Een pizza zonder kneden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij dit recept hoef je niet te kneden.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat lijkt best ergens op, knok, goed gedaan!
quote:
parmezaanse kaasquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dank dank![]()
Gelukkig maar, dan heb ik het stuk parmezaanse kaas niet voor niets gekocht
Met een metalen plaat heb je weer een messen probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenlaag is beukenhout, is het toch net niet enzo..![]()
Wel in de olie gehad, maar echt mooi bleef het niet![]()
Mwah, paar minuten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die 2e foto ziet het er al beter uit, veel gekneed?
Heb je die al door het deeg?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dank dank![]()
Gelukkig maar, dan heb ik het stuk parmezaanse kaas niet voor niets gekocht
En daar heb ik snijplank voorquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een metalen plaat heb je weer een messen probleem.
Begint meer op een bak sc te lijken hier.![]()
Lekkere muziek, Piet.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die al door het deeg?
quote:
En toch heb ik dat gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij dit recept hoef je niet te kneden.
Jeugdig enthousiasmequote:
Meer kneden is betere bodem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toch heb ik dat gedaan![]()
Een beetje hoor, niet al te veel
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n kartonnen bodem.
Met dit recept niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer kneden is betere bodem.
En raad eens hoeveel gist er in de mijne zit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)
Een recept volgen is mij vreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Als je het recept echt 100% volgt, dan krijg je heerlijk luchtig deeg. Alleen moet er niet een heel zakje gist in, want dat rijst te hard omdat het al zo lang moet staan. Er zit relatief veel vocht in en dat is de hele truc. Je moet juist NIET kneden, maar het fermentatie proces het werk laten doen door het lang te laten staan met minimale hoeveelheid aan gist. (half theelepeltje)
Daarom was het volume zo snel verdubbeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
En raad eens hoeveel gist er in de mijne zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |