abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:28:13 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155826623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef netchip het volgende:
Ze reageert nu al bijna een uur niet op mijn vraag of ze een leuke dag heeft gehad...
Next
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:29:55 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155826670
quote:
Ze reageert nu al bijna een uur niet op mijn vraag of ze een leuke dag heeft gehad...
Al bijna een heel uur? Hoe durft ze andere dingen belangrijker te vinden dan wat slap geouwehoer op Whatsapp?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155826703
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Al bijna een heel uur? Hoe durft ze andere dingen belangrijker te vinden dan wat slap geouwehoer op Whatsapp?
Maar ze is wel online geweest... Meerdere keren zelfs...
pi_155826720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Next
Nou, zoveel meisjes ontmoet ik nou ook weer niet, en maar heel weinig leuke meisjes. Zou niet weten waar ik ze moest zoeken. :')
pi_155826745
But won't give up, dat doe ik pas bij een definitieve afwijzing. Ze kan me net zo goed aan het uitproberen zijn.
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:32:43 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155826775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:30 schreef netchip het volgende:

Maar ze is wel online geweest... Meerdere keren zelfs...
Ja en? Dan nog kan ze even geen zin/tijd hebben om direct te reageren. Heeft ze iets anders aan haar hoofd. Fixeer je niet zo op die twee blauwe streepjes.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:56:39 #232
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155829584
En de shit begint weer van voor af aan omdat hij mij een berichtje stuurt.

Must. Not. Fall. In. Love. Doe maar gewoon FF niet.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_155832139
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hahaha sprak ze teder :D man wat heb jij trouwens de afgelopen jaren bereikt? Verder dan je zuur gehakte opkrikken en nog zieliger overkomen op Fok! Ben je niet gekomen. Natuurlijk ook vooruitgang maar ja....
Haha :D

Nouja de afgelopen jaren heb ik toch behoorlijk wat vorderingen gemaakt :) Alleen het resultaat kwa vrouwen is nog steeds 0. Voor de rest hoor je me niet klagen hoor, daar heb ik meer in bereikt dan menig ander mens. :D

En fuck Fok, kan mij wat schelen wat jullie over me denken _O- Ik lig dubbel hier :D
pi_155832164
quote:
Dat is 'normaal' bij vrouwen. Wel lezen, maar niks reageren.

Kan me het ook wel een beetje voorstellen met al die drukke leventjes :)
pi_155832173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:56 schreef broccoli. het volgende:
En de shit begint weer van voor af aan omdat hij mij een berichtje stuurt.

Must. Not. Fall. In. Love. Doe maar gewoon FF niet.
Ah, het zal wel een beetje jeuken bij hem :)

Gewoon naartoe gaan joh O+
pi_155832213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is 'normaal' bij vrouwen. Wel lezen, maar niks reageren.

Kan me het ook wel een beetje voorstellen met al die drukke leventjes :)
Ik doe dit ook altijd. Maar dat is uit een soort sociale angst. :')
pi_155832220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik doe dit ook altijd. Maar dat is uit een soort sociale angst. :')
O+
pi_155832247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

O+
Weet toch niets boeiends te antwoorden. Dus ik hou mijn mond maar.
Net als in het echte leven. ;(
pi_155832288
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weet toch niets boeiends te antwoorden. Dus ik hou mijn mond maar.
Net als in het echte leven. ;(
Echte leven :')
pi_155832301
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Echte leven :')
The Real Life jeweetzelf.
pi_155832334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je moederrrrr.

Er is weer enige tijd voorbij gegaan in dit topic en ik ben wel benieuwd of er nog voortgang is geboekt na alle tips. Syndroom, Deezert? Jullie hebben genoeg adviezen gekregen, wat is er al mee gedaan?
Ik ben nog aan mijn problemen aan het werken, om nu gelijk eerste de beste vrouw te gaan versieren is het paard achter de wagen spannen.

Eerst mijn (sociale) problemen oplossen, pas dan ga ik het weer proberen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vind het ook weleens leuk om in een kroeg met wat vrienden te staan en te kijken en voorspellen of andere mannen in een kroeg die overduidelijk iemand proberen te versieren het doen en of het ze lukt of niet. De inschatting of het lukt of niet is nog aardig vaak accuraat ook. Maar jaloers? Waarom zou ik? Dan moet ik het zelf maar proberen toch?
Misschien zie ik wel te veel leeuwen en beren? Ik kan me zo voorstellen aangezien Deezer eerder aangaf het niet prettig te vinden om te zien dat mensen intiem met elkaar zijn, dat openlijk versieren hier ook onder valt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee. Daar is niets op te verzinnen en na een paar dates ga je nog geen vrienden ontmoeten / dingen mee ondernemen.

Het is gewoon echt een afknapper voor veel mensen om te horen dat je niets onderneemt. Gelijk het label erop 'daar moet wel iets mis mee zijn'.
Voor een ONS maakt het weinig uit maar als je gaat daten is het wel belangrijk dat je wel een sociaal leven hebt zodat je er ook over kunt vertellen. Zoals ik eerder zei, eerst sociaal leven opbouwen, dan achter de meisjes aan. Andersom gaat niet werken en zal alleen maar tot afwijzing leiden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen de hele dag je deur niet uitkomen of geen vrienden hebben. Ik kom de deur zat uit, maar dus wel alleen.
Hoi Deezer! :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Er zijn genoeg singles die zich kiplekker voelen maar wel om de zoveel tijd een ONS hebben. Jij staat droog en dat is toch een ander verhaal.
www.telegraaf.nl/vrouw/relatie/22212102/__Zoenen_is_gezond__.html
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:31 schreef netchip het volgende:
But won't give up, dat doe ik pas bij een definitieve afwijzing. Ze kan me net zo goed aan het uitproberen zijn.
Gewoon vragen misschien?

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 05-09-2015 00:54:33 ]
pi_155832791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik hoop zeer van niet. Zodra ik ook maar iets van een relatie heb verdwijn ik compleet van de aardbodem hier want anders is die relatie zo over gok ik :') Maar ik weet dat ik niet op zoek moet naar een relatie... meer vriendschappen opbouwen etc. maar ik wil eigenlijk toch het liefst een relatie heel eerlijk :) Zeker op mijn leeftijd hoor je gewoon te experimenteren etc. en dat mis ik gewoon. Ik erger me nu al vreselijk als ik een meid haar vriend zie opgeilen ergens openbaar staan te tongen en meer lol, ik wil dat hunkeren naar elkaar ook.
Haha. Ik herken dat gevoel wel een beetje. Knuffelen, zoenen, samen (intiem) zijn, dat zijn toch dingen waar elk mens vroeg of laat naar verlangd. Een vaste relatie is ook mijn doelstelling, want een ONS is wel een oplossing voor de fysieke lustgevoelens, maar ik mis toch in zekere zin die innige band die je dan samen hebt als je in een relatie zit.

Deezer, voel jij je niet vreselijk eenzaam en dat jij een relatie ziet om die leegte op te vullen?

Soms lijkt het dat ik een beetje gefixeerd ben op Deezer, misschien moet ik daar mee ophouden. Maar ik zie gewoon ontzettend veel dingen van mijzelf terug in hem, en in die zin kan ik hem goed begrijpen hoe hij zich voelt. Alleen krijg ik soms wel een beetje het idee dat ik hem niet kan bereiken, niet bij hem aankom?

Ik heb best wel respect voor hem dat hij blijft doorgaan met meisjes aanspreken, ook al is zijn methode tot dusverre niet echt succesvol dat het tot echte dates leidt. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 05-09-2015 02:04:12 ]
pi_155833848
Ik zie ook veel van hoe ik zelf was een aantal jaar terug in Deezer, maar ik heb de knop om weten te zetten. Dit ging wel met veel andere dingen samen o.a. studie en verhuizen daarvoor, maar wat Deezer makkelijk kan doen is nu zijn studie afmaken en daarna zijn eigen stekkie zoeken en opbouwen. De rest gaat allemaal redelijk vanzelf, zij het via je aardige buren, zij het via je werk. Je leert vanzelf vroeg of laat wel mensen kennen maar als je continue alles gaat kapot analyseren en uitdenken blijft er weinig meer over van de kansen die voor je neus worden gehouden.

Deezer niet alleen maar ook veel anderen in dit topic, Faxie bijvoorbeeld moeten eens met een frisse neutrale blik in het leven kunnen staan en niet alleen leunen op wat een ander zegt of wat ergens opgeschreven staat. Kom eens uit je comfortzone en laat het leven jouw leiden in plaats van jij het leven, het draaide in mijn geval er op uit dat ik op plekken terecht ben gekomen waar ik nooit dacht de komen en mensen mij meer waardeerden om wie ik ben dan ik ooit gedacht had. Gooi jezelf in het diepe, vorige week zei ik dat ook al hier tegen Deezer, ga naar Amsterdam en boek een hostel je beland in de leukste situaties waar je alleen maar van leert en profijt uithaalt.

Ook ik heb Deezertje wel eens aangeboden te gaan stappen, nooit antwoord op gehad. Best jammer, want dit geneuzel is eigenlijk niet om aan te zien.
pi_155835228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 03:08 schreef Mandéra het volgende:
Ik zie ook veel van hoe ik zelf was een aantal jaar terug in Deezer, maar ik heb de knop om weten te zetten. Dit ging wel met veel andere dingen samen o.a. studie en verhuizen daarvoor, maar wat Deezer makkelijk kan doen is nu zijn studie afmaken en daarna zijn eigen stekkie zoeken en opbouwen. De rest gaat allemaal redelijk vanzelf, zij het via je aardige buren, zij het via je werk. Je leert vanzelf vroeg of laat wel mensen kennen maar als je continue alles gaat kapot analyseren en uitdenken blijft er weinig meer over van de kansen die voor je neus worden gehouden.

Deezer niet alleen maar ook veel anderen in dit topic, Faxie bijvoorbeeld moeten eens met een frisse neutrale blik in het leven kunnen staan en niet alleen leunen op wat een ander zegt of wat ergens opgeschreven staat. Kom eens uit je comfortzone en laat het leven jouw leiden in plaats van jij het leven, het draaide in mijn geval er op uit dat ik op plekken terecht ben gekomen waar ik nooit dacht de komen en mensen mij meer waardeerden om wie ik ben dan ik ooit gedacht had. Gooi jezelf in het diepe, vorige week zei ik dat ook al hier tegen Deezer, ga naar Amsterdam en boek een hostel je beland in de leukste situaties waar je alleen maar van leert en profijt uithaalt.

Ook ik heb Deezertje wel eens aangeboden te gaan stappen, nooit antwoord op gehad. Best jammer, want dit geneuzel is eigenlijk niet om aan te zien.
Mijn ervaring is dat het tijdens de studietijd een stuk makkelijker is om nieuwe contacten op te doen dan daarna. Je komt tijdens een studie veel in aanraking met leeftijdsgenoten die ook openstaan voor nieuwe contacten. Na de studietijd is dat toch anders.Op het werk zitten veel mensen die al een andere levensfase zitten waardoor je minder met ze gemeen hebt. En je afgestudeerde leeftijdsgenoten kom ook in een andere levensfase en zijn drukkbezig met het carrière maken en settlen.
pi_155835430
quote:
:')

Wow. Gewoon wow. Ja, stel je voor dat iemand daadwerkelijk iets beters te doen heeft dan berichten sturen. Het is ook nog eens geen prangende of levensreddende vraag waar haast bij zit ofzo. Reageren op een SMS of wat dan ook geeft aan dat je 'tijd hebt' voor die onzin. Als je dan na een antwoord stopt 'heb je het helemaal gedaan'. Kansloos, want je bent tot niets verplicht, maar het is makkelijker om dan gewoon het hele reageren uit te stellen.

Whatsapp is echt sociale aids.
Ja doei.
pi_155835643
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 01:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Haha. Ik herken dat gevoel wel een beetje. Knuffelen, zoenen, samen (intiem) zijn, dat zijn toch dingen waar elk mens vroeg of laat naar verlangd. Een vaste relatie is ook mijn doelstelling, want een ONS is wel een oplossing voor de fysieke lustgevoelens, maar ik mis toch in zekere zin die innige band die je dan samen hebt als je in een relatie zit.

Deezer, voel jij je niet vreselijk eenzaam en dat jij een relatie ziet om die leegte op te vullen?

Soms lijkt het dat ik een beetje gefixeerd ben op Deezer, misschien moet ik daar mee ophouden. Maar ik zie gewoon ontzettend veel dingen van mijzelf terug in hem, en in die zin kan ik hem goed begrijpen hoe hij zich voelt. Alleen krijg ik soms wel een beetje het idee dat ik hem niet kan bereiken, niet bij hem aankom?

Ik heb best wel respect voor hem dat hij blijft doorgaan met meisjes aanspreken, ook al is zijn methode tot dusverre niet echt succesvol dat het tot echte dates leidt. _O_
Online had ik meer succes met daten ja, maar dat hele eindeloze heen-en-weer berichten sturen voordat er dan eindelijk eens een date kwam (of niet) ben ik gewoon zat. Nu wil ik gewoon sneller afspreken. Leuk gehad? Nieuwe date, anders next. Maar ook daar blijft het voor sommige mensen lastig om je niet aan het lijntje te houden na de eerste date... Offline versieren vergt veel meer moeite ja.

Bruiloft was trouwens lekker cliche: alle nummers met love, happy, party, zijn weer voorbijgekomen :') Aantal singles van mijn leeftijd waren trouwens op één hand te tellen. Heb mijn liefdesbeeld ook meteen bijgesteld: veel stelletjes zagen er ook niet echt gelukkig uit. De heren zetten 'm op t zuipen en de dames bleven een beetje alleen achter... Had enkele twijfels bij een paar stelletjes :P Die blijven volgens mij puur bij elkaar om de schijn voor te houden. En ja, door familie kreeg ik weer eens het vragenkanon afgevuurd wanneer ik nu eens iemand aan de haak zou slaan w/

En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:35:19 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155835687
Heb je met minstens vijf vreemden gekletst?
Heb je op minstens drie nummers staan swingen op de dansvloer?
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:36:40 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155835711
Wat hierboven beschreven staat over niet reageren op berichtjes door vrouwen, is zo herkenbaar. :')
Er zullen ongetwijfeld allemaal excuses en redenen zijn, maar het is geen toeval dat het altijd op bepaalde momenten gebeurt dat ze "toevallig" even enkele uren tot enkele dagen niet kunnen antwoorden.

Aziz snapt:

Zulke vrouwen de middelvinger geven en vooral nooit meer aandacht geven. Dat is het enige dat je voor ze bent. Aandacht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:39:57 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155835759
Als je zo graag antwoord wil bel je toch gewoon

Ohnee dat is eng.

Ik bel altijd als ik een nr heb geregeld. Dat eindeloze gezever vanachter telefoonschermpjes :N. Ik heb er helemaal niks mee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155835787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 03:08 schreef Mandéra het volgende:

En wat/hoe doe je trouwens aan intimiteit? Een relatie hoeft van mij niet meteen, maar ik merk wel dat de drang om het samenzijn met iemand, knuffelen, zoenen, en de lust wel gewoon mis, steeds meer. Ben ook niet echt een ONS-type dus ja dan wordt het al wat lastiger.. Normaal hebben mensen daar al een heel leven achter zich mee, maar hier moet 't nog op gang komen zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')