Eerst juist niet. Ging door een diep dal psychisch gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren ging zijn gevoel van eigenwaarde wel stukken vooruit toen hij klaar was met studeren. Denk wel dat dat positief voor hem is geweest.
Waarschijnlijk vragen ze hem of hij homo is ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezer, wat zeggen je ouders eigenlijk tegen je wat betreft je situatie?
Altijd die "grapjes" . Werd er wel gek van.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vragen ze hem of hij homo is ofzo.
Voor mij gaat er ook een last van mijn schouders af als ik klaar ben hoor. Maar juist doordat ik nog steeds niet lekker in mijn vel zit kan ik me niet focussen op het einde van mijn studie, alweer, en dat is ook beroerd voor je zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst juist niet. Ging door een diep dal psychisch gezien.
Maar goed, genoeg over Benzin.
Nee dat niet, maar ook zij zien in dat het wel tijd wordt dat ik weer wat sociaal contact krijg. Maar ja zij kunnen er ook weinig aan doen he. Zit een beetje in de familie helaas, niemand is echt succesvol of bijzonder gelukkig. Wil ook niet de schuld afschuiven op de Roa die ik nu slik, maar het kan bij mensen die gevoelig zijn voor depressief denken/gedachten het effect wel versterken en ik heb altijd het gevoel dat ik het niet goed genoeg doe in het leven, dat ik buitenbeentje ben helaas. Niet succesvol qua sociale contacten en de liefde waar 'normale' leeftijdsgenoten dat wel zijn of gewoon normaal met een paar vrienden kunnen omgaan en wekelijks afspreken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd die "grapjes" . Werd er wel gek van.
Terwijl je als homo even hard zou 'falen' als je in jaren niet met een vriend langs zou komen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd die "grapjes" . Werd er wel gek van.
Nou ja dat is ook een beetje maatschappij-doemdenken he. Hoe ouder je wordt en hoe minder je in contact komt met het andere geslacht, des te meer belletjes er gaan rinkelen dat er wel iets mis moet zijn. Het is je ouders (lees: man+vrouw bouwen relatie, keertje seks, samenwonen en kinderen) blijkbaar ook gelukt om iig 4 stappen te ondernemen. En geen meisjes meenemen kan duiden op: homo zijn. Maar dat is het dus nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terwijl je als homo even hard zou 'falen' als je in jaren niet met een vriend langs zou komen.
Ik snap die zienswijze daarom nooit.
Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terwijl je als homo even hard zou 'falen' als je in jaren niet met een vriend langs zou komen.
Tenzij je bezig bent carrière te maken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook een beetje maatschappij-doemdenken he. Hoe ouder je wordt en hoe minder je in contact komt met het andere geslacht, des te meer belletjes er gaan rinkelen dat er wel iets mis moet zijn. En geen meisjes meenemen kan duiden op: homo zijn. Maar dat is het dus nietSimpelweg je hele leven in je ééntje willen doorbrengen is uitgesloten in de maatschappij.
Mja, ze zeiden nooit dat ik te lelijk was voor een vriendin. Wel dat ik te asociaal wasquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is vaak ook een uitweg voor mensen hoor. Als je niks in je leven hebt behalve een baan dan ga je dat maar zoveel mogelijk doen en noem je het maar carrière maken. Niet voor niets lopen veel relaties stuk omdat in geval van een relatie, het thuisfront steeds verder wordt weggedreven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je bezig bent carrière te maken.
Misschien omdat die mensen het thuisfront daadwerkelijk minder leuk vinden dan waar ze overdag mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is vaak ook een uitweg voor mensen hoor. Als je niks in je leven hebt behalve een baan dan ga je dat maar zoveel mogelijk doen en noem je het maar carrière maken. Niet voor niets lopen veel relaties stuk omdat in geval van een relatie, het thuisfront steeds verder wordt weggedreven.
Dat is één mogelijkheid. Misschien willen ze gewoon rijk worden, succesvol, mensen helpen, is het hun passie etc. Je stopt het meteen weer in een hokje.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is vaak ook een uitweg voor mensen hoor. Als je niks in je leven hebt behalve een baan dan ga je dat maar zoveel mogelijk doen en noem je het maar carrière maken. Niet voor niets lopen veel relaties stuk omdat in geval van een relatie, het thuisfront steeds verder wordt weggedreven.
Mijn moeder zei: 'wie had dat ooit gedacht, dat jij nog eens een vriendje zou krijgen?'.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze zeiden nooit dat ik te lelijk was voor een vriendin. Wel dat ik te asociaal was
En na je eerste vriendje keek ze niet meer raar op?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zei: 'wie had dat ooit gedacht, dat jij nog eens een vriendje zou krijgen?'.
'Heb je er nou alweer een gestrikt?'quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En na je eerste vriendje keek ze niet meer raar op?
Onmogelijk. Een relatie lost je problemen niet opquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer uitgelegd geloof ik. Volgens mij kwam het inzicht pas na het vriendinnetje, maar dat weet ik niet zeker meer. Hij gaat samenwonen met dat meisje, ja.
Je moet eerst van jezelf houden, voordat je van een ander kunt houdenquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onmogelijk. Een relatie lost je problemen niet op
Oei.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Heb je er nou alweer een gestrikt?'
Een relatie is een aanvulling, geen invullingquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet eerst van jezelf houden, voordat je van een ander kunt houden
Heb je begeleiding? Iemand die je helpt en advies geeft over 'doodnormale' zaken? Serieuze vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn allebei zelf sletjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Dat klinkt niet zo positief. Hoe kijken ze aan tegen sletterig gedrag?
Dit topic?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je begeleiding? Iemand die je helpt en advies geeft over 'doodnormale' zaken? Serieuze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |