abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155920981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook. :)
pi_155921179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook. :)
Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:05:43 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155921222
en hoeveelheid alcohol in je bloed
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155921242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.
Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.
pi_155923128
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.
Zie hier het conflict. Deezertje moet gewoon ergens anders posten: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
pi_155926445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent? :P Je hebt wel ballen, ben je niet bang voor afwijzing? Ik hou het meestal alleen maar bij kijken alleen. :P :9~
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:28:25 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155926720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent? :P Je hebt wel ballen, ben je niet bang voor afwijzing? Ik hou het meestal alleen maar bij kijken alleen. :P :9~
Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155926957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:28 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.
Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.

Ik weet dat ik lak moet hebben aan omstanders maar op zo'n moment schiet mijn stressniveau naar boven waardoor ik het helemaal verpest voor mezelf.
pi_155927105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.

Ik weet dat ik lak moet hebben aan omstanders maar op zo'n moment schiet mijn stressniveau naar boven waardoor ik het helemaal verpest voor mezelf.
Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.

Zomaar iemand 'in het wild' aanspreken is voor iedereen moeilijk.
pi_155927266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:51 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.

Zomaar iemand 'in het wild' aanspreken is voor iedereen moeilijk.
Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.
  dinsdag 8 september 2015 @ 18:03:57 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155927364
Schopje onz lijkt me op z'n plaats
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155927411
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:03 schreef fathank het volgende:
Schopje onz lijkt me op z'n plaats
Auw! :(
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:25:40 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_155929511
Dat sommige mensen hier nou moeite met aanspreken laat staan daten hebben... e voila.

Maar om nou echt te gaan generaliseren is ook weer zo wat.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155930424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155930884
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos. :+
Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.
pi_155936286
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).

Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.

Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
pi_155936651
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.
Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen. :s)

Maakt verder niet uit, wat doe jij in dit topic Strawberry?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:14:40 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155936782
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet. :X
pi_155936804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet. :X
Ik heb de titel van dit hele topic altijd al slecht gevonden. De input is zo negatief en verlammend.
pi_155936816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).

Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.

Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
Ik kan jouw postings zowat uit mijn hoofd mee opdreunen, weet je dat? Ze zijn iedere keer hetzelfde en dat al een paar jaar lang. En dat gaat ook nog wel jaren door vermoed ik.

Wat verwacht je van ons? Copy-paste replies?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155936945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:

Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?
pi_155937337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef netchip het volgende:

[..]

Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?
Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?

Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
pi_155937423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?

Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?
Beetje concreet antwoord s.v.p.
pi_155937722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?
Beetje concreet antwoord s.v.p.
Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.
Wat ik daar aan doe? Ik begeef me onder de mensen, ben altijd behulpzaam en netjes, leuke glimlach, maak veel oogcontact, soms een praatje maken uit interesse etc. Datingsites geprobeerd en daar ook dates gehad maar je bouwt soms verwachtingen op die achteraf zwaar tegenvallen wat je bij wijze van spreken al binnen 5 seconde doorhebt als je iemand in real life ziet, kortom kost veel tijd, weinig rendement behalve een leuke avond soms.

Het is ook niet verwacht dat ik morgen een relatie heb en dan alles beter gaat (niets is in het leven zeker ;)) maar als je de hele dag door tussen verliefde stelletjes zit als single wordt je daar niet echt vrolijk of zelfverzekerd van.
pi_155937802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.
pi_155937824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.
Wat ik daar aan doe? Ik begeef me onder de mensen, ben altijd behulpzaam en netjes, leuke glimlach, maak veel oogcontact, soms een praatje maken uit interesse etc. Datingsites geprobeerd en daar ook dates gehad maar je bouwt soms verwachtingen op die achteraf zwaar tegenvallen wat je bij wijze van spreken al binnen 5 seconde doorhebt als je iemand in real life ziet, kortom kost veel tijd, weinig rendement behalve een leuke avond soms.

Het is ook niet verwacht dat ik morgen een relatie heb en dan alles beter gaat (niets is in het leven zeker ;)) maar als je de hele dag door tussen verliefde stelletjes zit als single wordt je daar niet echt vrolijk of zelfverzekerd van.
Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.
Ehm, tjah, datingssites is dan ook niet alles wat dat betreft, maar daarom moet je niet teveel investeren en gewoon snel in het echt afspreken. Een leuke avond is altijd tof toch!

Mja man, je moet ook wel alleen kunnen zijn. Laat je zelfvertrouwen niet afhangen van anderen want dan is die altijd kut, mensen zeiken constant om je heen, zeker als je autorijdt zul je dat opmerken.
pi_155937855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.
Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okay ;)
pi_155937911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.
Ehm, tjah, datingssites is dan ook niet alles wat dat betreft, maar daarom moet je niet teveel investeren en gewoon snel in het echt afspreken. Een leuke avond is altijd tof toch!

Mja man, je moet ook wel alleen kunnen zijn. Laat je zelfvertrouwen niet afhangen van anderen want dan is die altijd kut, mensen zeiken constant om je heen, zeker als je autorijdt zul je dat opmerken.
Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.
pi_155937966
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okay ;)
Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).
pi_155937989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).
Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.
Zoals bij mediteren, als je gedachten hebt... Maakt niet uit, focus gewoon weer op het mediteren leggen.
Je hebt veel gedachten met een verdovende werking vind ik, zoals ik je zie typen, kick dat eens uit je systeem.
pi_155938062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.
Nee, daar scoor je zeker geen leuke meid mee. Maar het blijft gewoon frustrerend weet je. Ik heb het gevoel dat ik mezelf elke dag moet bewijzen naar anderen toe, een relatie of een date neemt dat gevoel ook weg: iemand respecteert je, ziet wat in je etc. En ik verwacht echt niet dat de eerste de beste meid een levenslange relatie oplevert, maar ik wil gewoon weer eens date of aandacht snap je.
pi_155938115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.
Tjah, wat mensen aantrekkelijk vinden is dat iemand echt zichzelf laat zien, vanuit de (zelfverzekende / vrolijke) energie die jij van binnen voelt (klinkt wazig okay, maar denk dat die misschien op deze manier het beste overkomt, anders "the way of the superiour man" gaan lezen van David Deida, dan snap je het wel.)

[ Bericht 1% gewijzigd door ludovico op 09-09-2015 00:01:29 ]
  woensdag 9 september 2015 @ 06:09:59 #233
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155940047
Ik zit werkelijk nooit tussen de verliefde stelletjes :') Waar breng je je tijd dan door? Op een swingersparty ofzo?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155940192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.
Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.

Het belangrijkste voor jou lijkt me dat je een keer in het diepe gegooid wordt, dat je jezelf aanleert om fouten te mogen maken. Dan leer je dat van tevoren analyseren ook wel af. Dat is namelijk waarom je verkrampt, omdat je het jezelf vooraf al aan het wijsmaken bent.
pi_155940215
quote:
9s.gif Op woensdag 9 september 2015 06:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zit werkelijk nooit tussen de verliefde stelletjes :') Waar breng je je tijd dan door? Op een swingersparty ofzo?

Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.
pi_155940518

Jullie vallen alweer in herhaling.

Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.

Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.

:(
  woensdag 9 september 2015 @ 08:08:59 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155940572
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.
OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachten :')

sportschool zie ik het zelden...
  woensdag 9 september 2015 @ 08:10:03 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155940582
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc.
Ga vrienden maken. Daar kan je een groot gedeelte al dan niet alles ook uit halen :)
pi_155940856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen. :s)

Maakt verder niet uit, wat doe jij in dit topic Strawberry?
Zelfkastijding met de langspeelplaat.

Altijd maar respectvol zijn is overrated.
  woensdag 9 september 2015 @ 08:37:43 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_155940874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]

Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.

Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.

Held.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155941384
Op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven.

Daar ken ik er meer van :N Wanhopig tot in den treure en hopen dat iedere date de ware is waar je kinderen mee gaat krijgen. Gespannen voor iedere date als een klein kind dat met z'n ouders naar een pretpark gaat, zwaar teleurgesteld als de attractie waarin/waarop je een ritje wilt maken gesloten is. Weer in zak en as zitten omdat je denkt dat je voor altijd alleen bent. En dan begint het weer van voor af aan.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:32:47 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155941595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:

Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.

Sowieso is het nogal erg irrealistisch te denken dat anderen zo bezig zijn met jou en je versierpogingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155941930
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachten :')

sportschool zie ik het zelden...
Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:55:29 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155941992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.
Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sporten :P). Aangezien ik altijd dezelfde dagen/tijd ga kom ik ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dus op een gegeven moment zeg je iedereen wel gedag en maak je af en toe een praatje.
pi_155942028
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sporten :P). Aangezien ik altijd dezelfde dagen/tijd ga kom ik ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dus op een gegeven moment zeg je iedereen wel gedag en maak je af en toe een praatje.
Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook niet :') Maar dat merk ik dus bij mijn leeftijdsgenoten wel meer: online heel sociaal via app en selfies, maar offline steeds minder houding weten te geven.
pi_155942107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook niet :') Maar dat merk ik dus bij mijn leeftijdsgenoten wel meer: online heel sociaal via app en selfies, maar offline steeds minder houding weten te geven.
Ja, het ligt allemaal aan je leeftijdsgenoten die steeds minder sociaal zijn.

Je maakt het zelf awkard. Als je gewoon open bent en mensen begroet / normale gesprekjes begint zullen andere mensen dat gewoon accepteren.

Zit je echter als een creep naar meisjes te staren zal niemand met je geassocieerd willen worden.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:03:49 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155942123
Dat vind ik zo bizar, dat je mensen geregeld in dezelfde setting tegenkomt, maar dat er dan nog geen 'hallo' van af kan.
Maar ja, ik groet ook wildvreemden op straat. En die groeten bijna altijd terug.
pi_155942196
quote:
11s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:03 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik zo bizar, dat je mensen geregeld in dezelfde setting tegenkomt, maar dat er dan nog geen 'hallo' van af kan.
Maar ja, ik groet ook wildvreemden op straat. En die groeten bijna altijd terug.
Je woont in een dorp zeker?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  woensdag 9 september 2015 @ 10:09:01 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155942212
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:08 schreef KennisIsMacht het volgende:

Je woont in een dorp zeker?
Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.
pi_155942232
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.
Oké. Ik heb juist de ervaring dat het bij mn ouders (in een dorp) veel meer gebeurd dan hier in de stad. Ik probeer wel steeds meer naar mensen te glimlachen, maakt mezelf ook vrolijker :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  woensdag 9 september 2015 @ 10:10:36 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155942239
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idem hier. Zo moeilijk of vreemd is dat mijns inziens niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, het ligt allemaal aan je leeftijdsgenoten die steeds minder sociaal zijn.

Je maakt het zelf awkard. Als je gewoon open bent en mensen begroet / normale gesprekjes begint zullen andere mensen dat gewoon accepteren.

Zit je echter als een creep naar meisjes te staren zal niemand met je geassocieerd willen worden.
quote:
En dat dus.

Ik vraag me echt af wat jij allemaal doet deezer, dat het blijkbaar altijd aan anderen ligt, niemand oog voor jou heeft en zelfs gesprekjes er niet af kunnen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:12:38 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155942265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:10 schreef KennisIsMacht het volgende:

Oké. Ik heb juist de ervaring dat het bij mn ouders (in een dorp) veel meer gebeurd dan hier in de stad. Ik probeer wel steeds meer naar mensen te glimlachen, maakt mezelf ook vrolijker :)
Het is ook leuk om soms een ietwat verbaasde reactie, te zien. 'Ken ik haar?' Soms hou ik het ook bij een vriendelijke glimlach en hoofdknik. Want wat je zegt: het stemt vrolijk, volgens mij geldt dat voor alle partijen. Mooi toch!
  woensdag 9 september 2015 @ 10:18:25 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155942359
Ach, steden zijn ook net dorpen. Alleen bestaat een stad uit heel veel dorpen (wijken). Bij mij in de buurt kent ook iedereen elkaar. Toen ik nog in DH woonde was dat hetzelfde. Denk alleen dat het in het centrum misschien wat minder/anoniemer is, maar zelfs daar kom ik altijd dezelfde mensen tegen :P
  woensdag 9 september 2015 @ 10:20:33 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155942396
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, steden zijn ook net dorpen. Alleen bestaat een stad uit heel veel dorpen (wijken). Bij mij in de buurt kent ook iedereen elkaar. Toen ik nog in DH woonde was dat hetzelfde. Denk alleen dat het in het centrum misschien wat minder/anoniemer is, maar zelfs daar kom ik altijd dezelfde mensen tegen :P
Ik had het over vreemden, niet over bekenden.
pi_155942498
quote:
Ja meestal doe ik dat wel, maar in geval van leuke meisjes lukt dat niet al te best :P
pi_155942524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:10 schreef yats het volgende:

[..]

Idem hier. Zo moeilijk of vreemd is dat mijns inziens niet.

[..]

[..]

En dat dus.

Ik vraag me echt af wat jij allemaal doet deezer, dat het blijkbaar altijd aan anderen ligt, niemand oog voor jou heeft en zelfs gesprekjes er niet af kunnen?
Te lang single, gebrek aan zelfvertrouwen en simpelweg weinig aandacht van het andere geslacht is geen goede combi, of ik herken die aandacht blijkbaar niet.
pi_155942537
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Te lang single, gebrek aan zelfvertrouwen en simpelweg weinig aandacht van het andere geslacht is geen goede combi, of ik herken die aandacht blijkbaar niet.
Wat wil je verder met je leven, behalve een relatie?
pi_155942562
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat wil je verder met je leven, behalve een relatie?
Het simpelweg leuk hebben lijkt me. Ik studeer dus wil blijkbaar een diploma, baan en geld verdienen. Of nou ja, dat is nodig om te overleven want de maatschappij draait op/om geld dus heb je dat nodig.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:33:32 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155942645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:

Het simpelweg leuk hebben lijkt me. Ik studeer dus wil blijkbaar een diploma, baan en geld verdienen. Of nou ja, dat is nodig om te overleven want de maatschappij draait op/om geld dus heb je dat nodig.
Dus werk is bittere noodzaak en gewoon leuk hebben zegt niks. Leuk is sowieso het nietszeggendste woord. Maar wat wíl je?
Begin daarnaast eens met de medesportschoolleden te begroeten. Kom je ook uit je comfortzone.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:37:05 #260
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155942712
quote:

[..]

Je kan er ook voor kiezen in te trekken bij een of andere stam waar geld geen rol speelt. Back to basic. Fuck de geciviliseerde samenleving!
pi_155942796
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen in te trekken bij een of andere stam waar geld geen rol speelt. Back to basic. Fuck de geciviliseerde samenleving!
Met je peniskoker door de jungle rennen. ^O^
pi_155942798
quote:

[..]

Wat maakt het leven voor jou dan leuk?
pi_155942855
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat maakt het leven voor jou dan leuk?
Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?
  woensdag 9 september 2015 @ 10:47:44 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155942879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar ligt dat aan denk je? Heeft het een met het ander te maken?

Ik vind het ergens wel vreemd dat zelfs gewone gesprekken niet echt lukken als ik jou zo hoor. Als ik naar mezelf kijk, ik ben echt geen bijzondere man ofzo, ben nu ook alweer drie jaar vrijgezel, maar heb toch genoeg gesprekken, zowel met mannen als vrouwen, zowel bloedmooi als doodnormaal.
Wellicht moet je eerst eens beginnen wel gewoon die normale gesprekjes te voeren, contacten op te doen etc en pas als je een goed sociaal leven hebt aan een vriendin te denken. En geloof me, ik weet dat dat moeilijk is (ik baal ook dat ik vrijgezel ben en 'mis' vrouwelijke aandacht ook maar ben nu ik e daar bij neergelegd heb een stuk gelukkiger), maar er zo verkrampt mee om gaan als jij doet en er zo naar zoeken werkt niet. Ontspan gewoon, doe andere leuke dingen en hou op met (gefrustreerd) zoeken.
pi_155942928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef yats het volgende:

[..]

Waar ligt dat aan denk je? Heeft het een met het ander te maken?

Ik vind het ergens wel vreemd dat zelfs gewone gesprekken niet echt lukken als ik jou zo hoor. Als ik naar mezelf kijk, ik ben echt geen bijzondere man ofzo, ben nu ook alweer drie jaar vrijgezel, maar heb toch genoeg gesprekken, zowel met mannen als vrouwen, zowel bloedmooi als doodnormaal.
Wellicht moet je eerst eens beginnen wel gewoon die normale gesprekjes te voeren, contacten op te doen etc en pas als je een goed sociaal leven hebt aan een vriendin te denken. En geloof me, ik weet dat dat moeilijk is (ik baal ook dat ik vrijgezel ben en 'mis' vrouwelijke aandacht ook maar ben nu ik e daar bij neergelegd heb een stuk gelukkiger), maar er zo verkrampt mee om gaan als jij doet en er zo naar zoeken werkt niet. Ontspan gewoon, doe andere leuke dingen en hou op met (gefrustreerd) zoeken.
Normale gesprekken voeren gaat wel goed, alleen het opstarten van zo'n gesprek niet altijd. Soms is de timing simpelweg verkeerd of verkeerde locatie. Simpelweg bij neerleggen dat het zo is wil ik ergens niet...
pi_155942976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven. Wat maakt jouw leven dan leuk Straw?
Is het niet veelzeggend dat je het een lastige vraag vindt om te beantwoorden? Zoek je daarom misschien de oplossing van zingeving en plezier in een relatie, zodat je niet verder hoeft te kijken naar wat voor jou belangrijk/leuk is?
  woensdag 9 september 2015 @ 10:53:33 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155942983
quote:

[..]

Films/series zijn GEEN goede maatstaf voor een leuk/actief leven. Totaal onrealistisch ook nog eens.
pi_155942993
quote:

[..]

Ga op zoek naar dingen die je echt leuk vindt. Series, sportschool, gamen etc zijn leuk als tijdopvulling, maar zijn niet iets wat je leven leuk maakt. Ga op zoek naar een passie, dat betekent een hoop verschillende dingen uitproberen en erachter komen dat het niets is. Gaandeweg doe je ervaringen op, verzamel je leuke verhalen en maak je ook nog eens vrienden. win win situatie. ^O^

Series en films geven geen realistisch beeld van het leven wat je zou moeten willen nastreven.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:55:20 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943011
quote:

Goede vraag. wanneer is je leven leuk? Kijk daarom ook veel series en films om toch maar een beetje het leven te 'proeven' wat ik blijkbaar wil nastreven.
Constructief. Een geromantiseerd ideaalbeeld nastreven en via films daarvan proeven. Proef het echte leven ipv een synthetisch placebo.
pi_155943012
quote:

[..]

Ik keek laatst Mission Impossible. Politie en AIVD vonden het geen goed idee dat ik aan vliegtuigen hing en met pistolen rondliep.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:58:38 #271
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155943076
quote:
9s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Constructief. Een geromantiseerd ideaalbeeld nastreven en via films daarvan proeven. Proef het echte leven ipv een synthetisch placebo.
synthetische placebo's :~
  woensdag 9 september 2015 @ 10:59:18 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155943090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik keek laatst Mission Impossible. Politie en AIVD vonden het geen goed idee dat ik aan vliegtuigen hing en met pistolen rondliep.
Oh, daarom stonden ze dus aan mijn deur, omdat ik dat aan jou geleverd had. Damnit, nu moet ik weer verhuizen om onder de radar te blijven.
pi_155943109
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Films/series zijn GEEN goede maatstaf voor een leuk/actief leven. Totaal onrealistisch ook nog eens.
Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteurs :') Maar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
pi_155943116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Duh, dat weet ik ook wel. Zijn niet voor niks acteurs :') Maar ze geven wel een beeld hoe een relatie er uit kan zien in zowel voor als tegenspoed.
Nee.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:01:58 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943130
quote:

Ja, een Hollywood-beeld. Godverdomme. Echt.
Leef je leven, niet by proxy.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:02:16 #276
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155943139
quote:

[..]

Nope.
Allemaal geromantiseerd, de voors EN de tegens.
en het geeft ook niet weer hoe een "normaal" leven eruit ziet. Zou ook wel heel saai worden aangezien de gemiddelde mense 1/3 van z'n dag aan het werk is en 1/3 slaapt. Die andere 1/3 eet íe, doet'ie het huishouden, kijkt tv en met een beetje geluk onderhoudt hij contacten.
pi_155943177
Dit beeld heb ik van de plaat die jij voor je kop hebt.

|:(
  woensdag 9 september 2015 @ 11:06:11 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943204
Maar misschien is het weer even tijd om de focus te verleggen, weer even weg van Deezertje.
Kan hij nu naar buiten, mensen groeten.
pi_155943232
quote:

[..]

Dan kan ik je alvast zeggen dat je altijd bedrogen uitkomt.
pi_155943238
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef Copycat het volgende:
Maar misschien is het weer even tijd om de focus te verleggen, weer even weg van Deezertje.
Kan hij nu naar buiten, mensen groeten.
Ik begeef me momenteel al onder de mensen :')
  woensdag 9 september 2015 @ 11:09:08 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155943265
quote:

[..]

Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Normale gesprekken voeren gaat wel goed, alleen het opstarten van zo'n gesprek niet altijd. Soms is de timing simpelweg verkeerd of verkeerde locatie. Simpelweg bij neerleggen dat het zo is wil ik ergens niet...
Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.

En waarom zou je je daar niet bij neerleggen? Dat je je er bij neerlegt betekent niet dat er nooit iets kan veranderen en je niet iemand tegen kunt komen he? Dat is puur iets voor jouw eigen gemoedsrust. En geloof me, je word er veel meer ontspannen door, wat andere mensen ook merken en de kans dat er iets veranderd ook vergroot. Krampachtig vasthouden aan iets werkt niet, dat zul je nu toch zelf ook in moeten zien?
  woensdag 9 september 2015 @ 11:10:20 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155943283
quote:

[..]

Jij hebt dringend hulp nodig. Waarom ga je niet met een psycholoog praten? Die kan je leren anders te denken.

Daarnaast, er is je al zo vaak verteld sociale plekken op te zoeken om contacten op te doen. De sportschool is zo individualistisch als de pest. Er loopt hier al tig jaar een reeks om contacten op te doen, yats heeft je uitgenodigd, duik de kroeg in, ga op een teamsport etc. Daarnaast: laatst was je op stap met oud-klasgenoten. Wat is daarmee gebeurd? Heb je het contact weer laten verwateren? Je moet zelf verdomd veel investeren, he? Vrienden komen je niet aanwaaien. Gooi zelf eens een balletje op: yo gasten, binnenkort ff stappen in plaats X? Zoiets.

Ik vind je al tijden een beetje verwaand overkomen. Wat ik al eerder noemde: je ivoren zolderkamertje, waar Deezertje zich verbaast over de wereld om hem heen. Terwijl er maar 1 persoon is over wie je je moet verbazen: jezelf.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155943313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:09 schreef yats het volgende:

[..]

Nee dus. Relaties zijn niet zoals in films/series, dat is echt een te geromantiseerd beeld dat je uit je hoofd moet zien te krijgen. Relatie is een werkwoord, daar moet je (hard) voor (blijven) werken.

[..]

Natuurlijk kan de timing verkeerd zijn, kan iemand gewoon even te druk zijn, chagrijnig door een ruzie een dag eerder etc. Honderden redenen waarom iemand geen zin in een gesprek heeft of kortaf is. Maar wat maakt jou dat uit? Graag of niet toch? Er is altijd wel iemand anders die wel dat praatje wil maken.

En waarom zou je je daar niet bij neerleggen? Dat je je er bij neerlegt betekent niet dat er nooit iets kan veranderen en je niet iemand tegen kunt komen he? Dat is puur iets voor jouw eigen gemoedsrust. En geloof me, je word er veel meer ontspannen door, wat andere mensen ook merken en de kans dat er iets veranderd ook vergroot. Krampachtig vasthouden aan iets werkt niet, dat zul je nu toch zelf ook in moeten zien?
Sinds wanneer is relatie een werkwoord?
pi_155943318
In anders nieuws; facebookvriendjes geworden met date, things are getting sirius. :')
pi_155943348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
In anders nieuws; facebookvriendjes geworden met date, things are getting sirius. :')
Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?
pi_155943366
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Staat ze op de foto met Oostblok-achtige types?
Mensen schatten me wel eens in als oostblokker. :'(

Kurwa.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:14:26 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155943374
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Deezertje het volgende:

Ik begeef me momenteel al onder de mensen :')
Over je mobieltje/tablet/laptop gebogen.
pi_155943721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het belangrijkste voor jou lijkt me dat je een keer in het diepe gegooid wordt, dat je jezelf aanleert om fouten te mogen maken. Dan leer je dat van tevoren analyseren ook wel af. Dat is namelijk waarom je verkrampt, omdat je het jezelf vooraf al aan het wijsmaken bent.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]

I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.

Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.

Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
  woensdag 9 september 2015 @ 11:37:15 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155943789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef syndroom het volgende:

Voorbeeld is als ik in bijzijn van Deezertje vrouwen zou gaan versieren, hij zou zich daaraan kunnen irriteren als ik in het openbaar bij de dames succes heb, snap je?
Nee, snap ik niet.
Als Deezer nou een goede vriend van je was en jullie waren samen op stap en je houdt dan geen rekening met zijn eventuele gevoelens, is het wat anders.

Ken je hem niet, dan moet je het lekker aan je reet laten roesten, want anders kan je sowieso nooit meer wat doen, want alles wat je doet stoort altijd wel iemand.

Als ik over straat loop en iedereen dood wens in gedachten, dan ga jij toch ook niet doodvallen? Dan is het mijn probleem dat jij daar loopt, niet jouw probleem.
pi_155943815
quote:

[..]

[..]

I know. Ik wil mijn best doen om er wat aan te doen, wil immers geen Deezertje 2.0 worden die maar blijft doorhuilen zonder daadwerkelijk wat met de input te doen. Al begrijp ik ook wel dat de problemen bij hem veel dieper zitten en dat dit niet binnen een paar dagen of maanden opgelost is.

Dat ik me druk maak om jaloerse mannen komt omdat ik me erg bewust ben van mijn omgeving. Ik wil niemand op hun tenen trappen en heb geen zin in geruzie.

Je bent nu over dingen aan het denken die, naar mijn mening, nog 10 stappen te ver zijn. Werk aan jezelf, terwijl je dat doet kom je op een ontspannen manier met vrouwen in contact. Op die manier wordt het contact met vrouwen makkelijker en kan je stappen gaan maken op het gebied van wildvreemden aanspreken.

Begin bij het begin, niet met zorgen maken over het eindpunt.
pi_155943894
quote:

[..]

[..]

Als je hebt geleerd om lekker in je vel te zitten en zelfvertrouwen hebt opgebouwd, dan is de mening van anderen irrelevant. Je geeft er dan niks meer om. Dat mag je gewoon aannemen.
pi_155944098
Ik denk dat Deezertje zich beter zorgen kan gaan maken om de toegenomen concurrentie op de markt. www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_uw_nieuwe_bur.html
pi_155944204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:53 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat Deezertje zich beter zorgen kan gaan maken om de toegenomen concurrentie op de markt. www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_uw_nieuwe_bur.html
Lol nee, maar ik snap ook nooit waarom criminelen en andere veelplegers zoveel vrouwen aan het zwijmelen krijgen. Van de week nog: schoolgenoot heeft in de cel gezeten wegens drugshandel e.d. maar in plaats van afgunst lijken de meiden wel gebiologeerd door hem. Zou wel iets te maken hebben met bewondering... iets wat zij zelf niet durven te doen.
pi_155944262
quote:

[..]

[..]

Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels. ;)
pi_155944473
Zullen we deze reeks hernoemen naar: Als alles kapot analyseren net zo makkelijk is ? :)

Vroeger werden hier mensen (waaronder ik) geholpen met nuttige tips en gingen we daarna allemaal onze eigen gang. Vandaag de dag is het De Deezertje en Syndroom show ft. de vicieuze cirkel van het leven - Het wil maar niet lukken (Analysed Remix). :')
pi_155944474
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als je je écht bewust zou zijn van de omgeving zou je je ook realiseren dat het het overschot van de mensen echt geen hol interesseert wat jij aan het doen bent, zolang je de sociale normen maar een beetje volgt (geen mensen uitschelden, lastig vallen etc.). Je bent je denk ik vooral heel bewust van je eigen hersenspinsels. ;)
Ja haha, ik moet meer relativeren en tot rust proberen te komen. Toch ben ik altijd bewust rond me heen aan het kijken of ik ergens een boze of afkeurende blik van iemand tref. Komt ook door mijn pacifistische instelling dat ik niet op wil vallen en conflictmijdend ben. Ik wil gewoon niemand kwetsen.

Ik weet dat ik fout zit maar zo is het altijd al geweest. Ook met sociale contacten in het algemeen ben ik erg terughoudend met iemand aanspreken. Wat dat betreft ligt het probleem met versieren in het verlengde hiervan. Heb ook geen vrienden, wil ze wel heel graag maar ik heb altijd het idee dat ik niet geaccepteerd word.
pi_155944532
Het is niets en zal nooit wat worden. /foreveralone
pi_155944545
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het wordt nooit wat en zal nooit wat worden. /foreveralone
Ik ben wel bezig met wat ideeën om vrienden te maken en om een vriendengroep op te bouwen maar als je wat ouder bent gaat het gewoon wat minder soepel. Zeker als je moeite hebt met contact leggen is het toch lastiger om steeds weer met die teleurstellingen om te gaan als mensen je niet moeten. ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door syndroom op 09-09-2015 12:49:52 ]
pi_155945642
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef artelligence het volgende:
Het is niets en zal nooit wat worden. /foreveralone
:'(
pi_155945747
quote:

[..]

Om nog antwoord te geven op je vraag: ik word iig niet gelukkig van series en films. Natuurlijk is het een leuk tijdverdrijf, maar ze vormen geen doel op zich. Het kan juist een soort vluchtgedrag uit de realiteit teweeg brengen als je verder niets anders hebt om voor te leven. Ontwijken van het échte leven waar je misschien niet precies weet wat je ermee aanmoet. Series en films definiëren niet je persoon, waar je voor staat en wat je wil bereiken.

Als ik terugkijk op de leuke momenten van het laatste jaar denk ik dan ook niet aan een scene uit een film of serie. De dingen die mij wél gelukkig maken zijn toch familie, vrienden en mijn vriend. De ervaringen die je deelt met anderen. Daarom snap ik de behoefte van een relatie ook wel; iemand om die momenten mee te delen. Het is niet voor niets dat vrienden en familie voor veel mensen het belangrijkste in hun leven zijn, en daarbij is het ultieme levensdoel van velen toch een gezin. Ja, dat gaat niet zonder relatie.

Maar had ik die mensen om mij heen gehad als ik niet beter in mijn vel was gaan zitten? Nee. Dat zal je toch zelf moeten doen. Daarbij heb ik natuurlijk ook wel persoonlijke doelen, bezigheden en waarden die het leven voor mij de moeite waard maken. Ik vind het leuk om mezelf te ontwikkelen. Zou dat op creatief gebied graag nog wat meer willen doen. Het is denk ik vooral belangrijk om je betrokken te blijven voelen, daar heb je geen relatie voor nodig. Dat doe je door actief deel te nemen aan sociale activiteiten en het leven, niet door je tijd te voor het grootste gedeelte te spenderen aan series en films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')