Oke oke. Cruise lijkt me echt geen zak aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sowieso nooit op een cruise geweest. Ik ben wel 'n keer in de poolcirkel geweest nabij Moermansk en Nova Zembla maar dat was voor het werk.
smelt dat een bietje danquote:
Tussen de bejaarden zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Cruise lijkt me echt geen zak aan eigenlijk.
Ja precies. Gaat echt een apart slag volk naar toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tussen de bejaarden zitten.Net zoiets als een trip met de Ghan Railway door Australië. Lijkt me een leuke trip, maar je zit dan wel tussen de gepensioneerden en dat lijkt me helemaal niks.
Neeeee smaakt heel andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt op feta?
ik hou niet zo van feta
Turk sws, AH zou het ook moeten hebben. Ik vind het super lekker in een Pide brood en dan onder de grillquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar koop je dat? bij "de turk" of heeft een ah xl ofzo het ook?
1 man sterkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
[..]![]()
Je weet duidelijk niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt.quote:
Verdien je zo weinig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
Aanslag personenbelasting federale overheidsdienst: ¤ 0,00
Ah zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Contracten altijd via Nederland, daar mag ik wel aftikken. Hier in België betaal ik nada.
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Contracten altijd via Nederland, daar mag ik wel aftikken. Hier in België betaal ik nada.
Geen vakantie hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |