SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook godverdomme saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Crip het volgende:
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.
Dat is onderdeel van het spel. En dan vooral zoveel mogelijk de ander ervan te betichten serieus en mad te zijn om daarmee te benadrukken hoe laid back je zelf bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje Noel ik vind je wel kwaliteit.
Dwc.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag?
Ik krijg altijd zo'n harde cringe van mensen die dit zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe het liever in RL dan via inet, toetsenbordheldDus waar meeten we?
Die ga ik bewarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje Noel ik vind je wel kwaliteit.
Vergeet ook niet elke keer te vermelden hoe single/maagd iemand is en hoe hard je zelf in een relatie zit/wel seks hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het spel. En dan vooral zoveel mogelijk de ander ervan te betichten serieus en mad te zijn om daarmee te benadrukken hoe laid back je zelf bent.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
durf je wel he, tegen een klein meisje
Utrecht Centraal, vanmiddag om 15:00quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe het liever in RL dan via inet, toetsenbordheldDus waar meeten we?
hahahaha, kutzwartequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dwc.
Crip, pilatesvandaag weer iets anders
Ga schoonmaken ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n harde cringe van mensen die dit zeggen
En vooral heel hard niet caren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet ook niet elke keer te vermelden hoe single/maagd iemand is en hoe hard je zelf in een relatie zit/wel seks hebt
Ik wil eigenlijk zo naar de gym maar regent kaolo ergquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dwc.
Crip, pilatesvandaag weer iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |