijn op dat gebied. Dus ik heb besloten dat ik me niet meer mee laat slepen, vond ik een beetje zwak van mezelf.
pi_155889753
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad. :'( :'( :'(

Je moet d'r gewoon nog wat meer berichtjes sturen, de aanhouder wint.
Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.
pi_155890014
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:36 schreef netchip het volgende:

[..]

Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.
En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.
pi_155890333
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.
Dan moet ze 't gewoon zeggen. Is niet zo moeilijk. Want hints die meerdere dingen kunnen betekenen, zijn waardeloos.

Maar ik stop er nu over.
  maandag 7 september 2015 @ 12:04:57 #124
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155892660
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom niet? Je zegt toch zelf,

"Tof om zoveel mensen een boodschap mee te kunnen geven"

Je bereik is velen malen groter op Fok! En kan je dus veel meer mensen een boodschap mee geven. Tof toch?
Als mensen niet willen luisteren kun je ze ook niet helpen. Dat is ook prima verder, maar dan stop ik er geen energie in. Het is niet mijn taak om hun problemen op te lossen.

Maar hey, als mensen er wel open voor staan en echt iets aan willen pakken. Regel maar een zaaltje en organiseer het maar. Heb alleen geen zin in een clownshow waarin ik moet gaan bewijzen dat ik de ''pickup guy'' ben.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_155893790
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey faxie kun je ook een ander kunstje?
Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voeten :s)
pi_155893910
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar versierexperts zoals jij zijn toch juist goed in dat soort spelletjes? :?
pi_155894549
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voeten :s)
Iedereen zn talent!
pi_155897308
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:33 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Iedereen zn talent!
Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chinees :)
pi_155897333
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
pi_155897385
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Casiotone het volgende:
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
Ze rennen altijd weg zodra ik dat doe ;(
pi_155901967
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

pi_155902032
Zoiets heet een douchebag :')
  maandag 7 september 2015 @ 18:54:42 #133
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155902110
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155902114
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155902143
quote:

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
out of your league vind ik onzin omdat t een kwestie van smaak blijft. Zo ook die foto. Dan ga je af op een eerste indruk en ook dat blijft een kwestie van smaak, of je valt op blond, of je valt op donker. Na de eerste indruk ga je af op bijv hoe iemand praat, karaktertrekken, dingen die je niet in een oogopslag ziet. Vind ze overigens allebei niets zo op de foto, te patserig. Al zou de rechter wel bijzonder mooie ogen kunnen hebben die mijn aandacht zouden trekken. De linker zou ik sowieso voorbij lopen.
  maandag 7 september 2015 @ 19:25:55 #136
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155903050
quote:

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij maar een crustie
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_155903752
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Regelmaat toch? Hebben ze nodig :) Vaste patronen.
pi_155903841
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Faxie het volgende:
Zoiets heet een douchebag :')
Knap dús een douchebag?

Overigens ook niet mijn type.
  maandag 7 september 2015 @ 19:54:01 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_155903946
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.

Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155904183
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155904363
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Iets wat menig fok!ker nastreeft, helaas ;(
  maandag 7 september 2015 @ 20:11:16 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155904407
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.

Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
foreveralone.jpg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 september 2015 @ 20:28:13 #143
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155904901
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:53 schreef artelligence het volgende:
Waarom versieren bij Deezertje niet zo makkelijk gaat? Omdat hij sociaal invalide is. Beter gaat hij met lotgenoten praten en heb vragen hoe zij dingen oplossen: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!

Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.

Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door pluff op 07-09-2015 20:35:27 ]
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 20:33:51 #144
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155905107
quote:
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje :6
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 20:47:00 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155905585
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.

[..]

Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje :6
Hey pluff. Lang niet gesproken. :)

Wat bedoel je met gemiddeld?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 7 september 2015 @ 20:51:32 #146
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155905779
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Hey pluff. Lang niet gesproken. :)

Wat bedoel je met gemiddeld?
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.

OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze. :')
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze

Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Ik voel mij neger
pi_155905858
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knap dús een douchebag?

Overigens ook niet mijn type.
Art is toch geen douchebag :@
  maandag 7 september 2015 @ 20:54:37 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155905899
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef pluff het volgende:

[..]

De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.

OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze. :')
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze

Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Wat ben je toch een heerlijk figuur.

Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
  maandag 7 september 2015 @ 21:01:33 #149
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155906206
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat ben je toch een heerlijk figuur.
Heerlijk figuur qua wat?

-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?

-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!
quote:
Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 21:04:33 #150
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155906349
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:

[..]

Heerlijk figuur qua wat?

-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?

-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!

Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad. :D

quote:
[..]

De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
De meeste jongens willen dat op die leeftijd ook. En dat zijn niet allemaal sjonnies.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Deezertje naar de hoeren hoeft te gaan. Hij kan beter werken aan zijn houding ten opzichte van vrouwen en stoppen met over analyseren.
pi_155906708
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chinees :)
Ik wil het horen en zal -beloofd- niet wegrennen....
pi_155906935
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Art is toch geen douchebag :@
Nee O+
  maandag 7 september 2015 @ 21:18:45 #153
416020 K44S
The bearded man
pi_155907005
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

foreveralone.jpg
?

Sowieso heb ik al andere prioriteiten,,,
pi_155908908
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
Yep, maar daarvoor moet ik eerst uitzoeken hoe ik dat toon, ik ben niet makkelijk in emoties uiten.
  maandag 7 september 2015 @ 22:03:01 #155
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155909029
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef netchip het volgende:

[..]

Yep, maar daarvoor moet ik eerst uitzoeken hoe ik dat toon, ik ben niet makkelijk in emoties uiten.
Voor het meeste contact is de enige echte emotie die je moet uiten vrolijkheid. behalve de keren dat je fake doet of een grapje maakt.
Ik voel mij neger
pi_155909079
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef pluff het volgende:

[..]

De enige echte emotie die je moet uiten is vrolijkheid. De rest moet fake zijn of een grapje.
Nou, dat is niet zo moeilijk. :P Op de één of andere manier heeft ze een opvrolijkend effect op me.
  maandag 7 september 2015 @ 22:05:05 #157
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155909122
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:04 schreef netchip het volgende:

[..]

Nou, dat is niet zo moeilijk. :P Op de één of andere manier heeft ze een opvrolijkend effect op me.
Dat is de natuur die je een handje helpt ;)
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 22:19:34 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155909690
Dit topic word steeds leuker

Hoe gaat t pluff?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 7 september 2015 @ 22:28:52 #159
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155909976
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:19 schreef yats het volgende:
Dit topic word steeds leuker

Hoe gaat t pluff?
Ik moet huiswerk maken maar ben ik te lui voor. Zit alleen maar een beetje op fok van alles te lezen. Druk is wel weer van de ketel sinds ik seks heb gedaan, voel me echt anders en kan er weer even tegenaan :). Alsof ik seksverslaafd ben :') . Raar he?
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 22:33:07 #160
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155910100
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad. :D
http://www.dailymotion.co(...)s-the-harm_lifestyle
Ik voel mij neger
pi_155910120
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:28 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik moet huiswerk maken maar ben ik te lui voor. Zit alleen maar een beetje op fok van alles te lezen. Druk is wel weer van de ketel sinds ik seks heb gedaan, voel me echt anders en kan er weer even tegenaan :). Alsof ik seksverslaafd ben :') . Raar he?
Hoeren is geen optie voor mij. Sowieso koop je dan wat af: zelfrespect. Die dames neuken alleen maar met je omdat jij daarvoor dokt. Sta ik niet met geld te wapperen dan besta ik niet voor ze. Nee dat is echt de allerslechtste tip voor iemand zoals mij.
  maandag 7 september 2015 @ 22:34:54 #162
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155910154
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeren is geen optie voor mij. Sowieso koop je dan wat af: zelfrespect. Die dames neuken alleen maar met je omdat jij daarvoor dokt. Sta ik niet met geld te wapperen dan besta ik niet voor ze. Nee dat is echt de allerslechtste tip voor iemand zoals mij.
Ik heb anders inmiddels wel wat adressen die ook voor hun plezier doen. What's the harm?
quote:
Ik voel mij neger
pi_155910237
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik wil het horen en zal -beloofd- niet wegrennen....
Kom maar dan :)
  maandag 7 september 2015 @ 22:40:34 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155910314
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:28 schreef pluff het volgende:

[..]

Voor de studie? Ik zou het toch maar serieus oppakken pluff. Dat papiertje en een baan zijn best belangrijk. En nee, dat is niet raar en best herkenbaar. Al blijf ik erbij dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Dan maar geen seks. Hoe is t met die date afgelopen eigenlijk?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 7 september 2015 @ 22:40:50 #165
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155910326
quote:

[..]

Je kan ook naar ze toe gaan en een band met ze opbouwen. Is leuk!

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef yats het volgende:

[..]

Voor de studie? Ik zou het toch maar serieus oppakken pluff. Dat papiertje en een baan zijn best belangrijk. En nee, dat is niet raar en best herkenbaar. Al blijf ik erbij dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Dan maar geen seks. Hoe is t met die date afgelopen eigenlijk?
Baan is niet zo belangrijk zeggen mijn ouders ook. Ze kunnen/willen huis voor me kopen voor de rest van mijn leven. Het leven is denk ik alleen dan zo saai.
Ik voel mij neger
pi_155910342
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik heb anders inmiddels wel wat adressen die ook voor hun plezier doen. What's the harm?

[..]

Wat is dan het verschil met een ONS? Waarom zouden ze gratis neuken met mensen die om wat voor reden dan ook geen seks (kunnen) regelen? Hoeren zijn er gewoon voor de echt sneue gevallen, die graag betalen voor snel gemak/genot zeg maar. Als jij een vriendin hebt betaal je toch niet iedere keer haar wat voor je er weer op mag? (indirect deel je alle kosten samen huur, eten, verzekeringen etc. :P, maar goed).
pi_155910387
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef pluff het volgende:

[..]

Je kan ook naar ze toe gaan en een band met ze opbouwen. Is leuk!
Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden, maar wordt 't zelf niet. Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..
  maandag 7 september 2015 @ 22:44:48 #168
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155910446
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom niet? Je zegt toch zelf,

"Tof om zoveel mensen een boodschap mee te kunnen geven"

Je bereik is velen malen groter op Fok! En kan je dus veel meer mensen een boodschap mee geven. Tof toch?
Als ze willen luisteren wel jah. Dat willen de meesten hier niet. Dat is helemaal niet erg, alleen ik zie het niet als mijn taak om hun problemen op te lossen. Als mensen niet willen veranderen gaat geen hoeveelheid aan advies/seminar/coaching ze helpen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 7 september 2015 @ 22:51:37 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_155910666
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden, maar wordt 't zelf niet. Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..
HAHAHAHAH! _O- _O- _O-
  maandag 7 september 2015 @ 22:53:20 #170
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155910717
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Regel 1 in die business: zorg dat ze verliefd op je worden,
En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Ze gaan echt niet voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)
quote:
maar wordt 't zelf niet.
Alsof er een hoerenstappenplan bestaat:'). niet dus. Wie houdt haar tegen om een klant leuk te vinden?
quote:
Valse hoop dus, en de klant maar lekker blijven dokken omdat hij denkt naast seks ook liefde te krijgen..
Seks en liefde gescheiden houden doen de meeste prostituees heel goed. Ik verkloot het tot nu toe altijd dat na een tijdje echte liefde niet meer mogelijk is, maar dat is ook met normaal daten vaak zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door pluff op 07-09-2015 23:00:44 ]
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 22:55:51 #171
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155910795
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:51 schreef K44S het volgende:

[..]

HAHAHAHAH! _O- _O- _O-
Wat vindt jij er van?
Ik vind het iets klinken als advies tussen de golddiggers van de hoeren onder elkaar.
Ik voel mij neger
pi_155910823
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef pluff het volgende:

[..]

En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Alsof ze je gaan voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)

[..]

Alsof er een hoerenstappenplan bestaat:'). niet dus. Wie houdt haar tegen om een klant leuk te vinden?

[..]

Seks en liefde gescheiden houden doen de meeste prostituees heel goed. Ik verkloot het tot nu toe altijd dat na een tijdje echte liefde niet meer mogelijk is, maar dat is ook met normaal daten vaak zo.
Pluff, waarom ga je niet een leuke sport doen, of ga je niet bij een vereniging of iets dergelijks? Er zijn ook zat verenigingen te vinden met wat rustigere mensen. :) Daar ontmoet je vanzelf een leuke vrouw (waarschijnlijk).
pi_155910848
En je hebt een tijdsbesteding, naast school. Ook leuk (hier gaat het eig. om).
pi_155911116
Ik zal ook maar eens wat positief tegengeluid laten horen, in plaats van alleen maar gezeik.

Ik vond dus ook dat ik een oninteressant en saai leven had, met maar weinig sociale interactie. Echter heb ik dit niet afgeschoven op m'n omgeving, maar op mezelf. Het was namelijk m'n eigen schuld dat ik een saai leven had (vrij belangrijk om te realiseren).

Het was vrij eenvoudig om op te lossen, zo ben ik bij een waterscoutinggroep gaan kijken (zeilen O+), ga ik deze week met een klasgenoot mee naar krav maga, goedbetaald baantje gefixt op school, en ben ik meer tijd gaan stoppen in vriendschappen (alhoewel dit natuurlijk tijd kost). Ik zie dat ik vooruit ga, en dat is een goed gevoel.

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je niet moet uitstellen (Deezertje!), maar gewoon nu actie moet ondernemen. Ik heb ook de fout gemaakt door te denken 'doe ik morgen wel' (figuurlijk), maar zo werkt het niet. Doe het nu.
pi_155911525
quote:
Hehe, als versieren niet zo makkelijk gaat: Prostitution. _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155914132
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:28 schreef pluff het volgende:

[..]

Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!

Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.

Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
:N :N :N :N :N

Niet bang voor een SOA? Zullen vast wel stabiele types zijn die dit doen. :') Lekker neuken waar jan en alleman al in is geweest. Nee dank je. Bovendien lost het ons probleem ook niet op.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 08-09-2015 01:56:50 ]
pi_155914153
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

:N :N :N :N :N

Niet bang voor een SOA? Zullen vast wel stabiele types zijn die dit doen. :')
Hij heeft zo'n beetje elke SOA al gehad man _O-
pi_155914164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij heeft zo'n beetje elke SOA al gehad man _O-
Op een dag pakt ie de verkeerde en dan is hij de lul :W 8)7
pi_155914178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op een dag pakt ie de verkeerde en dan is hij de lul :W 8)7
Je hebt tenminste geleefd toch _O-
pi_155914203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt tenminste geleefd toch _O-
Hij heeft op zijn minst wel de zakken gevuld van de criminelen. Pooiers kunnen weer hun nieuwste model BMW aanschaffen. Verreweg de meeste van die meiden doen dit niet voor de lol, zitten vast aan foute jongens die over hun rug geld willen verdienen. Blijft een foute business, niet voor niks is de link tussen prostitutie en criminaliteit zo sterk.
pi_155914214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij heeft op zijn minst wel de zakken gevuld van de criminelen. Pooiers kunnen weer hun nieuwste model BMW aanschaffen. Verreweg de meeste van die meiden doen dit niet voor de lol, zitten vast aan foute jongens die over hun rug geld willen verdienen. Blijft een foute business, niet voor niks is de link tussen prostitutie en criminaliteit zo sterk.
Maar die jongens zijn wel zelfverzekerd enzo. Da's aantrekkelijk :)
pi_155914246
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom kan Usain Bolt zo hard rennen? Niemand die het weet, gewoon geluk hebben en trainen lijkt mij. Persoonlijk denk ik niet dat veel meisjes tot zulke tokkies aangetrokken voelen.
quote:

[..]

Ik zou het ook niet doen, want je zit nog steeds met exact hetzelfde probleem dat jij niet succesvol een meisje kan versieren. Dat is wat jou dwarszit toch? Een prostituee lost dat niet op, je mist toch die echte girlfriend experience.
pi_155914264
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar die jongens zijn wel zelfverzekerd enzo. Da's aantrekkelijk :)
Die regelen na een tijdje wel een nieuw meisje in de disco die na een tijdje achter de ramen moet werken. Alles om hun 'vriendje' te pleasen. Het verbaast me soms hoe loyaal die meiden zijn. Eigenlijk wel zonde dat die jongens daar een beetje misbruik van maken, van die naïviteit. Zo'n meisje gun ik Deezertje wel, alles beter dan die criminelen.

Talloze voorbeelden de afgelopen decennia, bekijk de nieuwsberichten maar. Recent ook nog met die Valkenburg zaak.
  dinsdag 8 september 2015 @ 06:47:36 #184
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155914739
Wauw, dit topic :') Van doodlopers tot hoerenlopers.

Ik vind dat we nu wel genoeg Deezertje hebben in dit topic. Er zijn meer die problemen hebben. Laat hem dan maar een eigen topic openen.

We weten allemaal dat over een jaar de situatie hetzelfde is. Over twee jaar ook. Het enige wat we lezen zijn excuses, smoesjes etc. De omgeving de schuld geven, uitstelgedrag, verkeerde prioriteiten stellen, vooroordelen spuwen etc.

Ik vind eigenlijk dat hij zich kapot moet schamen. Niet ingaan op meerdere uitnodigingen om wat te ondernemen. Bah :r Dan ben je het gewoon niet waard. Blijf dan maar lekker in je ivoren zolderkamer je verbazen over mensen die wel sociaal zijn. En blijf dan vooral doorjanken over het feit dat de kassameid je geen tongzoen geeft maar wel vraagt of je zegeltjes spaart.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155914752
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:47 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom kan Usain Bolt zo hard rennen? Niemand die het weet, gewoon geluk hebben en trainen lijkt mij. Persoonlijk denk ik niet dat veel meisjes tot zulke tokkies aangetrokken voelen.

Usain Bolt kan hard rennen omdat hij jarenlang traint en een ijzeren discipline heeft. Zo gaat het met alles in het leven. Als je iets graag wilt moet je er hard voor werken en niet bang zijn om op je muil te gaan.

Veel mensen verwachten van 0 tot 100 te komen binnen no-time. Als je naar de 100 wilt moet je alle 100 stappen ondernemen. En de 1e 10 stappen zijn misschien easy, je gaat ook een keer onderuit. Leer er van en maak die fout niet opnieuw.

Of het om vrouwen versieren gaat, of om een studie. Keihard werken, dan komt het vanzelf.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_155914762
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2015 06:47 schreef SonicVolcano het volgende:
En blijf dan vooral doorjanken over het feit dat de kassameid je geen tongzoen geeft maar wel vraagt of je zegeltjes spaart.
lol
  dinsdag 8 september 2015 @ 07:29:32 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155914855
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 september 2015 06:53 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Usain Bolt kan hard rennen omdat hij jarenlang traint en een ijzeren discipline heeft. Zo gaat het met alles in het leven. Als je iets graag wilt moet je er hard voor werken en niet bang zijn om op je muil te gaan.

Veel mensen verwachten van 0 tot 100 te komen binnen no-time. Als je naar de 100 wilt moet je alle 100 stappen ondernemen. En de 1e 10 stappen zijn misschien easy, je gaat ook een keer onderuit. Leer er van en maak die fout niet opnieuw.

Of het om vrouwen versieren gaat, of om een studie. Keihard werken, dan komt het vanzelf.
En net als bij hardlopers hebben sommigen er aanleg en talent voor terwijl anderen zich suf kunnen trainen en nog steeds zullen falen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155914909
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef netchip het volgende:
Ik zal ook maar eens wat positief tegengeluid laten horen, in plaats van alleen maar gezeik.

Ik vond dus ook dat ik een oninteressant en saai leven had, met maar weinig sociale interactie. Echter heb ik dit niet afgeschoven op m'n omgeving, maar op mezelf. Het was namelijk m'n eigen schuld dat ik een saai leven had (vrij belangrijk om te realiseren).

Het was vrij eenvoudig om op te lossen, zo ben ik bij een waterscoutinggroep gaan kijken (zeilen O+), ga ik deze week met een klasgenoot mee naar krav maga, goedbetaald baantje gefixt op school, en ben ik meer tijd gaan stoppen in vriendschappen (alhoewel dit natuurlijk tijd kost). Ik zie dat ik vooruit ga, en dat is een goed gevoel.

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je niet moet uitstellen (Deezertje!), maar gewoon nu actie moet ondernemen. Ik heb ook de fout gemaakt door te denken 'doe ik morgen wel' (figuurlijk), maar zo werkt het niet. Doe het nu.
Goed verhaal dit :) Zo werkt het ook gewoon. Je moet jezelf de vraag stellen of je wel de moeite waard bent en dan aan de slag met alle punten waarom je dat niet zou zijn. Wees hard voor jezelf. Ik kan bevestigen dat dat echt werkt.
pi_155915061
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En net als bij hardlopers hebben sommigen er aanleg en talent voor terwijl anderen zich suf kunnen trainen en nog steeds zullen falen.
Hard work beats talent when talent doesn't work hard.
pi_155915423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is falen tegenover een realistisch doel?
100% bij Usain Bolt is de 100 meter in 8 seconden (ben niet bekend met die tijden)
100% voor jou is wellicht een half uur hardlopen zonder in huilen uit te barsten met krampen waar een ebolapatiënt nog liever zijn strot doorsnijdt ter voorkoming van ;)

Mijn doel kan zijn om meer geld te verdienen dan Bill Gates, maar als ik realistisch ben heb ik liever een koophuis met wat centen op de spaarrekening waar ik 1 keer per jaar voor naar Spanje kan gaan of iets dergelijks ;)

Maar, aanleg is wel een belangrijk iets. Maar ook met aanleg - of het gebrek hier aan - kan je wel realistische doelen zetten, die de moeite waard zijn om te behalen.

Geen aanleg hebben dus maar niets ondernemen of pogingen wagen is natuurlijk de reinste kul.
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:00:18 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155915867
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:28 schreef Treinhoer het volgende:
Wat is falen tegenover een realistisch doel?
100% bij Usain Bolt is de 100 meter in 8 seconden (ben niet bekend met die tijden)
100% voor jou is wellicht een half uur hardlopen zonder in huilen uit te barsten met krampen waar een ebolapatiënt nog liever zijn strot doorsnijdt ter voorkoming van ;)
Maar 100% voor jou zou niet vanaf dag 1 moeten zijn dat je die 100 meter in 8 sec wilt lopen binnen 2 weken of 2 maanden, want dat is niet realistisch.
Of het nu wel of niet in je lichaam zit.
Beetje logisch nadenken vooral.
pi_155915945
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar 100% voor jou zou niet vanaf dag 1 moeten zijn dat je die 100 meter in 8 sec wilt lopen binnen 2 weken of 2 maanden, want dat is niet realistisch.
Of het nu wel of niet in je lichaam zit.
Beetje logisch nadenken vooral.
Precies. Een realistisch doel is de moeite waard om er voor te vechten. ^O^
pi_155916436
Wauw.

Dan val jij eigenlijk nog best mee, Deezertje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155916946
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Dit ja. Zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit naar voren komt dat koppels meestal bestaan uit twee mensen die ongeveer even knap zijn.
pi_155917003
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt hierbij de denkfout dat het leven eerlijk is. Dat is het absoluut niet. Sommige mensen hebben de genetische jackpot gewonnen of komen uit een welgesteld gezin. Voor hen is het leven makkelijker dan voor iemand die zijn uiterlijk niet mee heeft of die in armoede opgroeit. Het enige wat je kunt doen is het beste maken van je leven en roeien met de riemen die je hebt.
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:08:51 #196
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155917170
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee.
Dat idd, daarmee zijn ze waarschijnlijk tevreden met zichzelf, misschien te tevreden, maar dat zie je niet op een foto :P
Maar goed, deze gasten zitten wel 5-6 dagen per week op de sportschool (en dan een uurtje of 2 minimaal). Of ze gebruiken anabolen ofzo :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:11:27 #197
416020 K44S
The bearded man
pi_155917238
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef pluff het volgende:

[..]

Wat vindt jij er van?
Ik vind het iets klinken als advies tussen de golddiggers van de hoeren onder elkaar.
Ik vind dat mensen lekker moeten doen en laten wat ze willen. Zolang ze er niemand anders mee lastigvallen/pijn doen.

Maar als je zoals Deezer al zo veel tips enz. Krijg. En daar NIKS mee doet... dan houdt het op.
pi_155920627
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef pluff het volgende:

[..]

En dat doen ze door gewoon hunzelf te zijn. Ze gaan echt niet voorliegen.(behalve de oplichsters als het om geld gaat)

[..]

[..]

Haha schattig wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155920906
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
pi_155920943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Denk ik ook ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')