Na het opjagen van het wild is nog een een bosje wilde rozen meenemen toch appeltje eitje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?
Wie is je vriend?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?
M'n vriend en ik doen samen iets voor elkaar, scheelt wel een hoop gestress over cadeautjes
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?
M'n vriend en ik doen samen iets voor elkaar, scheelt wel een hoop gestress over cadeautjes
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.quote:
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.
Beetje over straat lopen met een bos bloemen... moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Na het opjagen van het wild is nog een een bosje wilde rozen meenemen toch appeltje eitje.
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
Zoenen met lekkere meiden is toch ook een fijne hobby.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.
dan woon je met je broer samen zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.
[..]
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
hoe kan je panzer hebben laten gaan god tier geneticsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.
[..]
Tja Ria houdt toch in haar eentje het huishouden draaiende elke dag. Als je daar nooit waardering voor toont zul je in de problemen komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje over straat lopen met een bos bloemen... moet er niet aan denken.
Ik moet iets om m'n ego enigszins op peil te houden he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.
Zeg dat maar niet tegen Dima Geef je hem dadelijk rare ideeën.quote:
Beetje werken voor de rest van de FOK!kersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat doen jullie zoal overdag? Of heeft iedereen wajong hier?
Klinkt als een prima dagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.
Elke dag waardering > 1 kut dagje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja Ria houdt toch in haar eentje het huishouden draaiende elke dag. Als je daar nooit waardering voor toont zul je in de problemen komen.
Ja jezus nou is het klaar, als je dat wil weten google je het maar, daaaaagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe kan je panzer hebben laten gaan god tier genetics
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoenen met lekkere meiden is toch ook een fijne hobby.
Wil dit ook wel weten. Kookte je wel lekker genoeg, of kwam je aanzetten met alleen maar vegetarische aidsmaaltijden zonder eiwitten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus nou is het klaar, als je dat wil weten google je het maar, daaaaag
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Reageer jij dan asjeblieft even op Faeroer voor mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellen
Heb saaiste practicum ever shoot mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat doen jullie zoal overdag? Of heeft iedereen wajong hier?
mag nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb saaiste practicum ever shoot me
ik zal wel ff schietenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Transactie van zelfrespect in ruil voor egoboost lijkt me geen goede deal hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ik moet iets om m'n ego enigszins op peil te houden he.
gooi het in de groep danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellen
uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk geeindigd met dat huisje waar je toen (lang lang geleden) naar keek?
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe niet man, straks is ze zwanger door je sperma fortissima.
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat was
maar als het die is waar ik nu woon: dan goed
Videoklus, gewoon freelance of wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer en doe zo nu en dan een videoklus. Ben nu bezig met het samenvatten van teksten van mijn medestudenten die de brontekst niet helemaal lijken te hebben begrepen.
Fok! is dus een fijne afleiding.
hij heeft al jaren een vriendin hoor, zo vrij is z'n lans nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Videoklus, gewoon freelance of wat?
Bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.
oh, nee, dat was een andere (denk ik)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Videoklus, gewoon freelance of wat?
Je gaat nu niet bekennen he Ober?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?
Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?
Chai, ik kies jou!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan jij bedrijfslogo's maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.
ai player gianni's tactieken liggen; hij dmt dames met koopwoningen, smoofquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?
Zo tussen je ogen. BAMMquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgende keer even de verwarming uitdraaien 's avondsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |