SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:30 schreef just me het volgende:
Ik ga wel even zoeken waar de opvoeding gebleven is
kwestie van blijven opvoedenquote:Op donderdag 4 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.
Heb jij een gekloonde zoon?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn kloonzoon werkt het nu al averechts.
Kleinzoon.quote:
tijd om naar school te gaan, bedankt voor de muziekjes!!quote:
Werk ze.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
tijd om naar school te gaan, bedankt voor de muziekjes!!
Dit is vaag genoeg voor mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Veel vager dan dit gaat het niet worden.
Gelukkig welquote:
Ik kan daar erg slecht tegen ziekenhuis, mijn bloeddruk is gelijk veel te hoog daar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Was alleen maar bloed prikken
Ik ga ook liever niet naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan daar erg slecht tegen ziekenhuis, mijn bloeddruk is gelijk veel te hoog daar.
Ik draai echt helemaal door daar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ook liever niet naar het ziekenhuis
Oh, maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai echt helemaal door daar.
Morgen jaquote:
Sterkte meid, ik straal gewoon nog verder wat in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoor
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?
Moggequote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen muziekliefhebbers.
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]. Ik kruip mijn bed maar weer in denk ik
Dat doe je goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
En ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Slapen geneest veel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Sja, overhaasten, nie goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
nog een verzoekje, voor het geval dat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:23 schreef MaryMouse het volgende:
Piet dank je voor de 'koffietijd' deuntjes. Deden mij even goed
Daar heb ik nooit last van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
Oh, dat klinkt gelukkig al een stuk minder erg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef knokkels het volgende:
Wakker worden met reggae deuntjes, en dan ineens keihard een digitale haan horen kraaien.
* knokkels is wakker
en de aflossing is presentquote:Programma van vandaag
04:40 - 08:40 DJ PP met nog wat Dub dan
19:00 - 21:00 Dj Melting - Oldies
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe lang ben je alweer aan het draaien, Piet?
Dancehall dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
op werk en ik ben de baas vanmorgen
Dat ben je altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
Veel trainen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gel accu in PP of zo.
Look busy! Quicklyquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.quote:
De vibes,quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.
Mijn record is 25 uur 1 minuutquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeger was een weekend doorgaan geen probleem, maar wat jij doet lukt me echt niet meer.
Ik mail wat, ik bel wat... Dat is mijn werk nuquote:
mijn directeur denkt er toch anders overquote:
Dat is ook een beste tijd ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn record is 25 uur 1 minuutWel 10 jaar geleden, maar toch
Onwetende, is het ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn directeur denkt er toch anders over
Gevalletje helemaal niets te doen hebben, verveling en kijken hoever ik zou komenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook een beste tijd ja.
Dan zal je 'm toch eens aan zijn oor moeten trekken voor een 'goed gesprek' en even duidelijk maken dat je met ingang van heden zijn gedrag niet langer tolereert.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn directeur denkt er toch anders over
Dat klinkt best wel erg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevalletje helemaal niets te doen hebben, verveling en kijken hoever ik zou komen![]()
Beati pauperes spirituquote:
Was wel een lekkere break from the normquote:
Rond half zes ben ik ff druk met pakketten wegbrengenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mail wat, ik bel wat... Dat is mijn werk nu
Oh, en af en toe ook nog met autootjes op de weg spelen verkeer regelen
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sta wel steeds fucking kutfile dan maar ben te lui om ze lopend weg te brengen.
Succes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:43 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even kijken of het pizzadeeg al kan lopen
quote:
43 bakken koffie. Now that's what I'm talking aboutquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ontspannen wakker worden met 43 bakken koffie en PPvibes.
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar die regelt weer de knollen.
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helftquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, is het al aan het inzakken, of is de bak zo groot?
Ja die zijn vroeg wakker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal een best beetje werk met zich meebrengen.
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komtquote:
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die bak is best groot. staat tot ongeveer de helft
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan heb je een prachtig resultaat.
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
pizzadeeg wat ik gisteren heb laten rijzen en net uit de koelkast komt
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
Nu maar even verder verwerken en zien waar het schip strandt
Kan ik eindelijk wat pizzadeeg in de vriezer dumpenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat het niets meer gaat worden.
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed dan, heb ik niet voor niets mijn keukenblok schoongeschraapt
Het is nog wel wat te nat zo te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon niet te zuinig zijn met bloem strooien.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik weer dat het pizzadeeg is, maar ik word een beetje misselijk van die foto
Ik wil nog een plaatje RVS er overheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Om die reden gebruik ik een joekel van een plank, die je zo schoon kan trekken met deegschraper.
helemaal verkreukeld, uiteraard, hoort bij de leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo appetijtelijk uit in de morgen?
Mja, ik vind het er ook behoorlijk vochtig uitzien, maar daar trekt het glutenstelsel zich toch niets van aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog wel wat te nat zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |