Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Zou nog niet eens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Nee, zodat jij eens kan zien hoe het is zonder beren op de wegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.
Het is geen hallucinogeen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Het stukje samen dingen ondernemen, praten, knuffelen, andere dingen etc. wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?
Okee. Dan is het helemaal prima johquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.
Niet helemaal waar.quote:
Ja joh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Dan is het helemaal prima joh
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Maar lijkt me sterk dat een mdma ervaring structureel iets gaat veranderen.
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.
Wanneer ga je met yats afspreken?
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.
Met mdma valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Wat heeft mijn zelfverzekerdheid ermee te maken dat jij eigenlijk gewoon eerst wat meer sociale contacten op moet doen voordat je aan versieren gaat denken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie omquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Saturdaynight. Tijd om het over hosselen te hebben op een forum
Thxsquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.
Vreemden, of alleen bekenden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Dacht dat je alleen fristi dronkquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.
Afgelopen week niet nee. Komende tijd krijgt pickup minder prioriteit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.
Het is toch niet die gast van 'Ik heb het nog nooit gedaan'?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen fristi dronk
Er is een leven voor mdma en na mdmaquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
dope is de redding van de verlegen persoon.... wel uitkijken daarmee..quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
Nee bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 08:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Dope wil je even een gastcollege geven aan ons hier?
Waarom niet? Je zegt toch zelf,quote:
Godverdomme troll, lekker boeiend!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ben je zelf?quote:Op zondag 6 september 2015 16:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Ook maar eens posten. Ik kan zonder moeite een 6je en een 7 regelen, maar het blijft moeilijk om toch de 9's en de 10'en te versieren. Iemand tips?
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Godverdomme troll, lekker boeiend!
Gewoon gaan, bier tanken en vrouwen versieren. Wat heb je te verliezen? Ga met hem uit en maak er de meest fantastische avond van je leven van.. Als dat keer op keer je instelling is ga je alleen maar vooruit.
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.quote:Op zondag 6 september 2015 19:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.
Met of zonder problemen, in mijn ogen heeft het daar niet mee te maken.
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Nee hoor, dan hebben ze nog steeds geen interessequote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?quote:Op zondag 6 september 2015 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....
Ze trouwen zelfsquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?quote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
NEE JE HEBT HET HELEMAAL FOUT!!quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Daarom moet je lekker een begeleid samenwoontraject ingerold worden. Wie weet zit er dan wel een leuke autistische vrouw in de groepquote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Ik denk dat je eerder het probleem verplaatst door wanhopig opzoek te gaan naar een relatie. Als je nog thuis inwoont lijkt me sowieso lastiger, je bent direct of indirect nog onder de plak bij je ouders en vanuit het perspectief van een vrouw geeft dat toch een gevoel van afhankelijkheid. Ook het creëren van een romantische situatie gaat dan toch wat minder gemakkelijk dan wanneer je echt een plek voor jezelf hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).quote:Op zondag 6 september 2015 20:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder het probleem verplaatst door wanhopig opzoek te gaan naar een relatie. Als je nog thuis inwoont lijkt me sowieso lastiger, je bent direct of indirect nog onder de plak bij je ouders en vanuit het perspectief van een vrouw geeft dat toch een gevoel van afhankelijkheid. Ook het creëren van een romantische situatie gaat dan toch wat minder gemakkelijk dan wanneer je echt een plek voor jezelf hebt.
Komen ook nog wat praktische issues bij, zie je het al voor je een vrouw mee naar huis nemen samen slapen in een eenpersoonsbed op Deezer zijn kamer.Je moet dan wel heel wat te bieden hebben wil je een vrouw zo gek zien te krijgen.
![]()
Alleen de echt zelfverzekerden gaan/willen vroeg op kamers?quote:Op zondag 6 september 2015 20:52 schreef Deezertje het volgende:
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).
Samenvatting:quote:Op zondag 6 september 2015 20:59 schreef syndroom het volgende:
Vraag een willekeurige meid wat ze zoekt in een man. Zelfstandigheid is toch wel echt een pluspunt wat je aantrekkelijker maakt, toont aan dat jij in staat bent om voor jezelf een bestaan op te bouwen zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Ergens past uit huis gaan ook bij je ontwikkelingsproces, je gaat immers een andere levensfase in. De kleine opgroeiende Deezer die eindelijk volwassen is en een echte man wordt.
Nou ja buiten de noodzaak van studie afstand, moet je toch iedere maand zien rond te komen (er vanuit gaande dat je geen bijdrage van je ouders krijgt) dus dat vergt hoop verantwoordelijkheid. En een veelgehoorde reden is idd ook lekker praktisch: ik kan iedereen mee naar huis sleuren en lekker vaak uitgaan. Als je niet zelfverzekerd bent of niet van uitgaan houdt heb je die behoefte wss (onbewust) niet en kan je nog thuiswonen want hoe groot is de kans dat er een meid met je mee wilt als je eerst nog halfuur terug moet met OV o.i.d.? Dan kan je beter naar haar kamer gaan midden in de stad als je eens uitgaat.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de echt zelfverzekerden gaan/willen vroeg op kamers?
Really?
Ja. Iedereen gaat op kamers om lekker vaak uit te gaan en iedereen mee naar huis te slepen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:01 schreef Deezertje het volgende:
Nou ja buiten de noodzaak van studie afstand, moet je toch iedere maand zien rond te komen (er vanuit gaande dat je geen bijdrage van je ouders krijgt) dus dat vergt hoop verantwoordelijkheid. En een veelgehoorde reden is idd ook lekker praktisch: ik kan iedereen mee naar huis sleuren en lekker vaak uitgaan. Als je niet zelfverzekerd bent of niet van uitgaan houdt heb je die behoefte wss (onbewust) niet en kan je nog thuiswonen want hoe groot is de kans dat er een meid met je mee wilt als je eerst nog halfuur terug moet met OV o.i.d.? Dan kan je beter naar haar kamer gaan midden in de stad als je eens uitgaat.
Mee eens, maar aan de andere kant: nu veel kunnen sparen dus kan straks meteen goed zitten ergens (of het igg lang volhouden). En voor mij was het ook niet echt noodzakelijk ivm de relatieve afstand naar studie toe. Anders moest ik wel. Bovendien ook nooit echt uitgaantype geweest dus of van plan bij studievereniging te gaan. Nu is idd echt het laatste jaar in zicht gok ik, maar als je maar een reden hebt dat je nog thuiswoont (en dus wel al verder kijkt zoals ik) is het helemaal niet zo erg denk ik.quote:Op zondag 6 september 2015 20:59 schreef syndroom het volgende:
Vraag een willekeurige meid wat ze zoekt in een man. Zelfstandigheid is toch wel echt een pluspunt wat je aantrekkelijker maakt, toont aan dat jij in staat bent om voor jezelf een bestaan op te bouwen zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Ergens past uit huis gaan ook bij je ontwikkelingsproces, je gaat immers een andere levensfase in. De kleine opgroeiende Deezer die eindelijk volwassen is en een echte man wordt.
Zal gek klinken maar: ik kan prima voor mezelf zorgen. Dat heb ik afgelopen jaren deels geleerd doordat ouders vaak op vakantie gingen en ik weken mezelf moest zien te redden en iedere keer stapje meer: koken, de was, onderhoud etc. (behalve financieel idd, maar ik heb ook echt jaren daar zelf voor gewerkt hoor. Alles wat ik nu heb zelf verdiend. Zou misschien eerder op zijn geweest door vaste lasten, maar krijg 0 euro van mijn ouders).quote:Op zondag 6 september 2015 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen gaat op kamers om lekker vaak uit te gaan en iedereen mee naar huis te slepen.
Ik heb in mijn studententijd in een huis met 25 studenten gewoond. Een deel daarvan was inderdaad zelfverzekerd en outgoing, maar een minstens zo groot deel was dat weer totaal niet. Of wel het een en niet het ander.
Ik denk dat die verantwoordelijkheid die je opdoet heel leerzaam voor je kan zijn.
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw ''Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?'' ''Wat heeft Deezertje mij te bieden?'' ''Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?''quote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Samenvatting:
Een relatie dient een toevoeging ipv doel te zijn.
Ik hoor vaak dat ik juist té bescheiden ben. Meer in mijn mars heb dan ik laat zien. Dus ze zouden nog weleens verrast kunnen zijnquote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw 'Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?' 'Wat heeft Deezertje mij te bieden?' 'Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?'
Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Deezertje het volgende:
Zal gek klinken maar: ik kan prima voor mezelf zorgen. Dat heb ik afgelopen jaren deels geleerd doordat ouders vaak op vakantie gingen en ik weken mezelf moest zien te redden en iedere keer stapje meer: koken, de was, onderhoud etc. (behalve financieel idd, maar ik heb ook echt jaren daar zelf voor gewerkt hoor. Alles wat ik nu heb zelf verdiend. Zou misschien eerder op zijn geweest door vaste lasten, maar krijg 0 euro van mijn ouders).
Bijna een kwart eeuwquote:Op zondag 6 september 2015 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit echt vergelijkbaar is met zelfstandig wonen. En ik kreeg ook geen geld van mijn ouders, was er simpelweg niet.
Maar hoe oud ben je nu?
Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoiets. Wat ik hem telkens probeer uit te leggen is dat hij ook eens zich moet verplaatsen in het standpunt van een vrouw ''Waarom zou ik met Deezertje een relatie aanknopen?'' ''Wat heeft Deezertje mij te bieden?'' ''Hoe moet ik met zijn onzekerheid omgaan?''
Fijn is dat he?quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef K44S het volgende:
Elke dag geeft dit topic mij weer beetje zelfvertrouwen over mijn manier van flirten en daten
Top, heren!
Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....quote:Op zondag 6 september 2015 20:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom vanuit de man bekijken? Er zijn ook genoeg meiden van mijn leeftijd die nog thuiswonen.. alleen de écht zelfverzekerde gaan/willen lekker vroeg op kamers. Als het vanwege de afstand niet hoeft kan je beter thuis blijven wonen (of je moet echt versneld zelfstandig willen worden of een relatie hebben waar je potentie inziet).
Ik schenk er ook een in. Proost gozer!quote:
Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!quote:Op zondag 6 september 2015 21:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat is Deezer zijn probleem: Onzekerheid en denken dat een relatie alles oplost.
Maar dit is hem al zeker 100X beschreven op dit forum.
Hij doet me denken aan de voetbalanalysten bij studio sport, bij de eerste helft alle kritische punten aantikken maar er zelf ook niks van bakken of zelf nooit coach geweest.
Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad goed bekeken praktisch hetzelfdequote:Op zondag 6 september 2015 21:12 schreef Deezertje het volgende:
Bijna een kwart eeuw
Hoezo niet vergelijkbaar? In de loop der jaren woon en doe ik alles behalve praktisch al op mezelf als je het goed bekijkt. Ja ik heb nu een dak boven mijn hoofd, een gevulde koelkast en schone kleren, maar dat heb ik straks ook als ik op mezelf woon maar dan kost het wat meer tijd (en letterlijk geld).
Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)quote:Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een paar weken per jaar alleen in huis voor jezelf zorgen als paps en mams op vakantie zijn (terwijl alle vaste lasten en bijkomende zaken al geregeld zijn) is inderdaad hoed bekeken praktisch hetzelfde
als zelfstandig wonen.
Bijna 25 dus. Een leeftijd waarop toch veel wenkbrauwen gaan fronzen als men hoort dat je nog thuis woont.
Heerlijk!quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he?
[..]
Eh...nee dus. Geloof me, op jezelf wonen is goed voor je zelfvertrouwen maar ook voor je zelfredzaamheid. En laten beide nu net eigenschappen zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden....
[..]
Ik schenk er ook een in. Proost gozer!
Dat maakt nu ook indd niet meer uit.quote:Op zondag 6 september 2015 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we hem bondscoach maken van het Nederlands elftal!
Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.quote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef Deezertje het volgende:
Zie mijn edit. De behoefte is er zeker, maar praktisch niet handig nu (of wel, maar dat is kwestie van prioriteiten stellen)
quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het is weer een 'praktische manier' om eea voor je uit te schuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Niet echt heel leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' bij vrouwen. Wel lezen, maar niks reageren.
Kan me het ook wel een beetje voorstellen met al die drukke leventjes
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wow. Gewoon wow. Ja, stel je voor dat iemand daadwerkelijk iets beters te doen heeft dan berichten sturen. Het is ook nog eens geen prangende of levensreddende vraag waar haast bij zit ofzo. Reageren op een SMS of wat dan ook geeft aan dat je 'tijd hebt' voor die onzin. Als je dan na een antwoord stopt 'heb je het helemaal gedaan'. Kansloos, want je bent tot niets verplicht, maar het is makkelijker om dan gewoon het hele reageren uit te stellen.
Whatsapp is echt sociale aids.
Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op. Ik heb de middelen, maar de praktische kant helaas niet in mijn hand. Meer kapers op de kust simpelweg en o.a. eerder ingeschreven staan bij huren doe ik nu niks meer aan.quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
Volgende zomer is er nog niks veranderd. Men mag mij quoten.
Wat is het probleem dan precies?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon dan iig op mezelf, want hier blijven lost mijn probleem niet op.
Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.quote:Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies?
Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon de sleur doorbreken. Nieuwe start maken. Nu levenlang in een dorp, straks hopelijk stad. Minder reistijd, meer voorzieningen, minder afhankelijk van andere zaken als vervoer, tijd, en faciliteiten.
Nee maar zoals hierboven al beschreven: binnenkort start de verhuur van een nieuw project. Daar wil ik graag in. Kan nu dus wel stelsprong ergens wat huren maar dan kan ik straks weer over. En mocht het niks worden met dat project dan weet ik dat voor het einde van dit jaar en kan ik alsnog ergens een andere woning regelen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuizen kan je ook doen in een weekendje hoor, hoeft je studie echt geen vertraging van op te lopen.
quote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook een slimme tussenstap. Anders ga je van het ene isolement rechtstreeks het volgende in.quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:
Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
Er zijn zat mensen van 25 die nog op kamers wonen, maar met alle respect op je 25ste op kamers beginnen (!) wil ik niet. En dat hoeft gelukkig ook niet vanuit mijn budget.quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Of op kamers, heb je meteen ook wat meer sociaal contact. Samen gaan stappen en dergelijke?
Je bent gewoon niet boeiend genoeg. Ik reageer ook niet op onbelangrijke mensen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Tja. Niet echt heel leuk.
[..]
Je kan toch wel even een halve minuut besteden aan het typen van een kort berichtje? Of antwoord gewoon later, maar antwoord iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |