Okay, lekkahquote:
Bietje zuip'n, bietje steel'n.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt
Nog plannen dit weekend?
Geen idee. Ik ben gewoon een nette burger. Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje. Ik betaal wel iets in België. Provinciebelasting bijvoorbeeld, maar dat is zo weinig en natuurlijk BTW over produkten en diensten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:02 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Ah zo.
De Belgische belastingdienst lijkt me ook vrij makkelijk te tillen.
Brainwashed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje.
Ah, jij bent er zo eentjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:05 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Bietje zuip'n, bietje steel'n.
Zolang de rest maar betaald. Dat is mijn motto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben gewoon een nette burger. Zonder belastingbetaling wordt het een zooitje. Ik betaal wel iets in België. Provinciebelasting bijvoorbeeld, maar dat is zo weinig en natuurlijk BTW over produkten en diensten.
Een grappenmaker? Jep, guilty.quote:
Jij komt ook aan de beurt. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang de rest maar betaald. Dat is mijn motto.
Nee volgende week zaterdag vertek ik. Ik heb volgende week ook nog school eigenlijk. Moet natuurlijk wel de voorbeeldige leerling blijven.quote:
Ik zie dat je pas sinds vandaag op FOK! bent. Welkom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:12 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Een grappenmaker? Jep, guilty.
Oh ja Barcelona. Tof. Lekker weg uit Nederland. Je hebt groot gelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee volgende week zaterdag vertek ik. Ik heb volgende week ook nog school eigenlijk. Moet natuurlijk wel de voorbeeldige leerling blijven.
Ga geen vakantie vieren daar Niels0quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja Barcelona. Tof. Lekker weg uit Nederland. Je hebt groot gelijk.
Dat had ik begrepen ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga geen vakantie vieren daar Niels0
Lijkt me erg interessant. Zo'n roddelclubje met de laatste nieuwtjes over...fokkersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt.
Ben uiteraard een kloon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie dat je pas sinds vandaag op FOK! bent. Welkom.
Ja, is mooi man. Maar jij mag niet joinen want je bent niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg interessant. Zo'n roddelclubje met de laatste nieuwtjes over...fokkers
van een gebande?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:24 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Ben uiteraard een kloon.
Maar dank je.
Dan zou ik dat hier niet zeggen natuurlijk.quote:
oke wchquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:39 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat hier niet zeggen natuurlijk.
oh op die manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee 1 uur. En vrijdag tot 15:00 zonder pause. Kan er mee leven.
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...quote:
ach ja, kleinigheidje heb je al snelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...
Ik had het woord debiel gewoon niet moeten gebruiken denk ik.
Op de dag dat jij aantrekkelijk word.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn mening gegeven en daarna van die sjappies die niet kunnen lezen en direct als een bezetene gaan schuimbekken en vingers wijzen. En dan probeer je het uit te leggen en dan snappen ze het nog niet...
Ik had het woord debiel gewoon niet moeten gebruiken denk ik.
Ouchquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de dag dat jij aantrekkelijk word.
pewquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de dag dat jij aantrekkelijk word.
Mooi zoquote:
quote:
Nee.quote:
Figure it out.quote:
Gewoon rip-off van KLB / Negersquote:
| Forum Opties | |