abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155893910
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
Maar versierexperts zoals jij zijn toch juist goed in dat soort spelletjes? :?
pi_155894549
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voeten :s)
Iedereen zn talent!
pi_155897308
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:33 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Iedereen zn talent!
Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chinees :)
pi_155897333
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
pi_155897385
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Casiotone het volgende:
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
Ze rennen altijd weg zodra ik dat doe ;(
pi_155901967
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

pi_155902032
Zoiets heet een douchebag :')
  maandag 7 september 2015 @ 18:54:42 #133
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155902110
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155902114
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155902143
quote:

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
out of your league vind ik onzin omdat t een kwestie van smaak blijft. Zo ook die foto. Dan ga je af op een eerste indruk en ook dat blijft een kwestie van smaak, of je valt op blond, of je valt op donker. Na de eerste indruk ga je af op bijv hoe iemand praat, karaktertrekken, dingen die je niet in een oogopslag ziet. Vind ze overigens allebei niets zo op de foto, te patserig. Al zou de rechter wel bijzonder mooie ogen kunnen hebben die mijn aandacht zouden trekken. De linker zou ik sowieso voorbij lopen.
  maandag 7 september 2015 @ 19:25:55 #136
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155903050
quote:

Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij maar een crustie
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_155903752
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Regelmaat toch? Hebben ze nodig :) Vaste patronen.
pi_155903841
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Faxie het volgende:
Zoiets heet een douchebag :')
Knap dús een douchebag?

Overigens ook niet mijn type.
  maandag 7 september 2015 @ 19:54:01 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_155903946
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.

Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155904183
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155904363
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
Iets wat menig fok!ker nastreeft, helaas ;(
  maandag 7 september 2015 @ 20:11:16 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155904407
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.

Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
foreveralone.jpg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 september 2015 @ 20:28:13 #143
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155904901
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:53 schreef artelligence het volgende:
Waarom versieren bij Deezertje niet zo makkelijk gaat? Omdat hij sociaal invalide is. Beter gaat hij met lotgenoten praten en heb vragen hoe zij dingen oplossen: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!

Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.

Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door pluff op 07-09-2015 20:35:27 ]
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 20:33:51 #144
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155905107
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje :6
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 20:47:00 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155905585
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.

[..]

Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje :6
Hey pluff. Lang niet gesproken. :)

Wat bedoel je met gemiddeld?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 7 september 2015 @ 20:51:32 #146
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155905779
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Hey pluff. Lang niet gesproken. :)

Wat bedoel je met gemiddeld?
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.

OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze. :')
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze

Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Ik voel mij neger
pi_155905858
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knap dús een douchebag?

Overigens ook niet mijn type.
Art is toch geen douchebag :@
  maandag 7 september 2015 @ 20:54:37 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155905899
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef pluff het volgende:

[..]

De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.

OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze. :')
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze

Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Wat ben je toch een heerlijk figuur.

Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
  maandag 7 september 2015 @ 21:01:33 #149
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155906206
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat ben je toch een heerlijk figuur.
Heerlijk figuur qua wat?

-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?

-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!
quote:
Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
Ik voel mij neger
  maandag 7 september 2015 @ 21:04:33 #150
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155906349
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:

[..]

Heerlijk figuur qua wat?

-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?

-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!

Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad. :D

quote:
[..]

De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
De meeste jongens willen dat op die leeftijd ook. En dat zijn niet allemaal sjonnies.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Deezertje naar de hoeren hoeft te gaan. Hij kan beter werken aan zijn houding ten opzichte van vrouwen en stoppen met over analyseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')