Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.
Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Tja. Niet echt heel leuk.
[..]
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Je zit wel tussen leeftijdsgenoten die nog studerenquote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.
Je hebt nog steeds niet op mijn laatste dm gereageerd. Ik weet weer waar ik sta.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb.
Nou, kijk, in de tussentijd is ze blijkbaar wel online geweest en zo, dus het is zo dat ze enkel mij negeert, en dat ik me afvraag waarom. Want in het echt is het wel altijd leuk enzo.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ook die halve minuut niet. Iets met 'vinger' en 'hele hand'. Nou ja, als je graag slaaf wilt worden van sociale media/netwerken en de 24-uurs-bereikbaarheidsmythe, ga vooral je gang. Maar ik praat nog steeds alleen met mensen, digitaal of in het echt, als ik daar tijd voor heb en zin in heb. Een telefoon laat ik ook wel eens rinkelen als ik bezig ben. Als het belangrijk is laten ze wel een berichtje achter. 9 van de 10 keer laat men geen berichtje achter. Was het toch niet zo belangrijk.
Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terugquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Vorige keer anders wel een leuk gesprekje gehad op whatsapp, en in 't echt ook al een aantal keer. Denk dus niet dat ze dit denkt.
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vast niet, daarom stuurt ze ook niks terug
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.
Wat haar niet gaat lukken (als ze het idd probeert).
Echt hoor, geloof niet dat dit de echte reden is dat je van gelukkig naar niet gelukkig bent gegaan. Er zit echt meer achter. Ga bij jezelf (eventueel met professionele hulp) te rade wat de achterliggende reden is. Doe bijvoorbeeld cognitieve gedragstherapie bij jezelf. Voel je niet aangevallen, in mijn omgeving is het normaal dat mensen naar een psycholoog gaan puur voor persoonlijke ontwikkeling , niet om problemen op te lossen en dat doet ze enorm goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Twee opties dus. Nou ja, we zullen zien.quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt..quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, of 't is gewoon een of ander spelletje om een beetje met me proberen te fucken.
Wat haar niet gaat lukken (als ze het idd probeert).
Ik zat net hetzelfde te denken na de laatste posts.. Verspilde moeite om om de paar dagen hetzelfde verhaal te lezen / op te reageren.quote:Op maandag 7 september 2015 09:01 schreef fathank het volgende:
Veel succes hier
* stop volgen/kuttopic :')
Nee? Het werkte voor een paar dagen, nu niet meer. Gestopt met caren.quote:Op maandag 7 september 2015 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Het hoeft haar niet te gáán lukken, het is haar al gelukt..
Hou er dan over op. Nu bewijs je enkel het tegendeel.quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad.quote:Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
Ja, maar dat heeft me aan het nadenken gezet hoe ik zou willen zijn op dat gebied. Dus ik heb besloten dat ik me niet meer mee laat slepen, vond ik een beetje zwak van mezelf.quote:Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze sleept je al aardig mee, want anders zou je je niet druk maken over "ze is online geweest, maar niet op mij gereageerd.. WAAAROOM??"
Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.quote:Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hnnngg, blauwe vinkjes, net online geweest, geen bericht teruggehad.![]()
![]()
![]()
Je moet d'r gewoon nog wat meer berichtjes sturen, de aanhouder wint.
En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.quote:Op maandag 7 september 2015 09:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Dan kom je vrij wanhopig over, not gonna do. Ik spreek 'r liever IRL.
Dan moet ze 't gewoon zeggen. Is niet zo moeilijk. Want hints die meerdere dingen kunnen betekenen, zijn waardeloos.quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En zij maar hopen dat je de hint nu hebt begrepen. Moet ze het ook in levende lijve nog een keer doorstaan.
Als mensen niet willen luisteren kun je ze ook niet helpen. Dat is ook prima verder, maar dan stop ik er geen energie in. Het is niet mijn taak om hun problemen op te lossen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zegt toch zelf,
"Tof om zoveel mensen een boodschap mee te kunnen geven"
Je bereik is velen malen groter op Fok! En kan je dus veel meer mensen een boodschap mee geven. Tof toch?
Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voetenquote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey faxie kun je ook een ander kunstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |