Sterkte meid, ik straal gewoon nog verder wat in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoor
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedemorgen Muis, alles goed zo op deze vroege morgen?
Moggequote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen muziekliefhebbers.
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]. Ik kruip mijn bed maar weer in denk ik
Dat doe je goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
En ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Slapen geneest veel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:19 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, wat vervelend voor je zeg.
Sja, overhaasten, nie goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
nog een verzoekje, voor het geval dat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:23 schreef MaryMouse het volgende:
Piet dank je voor de 'koffietijd' deuntjes. Deden mij even goed
Daar heb ik nooit last van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, niets aan te doen. Herstel zou ook maanden gaan duren. Ik ben alleen wat ongeduldig.
Oh, dat klinkt gelukkig al een stuk minder erg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:22 schreef knokkels het volgende:
Wakker worden met reggae deuntjes, en dan ineens keihard een digitale haan horen kraaien.
* knokkels is wakker
en de aflossing is presentquote:Programma van vandaag
04:40 - 08:40 DJ PP met nog wat Dub dan
19:00 - 21:00 Dj Melting - Oldies
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe lang ben je alweer aan het draaien, Piet?
Dancehall dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
op werk en ik ben de baas vanmorgen
Dat ben je altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef just me het volgende:
op werk en ik ben de baas vanmorgen
Veel trainen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gel accu in PP of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |