Een hoer neuken gaat je daarbij niet helpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
daarna gaat het pussyjuice regenen
quote:
oh wel raar danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Heb niets geTRd namelijk. Er wordt gwn veel om me gegeven zo zie je maar weer.
Jammer voor de bans.
Da's gewoon Nielsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wel raar dan
misschien een fa die zich verveelde en deze sc terug ging lezen
Zal wel weer iemand zijn die een oogje op me heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wel raar dan
misschien een fa die zich verveelde en deze sc terug ging lezen
dit dus wss:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zal wel weer iemand zijn die een oogje op me heeft.
quote:
Ik heb laatst wel een aantal mensen uit deze SC random geTR'd, maar Crip niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Heb niets geTRd namelijk. Er wordt gwn veel om me gegeven zo zie je maar weer.
Jammer voor de mensen met een ban..![]()
mij wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel een aantal mensen uit deze SC random geTR'd, maar Crip niet natuurlijk.
je kunt sws wel aan een mod vragen of die ze uit de oude topics ook weg wil halen denk ik als je dat wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
Ben wel blij dat die foto's weg zijn though.
ah ja, begrijpelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, McNulty wel, en Catkiller geloof ik ook. De kneusjes zeg maar.
Gvd ik heb weer fireworks gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
Ben wel blij dat die foto's weg zijn though.
Alleen wat herpeslipjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gvd ik heb weer fireworks gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |