SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:30 schreef just me het volgende:
Ik ga wel even zoeken waar de opvoeding gebleven is
kwestie van blijven opvoedenquote:Op donderdag 4 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.
Heb jij een gekloonde zoon?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.
Kleinzoon.quote:
tijd om naar school te gaan, bedankt voor de muziekjes!!quote:
Werk ze.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
tijd om naar school te gaan, bedankt voor de muziekjes!!
Dit is vaag genoeg voor mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Veel vager dan dit gaat het niet worden.
Gelukkig welquote:
Ik kan daar erg slecht tegen ziekenhuis, mijn bloeddruk is gelijk veel te hoog daar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Was alleen maar bloed prikken
Ik ga ook liever niet naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan daar erg slecht tegen ziekenhuis, mijn bloeddruk is gelijk veel te hoog daar.
Ik draai echt helemaal door daar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ook liever niet naar het ziekenhuis
Oh, maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai echt helemaal door daar.
Morgen jaquote:
Sterkte meid, ik straal gewoon nog verder wat in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoor
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?
Moggequote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen muziekliefhebbers.
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]. Ik kruip mijn bed maar weer in denk ik
Dat doe je goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
En ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Slapen geneest veel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Sja, overhaasten, nie goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
nog een verzoekje, voor het geval dat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:23 schreef MaryMouse het volgende:
Piet dank je voor de 'koffietijd' deuntjes. Deden mij even goed
Daar heb ik nooit last van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
Oh, dat klinkt gelukkig al een stuk minder erg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef knokkels het volgende:
Wakker worden met reggae deuntjes, en dan ineens keihard een digitale haan horen kraaien.
* knokkels is wakker
en de aflossing is presentquote:Programma van vandaag
04:40 - 08:40 DJ PP met nog wat Dub dan
19:00 - 21:00 Dj Melting - Oldies
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe lang ben je alweer aan het draaien, Piet?
Dancehall dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
op werk en ik ben de baas vanmorgen
Dat ben je altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
Veel trainen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gel accu in PP of zo.
Look busy! Quicklyquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.quote:
De vibes,quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.
Mijn record is 25 uur 1 minuutquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.
Ik mail wat, ik bel wat... Dat is mijn werk nuquote:
mijn directeur denkt er toch anders overquote:
Dat is ook een beste tijd ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn record is 25 uur 1 minuutWel 10 jaar geleden, maar toch
Onwetende, is het ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn directeur denkt er toch anders over
Gevalletje helemaal niets te doen hebben, verveling en kijken hoever ik zou komenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook een beste tijd ja.
Dan zal je 'm toch eens aan zijn oor moeten trekken voor een 'goed gesprek' en even duidelijk maken dat je met ingang van heden zijn gedrag niet langer tolereert.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn directeur denkt er toch anders over
Dat klinkt best wel erg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevalletje helemaal niets te doen hebben, verveling en kijken hoever ik zou komen![]()
Beati pauperes spirituquote:
Was wel een lekkere break from the normquote:
Rond half zes ben ik ff druk met pakketten wegbrengenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mail wat, ik bel wat... Dat is mijn werk nu
Oh, en af en toe ook nog met autootjes op de weg spelen verkeer regelen
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sta wel steeds fucking kutfile dan maar ben te lui om ze lopend weg te brengen.
Succes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:43 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even kijken of het pizzadeeg al kan lopen
quote:
43 bakken koffie. Now that's what I'm talking aboutquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ontspannen wakker worden met 43 bakken koffie en PPvibes.
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar die regelt weer de knollen.
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helftquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, is het al aan het inzakken, of is de bak zo groot?
Ja die zijn vroeg wakker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komtquote:
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helft
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komt
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
Nu maar even verder verwerken en zien waar het schip strandt
Kan ik eindelijk wat pizzadeeg in de vriezer dumpenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed dan, heb ik niet voor niets mijn keukenblok schoongeschraapt
Het is nog wel wat te nat zo te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
Ik wil nog een plaatje RVS er overheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Om die reden gebruik ik een joekel van een plank, die je zo schoon kan trekken met deegschraper.
helemaal verkreukeld, uiteraard, hoort bij de leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?
Mja, ik vind het er ook behoorlijk vochtig uitzien, maar daar trekt het glutenstelsel zich toch niets van aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog wel wat te nat zo te zien.
Juist, dit is een baby, die komen toch ook altijd nat eruit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal verkreukeld, uiteraard, hoort bij de leeftijd
Paar vingers erin om te testenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog wel wat te nat zo te zien.
24 uur moest ik meezuchten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist, dit is een baby, die komen toch ook altijd nat eruit?![]()
![]()
Flauw
Geef het maar weer op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb te vaak ruzie gehad met pizzadeeg, ik begin er niet meer aan. Het pizzadeeg won iedere keer en eindigde steeds in de prullenbak
Mijn muts moet ook zonder bevalling vaak zuchten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar zij de rest van haar leven.
Dat zou 't 'af' maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil nog een plaatje RVS er overheen
K&W / Pimp My Värde keukenblok
En al helemaal niet als je in the vibe zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze moeten niet teveel aan mijn kop zeiken die vrouwen.
Ik draai de muziek er wel bij dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou 't 'af' maken.Ik zet het de snij en werkplanken altijd in de olie en ontsmetten met scheut azijn en zout.
Dat weet ze wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je in the vibe zit.
SPOILER: tot zoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Graag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai de muziek er wel bij dan.
Bij dit recept hoef je niet te kneden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan echt prima koken, vind het ook echt leuk, maar de frustraties met deeg doe ik mezelf niet meer aan. Het helpt ook niet dat mijn handen het kneden niet meer aankunnen, gewoon koken is vaak al een uitdaging met pijn en verkrampte handen als gevolg.
Bovenlaag is beukenhout, is het toch net niet enzo..quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou 't 'af' maken.Ik zet het de snij en werkplanken altijd in de olie en ontsmetten met scheut azijn en zout.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:12 schreef knokkels het volgende:
Prachtig.SPOILER: tot zoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Een pizza zonder kneden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij dit recept hoef je niet te kneden.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat lijkt best ergens op, knok, goed gedaan!
quote:
parmezaanse kaasquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dank dank![]()
Gelukkig maar, dan heb ik het stuk parmezaanse kaas niet voor niets gekocht
Met een metalen plaat heb je weer een messen probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenlaag is beukenhout, is het toch net niet enzo..![]()
Wel in de olie gehad, maar echt mooi bleef het niet![]()
Mwah, paar minuten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die 2e foto ziet het er al beter uit, veel gekneed?
Heb je die al door het deeg?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dank dank![]()
Gelukkig maar, dan heb ik het stuk parmezaanse kaas niet voor niets gekocht
En daar heb ik snijplank voorquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een metalen plaat heb je weer een messen probleem.
Begint meer op een bak sc te lijken hier.![]()
Lekkere muziek, Piet.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die al door het deeg?
quote:
En toch heb ik dat gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij dit recept hoef je niet te kneden.
Jeugdig enthousiasmequote:
Meer kneden is betere bodem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toch heb ik dat gedaan![]()
Een beetje hoor, niet al te veel
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n kartonnen bodem.
Met dit recept niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer kneden is betere bodem.
En raad eens hoeveel gist er in de mijne zit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)
Een recept volgen is mij vreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)
Daarom was het volume zo snel verdubbeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
En raad eens hoeveel gist er in de mijne zit?
Sja, dan houdt het op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een recept volgen is mij vreemd.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:25 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Don't Mock Jah, Else You Get This
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:59 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er eens iets aan doen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom was het volume zo snel verdubbeld.Ach, het ziet er goed uit nu, maar het kan ook inzakken, omdat het misschien teveel lucht bevat in combinatie met een hoop vocht.
Als je dit deeg maakt volgens mijn recept en je laat het 2 dagen (al gevormd) staan, dan is het zover ingezakt dat je een Turks brood krijgt als je het afbakt. Daar kwam ik achter toen ik eens plotseling weg moest en het deeg 2 dagen in de koelkast bleef staan.
O, Ye Of Little Faithquote:
Toch kan ik aardig goed koken en bak de spruitjes en bloemkolen na wat flamberen in de pan.quote:
Ik maak het met spul van de Aldi en Lidl door elkaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet pizzadeeg überhaupt zo lang rijzen?
Iets met gluten geloof ikquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet pizzadeeg überhaupt zo lang rijzen?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets met gluten geloof ik
Ik weet het ook niet. Ik volg gewoon L2B's recept en verknokkel het vervolgens
Volgens mij was de laatste stap niet echt gelukt.quote:Stap 5: Deeg laten rusten
Het pizzadeeg is bijna klaar. Het deeg moet alleen nog rijzen. Leg de deegbal in een ruime, grote kom. Dek de kom af met een vochtige theedoek. Laat het deeg vervolgens minstens 2 uur op kamertemperatuur rijzen. Je kunt het deeg ook de avond van te voren bereiden zodat het deeg een hele nacht kan rijzen. Het deeg kan wel dubbel zo groot worden!
Ow jee Gluten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets met gluten geloof ik
Dit is een afwijkend recept. En ik had L2B als helpdeskquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was de laatste stap niet echt gelukt.
Ik dacht dat je Brinta gemaakt had...
Die bal deeg ziet er wel goed uit na die brintapap in de kom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is een afwijkend recept. En ik had L2B als helpdesk
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Nee, daar ben ik te lui voor, dus sloeg aan het experimenteren met dit recept als resultaat. Wil er ook geen machine voor aanschaffen. Met dit deeg kan je pizza, stokbrood, bolletjes, en Turks brood maken, met minimale inspanning. En zeer goed van smaak, door het lange staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar je moet het dus niet kneden volgens jou?
Ik ga het opzoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te lui voor, dus sloeg aan het experimenteren met dit recept als resultaat. Wil er ook geen machine voor aanschaffen. Met dit deeg kan je pizza, stokbrood, bolletjes, en Turks brood maken, met minimale inspanning. En zeer goed van smaak, door het lange staan.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pizzadeeg, ik bak ook zelf worstenbrood
Ow, ik heb geen idee staat ergens op LP.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:59 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nee, dat nummer van net![]()
![]()
Was niet getagd, foei
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik de vibes heb, vergeet ik alles om me heen.
Mijn ritme is nu ook wat in de war, blijf maar wakker denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En ik stel dingen uit, omdat ik lekker zit te luisteren.
Krijg je dan niet dat je begint te knikkebollen en helemaal inkakt als je uit je vibe komt? Snap echt niet hoe je dat vol blijft houden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ritme is nu ook wat in de war, blijf maar wakker denk ik.
Ik ben:quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En ik stel dingen uit, omdat ik lekker zit te luisteren.
Wanneer je in the zone bent.. dan voel je niets dan de muziekquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je dan niet dat je begint te knikkebollen en helemaal inkakt als je uit je vibe komt? Snap echt niet hoe je dat vol blijft houden.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben:
Vroeg wakker
Heb al gegeten
Heb al pizzavoorbereidingen gepleegd
Keuken ziet er best netjes uit considering het pizzagebeuren
Espresso naar binnen
Woonkamer gezogen.
What the hell?!
Wie ben ik en wat heb ik met knokkels gedaan
Nog halve krat bier en toffe muziek red ik het wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je dan niet dat je begint te knikkebollen en helemaal inkakt als je uit je vibe komt? Snap echt niet hoe je dat vol blijft houden.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog halve krat bier en toffe muziek red ik het wel.
Ben benieuwd naar je muziekkeuze zaterdagavond. Daar kijk ik echt naar uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer je in the zone bent.. dan voel je niets dan de muziek
Zodra je slot is afgelopen is het als cold turkey afkicken. BOEM! Realiteit. Crash
Piet zit op zijn eindequote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je muziekkeuze zaterdagavond. Daar kijk ik echt naar uit.
Je begint te spacen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zag laatst docu over een duiker die over zeebodem liep op jacht.
Weet waar je aan begint hoor, nog nooit gemixtquote:
De mixen die ik vroeger luisterde waar wel eens iets mis ging, vond ik eigenlijk het leukste. Dan weet je dat er mensen zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint hoor, nog nooit gemixt
Ahh, dan zit ik goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De mixen die ik vroeger luisterde waar wel eens iets mis ging, vond ik eigenlijk het leukste. Dan weet je dat er mensen zitten.
Oh, van die gasten die makkelijk 3 minuten hun adem in kunnen houden. Dat heb ik ook wel eens gezien. Ziet er allemaal heel natuurlijk uit, maar is voor een leek niet te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Serieus die dook en liep dan over de bodem met speer.
En dan in semi-slow motion een vis proberen te speren... En die vis had zoiets van: Ohh fuck that, I am outta herequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Serieus die dook en liep dan over de bodem met speer.
Extreme controle over je lichaam en geest hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, van die gasten die makkelijk 3 minuten hun adem in kunnen houden. Dat heb ik ook wel eens gezien. Ziet er allemaal heel natuurlijk uit, maar is voor een leek niet te doen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan in semi-slow motion een vis proberen te speren... En die vis had zoiets van: Ohh fuck that, I am outta here
Die vis zwemt gewoon rond en die gozer koos een dikke uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan in semi-slow motion een vis proberen te speren... En die vis had zoiets van: Ohh fuck that, I am outta here
Ja, zoals Wim Hof. Onvoorstelbaar wat een mens allemaal kan als je je er echt toe zet. Zelfs pizzadeeg schijnt dan te lukken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Extreme controle over je lichaam en geest hebben
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zoals Wim Hof. Onvoorstelbaar wat een mens allemaal kan als je je er echt toe zet. Zelfs pizzadeeg schijnt dan te lukken!
De Piet Dubsound.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk zeer aangename tracks.
Copyrightenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar de plaatjes van mijn helden.
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)
20 personen wordt BBQquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)
Pietza...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus tof nu ik er zo over nadenk.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus tof nu ik er zo over nadenk.
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulen
Verdomme Piet, dat zou fantastisch kunnen worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulen
Van 1 is het nog niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen maken
moet er wel nog een vodafone winkel zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vodafone klantenservice![]()
Als je geholpen wil worden moet je gewoon naar een winkel. Door die klantenservice aan de telefoon is mijn telefoonabonnement gewoon stopgezet.
In Reichshof is het behelpen maar wel back to Nature.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je geholpen wil worden moet je gewoon naar een winkel. Door die klantenservice aan de telefoon is mijn telefoonabonnement gewoon stopgezet.
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...
Je ken nog paardrijden ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verdomme Piet, dat zou fantastisch kunnen worden.
Prima wat mij betreft, het is wel stukje rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, dat gaat 'm niet worden met die gare rug van mij.
no pics allowedquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.
Dat zal wel lukken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van 1 is het nog niet helemaal zeker.
Vodafone customer carequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem wel een verrekijker mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
3/4 Arabier, spierwit en soms wat heetgebakerd.
Zo in een bosrijke omgeving de barbecue aansteken is ook wel erg fijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan beide, eens in de zoveel tijd zit ik paar dagen in Duitsland.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
20 hectare wei is best veel en had er ooit 80
Grootgrondbezitterquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
20 hectare wei is best veel en had er ooit 80
20 hectare is al huge.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De beste grond heb ik zelf nog en die andere 60 waren ook niet zoveel waard in Duitsland.
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziekquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grootgrondbezitter!
Alleen voor paarden, of ook voor andere doeleinden.. Agrarisch e.d.?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziek
Er staat chalet en een paar stallen en weiland heb ik verpacht aan mijn mede peerdefokkers in de buurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grootgrondbezitter!
Alleen voor paarden, of ook voor andere doeleinden.. Agrarisch e.d.?
Ben een slechte gastheer en muts raakt in de stress dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziek
Als jij de tafels, stoelen en de BBQ regelt, dan is dat genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een slechte gastheer en muts raakt in de stress dan.
kijk, ToT doet ook wel mee, die heeft inmiddels zo veel kluservaring, die stoffeert de chalets welquote:
Ehhh wut?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, ToT doet ook wel mee, die heeft inmiddels zo veel kluservaring, die stoffeert de chalets wel
Ow, dat dan ook maar...quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En de saus van MadMaster.
da's echt aftellen ja. Ik moet juist weer op zoek naar werk straks, ik hoop dat ik weer in een flexpool terecht kan, dat bevalt me al jaren prima, maar het is te ver reizen om dat hier te blijven doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben aan het aftellen het was eerst 9 jaar maar nu alweer 2 erbij voordat ik AOW ontvang, Mijn pension komt al over 6 jaar.
Ik heb nog mooi Peavy spul staan. Interesse?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, alleen is het stereosetje hier aan vervanging toe en nu zag ik dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien wel, Piet. Wat is het precies?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog mooi Peavy spul staan. Interesse?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom was die eruit dan ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is trots. Zelf een deur weer teruggehangen in de ehhh sponning?
En anders moet je contact opnemen met de Russenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww GAAF!!!!!!!
Ik zou goed op zoek gaan naar buizen die er in passen; elk merk en type heeft zijn eigen geluid.
www.head-fi.org is een perfecte plek om die zoektocht te starten.
Die was nog nooit teruggehangen nadat er een kast bij was gekomen. Kast was te groot, deur moest eruit omdat ie er anders niet door pastequote:
oh kijk, jij bent straks niet alleen van de afdeling koffie, jij wordt samen met ToT het klusteam. Geregeldquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is trots. Zelf een deur weer teruggehangen in de ehhh sponning?
En wat gaat jouw "taak" worden DDM?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh kijk, jij bent straks niet alleen van de afdeling koffie, jij wordt samen met ToT het klusteam. Geregeld
Een oude mixer en deze speakers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien wel, Piet. Wat is het precies?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh kijk, jij bent straks niet alleen van de afdeling koffie, jij wordt samen met ToT het klusteam. Geregeld
Ik duik deskundig weg nu.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent van het groene goedjequote:
Sjezus! Nee joh, ik zoek mini spul.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een oude mixer en deze speakers.
[ afbeelding ]
en chef animatieteamquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
En wat gaat jouw "taak" worden DDM?
plannen en organiseren denk ik zo
Er zitten toch buizen in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww GAAF!!!!!!!
Ik zou goed op zoek gaan naar buizen die er in passen; elk merk en type heeft zijn eigen geluid.
www.head-fi.org is een perfecte plek om die zoektocht te starten.
goed geregeld allemaalquote:
* knokkels wacht tot just me weg is en springt op tafel en gaat uit zijn dakquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]
goed geregeld allemaal
* just me gaat op weg naar de "andere" school
heb het lang genoeg als werknemer gedaan, nu word ik eigen baas en iemand moet het aansturenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom nu gelijk weer een chef?
Dus eigenlijk delegeren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb het lang genoeg als werknemer gedaan, nu word ik eigen baas en iemand moet het aansturen
Hehehe bepaalde Russische buizen zijn sowieso erg goed!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En anders moet je contact opnemen met de Russen![]()
Ha, ToT
Ja, maar elk type buis heeft een andere sound. Het is erg leuk om te experimenteren met verschillende buizen om te kijken welk geluid je het meeste bevalt; de één is wat scheller, de ander wat warmer, weer een ander is uitermate geschikt voor snelle elektronische muziek, een andere juist vooral voor heel rustige muziek met traditionele instrumenten enz.quote:
Oh, op die fiets. Dat is dan inderdaad leuk om mee te rommelen en al helemaal als die Russische buizen geen lor kosten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar elk type buis heeft een andere sound. Het is erg leuk om te experimenteren met verschillende buizen om te kijken welk geluid je het meeste bevalt; de één is wat scheller, de ander wat warmer, weer een ander is uitermate geschikt voor snelle elektronische muziek, een andere juist vooral voor heel rustige muziek met traditionele instrumenten enz.
Ook verschilt het enorm per koptelefoon welke buizen prettiger klinken.
Ahum....quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wacht tot just me weg is en springt op tafel en gaat uit zijn dak
zo 1 die alles voordoet totdat het af is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ben meer het type meewerkend voorman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |