Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Zou nog niet eens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Nee, zodat jij eens kan zien hoe het is zonder beren op de wegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.
Het is geen hallucinogeen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Het stukje samen dingen ondernemen, praten, knuffelen, andere dingen etc. wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?
Okee. Dan is het helemaal prima johquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.
Niet helemaal waar.quote:
Ja joh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Dan is het helemaal prima joh
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Maar lijkt me sterk dat een mdma ervaring structureel iets gaat veranderen.
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.
Wanneer ga je met yats afspreken?
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.
Met mdma valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |