Ja, zoals Wim Hof. Onvoorstelbaar wat een mens allemaal kan als je je er echt toe zet. Zelfs pizzadeeg schijnt dan te lukken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Extreme controle over je lichaam en geest hebben
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zoals Wim Hof. Onvoorstelbaar wat een mens allemaal kan als je je er echt toe zet. Zelfs pizzadeeg schijnt dan te lukken!
De Piet Dubsound.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk zeer aangename tracks.
Copyrightenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar de plaatjes van mijn helden.
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)
20 personen wordt BBQquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reserveer nu en krijg er een Piet Pizza bij. (Max. 20 pers. & zolang de voorraad strekt)
Pietza...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus tof nu ik er zo over nadenk.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus tof nu ik er zo over nadenk.
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulen
Verdomme Piet, dat zou fantastisch kunnen worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb restaurant en grote hal beschikbaar daarnaast ook nog Chalet in Reihshof op 20 hectare en dat ligt 80 km van Keulen
Van 1 is het nog niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen maken
moet er wel nog een vodafone winkel zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vodafone klantenservice![]()
Als je geholpen wil worden moet je gewoon naar een winkel. Door die klantenservice aan de telefoon is mijn telefoonabonnement gewoon stopgezet.
In Reichshof is het behelpen maar wel back to Nature.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |