abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156191028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga er sowieso niet heen met de verwachting om iets te scoren. Ga gewoon voor een leuke avond, open houding, praat met mensen (ook met vrouwen die niet je type zijn) en heb plezier. Ram er flink wat bier in en kijk wat er allemaal gebeurt.
Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingen ;( En om nou stoer een 0,0% te bestellen... :')
pi_156191077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik drink geen alcohol... verklaart meteen 't probleem waarom ik lastig los ga op dat soort dingen ;( En om nou stoer een 0,0% te bestellen... :')
Waarom drink je geen alcohol?
pi_156191232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom drink je geen alcohol?
Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt :')
pi_156191277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon niet lekker. Bovendien de keren dat ik 't dronk was ik ook meteen duizelig etc. Lekkere combi geef ik toe: introvert, sociaal onhandig en geen alcohol lusten wat de remming een beetje losmaakt :')
Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat. :') Ieder zo z'n keuze om wel/niet te drinken, maar om het op smaak te gooien blijf ik vaag vinden.
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:01:21 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_156191294
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je aardig wat zuipt heet dat "duizelig" gewoon : dronken.

Je geeft jezelf en de maatschappij continue de schuld en denkt alleen maar in huillie huillie.

Schud het idee van : oeh praten met een dame is meteen een relatie^neuken.

Gast... ik praat met zo veel vrouwen toch heb ik het pas met 1 dame gedaan.

Laat je niet zo opfokken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156191332
Ik sla het praten altijd over, nergens voor nodig en voor je het weet beland je in de friendzone.
pi_156191337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef Xa1pt het volgende:
Ik sla het praten altijd over, nergens voor nodig en voor je het weet beland je in de friendzone.
Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.
pi_156191355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vind ik toch zo een wazige uitspraak; "Ik vind alcohol niet lekker smaken". Wat. :') Ieder zo z'n keuze om wel/niet te drinken, maar om het op smaak te gooien blijf ik vaag vinden.
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
pi_156191382
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gelijk d'r in. Praten is voorspel, niet nodig.
Precies. Beetje vrouw wordt al nat genoeg van je verschijning.
pi_156191401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
Alcohol heeft geen definieerbare smaak in 9/10 drankjes. Gin tonic smaakt heel anders dan wodka cola etcetcetc.
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:16:51 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156195063
Heeft iemand nog nuttige tips voor het versieren van een vrouw in een groep?
pi_156195364
quote:

[..]

Hoezo is alcohol niet goed voor je?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156195555
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is alcohol niet goed voor je?
Dan wordt hij nog gezelliger :)
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:21:09 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156196080
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Om bij de prinses te komen moet je eerst de draak verslaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156198103
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zie steeds meer in dat ik een te rustig leven leef. Als introvert persoon kan je je niet echt anders/gezelliger voordoen om maar met de rest mee te gaan, maar er moet wel wat meer actie terugkomen in mijn leven. Simpelweg alleen blijven killt me enorm, juist op de momenten dat ik gewoon doe wat ik leuk vindt wil ik dat met iemand kunnen delen.
Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.

Nu zit jij een beetje in het zelfde schuitje, alleen wat minder erg maar heb jij dat gevoel niet, die drang dat je MOET presteren omdat je niet verder achterop wil raken?

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eerlijk moet zijn over mijn gebrek aan ervaring bij meiden. Op een gegeven moment komt de aap toch uit de mouw en ik wil me toch verzetten tegen dat stigma over mannen die op oudere leeftijd nog onervaren zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 14:50:34 ]
pi_156198635
Volgens mij is syndroom gewoon een kloon van deezertje.

Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
Ik zou me in anderen kringen gaan begeven als je je echt zo voelt.
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.

Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.

En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10 :') vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:11:31 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156198855
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.

Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.

Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:15:33 #118
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156198955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah. Wees proactief. Ga altijd voor het meisje dat je wilt, spreek haar in eerste instantie aan. Als je dan in je ooghoeken merkt dat vriendinnen jaloers zijn of moeilijk willen gaan doen, stel jezelf snel voor aan ze en betrek ze bij het gesprek (op het moment dat je dan niet snel handelt trekken ze haar mee en ben je klaar, hoe leuk het ook is met je meisje). Je merkt vanzelf wanneer er een punt komt dat ze snappen dat je een coole guy bent. Als je haar dan even apart neemt vinden ze het meestal niet erg.

Soms blijven ze echter moeilijk doen, dan heb je een wingman nodig. Makkelijkste is als dat een maat van je is. Als je die niet bij je hebt kun je ook gewoon een random gast gebruiken die langsloopt. ''Hey man, dit is blablal''. Zij denkt dat je hem kent, hij denkt dat je haar kent. Genius.

Ik moet wel eerlijk zijn, dit soort fratsen werken vaak alleen als je ze niet inpland :D
Bedankt voor de tips. ^O^
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:15:57 #119
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156198970
Wat ook awesome is, is met je wingman een twee-set rocken :D Met z'n vieren het feestje bouwen, allebei de meisjes leren kennen, samen lol maken en aan het eind van de avond met z'n allen de afterparty. Zijn veel sneller geneigd om mee te gaan en voelen zich minder veroordeeld door de vriendinnen. Plus het is gewoon heel veel fun ^O^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156199070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:

Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.

Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.

En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10 :') vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.

De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
pi_156199184
Godverdomme, gaan we weer.
pi_156199326
quote:

[..]

Ik denk niet dat iedereen die truc kan gebruiken. Moet je toch maar net goed aanvoelen wie de juiste persoon is voor dit grapje, en zelf een flinke dosis zelfvertrouwen en charisma hebben.
pi_156199355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Het enige verschil is dat hij wel iets verder ontwikkeld is maar net zo goed minder ervaren dan de doorsnee jeugd van Nederland.

De reden waarom ik me blijf vergelijken met anderen is omdat je zelf ook niet uit de boot wil vallen en weer het afwijkende persoon zijn. Er zijn tig onderzoeken gepubliceerd die de seksuele ontwikkeling van jongeren tot volwassenen volgen en als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd wijk je wel af van de doorsnee jongere. De meeste hebben het al voor hun twintigste al gedaan. Als je ouder bent en je moet nog met iets beginnen moet je wel heel goed kunnen leren wil je op hetzelfde niveau komen met mannen die al misschien 10 jaar ervaring hebben.
Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.

Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.

En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust :') :') :') :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:36:37 #124
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199449
quote:

[..]

Als je buiten de boot valt, dan zoek je mensen die ook buiten de boot vallen. So I did, en het hielp nog ook.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:37:08 #125
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199461
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ook awesome is, is met je wingman een twee-set rocken :D Met z'n vieren het feestje bouwen, allebei de meisjes leren kennen, samen lol maken en aan het eind van de avond met z'n allen de afterparty. Zijn veel sneller geneigd om mee te gaan en voelen zich minder veroordeeld door de vriendinnen. Plus het is gewoon heel veel fun ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:32 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.

Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.

En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust :') :') :') :')
Psht, yats, wanneer gaan we? :P Maar dan moeten we wel een tentje ingaan O-)
pi_156199691
quote:

[..]

Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.

Over Deezertje vraag ik me wel af of het nou zo slim is om alleen, zonder vrienden te gaan stappen. Is het voor hem niet handiger om een andere manier te proberen dat ook laagdrempeliger is en meer gericht is op individuen in plaats van groepen?
pi_156199710
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.

Nu zit jij een beetje in het zelfde schuitje, alleen wat minder erg maar heb jij dat gevoel niet, die drang dat je MOET presteren omdat je niet verder achterop wil raken?

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eerlijk moet zijn over mijn gebrek aan ervaring bij meiden. Op een gegeven moment komt de aap toch uit de mouw en ik wil me toch verzetten tegen dat stigma over mannen die op oudere leeftijd nog onervaren zijn.
Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:50:07 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156199777
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:37 schreef broccoli. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Psht, yats, wanneer gaan we? :P Maar dan moeten we wel een tentje ingaan O-)
Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou? ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:

Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.

Ook maar even een vraag van mij uit : ik heb geen enkel probleem met het aanspreken van vrouwen (gelukkig ook nooit gehad), ik heb dit jaar met een stuk of 12 vrouwen gedate maar toch blijf ik moeite houden met het inschatten van signalen waardoor dates vaak uiteindelijk toch op niets uitlopen. Wanneer is de interesse er nu wel en wanneer niet? En dan doel ik met name op de stap van 'ouwehoeren' naar het moment waarop je zoent aangezien dat voor mij de moeilijkste stap is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156199837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.

Over Deezertje vraag ik me wel af of het nou zo slim is om alleen, zonder vrienden te gaan stappen. Is het voor hem niet handiger om een andere manier te proberen dat ook laagdrempeliger is en meer gericht is op individuen in plaats van groepen?
Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:56:28 #130
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156199947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:50 schreef yats het volgende:

[..]

Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou? ;)

[..]

Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.

Ook maar even een vraag van mij uit : ik heb geen enkel probleem met het aanspreken van vrouwen (gelukkig ook nooit gehad), ik heb dit jaar met een stuk of 12 vrouwen gedate maar toch blijf ik moeite houden met het inschatten van signalen waardoor dates vaak uiteindelijk toch op niets uitlopen. Wanneer is de interesse er nu wel en wanneer niet? En dan doel ik met name op de stap van 'ouwehoeren' naar het moment waarop je zoent aangezien dat voor mij de moeilijkste stap is.
Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet. :P

Wat ik merk bij mezelf als dat ik iemand interessant vind, dat ik me dan verlegen en 'schattig' ga gedragen. En diegene gewoon niet in zijn of haar ogen durf te kijken. Daar heb ik sowieso al moeite mee, maar niet zoveel als wanneer ik iemand leuk vind. Ik heb dan het gevoel dat ik dan in iemand zijn ziel kijk.

Ik zoek ook affectie, knuffels, ik geef veel complimentjes, lach veel, kijk veel naar diegene. Kleine aanrakingen, ga zo maar door. Ik probeer ook te benadrukken hoe leuk diegene is.
pi_156200057
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
Ik bedoel meer het idee dat als je constateert dat je minder goed bent in vrouwen, achterstand hebt, je juist de lat hoger legt en jezelf onder druk zet om te moeten presteren. Dus beter vrouwen versieren en minder blauwtjes lopen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:06:26 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zegt het! :P

Maar iemand tips voor het uitgaan vanavond? Ik ga er al met vrij weinig verwachtingen heen en bereid me vast voor op alleen terug te keren vannacht :P Kan het alleen maar meevallen..
Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofd

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:06:51 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156200162
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Deezertje het volgende:

Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
:')
Juist alleen in een kroeg kan je goed gesprekken krijgen. Maargoed daarvoor moet je gewoon verschillende kroegen proberen.
pi_156200175
quote:

[..]

Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
pi_156200255
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofd

[..]

Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!
Dat idee had ik al, dus kan alleen maar meevallen dan toch? :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:13:28 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
Minimaal een 06 nummer regelen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_156200322
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:')
Juist alleen in een kroeg kan je goed gesprekken krijgen. Maargoed daarvoor moet je gewoon verschillende kroegen proberen.
Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:16:52 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156200397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
Dan geloof je me niet...
Want jij hebt ook de ervaring met kroegen en de mensen die daar zitten :')
pi_156200401
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Minimaal een 06 nummer regelen!
Dit. Met een paar nummers kom je al heel ver. :) Dan moet hij wel meer vrouwen durven aanspreken.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:17:50 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156200418
quote:

[..]

Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijd :{w

De hele fucking stad zit vol met vrouwen van die leeftijd kneusje
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:22:18 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156200526
quote:

[..]

Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:26:02 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156200617
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:56 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet. :P

Wat ik merk bij mezelf als dat ik iemand interessant vind, dat ik me dan verlegen en 'schattig' ga gedragen. En diegene gewoon niet in zijn of haar ogen durf te kijken. Daar heb ik sowieso al moeite mee, maar niet zoveel als wanneer ik iemand leuk vind. Ik heb dan het gevoel dat ik dan in iemand zijn ziel kijk.

Ik zoek ook affectie, knuffels, ik geef veel complimentjes, lach veel, kijk veel naar diegene. Kleine aanrakingen, ga zo maar door. Ik probeer ook te benadrukken hoe leuk diegene is.
Haha deal! Succes alvast ;)

Hoe benadruk je dat de ander leuk is? Dat verlegen valt ook weleens door de war te halen met 'geen interesse', althans, zo schat ik het nog weleens in.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156201083
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
Valt best mee.. Morgen hier een verslag.
pi_156201098
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijd :{w

De hele fucking stad zit vol met vrouwen van die leeftijd kneusje
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geniaal hoe hij sommige mensen hier helemaal op de kast weet te krijgen. _O- _O- _O-
pi_156201176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Valt best mee.. Morgen hier een verslag.
Deal? >:) Of durf je die uitdaging niet aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 17:18:49 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:21:15 #146
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201681
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef yats het volgende:

[..]

Haha deal! Succes alvast ;)

Hoe benadruk je dat de ander leuk is? Dat verlegen valt ook weleens door de war te halen met 'geen interesse', althans, zo schat ik het nog weleens in.
Als ik verlegen ben tegen iemand die leuk is, verander ik in een schattig bolletje wol. Een aantal andere eigenschappen die erbij staan staan ook in die post.

Ik zou gewoon complimentjes geven, niet teveel omdat je dan in de meeste gevallen als een creep overkomt. Als je denkt dat het goed zit, dan kun je steeds dichterbij gaan zitten, dat het wat intiemer wordt. En vanaf dan gaat het vanzelf :)
pi_156201943
quote:

[..]

Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:34:26 #148
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201971
Bij alcohol moet je dan ook tanken met je neus dicht.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:35:42 #149
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156201996
En een paar slokken frisdrank erachteraan als je de smaak echt niet kan hendelen.

P.s. Niet teveel in 1 keer als je een beginnert bent.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:40:51 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156202092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.
Prik kan ik dus niet hebben, stijgt naar mn neus, dus ik dat dan wel weer kunnen zeggen :D
pi_156202126
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Prik kan ik dus niet hebben, stijgt naar mn neus, dus ik dat dan wel weer kunnen zeggen :D
Hahaha, je snapt mn punt :@
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:03:47 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156202505
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:21 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Als ik verlegen ben tegen iemand die leuk is, verander ik in een schattig bolletje wol. Een aantal andere eigenschappen die erbij staan staan ook in die post.

Ik zou gewoon complimentjes geven, niet teveel omdat je dan in de meeste gevallen als een creep overkomt. Als je denkt dat het goed zit, dan kun je steeds dichterbij gaan zitten, dat het wat intiemer wordt. En vanaf dan gaat het vanzelf :)
Je weet hoe ik ben in zo'n geval. Genoeg babbels,maar verder? Ik mis dat soort dingen meestal ;)
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:16:17 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156202717
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef yats het volgende:

[..]

Je weet hoe ik ben in zo'n geval. Genoeg babbels,maar verder? Ik mis dat soort dingen meestal ;)
Volgens mij nodigt ze je gewoon uit voor sex. Niet lullen en op stap hop hop
pi_156203558
Mijn doel vanavond is ook gewoon een leuke tijd hebben en waar mogelijk gewoon mensen aanspreken! In ieder geval niet de hele avond ergens afgelegen staan want daar heb je alleen jezelf mee... Bovendien, op iemand mee naar huis nemen zit ik ook niet te wachten... Gezellig binnenwandelen met je scharrel als je ouders aan de ontbijttafel zitten :') Nee, dan hoop ik iig dat ik haar kant op mag, maar die kans is al vrij klein vanwege sociale skills maar ook omdat het niet echt een studentenstad is waar ik ben straks.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:03:11 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156203721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:56 schreef Deezertje het volgende:
Mijn doel vanavond is ook gewoon een leuke tijd hebben en waar mogelijk gewoon mensen aanspreken! In ieder geval niet de hele avond ergens afgelegen staan want daar heb je alleen jezelf mee... Bovendien, op iemand mee naar huis nemen zit ik ook niet te wachten... Gezellig binnenwandelen met je scharrel als je ouders aan de ontbijttafel zitten :') Nee, dan hoop ik iig dat ik haar kant op mag, maar die kans is al vrij klein vanwege sociale skills maar ook omdat het niet echt een studentenstad is waar ik ben straks.

Deezertje pls.

Ga nou niet nu al moeilijk zitten doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156203751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deezertje pls.

Ga nou niet nu al moeilijk zitten doen.
Ik ben gewoon reëel. Ik ga er met open verwachtingen heen :)
pi_156203776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar ga je precies heen Deezertje?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156204005
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar ga je precies heen Deezertje?
Een feestje. Ivm privacy zeg ik niet waar, maar een echt FOK!ker herkent zijn mede-genoten wel hoor :D
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:15:11 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156204085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, je zit jezelf al weer in te dekken.
"Het is geen studentenstad"
"de kans is al vrij klein vanwege sociale skills"
"op iemand mee naar huis nemen zit ik niet te wachten"

Hou daar nou eens mee op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156204207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Een feestje. Ivm privacy zeg ik niet waar, maar een echt FOK!ker herkent zijn mede-genoten wel hoor :D
Zeg dan op zn minst welke stad!
pi_156204565
quote:
Lijkt me zo gênant. Hoe zou jij dit oplossen?

[ Bericht 4% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 19:38:02 ]
pi_156204817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, je zit jezelf al weer in te dekken.
"Het is geen studentenstad"
"de kans is al vrij klein vanwege sociale skills"
"op iemand mee naar huis nemen zit ik niet te wachten"

Hou daar nou eens mee op.
Waar wil hij dan seks hebben? 8)7

Ik denk dat vrouwen ook geen trek hebben om met hem naar bed te gaan terwijl zijn ouders beneden zitten

[ Bericht 6% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 19:44:57 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:43:57 #163
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156204949
quote:
So what als je ouders aan de ontbijttafel zitten en zien dat je bezoek had? So what dat t niet in een studentenstad is? Je zoekt opnieuw excuses die er niet zijn. Stop daar eens mee en ga gewoon genieten zonder dat je vooraf verwachtingen hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik krijg hoogstens de vraag of het leuk was en of het veilig was.
pi_156205041
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef yats het volgende:

[..]

So what als je ouders aan de ontbijttafel zitten en zien dat je bezoek had? So what dat t niet in een studentenstad is? Je zoekt opnieuw excuses die er niet zijn. Stop daar eens mee en ga gewoon genieten zonder dat je vooraf verwachtingen hebt.

[..]

Dat valt best mee. Ik krijg hoogstens de vraag of het leuk was en of het veilig was.
Nam je toen je nog thuis woonde (of woon je nog thuis?) meisjes naar je kamer met medeweten van je ouders? :D

Dan moet je wel erg ruimdenkende ouders hebben. _O_
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:52:50 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156205236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nam je toen je nog thuis woonde (of woon je nog thuis?) meisjes naar je kamer met medeweten van je ouders? :D

Ja, en dat heeft nooit problemen opgeleverd. Mijn ouders doen niet zo moeilijk over seks en relaties, is dat zo vreemd dan?
pi_156205945
Nouja, zorg dan voor je ouders iig dat je geen schreeuwertje mee naar huis neemt.
pi_156205979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat 't niet gaat gebeuren bij mij haha.
Mijn ouders zijn ook vrij relaxed gelukkig.
En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als in nog het halve land door voordat je eindelijk eens thuis bent. Als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
pi_156205996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
:') :') :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:28:16 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156206225
Dit gaat echt werkelijk waar nergens meer over. Het is echt een lief dagboek ik denk dat... Topic geworden met als auteur, deezertje.

Anders gezegt, een heel topic / reekst de tering intrekken. Totale over domineren van dit topic. Niemand anders durft hier nog te komen in de groote "zie mij eens de uber autist deezertje zijn show :{
pi_156206411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En da's niet omdat ik zo sociaal onhandig ben, maar puur praktisch, als in nog het halve land door voordat je eindelijk eens thuis bent. Als de nood echt hoog is is er wel wat te vinden... Kijk voor de grap eens op het station 's avonds. Genoeg sletjes daar met hun lover, niet overdreven.
Er zijn in dat geval weinig goede alternatieven, in het openbaar seks hebben lijkt me niet echt comfortabel en is bovendien strafbaar. Is een taxi of auto regelen geen oplossing?

Seks hebben op het station. :') _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, en dat heeft nooit problemen opgeleverd. Mijn ouders doen niet zo moeilijk over seks en relaties, is dat zo vreemd dan?
Ik denk dat je wel een van de weinigen bent. Veel ouders zullen zich hier niet prettig bij voelen? Ik zou me vooral ongemakkelijk voelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 18-09-2015 20:43:02 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:40:36 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156206636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:34 schreef syndroom het volgende:

Ik denk dat je wel een van de weinigen bent. Veel ouders zullen zich hier niet prettig bij voelen? Ik zou me vooral ongemakkelijk voelen.

Mijn ouders zijn er ook nooit moeilijk in geweest. En ook de verschillende ouders waar ik bij het ontbijt tevoorschijn kwam. Het geinige was wel altijd dat de meeste wel wisten wie ik was wegens m'n ouders :D
pi_156207415
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn er ook nooit moeilijk in geweest. En ook de verschillende ouders waar ik bij het ontbijt tevoorschijn kwam. Het geinige was wel altijd dat de meeste wel wisten wie ik was wegens m'n ouders :D
Dit topic is denk ik ook niet echt een afspiegeling van de maatschappij. Wel fijn dat ze gemakkelijk zijn. Typisch Nederlands om hier liberaal tegenaan te kijken, uniek in de wereld.

Voor een groot deel ligt het nog altijd gevoelig. Laatst een onderzoek gelezen dat verreweg de meeste ouders in Amerika zulke situaties zouden verbieden. Want dat hun zoon of dochter die boven seks heeft is iets waar de meeste ouders niet aan willen denken.

Sliep jij bij meisjes thuis, of bij jou op de kamer?

Ik ben wel verbaast dat de meesten hier wel tolerante ouders hebben op dit vlak.
pi_156207994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dit topic is denk ik ook niet echt een afspiegeling van de maatschappij. Wel fijn dat ze gemakkelijk zijn. Typisch Nederlands om hier liberaal tegenaan te kijken, uniek in de wereld.

Voor een groot deel ligt het nog altijd gevoelig. Laatst een onderzoek gelezen dat verreweg de meeste ouders in Amerika zulke situaties zouden verbieden. Want dat hun zoon of dochter die boven seks heeft is iets waar de meeste ouders niet aan willen denken.

Ik ben wel verbaast dat de meesten hier wel tolerante ouders hebben op dit vlak.
Waarom denk je dat je ouders je ouders zijn? Juist, ze hebben het zelf als eens gedaan... :P niet voor niks de term: we hebben onze tijd al gehad..
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:04:13 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156211386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan noem je ook meteen 1 van de preutste landen meteen op :D

En ik bij de meisjes thuis, ik was de geen die onverwacht aan het ontbijt aanschoof. Maar zij ook bij m'n ouders thuis.
pi_156212071
quote:
Je hebt streng religieuze ouders?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 september 2015 @ 00:02:36 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156212949
Pff wat een gedoe :')
pi_156215473
Je kan natuurlijk ook je eigen woonruimte hebben.

Dan hoef je alleen nog maar op de koffie bij je ouders met je chick.
pi_156215533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Kan best hoor, ik lust ook niets waar prik in zit. :)
En ik ken ook wel mensen die geen alcoholische dranken drinken omdat de smaak ze tegenstaat.
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:47:15 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_156215828
quote:

[..]

"Als je ouder bent dan 20 en je bent nog maagd, wijk je wel af van de doorsnee jongere"- Ik werd ontmaagd op m'n 21e.... fuck. Net een jaar (goed... was net een maand voor m'n verjaardag) te laat.

Fuck!!! Dat wordt nu nooit meer nooiken ;(
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:49:54 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_156215847
quote:

[..]

Als ik een zware werkdag heb gehad, ga ik gerust in mn eentjd effe aan de bar zitten en een biertje drinken. Gewoon: effe rust en effe niks moeten of heen gaan.
  zaterdag 19 september 2015 @ 09:57:44 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_156215929
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt streng religieuze ouders?
Ik wel ;(.

Iemand meer ideeën dan: naar haar huis gaan of ergens in de garage hosselen.
pi_156216040
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik wel ;(.

Iemand meer ideeën dan: naar haar huis gaan of ergens in de garage hosselen.
Ja, zoek je eigen plek.
  zaterdag 19 september 2015 @ 10:44:43 #183
416020 K44S
The bearded man
pi_156216511
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, zoek je eigen plek.
Ik maar denken waar het mis gaat. :')
pi_156220776
quote:

[..]

Dat is in het overgrote deel van Nederland de norm hoor. Behalve in de bible belt.
pi_156221497
Ik leef nog! :D Was erg leuk en heb een toffe gast (!) ontmoet hier uit de buurt waarvan ik 't nummer heb en die stelde al voor om binnenkort weer eens te gaan aangezien we van dezelfde muziek houden. Geen wingman type, maar ken de volgende keer iig iemand dus :P Weinig dames, dus inderdaad alleen naar huis gegaan :P En de dames die er waren waren amper 18 en daartussenin eigenlijk niks en dan meteen 30+ haha. Maar ook daar gewoon veel met hun eigen vriend op stap. Heb lekker gedanst en ook met een paar gesproken, maar weinig geflirt dus ;) En ja het kriebelde wel om iedereen intiem te zien doen op de dansvloer, maar ja ooit komt t wel goed :)
pi_156222487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Ik leef nog! :D Was erg leuk en heb een toffe gast (!) ontmoet hier uit de buurt waarvan ik 't nummer heb en die stelde al voor om binnenkort weer eens te gaan aangezien we van dezelfde muziek houden. Geen wingman type, maar ken de volgende keer iig iemand dus :P Weinig dames, dus inderdaad alleen naar huis gegaan :P En de dames die er waren waren amper 18 en daartussenin eigenlijk niks en dan meteen 30+ haha. Maar ook daar gewoon veel met hun eigen vriend op stap. Heb lekker gedanst en ook met een paar gesproken, maar weinig geflirt dus ;) En ja het kriebelde wel om iedereen intiem te zien doen op de dansvloer, maar ja ooit komt t wel goed :)
Een toffe gast ontmoeten is ook winst. Goed gedaan dus.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_156222867
quote:
Well done.
pi_156224363
quote:
Goed bezig. ^O^
pi_156224998
quote:
Goed bezig kerel.
pi_156227203
quote:
Heel goed gedaan! De excuses waarom het bij de dames niet is gelukt zijn niet nodig hoor. Het is helemaal niet erg om dat te hebben en iedereen heeft dit de meeste avonden. Je hebt het naar je zin gehad, helemaal top!
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:09:45 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156228577
quote:
Nu kan ik natuurlijk flauw doen over een 06 nummer en een man ;)

Maar ik ben vaak heel kritisch geweest maar nu moet ik dan ook eerlijk zijn..... Top gedaan! Een stap maatje altijd goed, je bent gegaan en belangrijkse, je hebt het naar je zin gehad! Volhouden dit!!
pi_156229609
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:25 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Heel goed gedaan! De excuses waarom het bij de dames niet is gelukt zijn niet nodig hoor. Het is helemaal niet erg om dat te hebben en iedereen heeft dit de meeste avonden. Je hebt het naar je zin gehad, helemaal top!
Nee klopt, vond het op zich ook niet erg want de avond was zelf leuk. Maar dan toch nog die vraag: waar en wanneer kom ik 'haar' dan wel tegen? :P Ja op het moment dat je 't niet verwacht want je mag niet zoeken etc. En neem gelukkig ook niet meteen de eerste de beste. Moet wel beetje mijn type zijn en inhoud hebben. Zou leuk zijn als ik de kerstdagen eens samen kan vieren ipv familie haha.
pi_156229720
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu kan ik natuurlijk flauw doen over een 06 nummer en een man ;)

Maar ik ben vaak heel kritisch geweest maar nu moet ik dan ook eerlijk zijn..... Top gedaan! Een stap maatje altijd goed, je bent gegaan en belangrijkse, je hebt het naar je zin gehad! Volhouden dit!!
Haha, als ik één ding wel weet is dat ik 100% op vrouwen val. Nu nog even zelfvertrouwen opkrikken zodat ik niet meer bij een bloedmooie vrouw denk dat 'ik haar niet kan krijgen omdat ze te knap is'. En inderdaad gewoon aanspreken en op je bek gaan.
pi_156230102
quote:
Kijk, dit zijn de goede berichten! ^O^
pi_156230444
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 20 september 2015 @ 11:33:22 #196
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156237854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef yats het volgende:

[..]

Als je zulke dingen mist, dan is het gewoon een kwestie van doen. Dan leer je het vanzelf wel :P
pi_156242422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Een staande ovatie voor normaal gedrag... alleen op fok.

Maar het mag gezegd worden, goed gedaan Deezertje.
  zondag 20 september 2015 @ 16:14:40 #198
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156245585
quote:
Goed gedaan.

En laat het contact niet verwateren, he? Neem zelf vooral initiatief om wat te ondernemen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156246520
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een staande ovatie voor normaal gedrag... alleen op fok.

Maar het mag gezegd worden, goed gedaan Deezertje.
  zondag 20 september 2015 @ 17:07:49 #200
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156246676
quote:

[..]

Het slaat wel degelijk ergens op, maar als ''newbie'' heb je er niet zo veel aan nee. Houdt alleen in je achterhoofd dat in dit topic het ook helemaal niet uitmaakt of ze er iets aan hebben. Het doel van dit topic is niet leren versieren, het is praten over versieren. Zolang je er over blijft praten, ben je voor je gevoel aan jezelf aan het werken, zonder dat je ook echt iets hoeven te doen.

Ah kijk eens aan, wellicht is er toch nog hoop^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')