Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Zou nog niet eens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef broccoli. het volgende:
Ik zou een Deezertje ofzo best wel een beetje mdma willen geven.
Nee, zodat jij eens kan zien hoe het is zonder beren op de wegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lekker onder invloed zodat jij je gang kan gaan?
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dan stopt dat eeuwige malen in je bovenkamer eindelijk en voel je je ook eens een happy camper. Lijkt me niet eens zo'n gek idee.
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ohja joh. Ga hier eens ff lekker tripperij aanpraten.
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minimaal 1x per week. Op dat moment zat ik ook lekker in mijn vel, maar wel een slopende tijd verder dus die relatie was ook meteen de tijd om ff te relaxen.. Maar ironisch genoeg zat ik niet zo lekker in mijn vel toen ik haar leerde kennen, maar keek zij dus doorheen.
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat is er dan veranderd dat je van lekker naar niet lekker in je vel zit.
Het is geen hallucinogeen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te lang single blijven nu, mis intimiteit etc.
Het stukje samen dingen ondernemen, praten, knuffelen, andere dingen etc. wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een relatie, gaat dat al je problemen oplossen als je terug kijkt naar die 6 maanden relatie?
Okee. Dan is het helemaal prima johquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deezertje luistert nooit naar iemand, dus dat zit wel snor.
Niet helemaal waar.quote:
Ja joh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Dan is het helemaal prima joh
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Maar lijkt me sterk dat een mdma ervaring structureel iets gaat veranderen.
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De after-dip, ja. Maar echt verslavend is het niet.
Wanneer ga je met yats afspreken?
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat nog steeds open, maar ik ga geen initiatief nemen. Ik heb tips genoeg gegeven.
Met mdma valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
na dat leuke gevoel kan je juist nóg depressiever worden doordat je iets mist.. oftewel: drugs!
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Wat heeft mijn zelfverzekerdheid ermee te maken dat jij eigenlijk gewoon eerst wat meer sociale contacten op moet doen voordat je aan versieren gaat denken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus indirect een verpakte hint... Maar yats, hoe zelfverzekerd ben jij? Daar heb ik op dit moment behoefte aan.
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie omquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je niet überhaupt behoefte aan sociaal contact?
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Saturdaynight. Tijd om het over hosselen te hebben op een forum
Thxsquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats komt wel zelfverzekerd over. Legt makkelijk contacten. Dus prima gezelschap lijkt me, ook als je in contact wil komen met vrouwen. Maar dat moet niet de enige reden zijn dat je met iemand afspreekt.
Vreemden, of alleen bekenden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen kluizenaar. Kom iedere dag onder de mensen (ja, buiten familie om)..
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Dacht dat je alleen fristi dronkquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem eerst nog even een glaasje cola/sinasmix!
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Oeh, ik zit aan de spablauw. Met kraanwater, want ik ben skeer.
Afgelopen week niet nee. Komende tijd krijgt pickup minder prioriteit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heb je recent nog meisjes geregeld? Ben wel benieuwd naar je avonturen.
Het is toch niet die gast van 'Ik heb het nog nooit gedaan'?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen fristi dronk
Er is een leven voor mdma en na mdmaquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Rumbling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
dope is de redding van de verlegen persoon.... wel uitkijken daarmee..quote:Op zondag 6 september 2015 00:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een leven voor mdma en na mdma
Nee bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 08:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Dope wil je even een gastcollege geven aan ons hier?
Waarom niet? Je zegt toch zelf,quote:
Godverdomme troll, lekker boeiend!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ben je zelf?quote:Op zondag 6 september 2015 16:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Ook maar eens posten. Ik kan zonder moeite een 6je en een 7 regelen, maar het blijft moeilijk om toch de 9's en de 10'en te versieren. Iemand tips?
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Godverdomme troll, lekker boeiend!
Gewoon gaan, bier tanken en vrouwen versieren. Wat heb je te verliezen? Ga met hem uit en maak er de meest fantastische avond van je leven van.. Als dat keer op keer je instelling is ga je alleen maar vooruit.
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.quote:Op zondag 6 september 2015 19:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hij moet zn comfortzone uit, en dat snapt hij niet.
Met of zonder problemen, in mijn ogen heeft het daar niet mee te maken.
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht aan dovemansoren gericht is. Daarbij betwijfel ik of Deezer überhaupt wel echt klaar is voor een relatie want hij komt nou niet echt zelfverzekerd over. Hij wil wel heel graag een relatie maar wil niet eerst aan zijn eigen problemen werken. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Nee hoor, dan hebben ze nog steeds geen interessequote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?quote:Op zondag 6 september 2015 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe bepaalde mensen in een ongelukkige relatie terecht zijn gekomen....
Ze trouwen zelfsquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat zo'n relatie niet lang stand houdt. Of je moet 2 mensen met problemen bij elkaar zetten?
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?quote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij zelf aangeeft een relatie te willen maar zelf nog bij zijn ouders woont, onzeker is en geen vrienden heeft. Hoeveel vrouwen zijn bereid om dat voor lief te nemen? Het zijn toch minpunten die hem minder aantrekkelijk maken waardoor de kans op afwijzing groter is.
Ik wil hem niet ontmoedigen of zo, maar vanuit het perspectief van een vrouw, die willen gewoon een man die zijn zaken op orde heeft.
NEE JE HEBT HET HELEMAAL FOUT!!quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Daarom moet je lekker een begeleid samenwoontraject ingerold worden. Wie weet zit er dan wel een leuke autistische vrouw in de groepquote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter... maar verplaats je daar het probleem niet alleen maar mee?Toch verbaas ik me iedere keer hoe makkelijk sommige mensen in een relatie 'terechtkomen'. Maar dat zijn vaak types die dezelfde interesses delen, dus ook soms allebei hun leven niet op orde hebben, dat schept een band... samen sterker worden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |