Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:32 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook van diezelfde achterstand af. En het is mij ook heel goed gelukt om die achterstand weg te werken.
Natuurlijk kost dat tijd en je moet zelf ook wel echt willen veranderen. Bij mij zijn het twee grote gebeurtenissen die mij persoonlijk erg veel geholpen hebben. Mijn eerste stap was om de minor van mijn studie in Amerika te volgen. Totaal nieuwe omgeving en je hebt al een mooie opening om met mensen te praten, simpelweg omdat je uit een ander land komt.
Het tweede was een mindere ervaring. Mijn beste vriend is overleden aan een hersentumor op 22-jarige leeftijd. Hierna kreeg ik echt de gedachte, fuck it. Het leven kan zo voorbij zijn, dus ik gaf veel minder om alles.
Vergeet alles wat Pope zegt, dat slaat helemaal nergens op en daardoor ga je als onervaren persoon het allemaal veel te geforceerd doen. Ga gewoon gezellig op stap met je vrienden, lul tegen vanalles en nog wat aan. Ouwehoer met vrouwen, niet te serieus, het belangrijkste is dat je het zelf echt leuk hebt en dan gaat het vanzelf.
En Deezertje moet gewoon eens flink wat alcohol zuipen op stap. Niet lusten, godverdomme man. Alcohol kan gedronken worden in honderden smaken. Ga me niet vertellen dat je dat allemaal niet lust![]()
![]()
![]()
Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook, als ik soms hoor hoe los jongeren kunnen gaan in hun studententijd voordat ze gaan settelen mis ik ook wel. Liefst had ik een tijdmachine waarin ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik het wel anders gedaan. Het steekt mij nu vooral dat ik jaren uit m'n neus heb lopen eten en passief aan de zijlijn heb gestaan. Ik begin mij steeds meer te beseffen dat ik toch een behoorlijke achterstand heb en dat ik echt met een plan moet komen en actie moet ondernemen.
Nu zit jij een beetje in het zelfde schuitje, alleen wat minder erg maar heb jij dat gevoel niet, die drang dat je MOET presteren omdat je niet verder achterop wil raken?
Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik eerlijk moet zijn over mijn gebrek aan ervaring bij meiden. Op een gegeven moment komt de aap toch uit de mouw en ik wil me toch verzetten tegen dat stigma over mannen die op oudere leeftijd nog onervaren zijn.
Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Psht, yats, wanneer gaan we?Maar dan moeten we wel een tentje ingaan
![]()
Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef JAOC het volgende:
Volgens mij is syndroom gewoon een kloon van deezertje.
Maar voor het geval ik geen gelijk heb. Achterop raken tegenover wie? Je vrienden? Teamgenoten? Collega's?
Ik zou me in anderen kringen gaan begeven als je je echt zo voelt.
En dan nog, zorg er dan voor dat je verandert. Ga actief meer ondernemen en ga desnoods lelijkere vrouwen aanspreken/versieren. Ga keihard op je bek, maar leer ervan.
Ik was ook ooit net zo kansloos zoals jij je nu voelt. Bij mij is het ook pas later gekomen, maar je moet ergens beginnen! Ik had ook voor mijn 21e nagenoeg nooit een vrouw aangesproken, laat staan gekust. Op mijn 23/24e eerste vrienden, wat nu al bijna een jaar uit is.
En nu? Dit jaar heb ik al met meer dan 10vrouwen seks gehad, waarvan ik er ook met een aantal een paar maanden gedate heb.
Je bent nooit te oud om te leren, maar je moet ergens beginnen. En dat is NIET bij een negatieve, het lukt toch niet, houding.
Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ook ik heb het punt bereikt dat ik ook echt actie moet ondernemen om verdere achterstand te voorkomen. Er zijn de nodige problemen die eerst moeten worden opgelost, dat zal niet binnen een dag gereed zijn maar er wordt aan gewerkt.
Over Deezertje vraag ik me wel af of het nou zo slim is om alleen, zonder vrienden te gaan stappen. Is het voor hem niet handiger om een andere manier te proberen dat ook laagdrempeliger is en meer gericht is op individuen in plaats van groepen?
Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Volgend weekend toch? Wingman jij mij of ik jou?
[..]
Wellicht is het handig als je er ook bij verteld hoe je die stappen gezet hebt? Ik weet t, het voelt soms hopeloos om sommige fokkers advies te geven aangezien ze er toch niets mee doen, maar er zijn ook lurkers of posters die wel willen leren van anderen en er wel iets mee willen doen.
Ook maar even een vraag van mij uit : ik heb geen enkel probleem met het aanspreken van vrouwen (gelukkig ook nooit gehad), ik heb dit jaar met een stuk of 12 vrouwen gedate maar toch blijf ik moeite houden met het inschatten van signalen waardoor dates vaak uiteindelijk toch op niets uitlopen. Wanneer is de interesse er nu wel en wanneer niet? En dan doel ik met name op de stap van 'ouwehoeren' naar het moment waarop je zoent aangezien dat voor mij de moeilijkste stap is.
Ik bedoel meer het idee dat als je constateert dat je minder goed bent in vrouwen, achterstand hebt, je juist de lat hoger legt en jezelf onder druk zet om te moeten presteren. Dus beter vrouwen versieren en minder blauwtjes lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofdquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt het!
Maar iemand tips voor het uitgaan vanavond? Ik ga er al met vrij weinig verwachtingen heen en bereid me vast voor op alleen terug te keren vannachtKan het alleen maar meevallen..
Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Prestatiedrang? Nee. Ik mis gewoon vrouwelijke aandacht en gewoon genot wat seks kan bieden. Ik weiger om daarvoor te betalen. Als je menig studentenfeest mag geloven doen die 17-jarige blondjes het met iedereen..
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga naar een feest vanavond. Daar kan je prima alleen heengaan want je of iig ik kom daar voor de muziek. Naar een kroeg moet je echt niet alleen gaan nee want daar zijn alle meiden gegarandeerd op stap met hun vriendinnen en dan ben je echt die lonely guy.
Dat idee had ik al, dus kan alleen maar meevallen dan toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat ook 100% zeker alleen naar huis. Haal je geen gekke dingen in je hoofd
[..]
Je gaat je nu maar storten op de minderjarige ja? Goed idee wel!
Minimaal een 06 nummer regelen!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Juist alleen in een kroeg kan je goed gesprekken krijgen. Maargoed daarvoor moet je gewoon verschillende kroegen proberen.
Dan geloof je me niet...quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
Dit. Met een paar nummers kom je al heel ver.quote:
Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijdquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Studentenkroegen niet. En daar schaar ik me als 24 nog onder. Ik verwacht zelf niet dat er een leuke meid van mijn leeftijd in een random kroeg zou zitten... Vrijdagavond op de bank bedenkt van tja ik verveel me... Laat ik maar een café induiken. Die zoeken online wel.
Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha deal! Succes alvastquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik wingman jou wel, heb op dit moment geen behoefte aan kansloze ventjes aan m'n reet.
Wat ik merk bij mezelf als dat ik iemand interessant vind, dat ik me dan verlegen en 'schattig' ga gedragen. En diegene gewoon niet in zijn of haar ogen durf te kijken. Daar heb ik sowieso al moeite mee, maar niet zoveel als wanneer ik iemand leuk vind. Ik heb dan het gevoel dat ik dan in iemand zijn ziel kijk.
Ik zoek ook affectie, knuffels, ik geef veel complimentjes, lach veel, kijk veel naar diegene. Kleine aanrakingen, ga zo maar door. Ik probeer ook te benadrukken hoe leuk diegene is.
Valt best mee.. Morgen hier een verslag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Teeeering wat voor een half tamme triangel jostie ben jij in gods hemels naam dan!!!!!! Ga jij nou eerst eens al die vooroordelen over boord gooien en dan pas verder! En blijf gewoon hier weg tot die tijd
De hele fucking stad zit vol met vrouwen van die leeftijd kneusje
Geniaal hoe hij sommige mensen hier helemaal op de kast weet te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat ben je een vreselijke zeurpiet. En die kutvooroordelen iedere keer. Je bent vast in real life een doodvermoeiend persoon om mee om te gaan.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je echt ballen hebt en snel verbetering wil moet je hier beloven dat je minimaal 5 vrouwen uitgebreid gaat aanspreken ongeacht reactie.
Deal?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt best mee.. Morgen hier een verslag.
Als ik verlegen ben tegen iemand die leuk is, verander ik in een schattig bolletje wol. Een aantal andere eigenschappen die erbij staan staan ook in die post.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Haha deal! Succes alvast
Hoe benadruk je dat de ander leuk is? Dat verlegen valt ook weleens door de war te halen met 'geen interesse', althans, zo schat ik het nog weleens in.
Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zuipt toch ook geen sinas als je cola lekkerder vindt? ;P Gek genoeg drink ik weleens wodka... maar ook daar blijft: alcohol is niet goed voor mij en wodka is vaak veel sterker. Alleen als powerkick als ik op omvallen sta.
Prik kan ik dus niet hebben, stijgt naar mn neus, dus ik dat dan wel weer kunnen zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik zuip geen cola als ik dat niet lekker vind, maar ik ga niet zeggen 'ik lust geen prik' dus daarom drink ik geen enkel drankje waar prik in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |