Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me af of je telkens 72 maagden krijgt, dus als je er ene neukt, dat die daarna weggestuurd wordt, en er een nieuwe maagd bij komt, of dat je ze mag houden en kunt trainen.
Ven1972 is ook maagd he. Zit je daar, met 72 vens die allemaal intiem met je willen vrijen enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me af of je telkens 72 maagden krijgt, dus als je er ene neukt, dat die daarna weggestuurd wordt, en er een nieuwe maagd bij komt, of dat je ze mag houden en kunt trainen.
Oh, oké niks gezegd danquote:
Van die vrouwen die Valentijnsdag opleggen en er dan flink de pee in hebben als je er niets aan doetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Klacht: mijn vriend viert geen Valentino dag.
Jawel omgekeerd. Dus je hoofd bij de voeten van de ander. Schijnt het meest comfortabele te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
2 personen in 1pers bed? watdan kan je toch niet slapen?
[..]
Oh, oké niks gezegd dan
adiosquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik moet echt werk gaan verrichten, later.
Een natie zijnquote:
Gewoon half op elkaar joh, geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
2 personen in 1pers bed? watdan kan je toch niet slapen?
[..]
Oh, oké niks gezegd dan
wat heeft hij nou weer gezegd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Een natie zijn
Mad omdat je je uitspraken op internet niet onder controle hebt en het je niet is gelukt om je sporen uit te wissen.
dat ie alz een hommotje alleen heeft lopen droogneukenquote:
oh, oud nieuwsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat van het droogneuken van zijn nichtje.
verskrikkelijk, is even wel leuk maar niet als je echt wil slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon half op elkaar joh, geen probleem hoor.
wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel omgekeerd. Dus je hoofd bij de voeten van de ander. Schijnt het meest comfortabele te zijn.
Het was wel echt iets om je zwaar voor te schamen, he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
McNulty had ook ooit eens een mooie, helaas hadden 2Nutz en ik hem niet gequoteBen vergeten wat er stond
Ik weet het echt niet meer, maar zal wel vergelijkbaar zijn met zijn dm'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was wel echt iets om je zwaar voor te schamen, he?
Ligt eraanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
verskrikkelijk, is even wel leuk maar niet als je echt wil slapen.
[..]
wtf![]()
waarom ga je weg net als postnl komt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus waarom komt PostNL als ik net een kwartier weg ben
Te warm man!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan![]()
Na een feestje of nachtje doorhalen vond ik dat heerlijk hoor
Kan toch bijna nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, maar zal wel vergelijkbaar zijn met zijn dm's
Kloontjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon klonen, is niet zo moeilijk als zelfs een onderdaan dat kan verzinnen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Een natie zijn
Mad omdat je je uitspraken op internet niet onder controle hebt en het je niet is gelukt om je sporen uit te wissen.
oke slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn docent heeft zo'n lekkere slaapverwekkende stem he, hij mag wel verhaaltjes voorlezen voor ik ga slapen
Best eerlijk van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Ik doe het gewoon voor de aandacht omdat ik deze in real ni kan krijgen en jullie happen allemaal
Wie is dan uiteindelijk de sukkel in het verhaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe het gewoon voor de aandacht omdat ik deze in real ni kan krijgen en jullie happen allemaal
Nooit verwacht, dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
dus je hebt er wel gewoon gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Denken dat je jezelf hiermee in een beter daglicht steltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Ik studeer en doe zo nu en dan een videoklus. Ben nu bezig met het samenvatten van teksten van mijn medestudenten die de brontekst niet helemaal lijken te hebben begrepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat doen jullie zoal overdag? Of heeft iedereen wajong hier?
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.
Is, zelfs.quote:
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die vrouwen die Valentijnsdag opleggen en er dan flink de pee in hebben als je er niets aan doet![]()
![]()
Neukt dat nu een beetje lekker?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.
Verder werken aan m'n scriptie tot 5-6 uur en daarna gamen en aan m'n kont krabben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.
Haten op PostNLquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |