abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2015 @ 11:02:16 #276
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155943139
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteurs :') Maar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
Nope.
Allemaal geromantiseerd, de voors EN de tegens.
en het geeft ook niet weer hoe een "normaal" leven eruit ziet. Zou ook wel heel saai worden aangezien de gemiddelde mense 1/3 van z'n dag aan het werk is en 1/3 slaapt. Die andere 1/3 eet íe, doet'ie het huishouden, kijkt tv en met een beetje geluk onderhoudt hij contacten.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155943177
Dit beeld heb ik van de plaat die jij voor je kop hebt.

|:(
  woensdag 9 september 2015 @ 11:06:11 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943204
Maar misschien is het weer even tijd om de focus te verleggen, weer even weg van Deezertje.
Kan hij nu naar buiten, mensen groeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155943232
quote:

[..]

Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteurs :') Maar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
Dan kan ik je alvast zeggen dat je altijd bedrogen uitkomt.
pi_155943238
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef Copycat het volgende:
Maar misschien is het weer even tijd om de focus te verleggen, weer even weg van Deezertje.
Kan hij nu naar buiten, mensen groeten.
Ik begeef me momenteel al onder de mensen :')
  woensdag 9 september 2015 @ 11:09:08 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155943265
quote:

[..]

Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Normale gesprekken voeren gaat wel goed, alleen het opstarten van zo'n gesprek niet altijd. Soms is de timing simpelweg verkeerd of verkeerde locatie. Simpelweg bij neerleggen dat het zo is wil ik ergens niet...
Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.

En waarom zou je je daar niet bij neerleggen? Dat je je er bij neerlegt betekent niet dat er nooit iets kan veranderen en je niet iemand tegen kunt komen he? Dat is puur iets voor jouw eigen gemoedsrust. En geloof me, je word er veel meer ontspannen door, wat andere mensen ook merken en de kans dat er iets veranderd ook vergroot. Krampachtig vasthouden aan iets werkt niet, dat zul je nu toch zelf ook in moeten zien?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 9 september 2015 @ 11:10:20 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155943283
quote:

[..]

Jij hebt dringend hulp nodig. Waarom ga je niet met een psycholoog praten? Die kan je leren anders te denken.

Daarnaast, er is je al zo vaak verteld sociale plekken op te zoeken om contacten op te doen. De sportschool is zo individualistisch als de pest. Er loopt hier al tig jaar een reeks om contacten op te doen, yats heeft je uitgenodigd, duik de kroeg in, ga op een teamsport etc. Daarnaast: laatst was je op stap met oud-klasgenoten. Wat is daarmee gebeurd? Heb je het contact weer laten verwateren? Je moet zelf verdomd veel investeren, he? Vrienden komen je niet aanwaaien. Gooi zelf eens een balletje op: yo gasten, binnenkort ff stappen in plaats X? Zoiets.

Ik vind je al tijden een beetje verwaand overkomen. Wat ik al eerder noemde: je ivoren zolderkamertje, waar Deezertje zich verbaast over de wereld om hem heen. Terwijl er maar 1 persoon is over wie je je moet verbazen: jezelf.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155943313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:09 schreef yats het volgende:

[..]

Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.

[..]

Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.

En waarom zou je je daar niet bij neerleggen? Dat je je er bij neerlegt betekent niet dat er nooit iets kan veranderen en je niet iemand tegen kunt komen he? Dat is puur iets voor jouw eigen gemoedsrust. En geloof me, je word er veel meer ontspannen door, wat andere mensen ook merken en de kans dat er iets veranderd ook vergroot. Krampachtig vasthouden aan iets werkt niet, dat zul je nu toch zelf ook in moeten zien?
Sinds wanneer is relatie een werkwoord?
pi_155943318
In anders nieuws; facebookvriendjes geworden met date, things are getting sirius. :')
pi_155943348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
In anders nieuws; facebookvriendjes geworden met date, things are getting sirius. :')
Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?
pi_155943366
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?
Mensen schatten me wel eens in als oostblokker. :'(

Kurwa.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:14:26 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943374
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Deezertje het volgende:

Ik begeef me momenteel al onder de mensen :')
Over je mobieltje/tablet/laptop gebogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155943721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.

Het belangrijkste voor jou lijkt me dat je een keer in het diepe gegooid wordt, dat je jezelf aanleert om fouten te mogen maken. Dan leer je dat van tevoren analyseren ook wel af. Dat is namelijk waarom je verkrampt, omdat je het jezelf vooraf al aan het wijsmaken bent.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]

Jullie vallen alweer in herhaling.

Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.

Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.

:(
I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.

Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.

Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
  woensdag 9 september 2015 @ 11:37:15 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155943789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:

Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
Nee, snap ik niet.
Als Deezer nou een goede vriend van je was en jullie waren samen op stap en je houdt dan geen rekening met zijn eventuele gevoelens, is het wat anders.

Ken je hem niet, dan moet je het lekker aan je reet laten roesten, want anders kan je sowieso nooit meer wat doen, want alles wat je doet stoort altijd wel iemand.

Als ik over straat loop en iedereen dood wens in gedachten, dan ga jij toch ook niet doodvallen? Dan is het mijn probleem dat jij daar loopt, niet jouw probleem.
pi_155943815
quote:

[..]

[..]

I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.

Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.

Je bent nu over dingen aan het denken die, naar mijn mening, nog 10 stappen te ver zijn. Werk aan jezelf, terwijl je dat doet kom je op een ontspannen manier met vrouwen in contact. Op die manier wordt het contact met vrouwen makkelijker en kan je stappen gaan maken op het gebied van wildvreemden aanspreken.

Begin bij het begin, niet met zorgen maken over het eindpunt.
pi_155943894
quote:

[..]

[..]

Als je hebt geleerd om lekker in je vel te zitten en zelfvertrouwen hebt opgebouwd, dan is de mening van anderen irrelevant. Je geeft er dan niks meer om. Dat mag je gewoon aannemen.
pi_155944098
Ik denk dat Deezertje zich beter zorgen kan gaan maken om de toegenomen concurrentie op de markt. www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_uw_nieuwe_bur.html
pi_155944204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:53 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat Deezertje zich beter zorgen kan gaan maken om de toegenomen concurrentie op de markt. www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_uw_nieuwe_bur.html
Lol nee, maar ik snap ook nooit waarom criminelen en andere veelplegers zoveel vrouwen aan het zwijmelen krijgen. Van de week nog: schoolgenoot heeft in de cel gezeten wegens drugshandel e.d. maar in plaats van afgunst lijken de meiden wel gebiologeerd door hem. Zou wel iets te maken hebben met bewondering... iets wat zij zelf niet durven te doen.
pi_155944262
quote:

[..]

[..]

Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels. ;)
pi_155944473
Zullen we deze reeks hernoemen naar: Als alles kapot analyseren net zo makkelijk is ? :)

Vroeger werden hier mensen (waaronder ik) geholpen met nuttige tips en gingen we daarna allemaal onze eigen gang. Vandaag de dag is het De Deezertje en Syndroom show ft. de vicieuze cirkel van het leven - Het wil maar niet lukken (Analysed Remix). :')
pi_155944474
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels. ;)
Ja haha, ik moet meer relativeren en tot rust proberen te komen. Toch ben ik altijd bewust rond me heen aan het kijken of ik ergens een boze of afkeurende blik van iemand tref. Komt ook door mijn pacifistische instelling dat ik niet op wil vallen en conflictmijdend ben. Ik wil gewoon niemand kwetsen.

Ik weet dat ik fout zit maar zo is het altijd al geweest. Ook met sociale contacten in het algemeen ben ik erg terughoudend met iemand aanspreken. Wat dat betreft ligt het probleem met versieren in het verlengde hiervan. Heb ook geen vrienden, wil ze wel heel graag maar ik heb altijd het idee dat ik niet geaccepteerd word.
pi_155944532
Het is niets en zal nooit wat worden. /foreveralone
pi_155944545
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het wordt nooit wat en zal nooit wat worden. /foreveralone
Ik ben wel bezig met wat ideeën om vrienden te maken en om een vriendengroep op te bouwen maar als je wat ouder bent gaat het gewoon wat minder soepel. Zeker als je moeite hebt met contact leggen is het toch lastiger om steeds weer met die teleurstellingen om te gaan als mensen je niet moeten. ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door syndroom op 09-09-2015 12:49:52 ]
pi_155945642
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het is niets en zal nooit wat worden. /foreveralone
:'(
pi_155945747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?
Om nog antwoord te geven op je vraag: ik word iig niet gelukkig van series en films. Natuurlijk is het een leuk tijdverdrijf, maar ze vormen geen doel op zich. Het kan juist een soort vluchtgedrag uit de realiteit teweeg brengen als je verder niets anders hebt om voor te leven. Ontwijken van het échte leven waar je misschien niet precies weet wat je ermee aanmoet. Series en films definiëren niet je persoon, waar je voor staat en wat je wil bereiken.

Als ik terugkijk op de leuke momenten van het laatste jaar denk ik dan ook niet aan een scene uit een film of serie. De dingen die mij wél gelukkig maken zijn toch familie, vrienden en mijn vriend. De ervaringen die je deelt met anderen. Daarom snap ik de behoefte van een relatie ook wel; iemand om die momenten mee te delen. Het is niet voor niets dat vrienden en familie voor veel mensen het belangrijkste in hun leven zijn, en daarbij is het ultieme levensdoel van velen toch een gezin. Ja, dat gaat niet zonder relatie.

Maar had ik die mensen om mij heen gehad als ik niet beter in mijn vel was gaan zitten? Nee. Dat zal je toch zelf moeten doen. Daarbij heb ik natuurlijk ook wel persoonlijke doelen, bezigheden en waarden die het leven voor mij de moeite waard maken. Ik vind het leuk om mezelf te ontwikkelen. Zou dat op creatief gebied graag nog wat meer willen doen. Het is denk ik vooral belangrijk om je betrokken te blijven voelen, daar heb je geen relatie voor nodig. Dat doe je door actief deel te nemen aan sociale activiteiten en het leven, niet door je tijd te voor het grootste gedeelte te spenderen aan series en films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')