quote:
43 bakken koffie. Now that's what I'm talking aboutquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ontspannen wakker worden met 43 bakken koffie en PPvibes.
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar die regelt weer de knollen.
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helftquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, is het al aan het inzakken, of is de bak zo groot?
Ja die zijn vroeg wakker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komtquote:
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helft
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komt
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
Nu maar even verder verwerken en zien waar het schip strandt
Kan ik eindelijk wat pizzadeeg in de vriezer dumpenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed dan, heb ik niet voor niets mijn keukenblok schoongeschraapt
Het is nog wel wat te nat zo te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
Ik wil nog een plaatje RVS er overheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Om die reden gebruik ik een joekel van een plank, die je zo schoon kan trekken met deegschraper.
helemaal verkreukeld, uiteraard, hoort bij de leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?
Mja, ik vind het er ook behoorlijk vochtig uitzien, maar daar trekt het glutenstelsel zich toch niets van aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog wel wat te nat zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |