Maar versierexperts zoals jij zijn toch juist goed in dat soort spelletjes?quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of je begrijpt de hint niet. Een veel en vaak gemaakte fout door velen. En dan inderdaad gebruikt men dan het "spelletje spelen" exuus.
Iedereen zn talent!quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan op m'n hoofd staan en draaien, en tegelijk 5 appels jongleren met m'n voeten
Oja en terwijl ik dat doe zing ik alle coupletten van het Wilhelmus achterstevoren in het Chineesquote:
Ze rennen altijd weg zodra ik dat doequote:Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Casiotone het volgende:
dat je daar geen chicks mee scoort is onbegrijpelijk...
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
out of your league vind ik onzin omdat t een kwestie van smaak blijft. Zo ook die foto. Dan ga je af op een eerste indruk en ook dat blijft een kwestie van smaak, of je valt op blond, of je valt op donker. Na de eerste indruk ga je af op bijv hoe iemand praat, karaktertrekken, dingen die je niet in een oogopslag ziet. Vind ze overigens allebei niets zo op de foto, te patserig. Al zou de rechter wel bijzonder mooie ogen kunnen hebben die mijn aandacht zouden trekken. De linker zou ik sowieso voorbij lopen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
In een ander topic mocht 't niet ... maar hoe denken jullie over de term 'out of your league?'. Dus dat je op iemand valt die je eigenlijk nooit qua uiterlijk, status of wat dan ook kunt krijgen... Bestaat dat? Of is dat een term wat we zelf maar hebben bedacht voor falende mensen?
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de ander heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij maar een crustiequote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Deezertje het volgende:
Zie hieronder, best knappe gozers toch. Maar hoe komt de één zo knap (= subjectief i know) en de rest van de wereld heeft dat geluk niet in 't leven? Dan maak je toch bij voorbaat al minder kans dan deze gozers? Ik weet dat niet alles om het uiterlijk draait, maar knappe dames vallen over het algemeen toch ook op knappe gozers, of nemen ze genoegen met (veel) minder als het karakter beter is? Je moet elkaar toch leren kennen en eerste indruk moet dan wel reëel zijn en ze je niet afkappen op je uiterlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regelmaat toch? Hebben ze nodigquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
Ja, laten we dit weer gaan herhalen.
Iets wat menig fok!ker nastreeft, helaasquote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef habitue het volgende:
Denken dat out of your league niet bestaat is wel erg naïef.
foreveralone.jpgquote:Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
Mijn God, alles en alles vergelijken en je zelf geen spiegel voor doen.
Ik doe het lekker op mijn manier: Humor, foute dingen zeggen, drankje aanbieden en maar zien wat er van komt.
Beter gaat hij met "hoeren" "daten"!quote:Op maandag 7 september 2015 08:53 schreef artelligence het volgende:
Waarom versieren bij Deezertje niet zo makkelijk gaat? Omdat hij sociaal invalide is. Beter gaat hij met lotgenoten praten en heb vragen hoe zij dingen oplossen: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef netchip het volgende:
Ik ga me niet emotioneel mee laten slepen door meisjes of spelletjes van meisjes. Uit principe niet.
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisjequote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn wel mannen die zorg dragen voor hun uiterlijk. Ze sporten, zo te zien flink, zien er verzorgd uit. Helpt allemaal heel erg mee. Persoonlijk zou ik er trouwens niet op vallen. De linker is mijn type niet en bij de rechter gaat mijn gaydar af.
Hey pluff. Lang niet gesproken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik denk dat je het altijd zo leuk en soms spannend mogelijk voor haar moet maken. Best een moeilijke taak waar je veel moeite en tijd in moet stoppen.
[..]
Ja maar jij bent geen gemiddeld meisje
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey pluff. Lang niet gesproken.
Wat bedoel je met gemiddeld?
Art is toch geen douchebagquote:Op maandag 7 september 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap dús een douchebag?
Overigens ook niet mijn type.
Wat ben je toch een heerlijk figuur.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef pluff het volgende:
[..]
De meeste meisjes voelen zich(vooral op jongere leeftijd) aangetrokken tot sjonnies, lichtelijke criminelen. Vandaar ook dat dat soort figuren altijd buitenechtelijke kinderen hebben enzo. Beetje generaliserend maar zo is het wel in die leeftijdsfase van deezertje.
OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze.
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze
Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Heerlijk figuur qua wat?quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk figuur.
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.quote:Ben het trouwens niet met je eens betreft jongere meisjes en sjonnies. Dat verschilt heel erg. Niet elk meisje is hetzelfde, ook niet wanneer ze jong zijn. Vroeger (niet dat ik zo oud ben) viel ik ook niet op dat soort types. Gewoon een kwestie van smaak. Maar waar ik op doelde richting Deezertje is dat hij zich niet zo moet focussen op de concurrentie. Vergelijken is zinloos.
Geen van beiden. Gewoon, hoe je bent. Hoe je openlijk vertelt over je avonturen met prostituees en het andere mensen zonder schaamte aanraad.quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Heerlijk figuur qua wat?
-Qua inzichten wat betreft jonge meisjes die veel lol/spanning willen hebben en minder "serieus" op zoek zijn, en zo vaak bij de sjonnies uitkomen?
-Of qua dat ik nu nog meer (echte volledige) namen van prostituees heb wat ik eigenlijk niet zou moeten weten? Zij zullen mij wel hebben opgezocht geen idee waarom, daar kan ik neits aan doen! Het is de schuld van facebook die dat ook aan mij gaat laten zien!
De meeste jongens willen dat op die leeftijd ook. En dat zijn niet allemaal sjonnies.quote:[..]
De meeste meisjes willen vaak op jonge leeftijd fun & seks zonder serieusheid of echte relatie. DAt vinden ze eerder bij dat soort types. Deezertje kan beter zich een voorbeeld nemen aan dat plaatje en daarbij zich ook niet al te serieus opstellen. Of het meesterlijke plan van naar de hoeren gaan natuurlijk, ik denk echt dat dat echt heel goed voor hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |