quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vodafone klantenservice![]()
Als je geholpen wil worden moet je gewoon naar een winkel. Door die klantenservice aan de telefoon is mijn telefoonabonnement gewoon stopgezet.
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
En in ieder geval 2 personen die pizza's kunnen maken
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...
Je ken nog paardrijden ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verdomme Piet, dat zou fantastisch kunnen worden.
Prima wat mij betreft, het is wel stukje rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net BBQ, lijkt me een strakker plan in de buitenlucht in vleesland Duitsland...
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, dat gaat 'm niet worden met die gare rug van mij.
no pics allowedquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.
Dat zal wel lukken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag ook kijken hoe anderen op mijn knol gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van 1 is het nog niet helemaal zeker.
Vodafone customer carequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vodafone klantenservice![]()
Als je geholpen wil worden moet je gewoon naar een winkel. Door die klantenservice aan de telefoon is mijn telefoonabonnement gewoon stopgezet.
Neem wel een verrekijker mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
3/4 Arabier, spierwit en soms wat heetgebakerd.
Zo in een bosrijke omgeving de barbecue aansteken is ook wel erg fijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan beide, eens in de zoveel tijd zit ik paar dagen in Duitsland.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
20 hectare wei is best veel en had er ooit 80
Grootgrondbezitterquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
20 hectare wei is best veel en had er ooit 80
20 hectare is al huge.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De beste grond heb ik zelf nog en die andere 60 waren ook niet zoveel waard in Duitsland.
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziekquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grootgrondbezitter!
Alleen voor paarden, of ook voor andere doeleinden.. Agrarisch e.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |