quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$
Waarom ben je kaal en dik tegelijk dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$
Ik heb geen onmogelijke standaarden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je kaal en dik tegelijk dan?
Heeft ze nou jungle krentenbaard?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die weervrouw hezie je het zitten?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf behoorlijk tegen. Just saying.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.
Dat blijkt met een 2NutZ citaat in je sigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb geen onmogelijke standaarden.
Nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.
Ik ben te blank om in aanmerking te komen van wat ik heb gehoord.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt je zelf behoorlijk tegen. Just saying.
Vond hem grappig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijkt met een 2NutZ citaat in je sig
Iets dat jij grappig vindt, kan ik niet ineens ongedaan maken lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vond hem grappig.
Inb4: niet grappig.
Ze snapt me en dat is alles wat boeit.quote:
Ja ik DM je zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
Crip weet jij lekkere groene smoothie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |