quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziek
Er staat chalet en een paar stallen en weiland heb ik verpacht aan mijn mede peerdefokkers in de buurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grootgrondbezitter!
Alleen voor paarden, of ook voor andere doeleinden.. Agrarisch e.d.?
Ben een slechte gastheer en muts raakt in de stress dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom, we gaan daar een kleinschalig vakantiepark realiseren, met goed eten en goede muziek
Als jij de tafels, stoelen en de BBQ regelt, dan is dat genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een slechte gastheer en muts raakt in de stress dan.
kijk, ToT doet ook wel mee, die heeft inmiddels zo veel kluservaring, die stoffeert de chalets welquote:
Ehhh wut?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, ToT doet ook wel mee, die heeft inmiddels zo veel kluservaring, die stoffeert de chalets wel
Ow, dat dan ook maar...quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En de saus van MadMaster.
da's echt aftellen ja. Ik moet juist weer op zoek naar werk straks, ik hoop dat ik weer in een flexpool terecht kan, dat bevalt me al jaren prima, maar het is te ver reizen om dat hier te blijven doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben aan het aftellen het was eerst 9 jaar maar nu alweer 2 erbij voordat ik AOW ontvang, Mijn pension komt al over 6 jaar.
Ik heb nog mooi Peavy spul staan. Interesse?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, alleen is het stereosetje hier aan vervanging toe en nu zag ik dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien wel, Piet. Wat is het precies?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog mooi Peavy spul staan. Interesse?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom was die eruit dan ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is trots. Zelf een deur weer teruggehangen in de ehhh sponning?
En anders moet je contact opnemen met de Russenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww GAAF!!!!!!!
Ik zou goed op zoek gaan naar buizen die er in passen; elk merk en type heeft zijn eigen geluid.
www.head-fi.org is een perfecte plek om die zoektocht te starten.
Die was nog nooit teruggehangen nadat er een kast bij was gekomen. Kast was te groot, deur moest eruit omdat ie er anders niet door pastequote:
oh kijk, jij bent straks niet alleen van de afdeling koffie, jij wordt samen met ToT het klusteam. Geregeldquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is trots. Zelf een deur weer teruggehangen in de ehhh sponning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |