abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155878579
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw 'Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?' 'Wat heeft Deezertje mij te bieden?' 'Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?'
Ik hoor vaak dat ik juist té bescheiden ben. Meer in mijn mars heb dan ik laat zien. Dus ze zouden nog weleens verrast kunnen zijn :)
  zondag 6 september 2015 @ 21:10:05 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155878590
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Deezertje het volgende:

Zal gek klinken maar: ik kan prima voor mezelf zorgen. Dat heb ik afgelopen jaren deels geleerd doordat ouders vaak op vakantie gingen en ik weken mezelf moest zien te redden en iedere keer stapje meer: koken, de was, onderhoud etc. (behalve financieel idd, maar ik heb ook echt jaren daar zelf voor gewerkt hoor. Alles wat ik nu heb zelf verdiend. Zou misschien eerder op zijn geweest door vaste lasten, maar krijg 0 euro van mijn ouders).
Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.
Maar hoe oud ben je nu?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155878687
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 21:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.
Maar hoe oud ben je nu?
Bijna een kwart eeuw :)
Hoezo niet vergelijkbaar? In de loop der jaren woon en doe ik alles behalve praktisch al op mezelf als je het goed bekijkt. Ja ik heb nu een dak boven mijn hoofd, een gevulde koelkast en schone kleren, maar dat heb ik straks ook als ik op mezelf woon maar dan kost het wat meer tijd (en letterlijk geld).

Ik ken figuren die nóg ouder zijn en totaal geen behoefte voelen (!) om op zichzelf te gaan. Dat heb ik dus wel iedere maand sterker, dus dat lijkt me al een gezond teken. Praktische deel is gewoon eerst studie afmaken, want nu op stelsprong iets zoeken weet ik dat mijn studie weer flink gaat vertragen.
  zondag 6 september 2015 @ 21:13:05 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_155878719
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw ''Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?'' ''Wat heeft Deezertje mij te bieden?'' ''Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?''
Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.

Maar dit is hem al zeker 100X beschreven op dit forum.

Hij doet me denken aan de voetbalanalysten bij studio sport, bij de eerste helft alle kritische punten aantikken maar er zelf ook niks van bakken of zelf nooit coach geweest.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 6 september 2015 @ 21:14:37 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155878779
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef K44S het volgende:
Elke dag geeft dit topic mij weer beetje zelfvertrouwen over mijn manier van flirten en daten :)

Top, heren!
Fijn is dat he?

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).
Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:06 schreef Mandéra het volgende:
<toedels>
Ik schenk er ook een in. Proost gozer!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155878802
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.

Maar dit is hem al zeker 100X beschreven op dit forum.

Hij doet me denken aan de voetbalanalysten bij studio sport, bij de eerste helft alle kritische punten aantikken maar er zelf ook niks van bakken of zelf nooit coach geweest.
Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!
  zondag 6 september 2015 @ 21:16:22 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155878867
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:12 schreef Deezertje het volgende:

Bijna een kwart eeuw :)
Hoezo niet vergelijkbaar? In de loop der jaren woon en doe ik alles behalve praktisch al op mezelf als je het goed bekijkt. Ja ik heb nu een dak boven mijn hoofd, een gevulde koelkast en schone kleren, maar dat heb ik straks ook als ik op mezelf woon maar dan kost het wat meer tijd (en letterlijk geld).
Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad goed bekeken praktisch hetzelfde
als zelfstandig wonen.

Bijna 25 dus. Een leeftijd waarop toch veel wenkbrauwen gaan fronzen als men hoort dat je nog thuis woont.
pi_155878911
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad hoed bekeken praktisch hetzelfde
als zelfstandig wonen.

Bijna 25 dus. Een leeftijd waarop toch veel wenkbrauwen gaan fronzen als men hoort dat je nog thuis woont.
Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)
  zondag 6 september 2015 @ 21:17:51 #84
416020 K44S
The bearded man
pi_155878938
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef yats het volgende:

[..]

Fijn is dat he?

[..]

Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....

[..]

Ik schenk er ook een in. Proost gozer!
Heerlijk!

Ik heb sowieso al dat ik de laatste tijd veeeel socialer ben geworden dan wat ik eerst was.
Ook enkel een positieve mindset :D.

Volgende week volgas solliciteren en mezelf een doelstelling van tenminste 5 sollicitatiegesprekken gegeven vóór het eind vd week.
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:15 schreef syndroom het volgende:

[..]

Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!
Dat maakt nu ook indd niet meer uit.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 6 september 2015 @ 21:18:20 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155878967
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef Deezertje het volgende:

Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)
Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.
pi_155879077
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155879902
allemaal smoesjes, ook je geleuter over je studie. Hordes mensen die dat prima kunnen doen terwijl ze op zichzelf (gaan) wonen. Weekendje spullen bij elkaar slepen zodea je een kamer hebt, weekendje verhuizen, klaar.
Ja doei.
  zondag 6 september 2015 @ 22:21:03 #88
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_155882285
Deezertje... Ik vind dat je wel veel excusen zoekt man. Al je replies hangen aan elkaar van: "Ja, maar...".

Kijk nou eens niet zo naar een ander. Leef je eigen leven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_155883095
Volgende zomer is er nog niks veranderd. Men mag mij quoten.
pi_155884491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is 'normaal' bij vrouwen. Wel lezen, maar niks reageren.

Kan me het ook wel een beetje voorstellen met al die drukke leventjes :)
Tja. Niet echt heel leuk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')

Wow. Gewoon wow. Ja, stel je voor dat iemand daadwerkelijk iets beters te doen heeft dan berichten sturen. Het is ook nog eens geen prangende of levensreddende vraag waar haast bij zit ofzo. Reageren op een SMS of wat dan ook geeft aan dat je 'tijd hebt' voor die onzin. Als je dan na een antwoord stopt 'heb je het helemaal gedaan'. Kansloos, want je bent tot niets verplicht, maar het is makkelijker om dan gewoon het hele reageren uit te stellen.

Whatsapp is echt sociale aids.
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
pi_155884519
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
Volgende zomer is er nog niks veranderd. Men mag mij quoten.
Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op. Ik heb de middelen, maar de praktische kant helaas niet in mijn hand. Meer kapers op de kust simpelweg en o.a. eerder ingeschreven staan bij huren doe ik nu niks meer aan.
pi_155884538
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op.
Wat is het probleem dan precies?
pi_155884544
En ik geef toe dat WhatsApp sociale aids is, ik ga het gebruik van WhatsApp ook minimaliseren.
pi_155884607
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan precies?
Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.
pi_155884659
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.
Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.
pi_155884729
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.
Nee maar zoals hierboven al beschreven: binnenkort start de verhuur van een nieuw project. Daar wil ik graag in. Kan nu dus wel stelsprong ergens wat huren maar dan kan ik straks weer over. En mocht het niks worden met dat project dan weet ik dat voor het einde van dit jaar en kan ik alsnog ergens een andere woning regelen.
pi_155884774
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
  zondag 6 september 2015 @ 23:21:18 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155884812
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:

Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
Lijkt mij ook een slimme tussenstap. Anders ga je van het ene isolement rechtstreeks het volgende in.
pi_155884846
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.
  zondag 6 september 2015 @ 23:27:03 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155885014
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:

[..]

Tja. Niet echt heel leuk.

[..]

Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')