Juist, dit is een baby, die komen toch ook altijd nat eruit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal verkreukeld, uiteraard, hoort bij de leeftijd
Paar vingers erin om te testenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog wel wat te nat zo te zien.
24 uur moest ik meezuchten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist, dit is een baby, die komen toch ook altijd nat eruit?![]()
![]()
Flauw
Geef het maar weer op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb te vaak ruzie gehad met pizzadeeg, ik begin er niet meer aan. Het pizzadeeg won iedere keer en eindigde steeds in de prullenbak
Mijn muts moet ook zonder bevalling vaak zuchten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar zij de rest van haar leven.
Dat zou 't 'af' maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil nog een plaatje RVS er overheen
K&W / Pimp My Värde keukenblok
En al helemaal niet als je in the vibe zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze moeten niet teveel aan mijn kop zeiken die vrouwen.
Ik draai de muziek er wel bij dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou 't 'af' maken.Ik zet het de snij en werkplanken altijd in de olie en ontsmetten met scheut azijn en zout.
Dat weet ze wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je in the vibe zit.
SPOILER: tot zoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Graag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai de muziek er wel bij dan.
Bij dit recept hoef je niet te kneden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan echt prima koken, vind het ook echt leuk, maar de frustraties met deeg doe ik mezelf niet meer aan. Het helpt ook niet dat mijn handen het kneden niet meer aankunnen, gewoon koken is vaak al een uitdaging met pijn en verkrampte handen als gevolg.
Bovenlaag is beukenhout, is het toch net niet enzo..quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou 't 'af' maken.Ik zet het de snij en werkplanken altijd in de olie en ontsmetten met scheut azijn en zout.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:12 schreef knokkels het volgende:
Prachtig.SPOILER: tot zoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |