Je zei eerst dat je 5 was. En nu opeens 16.quote:
jezus heyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het screenshot van de oorspronkelijke post nog hoor.
Waarom maak je me lekker met dit lan, jij bent knap dus nichtje ook dus hhhhhnnnnngggg.quote:
droogneuken in bed speelde zich af toen we 16 warenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je 5 was. En nu opeens 16.
heb je big banaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom maak je me lekker met dit lan, jij bent knap dus nichtje ook dus hhhhhnnnnngggg.
dunnoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kom je op het idee om te gaan droogneuken met je nichtje, Dima?
Oh, niets hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahah
Ik heb zo een diktiet geil fuckface wijf op snapchat
Ze was een vroegere match van tinder
Had dr vorig weekend zo aesthetic semi nude pic gestuurd
Reageerde ze met "zo lelijk"
Ik liet het daarbij
Ik keek net weer ff op snap zag ik dat ze me 2 uue geleden een foto had gestuurd vet zwoel kijkend met "how are you babe?"
Zal ik nu close up trobbing dickpic sturen?
Ze heeft dacht ik wel een vriend want in dr stories zag ik weleens iets met bae staan
Het is je nicht...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno
we waren gewoon tv aan het kijken vanuit dr bed en van het een kwam het ander lool
damnquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is mooi man. Maar jij mag niet joinen want je bent niet te vertrouwen.
Dat zeg ik in diezelfde post nog waarom nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet
Je dm-sessies zijn nog steeds veilig tho #xfiles
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togZulke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het maar een kutje heeft haha ja togDat is de enige criteria volgens Dima denk ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie gewoon aan het trollen isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de enige criteria volgens Dima denk ik ja
Ik zou het knap vinden, jaar in jaar uit blijven trollenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon aan het trollen is
Doet hij z'n nichtje droogneuken al zo lang dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden, jaar in jaar uit blijven trollen
Ken jij de user Dima en zijn hele pohi wel eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doet hij z'n nichtje droogneuken al zo lang dan?
Niet echt. Meer dan treinmeisje niet iigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken jij de user Dima en zijn hele pohi wel eigenlijk?
Da's nog maar 1% van zijn hele shitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet echt. Meer dan treinmeisje niet iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |