abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159539927
quote:
Het wordt premier Wilders of ‘revolte’

PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.

Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.

De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.

En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geïnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.

Wat denken jullie. Als de elite de PVV weer boycot terwijl die op 40 Kamerzetels staan, de vluchtelingen nog massaal binnenkomen, wat dan?

Uiteindelijk is de democratische staatsvorm niet in beton gegoten.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159539933
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wie zijn die wijzen wel dan? Wilders en zijn partijgenoten? :')
Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.

En in het geval je denkt dat iemand die niet in het leder zit geen intellect kan ontwikkelen; nature en nurture zijn beiden maar een facet in een levensproces.
-
pi_159540062
In b4 godwin
pi_159540116

Ik ben erg blij dat ik in Milaan ben. Want dat is de stad die in 2005 aan de overleden Oriana Fallaci, een echte Italiaanse heldin, de hoogste onderscheiding van Milaan, de Ambrogino d’Oro, toekende. Zij verdiende die onderscheiding. Ze was een van de grootste en moedigste vrouwen en journalisten van Italië. Telkens wanneer ik naar Italië kom, doe ik dat ter ere van haar: Oriana Fallaci, van wie ik de onverschrokken manier waarop zij waarschuwde tegen de gevaren van de islamisering enorm bewonder. Haar boek ‘De Kracht van de Rede’ [La Forza Della Ragione] is één van de beste boeken die ik ooit heb lezen. Het werd in 2004 gepubliceerd en inspireerde mij om, in hetzelfde jaar, mijn eigen politieke partij op te richten. Een partij die nu – twaalf jaar later – met bijna 30% van de stemmen veruit de grootste partij in alle peilingen in Nederland is.

Dank u Italië, dank u Oriana, voor uw inspiratie. Ik ben er erg trots op dat mij in 2009 in Rome de Oriana Fallaci prijs toegekend is.

Vandaag is onze beschaving nog steeds in gevaar, in feite meer dan ooit tevoren. We worden geconfronteerd met een reële bedreiging. Je ziet het overal, in alle West-Europese landen. Onze grenzen zijn opengesteld voor islamitische massa-immigratie. En de gevolgen zijn verschrikkelijk. De kosten zijn gigantisch, de aanslagen/aanvallen vreselijk en de dreiging van terrorisme is nog nooit zo groot geweest. Dus moeten we tot handelen overgaan.

Dat is de reden waarom we vandaag hier in Milaan zijn. Met een boodschap van kracht en eenheid. Samen met mijn goede vrienden uit Italië, Frankrijk, Oostenrijk, België, het Verenigd Koninkrijk en andere landen hebben we een alliantie gesmeed. Een verbond met een historische opdracht.

Onze missie is om onze naties en onze westerse beschaving, die gebouwd is op de erfenis van Rome, Athene en Jeruzalem, te redden en te verdedigen. Het voortbestaan van onze vrijheid, onze identiteit en onze waarden staat op het spel.

Wij, mijn collega’s en ik, luiden de klokken van de revolutie. Een democratische en vreedzame revolutie om onze nationale soevereiniteit te herwinnen. Om de invasie te stoppen. Om onze eigen mensen, onze vrouwen en onze cultuur te beschermen. We moeten weer baas worden over onze eigen grenzen, onze eigen budgetten, onze eigen lotsbestemming.

Onze missie is om te doen wat onze regeringen nalaten. Wij zeggen Basta! Finita La Commedia! [Genoeg is genoeg! De voorstelling is over!] En er is goed nieuws. Steeds meer mensen – miljoenen mensen – sluiten zich bij ons aan. Een patriottische lente is in aantocht. De Europese elites richten onze naties te gronde. Dat zullen we niet toestaan. Wij accepteren dat niet. De mensen zullen dat niet accepteren. De mensen zullen zich ertegen verzetten.

Het volk wil niet langer politici die hun natie uitverkopen, die de wensen van de burgers negeren en die zich gedragen als politiek correcte ‘appeasers’ en lafaards. Wat wij vandaag nodig hebben is echt leiderschap. Dappere politici, in tegenstelling tot degenen die momenteel de mensen in zoveel ‘nep-parlementen’, waar zij precies het tegenovergestelde doen van wat de meerderheid van de mensen wil, slecht vertegenwoordigen. Wij zeggen: “Genoeg is genoeg”.

De meesten van ons hier zijn toonaangevend in de peilingen in onze respectievelijke landen. We zijn politiek succesvol, want we staan voor de volgende vijf principes.

De principes van het nieuwe patriottisme: In de eerste plaats willen we onze grenzen sluiten voor de massa-immigratie uit islamitische landen en voor de asiel tsunami. Als ik volgend jaar minister-president van Nederland zou worden, zal ik de Nederlandse grenzen meteen sluiten.

Ten tweede moeten we onszelf beschermen tegen de terroristische dreiging. We willen geen Jihadisten in onze landen. En we moeten de veiligheid van onze burgers terugbrengen, vooral die van onze vrouwen. Geen verkrachtingen, geen seksuele jihad. Op Oudejaarsavond zijn in Keulen alleen al meer dan 1000 vrouwen aangerand, betast en verkracht. Tot nu toe zijn 30 verdachten opgepakt. Allemaal Noord-Afrikanen en de helft van hen is asielzoeker. Dit is onaanvaardbaar. Het sluiten van onze grenzen is ook een belangrijke stap op weg naar meer veiligheid.

Ten derde willen we niet dat er miljarden aan belastinggeld wordt besteed aan Brussel, aan financiële reddingsoperaties en aan asielzoekers. We willen dat het geld wordt besteed aan onze eigen mensen. In ons eigen land.

In de vierde plaats kiezen we voor nationale soevereiniteit in plaats van voor de EU. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam, niet Brussel. We zullen onze nationale soevereiniteit herwinnen en ons ontdoen van de ongekozen Europese bureaucraten.

Ten vijfde, en niet in de laatste plaats, willen we de islamisering van onze samenlevingen een halt toe roepen. Ik zeg: “Niet meer”. We hebben voor vrijheid gekozen en we zullen daarover geen compromissen meer sluiten.

Het is tijd om de mars der dwaasheid van de elite te stoppen en onze landen te redden. Dat is wat de mensen van ons verwachten, dat is de reden waarom de mensen ons steunen, dat is wat er gedaan moet worden en dat is wat we gaan doen. Dat is onze plicht als betrouwbare politieke leiders.

We zullen onze landen opnieuw veilig, soeverein en groot maken. En we zullen daarin slagen. Omdat de mensen en de waarheid aan onze kant staan.

Laat me u herinneren aan iets wat Oriana Fallaci eens heeft gezegd. Ik citeer: “Het is een leugen om te zeggen dat de waarheid in het midden ligt. Nee meneer: Soms ligt de waarheid aan één kant”. Einde citaat.

De waarheid, dames en heren, ligt inderdaad aan één kant. Aan onze kant. Dus, wen er maar aan: De toekomst behoort ons toe!

Geert Wilders.

https://ejbron.wordpress.(...)aan-29-januari-2016/
pi_159540127
Het nederlandse volk rebelleert niet snel. Ik zie eerder een opdracht vanuit de oranjes om wilders letterlijk kalt zu stellen.

Mocht Geert double u het voor elkaar krijgen de geweldsmonopolie op losse schroeven te zetten, bijvoorbeeld door knokploegen enz.in te stellen, dan wordt het misschien anders
pi_159540261
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Het nederlandse volk rebelleert niet snel. Ik zie eerder een opdracht vanuit de oranjes om wilders letterlijk kalt zu stellen.

Snel, een teiltje. BNW lekt.
pi_159540359
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Snel, een teiltje. BNW lekt.
Betekent dit dat je rebelleren waarschijnlijker acht?
pi_159540422
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Betekent dit dat je rebelleren waarschijnlijker acht?
Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.
pi_159540530
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.
echt? We hebben het over Nederland he. De enige revolte waar ons volk toe in staat is, is een trending topic op twitter :')
  zondag 31 januari 2016 @ 14:24:37 #10
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159540602
De Orde van de Ronde Tafel in het zuur. Idealen(op papier klinkt het allemaal heel aardig) die niet uitvoerbaar zijn en averechts werken en voor nog meer ellende zorgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159540642
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef Cherna het volgende:
De Orde van de Ronde Tafel in het zuur. Idealen(op papier klinkt het allemaal heel aardig) die niet uitvoerbaar zijn en averechts werken en voor nog meer ellende zorgen.
pun?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:26:52 #13
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159540669
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben wel dankbaar dat zoveel intellectuelen in dit topic op zijn komen dagen. Zoveel kwaliteitsposts bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159540828
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.

En in het geval je denkt dat iemand die niet in het leder zit geen intellect kan ontwikkelen; nature en nurture zijn beiden maar een facet in een levensproces.
Ga je nou expres steeds duurdere woorden gebruiken?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:32:43 #15
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159540871
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:25 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

pun?
Okies, mijn taalgebruik is ook bizar moet ik je heel eerlijk bekennen. Een tekortkoming die ik gelukkig in RL ruimschoots kan compenseren.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159540963
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!
Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.
pi_159541017
Ik heb helemaal geen zin in een revolutie. Ik lig lekker op de bank met een kop soep.
pi_159541068
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.
En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.
pi_159541240
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Infection het volgende:

[..]

En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.
Waarom moet Wilders dan nog steeds hyperbolische onzin verkondigen om een punt te maken? Je zou toch zeggen dat hij dan aan de werkelijkheid wel genoeg heeft.

En waar blijft dat PVV-Kamerzetelaantal van 100 dan? Dat er een paar mensen 'met opzet wegkijken', vooruit. Maar veel meer dan een derde van de bevolking zal dat toch niet doen?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:46:10 #20
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541358
quote:
nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!
  zondag 31 januari 2016 @ 14:49:03 #22
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541387
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!
Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....
pi_159541415
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....
Goed idee, doen we het ook gelijk in de uitgaansgebieden.

of is dronken een hulpverlener aanvallen Nederlandse cultuur?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:50:34 #24
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159541437
quote:
quote:
Volgens het Noordhollands Dagblad werd het ambulancepersoneel opgeroepen omdat een asielzoeker zichzelf had verwond met een groot mes.
Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?
pi_159541502
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

[..]

Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?
Het kan toch gewoon een groot mes zijn. Wat een ongekende huilebalk ben jij.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:52:58 #26
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541510
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

Goed idee, doen we het ook gelijk in de uitgaansgebieden.

of is dronken een hulpverlener aanvallen Nederlandse cultuur?
Nou nee maar je als je goed heb opgelet de laatste jaren zijn het vaak kansenpareltjes die dit soort excessen uitvreten...
  zondag 31 januari 2016 @ 14:54:01 #27
440653 BarryOSeven
pi_159541534
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef bamibij het volgende:

[..]

Het kan toch gewoon een groot mes zijn. Wat een ongekende huilebalk ben jij.
Altijd dat hokjes denken, zeg gewoon dat het een mes is. Met je racistische denken.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:55:24 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159541581
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wie zijn die wijzen wel dan? Wilders en zijn partijgenoten? :')
Ik hoop dat je weet dat Wilders geen partijgenoten heeft?
pi_159541593
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Altijd dat hokjes denken, zeg gewoon dat het een mes is. Met je racistische denken.
:')_!
pi_159541609

hoop dat alle mensen die dit soort plaatjes driftig delen op feestboek eens lekker gaan revolutie maken. wel graag live op tv uitzenden.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:58:18 #31
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541647
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef bamibij het volgende:
[ afbeelding ]

hoop dat alle mensen die dit soort plaatjes driftig delen op feestboek eens lekker gaan revolutie maken. wel graag live op tv uitzenden.
Ik zie dat jij het voorbeeld geeft. ^O^ Goed gedaan jochie! :Y
pi_159541697
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je weet dat Wilders geen partijgenoten heeft?
Maakt het al helemaal eng.
pi_159541801
Wilders die jankt over democratie is natuurlijk wel een beetje als de pot die ketel verwijt zwart te zien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 31 januari 2016 @ 15:05:19 #34
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541863
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maakt het al helemaal eng.
Hoezo?
Het is nog altijd het Nederlandse parlament wat mee beslist over zaken en Wilders zal nog altijd 1 of 2 partijen moeten zoeken om mee te regeren.
Wat is er zo eng aan?
  zondag 31 januari 2016 @ 15:10:21 #35
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_159542064
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:10 schreef Dingflofbips het volgende:
In b4 godwin
Die andere volksmenner uit Milaan deed ook iets met knokploegen.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:10:39 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_159542082
Hoogste tijd voor een verbouwing van het kiessysteem. 40 of zelfs 50 zetels is nog lang geen meerderheid namelijk.

Ik begrijp de problemen met asielzoekers heel goed, tegelijkertijd kots ik op mensen als Wilders. Narcistische egocentrische klootzakken zijn dat, meer niet. Oh ja, problemen "benoemen" dat kunnen ze, oplossingen aandragen niet. Nooit eigenlijk.

Daarom dus een verbouwing. Naast een voorstem, ook een tegenstem bij elke verkiezing. Zien we wat er overblijft van die kloterige splinters op links en rechts die wel kunnen schreeuwen hoe erg het wel niet is, maar die nooit, maar dan ook nooit in een vorm van constructieve samenwerking de samenleving een centimeter verder helpen.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:19:57 #37
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159542494
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoogste tijd voor een verbouwing van het kiessysteem. 40 of zelfs 50 zetels is nog lang geen meerderheid namelijk.

Ik begrijp de problemen met asielzoekers heel goed, tegelijkertijd kots ik op mensen als Wilders. Narcistische egocentrische klootzakken zijn dat, meer niet. Oh ja, problemen "benoemen" dat kunnen ze, oplossingen aandragen niet. Nooit eigenlijk.

Daarom dus een verbouwing. Naast een voorstem, ook een tegenstem bij elke verkiezing. Zien we wat er overblijft van die kloterige splinters op links en rechts die wel kunnen schreeuwen hoe erg het wel niet is, maar die nooit, maar dan ook nooit in een vorm van constructieve samenwerking de samenleving een centimeter verder helpen.
Dan kan je beter alle partijen weg stemmen want ik kan mij niet meer herrineren dat er
iets constructiefs de laatse decennia is voortgekomen uit de regeringen.
pi_159542551
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dan kan je beter alle partijen weg stemmen want ik kan mij niet meer herrineren dat er
iets constructiefs de laatse decennia is voortgekomen uit de regeringen.
Paars 1.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:24:44 #39
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159542661
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Paars 1.
LOL

Dan komt er nu Diep Blauw 1 aan.
Who gives a shit.
Laat Wilders het maar proberen, waarom niet?
Gaat het niet goed dan is het eens en nooit meer.
pi_159542687
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

LOL

Who gives a shit.
Eh...

Oké, dat was raar.
pi_159542771
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

LOL

Who gives a shit.
Laatste keer was ook al zo'n succes met Rutte I in de gedoogconstructie zal je bedoelen?
pi_159542815
Marcel van Dam in 1983:

I´m back.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:30:48 #43
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159542865
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Laatste keer was ook al zo'n succes met Rutte I in de gedoogconstructie zal je bedoelen?
He ja Rutte. Echt een standvastige leider die we zullen volgen.... _O- _O- _O-
pi_159543004
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

He ja Rutte. Echt een standvastige leider die we zullen volgen.... _O- _O- _O-
Ja leuk ,maar daar gaat het dus niet om. We leven in een politiek stelsel waar je met elkaar moet samenwerken. Aangezien is gebleken in Rutte I dat Wilders totaal geen betrouwbare partner is en geen enkele partij erop zit te wachten met hem samen te werken vraag ik me af hoe je dat voor je ziet?
pi_159543017
Maar goed. Hier de laatste peiling:

Nou, laat maar zien hoe zo'n PVV-kabinet eruit moet zien dan.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:39:24 #46
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543159
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja leuk ,maar daar gaat het dus niet om. We leven in een politiek stelsel waar je met elkaar moet samenwerken. Aangezien is gebleken in Rutte I dat Wilders totaal geen betrouwbare partner is en geen enkele partij erop zit te wachten met hem samen te werken vraag ik me af hoe je dat voor je ziet?
Dat vind jij.
Ik vind dat Rutte en Pechtold wel heel snel het vingertje naar Wilders wezen.
En jij gelooft klakkeloos wat die 2 mislukkingen verklaarden?
Ik ga niet zeggen dat Wilders toppie is maar de rest is nog minder waard.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:40:13 #47
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159543198
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef Jigzoz het volgende:

[ afbeelding ]

Niet dat dat volgend jaar de uitslag van zijn, maar hieruit zou waarschijnlijk een vijfpartijencoalitie van CDA, VVD, GL, D66 en PvdA rollen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_159543219
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat vind jij.
Ik vind dat Rutte en Pechtold wel heel snel het vingertje naar Wilders wezen.
En jij gelooft klakkeloos wat die 2 mislukkingen verklaarden?
Ik ga niet zeggen dat Wilders toppie is maar de rest is nog minder waard.
Feit blijft dat niemand op hem zit te wachten van de andere partijen. Jigzoz heeft hierboven de dagkoersen geplaatst. Dus nogmaals: Hoe zie je het voor je?
  zondag 31 januari 2016 @ 15:40:53 #49
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543223
quote:

[ afbeelding ]

PVV, CDA, CU, SGP, 50+
pi_159543251
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

PVV, CDA, CU, SGP, 50+
Exact mijn punt. Kan dus niet.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:42:06 #51
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543262
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Tem het volgende:

[..]

Feit blijft dat niemand op hem zit te wachten van de andere partijen. Jigzoz heeft hierboven de dagkoersen geplaatst. Dus nogmaals: Hoe zie je het voor je?
Ja dat kan zijn. Beetje treurig dat je bij voorbaat iemand uitsluit die (waarschijnlijk) 40% of meer van de bevolking vertegenwoordigd.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:42:21 #52
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543270
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Exact mijn punt. Kan dus niet.
Verklaar.
pi_159543276
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Niet dat dat volgend jaar de uitslag van zijn, maar hieruit zou waarschijnlijk een vijfpartijencoalitie van CDA, VVD, GL, D66 en PvdA rollen.
Dat is zo'n beetje de enige oplossing.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:43:27 #54
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543303
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dan weten we zeker dat er ABSOLUUT niets gedaan word met de uitdagingen waar Nederland voor staat.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:43:40 #55
440653 BarryOSeven
pi_159543313
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.

Ik hoop dat de piratenpartij 76 zetels krijgt en gaat regeren.
pi_159543320
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar dat wordt ook niets. Wat een ellende, de VVD en PvdA zijn elkaar kostbeu en D66 zal dit ook niet zien zitten.
pi_159543326
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Verklaar.
CDA gaat dat echt niet nog een keer doen en de CU leent zich daar al helemaal niet voor. Vooruit, 50+ zie ik nog wel gebeuren. SGP wordt een twijfelgeval.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:44:25 #58
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159543341
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja dat kan zijn. Beetje treurig dat je bij voorbaat iemand uitsluit die (waarschijnlijk) 40% of meer van de bevolking vertegenwoordigd.
42 zetels is nog altijd maar 28%.
pi_159543355
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Maar dat wordt ook niets. Wat een ellende, de VVD en PvdA zijn elkaar kostbeu en D66 zal dit ook niet zien zitten.
Dat wordt een kabinet dat op de winkel gaat passen. Meer niet.

Maar ach, da's ook weleens lekker.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:45:28 #60
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543389
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

CDA gaat dat echt niet nog een keer doen en de CU leent zich daar al helemaal niet voor. Vooruit, 50+ zie ik nog wel gebeuren. SGP wordt een twijfelgeval.
Een Christelijk blok is de natte droom voor de Christelijke partijen.
pi_159543396
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En dan weten we zeker dat er ABSOLUUT niets gedaan word met de uitdagingen waar Nederland voor staat.
Krijg je ervan als zoveel mensen op een protestpartij stemmen.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:46:06 #62
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543417
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

42 zetels is nog altijd maar 28%.
Oh sorry ja, was te snel.
Desondanks een groot aantal wat nog kan groeien.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:46:08 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159543421
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Niet samen met een partij die een strijd voert tegen een religie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 31 januari 2016 @ 15:46:16 #64
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159543425
Krijgt Karskens toch nog gelijk :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159543433
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.

Tja, ik hoop ook dat ik de loterij win maar die kans is ongeveer net zo groot.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:46:39 #66
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543446
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet samen met een partij die een strijd voert tegen een religie.
Die religie is de aartsvijand van het Christendom....
pi_159543453
Misschien nog wel groter trouwens.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:46:54 #68
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543457
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat een nonsens opmerking.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:47:29 #69
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543475
quote:

[..]

Ik had wel wat intelligenters van jou verwacht eerlijk gezegd.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:47:38 #70
440653 BarryOSeven
pi_159543482
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Tem het volgende:
Misschien nog wel groter trouwens.
De hoop sterft het laatst.
pi_159543486
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zeker. Maar ze rukken zich al helemaal de blaren op de eikel bij de term 'fatsoen' en met Wilders erbij is dat natuurlijk een verloren zaak.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:48:12 #72
440653 BarryOSeven
pi_159543507
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik had wel wat intelligenters van jou verwacht eerlijk gezegd.
Vertel? Het is aan alle kanten toch ellende. Wat er nu zit, maar straks Wilders ook.
pi_159543509
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Verklaar?
  zondag 31 januari 2016 @ 15:51:13 #74
346939 Janneke141
pi_159543614
quote:

[..]

Die religie is de aartsvijand van het Christendom....
Ik zou niet weten waarom. De ontkerkelijking is geen gevolg van de opkomst van de islam.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:55:06 #75
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543765
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verklaar?
Omdat de huidige partijen nog steeds geen enkel initiatief tonen al geef je ze alle zetels van Wilders procentueel eerlijk verdeeld.

Wanneer begrijpen de Nederlanders nu eens dat de huidige partijen te bang zijn om wat te doen omdat de vette baantjes in Brussel lonken en anders hun positie in gevaar komt.
De huidige politici geven geen ZAK meer om Nederland, alleen om hun positie en portemonee.

Nederland staat al jaren als een klein bedremmeld kind in de schaduw van Europa en laat maar over zich heen lopen.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n klein, maar financieel machtig en leefbaar land, langzamerhand afgebroken word door incompetente politici?
  zondag 31 januari 2016 @ 15:56:33 #76
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543816
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. De ontkerkelijking is geen gevolg van de opkomst van de islam.
Nee dat is een gevolg van educatie en democratie, iets waar de Islam een broertje dood aan heeft....
  zondag 31 januari 2016 @ 15:56:57 #77
440653 BarryOSeven
pi_159543835
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Omdat de huidige partijen nog steeds geen enkel initiatief tonen al geef je ze alle zetels van Wilders procentueel eerlijk verdeeld.

Wanneer begrijpen de Nederlanders nu eens dat de huidige partijen te bang zijn om wat te doen omdat de vette baantjes in Brussel lonken en anders hun positie in gevaar komt.
De huidige politici geven geen ZAK meer om Nederland, alleen om hun positie en portemonee.

Nederland staat al jaren als een klein bedremmeld kind in de schaduw van Europa en laat maar over zich heen lopen.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n klein, maar financieel machtig en leefbaar land, langzamerhand afgebroken word door incompetente politici?
En jij denkt dat Wilders dat beter gaat doen?

Wanneer heeft men door dat we in een fuik van ellende zitten, waaruit we linksom of rechtsom niet gaan ontsnappen?
pi_159543871
quote:

[..]

Hoe maakt dat de PVV geen protestpartij?
  zondag 31 januari 2016 @ 15:58:00 #79
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543881
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En jij denkt dat Wilders dat beter gaat doen?

Wanneer heeft men door dat we in een fuik van ellende zitten, waaruit we linksom of rechtsom niet gaan ontsnappen?
Wilders fungeert als breekijzer.

Maar ik ben bang dat het al te laat is....
  zondag 31 januari 2016 @ 15:58:50 #80
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159543920
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor een groot deel wel ja.
ik ben ook niet gek van Wilders maar er moet IETS gebeuren om deze heilloze weg te onderbreken....
  zondag 31 januari 2016 @ 15:59:15 #81
440653 BarryOSeven
pi_159543940
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wilders fungeert als breekijzer.

Maar ik ben bang dat het al te laat is....
Dat denk ik ook. Verder denk ik niet dat de intenties van Wilders zuiver zijn. Een tijd lang heb ik de PVV optie open gehouden omdat het de enige weg langs de huidige corrupte kliek is.

Maar na wat onderzoek ben ik bang dat hij ook niet zuiver op de graad is, en dat we gewoon simpelweg fucked zijn.

Vandaar de piratenpartij. :P Het was meer gekscherend bedoeld natuurlijk.
pi_159543989
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ga je nou expres steeds duurdere woorden gebruiken?
Kun je het niet volgen? Dit zijn gewoon normale woorden.
-
pi_159544006
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:00 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Kun je het niet volgen? Dit zijn gewoon normale woorden.
Ik kan het prima volgen, ik heb een uitgebreide vocabulaire. Ik vraag me enkel af waarom je anders aan het schrijven bent plots.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:04:01 #84
440653 BarryOSeven
pi_159544101
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik kan het prima volgen, ik heb een uitgebreide vocabulaire. Ik vraag me enkel af waarom je anders aan het schrijven bent plots.
Waarom ga je niet gewoon in op de vraag dan?
pi_159544126
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Verder denk ik niet dat de intenties van Wilders zuiver zijn. Een tijd lang heb ik de PVV optie open gehouden omdat het de enige weg langs de huidige corrupte kliek is.

Maar na wat onderzoek ben ik bang dat hij ook niet zuiver op de graad is, en dat we gewoon simpelweg fucked zijn.

Vandaar de piratenpartij. :P Het was meer gekscherend bedoeld natuurlijk.
De piraten partij is visieloos, en egocentrisch. Het zijn kinderen tenmidden wetjes die proberen voor eigen profijt daar een manier in te vinden alles pakken wat je pakken kan te legaliseren. (en ik ben niet tegen piraterij, het gaat meer om de visie van die partij. Als ze stellen dat ze slechts tegen het onrecht van tim kuik zijn dan moeten ze die man beter gewoon brieven met boetes erop sturen (wegens afpersing), zoals hij ook naar hun doet. En als hij ze niet betaald dan de deurwaarder eropaf sturen, elke dag weer tot hij zn huis uit kan. Opgelost.
-
pi_159544139
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik schrijf niet anders dan anders.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 16:06:38 #87
440653 BarryOSeven
pi_159544241
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef Peachbird het volgende:

[..]

De piraten partij is visieloos, en egocentrisch. Het zijn kinderen tenmidden wetjes die proberen voor eigen profijt daar een manier in te vinden alles pakken wat je pakken kan te legaliseren. (en ik ben niet tegen piraterij, het gaat meer om de visie van die partij. Als ze stellen dat ze slechts tegen het onrecht van tim kuik zijn dan moeten ze die man beter gewoon brieven met boetes erop sturen (wegens afpersing), zoals hij ook naar hun doet. En als hij ze niet betaald dan de deurwaarder eropaf sturen, elke dag weer tot hij zn huis uit kan. Opgelost.
Het was dan ook puur als grap bedoeld. Zoals ik al aangeef denk ik dat het gameover is hier.

Nog even de huidige kliek houden die het schip financieel laat zinken, of frisse wind die weet ik wat van plan is maar daar niet zo helder in is.

Er zijn geen goede opties momenteel, dat probeerde ik aan te geven.

Denk dat het "ieder voor zich" principe aan bod komt het komende jaar, en dat je goed moet plannen hoe je in een beter deel van de wereld terecht komt.

Hoop het niet, maar het ziet er niet zo goed uit.
pi_159544277
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon in op de vraag dan?
Oh sorry, ik heb mijn pleziertje alweer gehad voor vandaag. Nu weer tijd voor belangrijke zaken. :)
pi_159544296
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het was dan ook puur als grap bedoeld. Zoals ik al aangeef denk ik dat het gameover is hier.

Nog even de huidige kliek houden die het schip financieel laat zinken, of frisse wind die weet ik wat van plan is maar daar niet zo helder in is.

Denk dat het "ieder voor zich" principe aan bod komt het komende jaar, en dat je goed moet plannen hoe je in een beter deel van de wereld terecht komt.

Het kernprobleem is dat men uberhaupt aandacht geeft aan de politiek eigenlijk, waarom geeft men vertegenwoordiging af, en verantwoording.

Maar goed, nu heel het land in de brand staat heb je nu eenmaal water nodig.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 16:08:29 #90
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159544325
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat de emigratie weer zeer sterk zal toenemen dit jaar..........
pi_159544496
quote:

[..]

Zo, dat veranderde snel.
pi_159544572
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

PVV, CDA, CU, SGP, 50+
De ChristenUnie zal niet gaan regeren met extreemrechts. Volgende poging graag.
pi_159544635
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wederom nonsens.

P.s. Die paar gedoetjes met asielzoekers zijn niet bepaald waar het om draait in Nederland. Ik snap dat het anders lijkt wanneer je het nieuws uit dit land van afstand volgt. De praktijk valt nog wel wat mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 16:21:06 ]
pi_159544714
quote:
Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders
Het valt me eigenlijk nu pas op: "Als ik" en "mij", die man is echt knettergek geworden.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:21:47 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159544771
Maar als dit land dan in brand staat, hoe zit het dan met al die andere landen (bijv. Slovenië, Mexico of Somalië) die in allerlei onderzoeken minder goed scoren dan in Nederland? Wat voor kwalificaties zijn voor deze landen passend?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159544817
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Falco het volgende:
Maar als dit land dan in brand staat, hoe zit het dan met al die andere landen (bijv. Slovenië, Mexico of Somalië) die in allerlei onderzoeken minder goed scoren dan in Nederland? Wat voor kwalificaties zijn voor deze landen passend?
Die kunnen nog net niet tippen aan Noord Korea maar zijn wel op de goede weg richting het ideale land voor de grote leider Wilders.
pi_159544827
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Falco het volgende:
Ik vraag me ook altijd af wat het referentiekader van die doemdenkers is _O-
pi_159544840
Heeft Geert hier niet gewoon gelijk in?

quote:
„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren.
De PVV buiten sluiten is allemaal leuk en aardig, maar als Wilders de meerderheid van de zetels haalt is dat verre van democratisch.
pi_159544841
quote:

[ afbeelding ]

Die is van Maurice?
  zondag 31 januari 2016 @ 16:24:42 #100
346939 Janneke141
pi_159544866
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

De PVV buiten sluiten is allemaal leuk en aardig, maar als Wilders de meerderheid van de zetels haalt is dat verre van democratisch.
Als hij de meerderheid haalt kan hij niet worden buitengesloten, aangezien hij dan niet eens een coalitie hoeft te sluiten.
pi_159544880
quote:

[..]

De PVV wordt niet eens genoemd door Wilders, het gaat om hem.
pi_159544889
quote:

[..]

Als de PVV de meerderheid van de zetels behaalt hoeft hij helemaal geen coalitie te vormen en kan hij alleen regeren. Je punt gaat dus niet helemaal op.
NEE!
pi_159544896
quote:

[..]

Natuurlijk maar ze zullen wel op de proppen komen met een kabinet van VVD-PvdA-CDA-D66-GroenLinks en dan ons om de oren slaan dat ze wel 76 zetels hebben. :')
  zondag 31 januari 2016 @ 16:26:34 #104
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159544919
quote:

[..]

Als Wilders 76+ zetels haalt, dan gaat ie gewoon regeren. Of bedoel je wat als Wilders de grootste wordt? We hebben 1977 ook prima overleefd zonder revolutie. Maak je niet dik man.
pi_159544933
quote:

[..]

Als Wilders de meerderheid van de zetels binnenhaalt kan hij zelfstandig gaan regeren. Helemaal democratisch dus.
En in een coalitieregering hoeft er niet met de grootste partij in het parlement samengewerkt te worden. Als de coalitie maar een meerderheid van het parlement achter zich heeft. Wat daar precies verre van democratisch aan is mag je mij uitleggen.
Nog los van het feit dat Wilders compromissen moet sluiten wil hij kunnen regeren en dat wil hij zelf niet
pi_159544975
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als Wilders de meerderheid van de zetels binnenhaalt kan hij zelfstandig gaan regeren. Helemaal democratisch dus.
En in een coalitieregering hoeft er niet met de grootste partij in het parlement samengewerkt te worden. Als de coalitie maar een meerderheid van het parlement achter zich heeft. Wat daar precies verre van democratisch aan is mag je mij uitleggen.
Nog los van het feit dat Wilders compromissen moet sluiten wil hij kunnen regeren en dat wil hij zelf niet
Dat heeft Wilders in het verleden wel gedaan, maar ze hebben een soort van boeman van hem gemaakt. Er valt met Wilders prima te regeren dat hebben CDA en VVD een aantal jaren gedaan.
pi_159544986
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

Natuurlijk maar ze zullen wel op de proppen komen met een kabinet van VVD-PvdA-CDA-D66-GroenLinks en dan ons om de oren slaan dat ze wel 76 zetels hebben. :')
Als die partijen tot een overeenkomst kunnen komen, dan is dat zo. Maar als de PVV veruit de grootste partij wordt, dan ligt het initiatief ook volledig bij de PVV. Als het te hoog gegrepen is voor hen om een coalitie te vormen, dan kan je dat volgens mij moeilijk de andere partijen aanrekenen...
pi_159545000
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het valt me eigenlijk nu pas op: "Als ik" en "mij", die man is echt knettergek geworden.
Nou, zo zit het toch ook? Of wilde je zeggen dat het een echte partij is?
pi_159545004
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef 99.999 het volgende:
Ho Ho, hij heeft een gewelddadig achterban die dan de zaken kort en klein gaat slaan. Het is niet dat er veel keus is, het is doen wat Wilders zegt want hij is de grootste of de gevolgen accepteren. Verder is dat geheel democratisch en is daar niet aan meewerken erg ondemocratisch.
pi_159545029
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat heeft Wilders in het verleden wel gedaan, maar ze hebben een soort van boeman van hem gemaakt. Er valt met Wilders prima te regeren dat hebben CDA en VVD een aantal jaren gedaan.
Dat was een gedoogsconstructie die van geen kant functioneerde. Daarin hoefde de PVV geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. Totdat ze dat wel moesten doen en boos wegliepen uit het Catshuis...
  zondag 31 januari 2016 @ 16:30:31 #111
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545032
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo, dat veranderde snel.
Wat veranderde?
pi_159545066
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was een gedoogsconstructie die van geen kant functioneerde. Daarin hoefde de PVV geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. Totdat ze dat wel moesten doen en boos wegliepen uit het Catshuis...
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:32:04 #113
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545077
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wederom nonsens.

P.s. Die paar gedoetjes met asielzoekers zijn niet bepaald waar het om draait in Nederland. Ik snap dat het anders lijkt wanneer je het nieuws uit dit land van afstand volgt. De praktijk valt nog wel wat mee.
Niet alleen de asielzoekers zijn uitdagingen....
pi_159545081
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet gedaan want de PVV gedoogde en van 14 oktober 2010 tot 23 april 2012 is ook geen aantal jaren, het is één jaar en een paar maanden.
pi_159545084
quote:

[..]

Wat is daar verre van democratisch aan? Het is gewoon aan elke partij zelf om te beslissen of ze al dan niet met een andere partij samen willen werken. Zo werkt onze democratie al heel lang. Zo gaat het al sinds ons eerste kabinet uit 1848.

Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:32:30 #116
346939 Janneke141
pi_159545093
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.
Zoals met de AOW-leeftijd bedoel je?
pi_159545123
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, zo zit het toch ook? Of wilde je zeggen dat het een echte partij is?
Nee maar het is toch nogal een trieste bedoeling als je je zo personifieert met een hele partij en de samenwerking alleen op jezelf betrekt. Het is een schoffering voor alle andere mensen die voor de PVV werken.
pi_159545133
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat veranderde?
Dit:

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verklaar?
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

quote:

[..]

pi_159545135
quote:
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers.
Nee want zijn breekpunt liet hij op de avond van de verkiezingen al vallen.
pi_159545138
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee maar het is toch nogal een trieste bedoeling als je je zo personifieert met een hele partij en de samenwerking alleen op jezelf betrekt. Het is een schoffering voor alle andere mensen die voor de PVV werken.
Meh, kan weinig medelijden hebben met die andere mensen. Hebben ze zelf voor gekozen.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:34:54 #121
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545145
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niet af te zakken naar het nivo van genoemde landen misschien? :Y
  zondag 31 januari 2016 @ 16:35:58 #122
346939 Janneke141
pi_159545168
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Niet af te zakken naar het nivo van genoemde landen misschien? :Y
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
pi_159545190
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee want zijn breekpunt liet hij op de avond van de verkiezingen al vallen.
Die breekpunten lieten alle partij varen na de verkiezingen. Dat was allemaal een marketing trucje. Alleen Wilders weigerde als enige te tekenen voor meer bezuinigingen. En heel veel economen zijn het inmiddels roerend met elkaar eens dat die bezuinigingen zeer schadelijk waren voor de Europese economie.
pi_159545191
Wat Wilders doet is een beetje het niveau van een groot dik jongetje dat in de zandbak zit, tegen een paar andere kleinere kinderen schreeuwt dat ze met hem moeten spelen en als ze dat niet willen, dan z'n andere vrienden hen wel in elkaar komen slaan.

En die andere vrienden zijn dan de PVV-stemmers, want ja, die vinden natuurlijk dat dat dikke schreeuwjongetje in de zandbak gelijk heeft.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:37:12 #125
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545203
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ah ja je hebt deels gelijk.
Jij ziet de PVV puur als protestpartij, ik zie dat de MENSEN voor een deel op hun stemmen als protest.
Dat is een verschil.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:37:47 #126
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545219
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?
pi_159545222
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ah ja je hebt deels gelijk.
Jij ziet de PVV puur als protestpartij, ik zie dat de MENSEN voor een deel op hun stemmen als protest.
Dat is een verschil.
Waarom nog meer dan?
  zondag 31 januari 2016 @ 16:38:00 #128
440653 BarryOSeven
pi_159545223
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?
pi_159545249
quote:

[..]

ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 16:39:26 ]
  zondag 31 januari 2016 @ 16:39:07 #130
346939 Janneke141
pi_159545258
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:39:33 #131
440653 BarryOSeven
pi_159545266
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen.
Het ging helemaal niet over PVV'ers. Het ging over doemdenkers. :')

Tjonge wat een niveau hier.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:39:45 #132
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545274
quote:

[..]

ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...
Wel eens van labeltjes plakken gehoord?
  zondag 31 januari 2016 @ 16:39:54 #133
440653 BarryOSeven
pi_159545278
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:41:02 #134
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545317
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.
Tja, de zogenaamde "intellectuelen" in deze discussie laten precies zien hoe zij over het "gewone" volk denken.
Wat een armoede....
  zondag 31 januari 2016 @ 16:41:08 #135
440653 BarryOSeven
pi_159545321
En hier de referentiepost.

quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

mafketels
pi_159545323
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wel eens van labeltjes plakken gehoord?
dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...
  zondag 31 januari 2016 @ 16:41:39 #137
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159545336
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...
Dan volg jij de discussie niet goed....
pi_159545338
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

Nou... Er zijn ook heel veel PVV'ers die het wel gewoon bij woorden houden hoor. Bij Steun de PVV en Nederland mijn Vaderland bijvoorbeeld.
pi_159545341
quote:

[..]

Wel fijn dat al die antifa allemaal pvv stemmen toch
-
pi_159545342
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die breekpunten lieten alle partij varen na de verkiezingen. Dat was allemaal een marketing trucje. Alleen Wilders weigerde als enige te tekenen voor meer bezuinigingen. En heel veel economen zijn het inmiddels roerend met elkaar eens dat die bezuinigingen zeer schadelijk waren voor de Europese economie.
Er zijn wel eens breekpunten gesneuveld tijdens onderhandelingen maar nog nooit voordat de onderhandelingen begonnen waren. Verder heeft Wilders zelf ingestemd met bezuinigingen onder Rutte 1 dus dat argument is ook onzin. Het is zelfs tamelijk vreemd om eerst te kiezen voor bezuinigen maar als dat beleid dan doorgezet moet worden niet meer te willen, dan ben je aan het draaien.
pi_159545353
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

ah ja, dat zal het zijn :D
  zondag 31 januari 2016 @ 16:42:25 #142
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159545357
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
  zondag 31 januari 2016 @ 16:43:01 #143
346939 Janneke141
pi_159545383
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
Natuurlijk zijn ze dat, maar de NOS mag daar niet over berichten.
pi_159545395
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:44:34 #145
440653 BarryOSeven
pi_159545426
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
Revolte!
pi_159545452
quote:
De PVV kan niet eens alleen regeren als ze 76 zetels hebben. Dat stort als een kaartenhuis in elkaar want Wilders kan niet premier en fractieleider zijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:46:12 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159545490
quote:

[..]

Zou beter zijn inderdaad. Nieuw jong elan in die kutkamer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159545504
quote:

[..]

Zoals hij zijn rug recht hield door al op de verkiezingsavond zijn superbelangrijke 65 blijft 65 belofte op te geven _O-
  zondag 31 januari 2016 @ 16:47:31 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159545543
quote:
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.
Dat doen viezeriken zoals arrogander pechold
1947-2016
pi_159545557
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.
Wederom nonsens, Wilders sluit net zo goed partijen uit.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:48:15 #151
346939 Janneke141
pi_159545559
quote:

[..]

Bij voortduring al je politieke concullega's lopen te schofferen en daarna raar opkijken dat ze niet meer met je willen samenwerken. Het is inderdaad erg vreemd, ja.
pi_159545576
quote:

[..]

Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat andere partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:49:52 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159545609
Als ik vanavond nog maar gewoon patat kan eten!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_159545616
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat andere partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.
Hieruit blijkt ook wel weer wat in het vorige deel besproken werd over het niveau van de PVV-aanhang.
Ze hebben geen flauw benul van de werking van onze democratie...
pi_159545638
quote:

[..]

Het is vooral Wilders die andere partijen uitsluit:

http://www.powned.tv/nieu(...)utte_uit_als_re.html

Oftewel; Wilders wil niet met de VVD regeren maar als de VVD niet met Wilders wil regeren komt er een revolte. Wat een mongool.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:53:10 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159545708
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is vooral Wilders die andere partijen uitsluit:

http://www.powned.tv/nieu(...)utte_uit_als_re.html

Oftewel; Wilders wil niet met de VVD regeren maar als de VVD niet met Wilders wil regeren komt er een revolte. Wat een mongool.
Volgens mij was dit de enige idd, omdat hij niet meer met rutte om wil gaan.
1947-2016
pi_159545722
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Bij voortduring al je politieke concullega's lopen te schofferen en daarna raar opkijken dat ze niet meer met je willen samenwerken. Het is inderdaad erg vreemd, ja.
Je hoeft ook niet met de landverradende collegas samen te werken, alleen met het volk.
-
pi_159545731
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hieruit blijkt ook wel weer wat in het vorige deel besproken werd over het niveau van de PVV-aanhang.
Ze hebben geen flauw benul van de werking van onze democratie...
we hebben geen democratie, voor de 2289457289574e keer.
-
pi_159545743
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Volgens mij was dit de enige idd, omdat hij niet meer met rutte om wil gaan.
Eerder hebben ze volgens mij GL ook al uitgesloten. En gezien de PvdA-haat in die beweging lijken die me ook uitgesloten. Zoveel blijft er niet over...
pi_159545767
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat de feiten en de uitkomst van onze democratie je niet aanstaan wil niet zeggen dat we geen democratie hebben. Die waanbeelden zijn voor de 2289457289574e keer geheel voor je eigen rekening...
pi_159545772
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Eerder hebben ze volgens mij GL ook al uitgesloten. En gezien de PvdA-haat in die beweging lijken die me ook uitgesloten. Zoveel blijft er niet over...
Als je het mij vraagt is maar zon 20% van de pvda nederlands.
-
pi_159545778
quote:

[..]

Je hoeft ook niet met de landverradende collegas samen te werken, alleen met het volk.
quote:

[..]

Ik ben weer onder de indruk van het gebrek aan argumenten.
pi_159545811
Ik hoop dat Rutte blijft na de verkiezingen (zal helaas wel niet) en dat de PVV dan de VVD nodig heeft om te regeren. Dan moet Wilders terug komen op zijn woorden dat hij niet met de VVD wil regeren. Lijkt me ook mooi.
pi_159545815
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat je er niet al te veel van snapt is gezien je omstandigheden begrijpelijk.
pi_159545834
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat de feiten en de uitkomst van onze democratie je niet aanstaan wil niet zeggen dat we geen democratie hebben. Die waanbeelden zijn voor de 2289457289574e keer geheel voor je eigen rekening...
Jij weet dus nieteens wat voor systeem we in dit land hebben :N

We hebben een https://nl.wikipedia.org/wiki/Parlementaire_democratie

Alleen is die helaas geinfilteerd door industriele lobbyisten en buitenlandse ondermijning zoals van tyrannieke vreemde mogendheid de EU, ook niet democratisch.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 16:57:24 #166
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_159545851
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Hebben mensen zonder Nederlandse nationaliteit nu ook al landelijk kiesrecht? 8)7
Krekker is de bom!
pi_159545874
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Alleen is die helaas geinfilteerd door industriele lobbyisten en buitenlandse ondermijning zoals van tyrannieke vreemde mogendheid de EU, ook niet democratisch.
We hebben dus een parlementaire democratie. Dat is in de volksmond een democratie. Wat is precies het punt wat je wanhopig probeert te maken? Want het lijkt nu weer nergens over te gaan.
pi_159545899
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hebben mensen zonder Nederlandse nationaliteit nu ook al landelijk kiesrecht? 8)7
zolang ze zich niet nederlands gedragen zijn het geen nederlanders wat mij betreft, maar hey ik stel daar nu eenmaal wat hogere eisen aan, zoals niet een 2e paspoort hebben en luisteren naar de koning van marokko/de isis steunende dictator van turkije/de isis versterkende varkens van saudi arabie.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 16:59:08 #169
346939 Janneke141
pi_159545903
quote:

[..]

Dan stem je toch op een partij die daar niet aan meedoet, of je richt er zelf een op?

Dat de uitkomst je niet bevalt zegt niets over het al dan niet bestaan van een representatieve democratie.
pi_159545927
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is in de volksmond een democratie.
Nee, dat is het niet. En al helemaal niet qua definitie.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:00:22 #171
346939 Janneke141
pi_159545941
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Peachbird het volgende:
Nee, dat is het niet.
Misschien kun je die even wat beter uitleggen. Blijkbaar snappen we niet wat je bedoelt.
pi_159545991
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan stem je toch op een partij die daar niet aan meedoet, of je richt er zelf een op?

Dat de uitkomst je niet bevalt zegt niets over het al dan niet bestaan van een representatieve democratie.
Je bent nogal naief als je denkt dat dat kan, je bent beter af als je je gewoonweg volledig afkeert van de politiek, wat ik ook deed. Alleen nu is er even geen andere keus, als pacifistisch vrijdenker is er geen andere manier om je land te behoeden tegen de tyrannie van de EU dan met deze kans, door op wilders te stemmen.
-
pi_159546058
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Je bent nogal naief als je denkt dat dat kan, je bent beter af als je je gewoonweg volledig afkeert van de politiek, wat ik ook deed. Alleen nu is er even geen andere keus, als pacifistisch vrijdenker is er geen andere manier om je land te behoeden tegen de tyrannie van de EU dan met deze kans, door op wilders te stemmen.
je denkt dat een coalitie onder Wilders uit de EU gaat stappen? grapjas...
pi_159546123
Als Wilders overtuigend de verkiezingen wint en de grootste partij is, maar een andere coalitie gaat regeren en op dezelfde voet doorgaat als nu (lees: open grenzen)... tja, dan is een revolutie of in ieder geval demonstratie niet ondenkbaar.
pi_159546131
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

je denkt dat een coalitie onder Wilders uit de EU gaat stappen? grapjas...
Ja, gezien het volk dat in merendeel wil, en met goed recht. Heb jij argumenten waarom dat niet zou dan, behalve de angstzaaierij vanuit wceend fles het EU parlement en haar vlaggenschip zelf?
-
pi_159546137
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nintex het volgende:
Als Wilders overtuigend de verkiezingen wint en de grootste partij is, maar een andere coalitie gaat regeren en op dezelfde voet doorgaat als nu (lees: open grenzen)... tja, dan is een revolutie of in ieder geval demonstratie niet ondenkbaar.
een demonstratie... toe maar...

dat kan nu toch ook al gewoon?

naja het is koud buiten enzo, dus ik snap het wel...

en waar tegen demonstreer je dan? de democratie?

wilders moet er maar voor zorgen dat anderen met hem willen samenwerken. voorlopig sluit alleen de PVV een partij uit (de VVD).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 17:08:09 ]
pi_159546176
quote:
Elke coalitie moet een meerderheid bij elkaar sprokkelen, dus wat voor regering het ook oplevert: democratisch is het. Als de tokkies dan gaan rellen, dan zegt dat niets over de nieuwe coalitie, maar alles over de tokkies.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:08:11 #178
346939 Janneke141
pi_159546178
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja, gezien het volk dat in merendeel wil, en met goed recht. Heb jij argumenten waarom dat niet zou dan, behalve de angstzaaierij vanuit wceend fles het EU parlement en haar vlaggenschip zelf?
Het merendeel van het volk wil dat helemaal niet. Er is, zelfs als het Wilders zou lukken om een coalitie te vormen, geen enkele andere partij die zijn stem gaat geven aan een EU-exit. Dus nee, het kabinet Wilders-I gaat niet uit de EU stappen.
pi_159546191
quote:

[..]

Uit de EU hoeft niet, maar het moet weer een samenwerking worden in plaats van een Duitse sparpolitik superstaat. Cameron gaat ook proberen de EU te hervormen. Geen idee, waarom er mensen zijn die de EU in huidige vorm met Juncker aan het roer een goed functionerende instantie vinden.
pi_159546195
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

een demonstratie... toe maar...

dat kan nu toch ook al gewoon?

naja het is koud buiten enzo, dus ik snap het wel...
vast een demonstratie door een politiefuik, voorop wat hooligans neergezet en dan na 20 minuten gaat er vooraan, nadat de stoet door de politie zelf is gestopt wat vuurwerk af en worden ze met pepperspray terug geforceerd.

Oh wacht dat was keulen.
-
pi_159546196
quote:
Ach, de boze mensen demonstreren nu ook. Gezellig met stenen door ruiten gooien e.d. Dus dat is geen malle suggestie van je.
pi_159546197
quote:

[..]

Ja, gezien het volk dat in merendeel wil,
Hoe weet jij dat?
pi_159546225
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het merendeel van het volk wil dat helemaal niet. Er is, zelfs als het Wilders zou lukken om een coalitie te vormen, geen enkele andere partij die zijn stem gaat geven aan een EU-exit. Dus nee, het kabinet Wilders-I gaat niet uit de EU stappen.
Als een referendum dat wel wil, wat het ook al vaker dan eens aangaf overigens wat de totalitairiteit van de EU betreft, heb jij ongelijk.
-
pi_159546236
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Nintex het volgende:

[..]

Uit de EU hoeft niet, maar het moet weer een samenwerking worden in plaats van een Duitse sparpolitik superstaat. Cameron gaat ook proberen de EU te hervormen. Geen idee, waarom er mensen zijn die de EU in huidige vorm met Juncker aan het roer een goed functionerende instantie vinden.
Cameron gaat helemaal niet proberen de EU te hervormen. Cameron gaat proberen gunstigere voorwaarden te krijgen voor GB, waar de andere landen (waaronder NL) de kosten van mogen dragen...
pi_159546274
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Cameron gaat helemaal niet proberen de EU te hervormen. Cameron gaat proberen gunstigere voorwaarden te krijgen voor GB, waar de andere landen (waaronder NL) de kosten van mogen dragen...
Ook dat blijkt de PVV-aanhang allemaal niet zo goed te begrijpen. Is dat dan toch te complex om te bevatten allemaal?
pi_159546286
Is er in Nederland niet maar één trol die voor Wilders is en die het hele internet en de peilingen aan het manipuleren is? Wat er wordt geschreven is toch gewoon volkomen absurd daar kunnen toch nooit duizenden mensen dezelfde idiote gedachtes hebben.
pi_159546312
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat je dan eerst weer de ruimte moet hebben, dus eerst uit de EU en dan bouw je het op een fatsoenlijkere manier weer op, met mensen die wel samenwerking ipv parasitair bestaan als doel hebben en autonomiteit van staten respecteren ipv vervangen met hun eigen centrale wetten en legers.

Je kunt niet gewoon zeggen "wat er nu is blijft en we zetten gewoon wat mensen hier en daar neer en het is klaar", de tyrannieke verdragen moeten de ovens in, de verraders moeten in schavotten.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:12:41 #188
346939 Janneke141
pi_159546329
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Als een referendum dat wel wil, wat het ook al vaker dan eens aangaf overigens wat de totalitairiteit van de EU betreft, heb jij ongelijk.
We kennen in Nederland geen bindend referendum. Dus nee, dan ook niet.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:13:44 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546368
Ja verraders... Ga toch weg joh met je dictatoriale gedachtengoed,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159546391
Rotzooi opgeruimd, verder zonder persoonlijke aanvallen graag.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:14:52 #191
440653 BarryOSeven
pi_159546404
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Probeer je corrupte heilstaat maar te beschermen. Het zal toch niet blijven zoals het was.

zondag 31 januari 2016 @ 17:15:13 #192
346939 Janneke141
pi_159546414
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Probeer je corrupte heilstaat maar te beschermen. Het zal toch niet blijven zoals het was.

[ afbeelding ]
Doe vooral geen moeite om iets inhoudelijks toe te voegen.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:15:40 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159546425
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Peachbird het volgende:
de verraders moeten in schavotten.
In schavotten? Hoe werkt dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159546441
Als Pieter Omtzigt zijn eigen partij zou beginnen dan zou hij zo mijn stem krijgen. Een van de weinige echt goede politici die we hebben. Hij is echter een roepende in de woestijn.

De huidige politiek is totaal vast gelopen en allemaal eenzijdig. Ik zou je het verschil tussen de PvdA en de VVD niet meer kunnen vertellen. De ene partij jat van de daklozen krant, de ander zet een professor bij het oud vuil om op het pluche te blijven zitten.
pi_159546442
quote:

[..]

Geen bindend referendum is toch wel het pinnakel van anti-democratische besluitvorming.
-
pi_159546471
quote:
11s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

In schavotten? Hoe werkt dat?
Zo:
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:17:12 #197
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_159546482
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Geen bindend referendum is toch wel het pinnakel van anti-democratische besluitvorming.
Mooi anglicisme heb je daar.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:17:40 #198
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159546499
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat heet politiek spel volgens mij. Hoe vaak zie je dat niet in andere landen? Maar bijvoorbeeld een pechtold neemt dat persoonlijk aan en slaat hem terug met een cordon sanitaire. En daar maakt wilders weer gebruik van. Ze trappen er allemaal met open ogen in.

quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk dat samenwerking een wisselwerking is. Niet alleen wilders moet er voor zorgen. Denk dat andere partijen net zo hard moeten zorgen voor samenwerking. Anders kunnen ze nooit hun doel bereiken: het Pluche.
1947-2016
  zondag 31 januari 2016 @ 17:17:41 #199
346939 Janneke141
pi_159546501
quote:

[..]

Niet noodzakelijk. Er zijn wel meer vormen van democratie denkbaar dan alleen de directe.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:18:04 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159546507
quote:

Zo:
[ afbeelding ]
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!
pi_159546520
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Nintex het volgende:
Als Pieter Omtzigt zijn eigen partij zou beginnen dan zou hij zo mijn stem krijgen. Een van de weinige echt goede politici die we hebben. Hij is echter een roepende in de woestijn.

De huidige politiek is totaal vast gelopen en allemaal eenzijdig. Ik zou je het verschil tussen de PvdA en de VVD niet meer kunnen vertellen. De ene partij jat van de daklozen krant, de ander zet een professor bij het oud vuil om op het pluche te blijven zitten.
Komt omdat politiek niet meer werkt in de praktische zin, tegenwoordig is het lobbyisten en spionnen die hun fracties veilig stellen met over en weer geld geschuif met als lachende derde de corporaties die bijna naar amerikaans model er een buisiness in zien. En dat is dan zogenaamd de maatschappij. Lijkt wel mafia, mischien is het dat ook wel.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:18:59 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546536
Als er al iemand op het pluche zit is het onze GBL
  zondag 31 januari 2016 @ 17:19:03 #203
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159546538
quote:

[..]

Zo:
[ afbeelding ]
Dat is een schandpaal, geen schavot. En 'in schavotten moeten' is geen Nederlands.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 31 januari 2016 @ 17:19:16 #204
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159546550
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Nog meer losse flodders?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:19:23 #205
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159546555
quote:

[..]

We kennen in Nederland geen bindend referendum.
Gelukkig niet.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:19:42 #206
440653 BarryOSeven
pi_159546572
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is een schavot

pi_159546590
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een schavot.

Zon houten contraptie waar iemand met hoofd en handen in kan staan met de reden erboven op een plaatje, bakje tomaatjes ernaast.

Dat is dus de beste oplossing.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:20:13 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159546593
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef BarryOSeven het volgende:

Dit is een schavot

[ afbeelding ]
Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:20:26 #209
66444 Lord_Vetinari
pi_159546607
quote:

[..]

Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika.... :')
pi_159546609
quote:

[..]

Dit is een schavot

[ afbeelding ]
Nee Henk, da's een guillotine.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:20:31 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546610
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nog meer losse flodders?
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert is
  zondag 31 januari 2016 @ 17:20:50 #212
440653 BarryOSeven
pi_159546617
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.
Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijk ;)
  zondag 31 januari 2016 @ 17:21:10 #213
440653 BarryOSeven
pi_159546625
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee Henk, da's een guillotine.
Goh, mee je dat nou?
pi_159546630
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat is een schavot.

Zon houten contraptie waar iemand met hoofd en handen in kan staan met de reden erboven op een plaatje, bakje tomaatjes ernaast.

Dat is dus de beste oplossing.
Schandblok heet zo'n ding.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:21:33 #215
346939 Janneke141
pi_159546634
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:

[..]

Niet, die wil met scherp schieten.
pi_159546635
Nou goed schandpaal op een schavot dus.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:21:34 #217
66444 Lord_Vetinari
pi_159546636
quote:

[..]

Dit is een schavot

[ afbeelding ]
Nee, dat is een guillotine. Die staat OP een schavot. En een schavot is geen strafwerktuig, hoogstens een platform waarop straffen worden uitgevoerd.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:21:37 #218
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159546638
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijk ;)
Ja, vast.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:21:44 #219
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159546643
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:

[..]

Komt echt dom over helaas.
pi_159546668
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika.... :')
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.

Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
  zondag 31 januari 2016 @ 17:23:20 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546682
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Komt echt dom over helaas.
nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:24:20 #222
66444 Lord_Vetinari
pi_159546714
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.

Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:24:41 #223
440653 BarryOSeven
pi_159546724
Mensen, het spijt me dat ik jullie in verwarring heb gebracht maar natuurlijk weet ik dat het een guillotine is.

Het was eigenlijk een symbolische link naar de escalatie van het schavot. Een guillotine is een stapje verder dan het schavot.

Hopende dat ik alle twijfel omtrent mijn uitstekende intellect hierbij weggenomen te hebben verblijf ik,

Liberté, égalité, fraternité!
pi_159546744
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
Is dit de nieuwe "maar je kunt geen grens bouwen"?
pi_159546750
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Exact. Ook blij dat je helaas zegt. Weinig mensen kijken er voorbij, maar het is wel een tijdelijk necessiteit.
-
pi_159546769
quote:

[..]

Ik anders wel; dat bedrijven zich weer eens op binnenland richten zou handig zijn, creeert ook genoeg banen en er zijn genoeg mensen die werkbehoefend zijn. (nederlanders dus)
-
pi_159546783
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen, het spijt me dat ik jullie in verwarring heb gebracht maar natuurlijk weet ik dat het een guillotine is.

Het was eigenlijk een symbolische link naar de escalatie van het schavot. Een guillotine is een stapje verder dan het schavot.

Hopende dat ik alle twijfel omtrent mijn uitstekende intellect hierbij weggenomen te hebben verblijf ik,

Liberté, égalité, fraternité!
Ja het was mijn fout dat ik niet duidelijker maakte dat ik de schandpaal bedoelde.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:27:17 #228
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_159546784
Nog een paar incidenten en Geertje heeft helemaal geen andere partij meer nodig om aan de macht te komen.

:P

pi_159546792
quote:

[..]

Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:28:06 #230
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159546804
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef Re het volgende:

[..]

nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.

Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
  zondag 31 januari 2016 @ 17:28:22 #231
440653 BarryOSeven
pi_159546813
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
Wow, nu ga ik op hem stemmen. Bedankt.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:28:35 #232
346939 Janneke141
pi_159546818
quote:

[..]

We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.
pi_159546822
quote:

[..]

Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:29:48 #234
440653 BarryOSeven
pi_159546851
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.

Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:30:40 #235
346939 Janneke141
pi_159546870
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
Kunnen ze niet beter met de trein?
pi_159546879
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:31:42 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546899
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

grens controle daar komen ze niet doorheen, of zo
pi_159546912
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.
Dan hoeven we niet eens meer te werken in NL... echt beter! Ik ga ook maar PVV stemmen!
pi_159546941
Ben ik de enige die Wilders' uitlatingen behoorlijk ver vind gaan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 31 januari 2016 @ 17:34:04 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159546960
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

nou ja, ik vroeg me dus af of de angst en wanhoop zo ernstig is om een geweldadige revolutie te startrn
  zondag 31 januari 2016 @ 17:34:08 #241
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159546962
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.
Inderdaad.
Wat een dom gezemel.
Maar goed, een volk krijgt de leiders (en hun ego's) die het verient uiteraard.
pi_159546963
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nee.
pi_159546968
quote:
Nee. Alle niet-PVV'ers vinden dat.
pi_159546978
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.

De grenzen sluiten we niet, want we kunnen niet iedereen tegenhouden.

Tuurlijk kan dat niet, er zullen altijd illegalen zijn die niet aan de grens tegen gehouden worden, maar als je 50% kunt tegenhouden scheelt dat al 50% uitkeringen, 50% druk op maatschappelijke voorzieningen, 50% minder probleemjongeren, 50% minder oorlogtrauma's etc.

Wilders gaat niet alles in een keer oplossen, lijkt me logisch, maar een key issue nu is dat we betere grensbewaking nodig hebben, omdat de rest van de wereld veel welvarender en mobieler is geworden. Allemaal leuk dat die Afrikanen meer te besteden hebben, maar dat geld gaat nu naar mensensmokkelaars i.p.v. dat ze het eigen land opbouwen.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:34:56 #245
440653 BarryOSeven
pi_159546989
quote:
Komt het al dichterbij Koos?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:34:58 #246
66444 Lord_Vetinari
pi_159546990
quote:
Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:35:40 #247
440653 BarryOSeven
pi_159547009
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.
Vuile racist!
  zondag 31 januari 2016 @ 17:36:24 #248
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_159547036
Hoogste tijd voor een gewogen stem. Eerst vragen beantwoorden over de politiek, gescoorde cijfer bepaalt het gewicht. Zo dwing je af dat mensen die stemmen zich verdiept hebben in alle mogelijkheden en niet achter een mongool aanlopen die alleen maar inspeelt op angsten van mensen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_159547047
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die gaan niet zo ver, tenminste dat is dan maar 1 tegelijk. Mischien kan het enigzins op de indische wijze dan, alleen dan moeten we er genoegen mee nemen dat we die treinen daarna ook naar de schroot kunnen brengen.
-
pi_159547058
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.

Tuurlijk kan dat niet, er zullen altijd illegalen zijn die niet aan de grens tegen gehouden worden, maar als je 50% kunt tegenhouden scheelt dat al 50% uitkeringen, 50% druk op maatschappelijke voorzieningen, 50% minder probleemjongeren, 50% minder oorlogtrauma's etc.

Wilders gaat niet alles in een keer oplossen, lijkt me logisch, maar een key issue nu is dat we betere grensbewaking nodig hebben, omdat de rest van de wereld veel welvarender en mobieler is geworden. Allemaal leuk dat die Afrikanen meer te besteden hebben, maar dat geld gaat nu naar mensensmokkelaars i.p.v. dat ze het eigen land opbouwen.
Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:38:07 #251
440653 BarryOSeven
pi_159547090
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef YazooW het volgende:
Nog een paar incidenten en Geertje heeft helemaal geen andere partij meer nodig om aan de macht te komen.

:P

[ afbeelding ]
Die incidenten moeten dan wel van het proportie van deze AZC crisis zijn zo te zien. Hoop serieus niet dat zoiets te gebeuren staat.

Denk dat die revolutie er eerder komt dan dat de PVV gaat regeren. En dat is geen goed nieuws.
pi_159547100
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vuile racist!
PVV'er is geen ras, maar een gedrags- en intelligentiestoornis. Hoogstens discriminatie dus.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:38:37 #253
440653 BarryOSeven
pi_159547102
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?
Ongelooflijk wat ben jij dom 8)7
  zondag 31 januari 2016 @ 17:38:40 #254
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547103
quote:
9s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, ik vroeg me dus af of de angst en wanhoop zo ernstig is om een geweldadige revolutie te startrn
Wie heeft het hier over een gewapende revolutie gehad???!!
pi_159547107
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hoe bedoel je de grenzen sluiten we niet dat is wat Wilders letterlijk roept. Waarom zou de grote leider liegen?

quote:
If I would become Prime Minister of the Netherlands next year, I will close the Dutch
borders at once.
http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
pi_159547115
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die incidenten moeten dan wel van het proportie van deze AZC crisis zijn zo te zien. Hoop serieus niet dat zoiets te gebeuren staat.

Denk dat die revolutie er eerder komt dan dat de PVV gaat regeren. En dat is geen goed nieuws.
burgeroorlog is ook al op handen in de v,.s. op het moment, vooral na het demoniseren van de ranchers die door de fbi zijn neergemaaid terwijl ze zich juist overgaven met de handen omhoog.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:39:20 #257
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159547122
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Onzin. Wel wil ik geloven dat minstens 50% van het PVV-electoraat van een uitkering leeft.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:39:40 #258
440653 BarryOSeven
pi_159547130
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

PVV'er is geen ras, maar een gedrags- en intelligentiestoornis. Hoogstens discriminatie dus.
Waarom wordt dan iemand die tegen de Islam is een racist genoemd? w/
pi_159547133
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoe bedoel je de grenzen sluiten we niet dat is wat Wilders letterlijk roept. Waarom zou de grote leider liegen?

[..]

http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
Ja, FIGUURLIJKE grenzen...
  zondag 31 januari 2016 @ 17:40:36 #260
440653 BarryOSeven
pi_159547160
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Onzin. Wel wil ik geloven dat minstens 50% van het PVV-electoraat van een uitkering leeft.
Waarop baseer jij die stelling? Of heb je zulke diepe mouwen?
pi_159547161
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waarom wordt dan iemand die tegen de Islam is een racist genoemd? w/
Alleen als ie een racist is.

Maar heb je een voorbeeld van iemand die racist wordt genoemd wegens kritiek op de islam?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:40:48 #262
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547167
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dan.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:41:45 #263
440653 BarryOSeven
pi_159547191
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alleen als ie een racist is.

Maar heb je een voorbeeld van iemand die racist wordt genoemd wegens kritiek op de islam?
Moet je even NWS doorspitten van een aantal weken geleden.

Sterker nog, je was al racist als je de asielcrisis als probleem zag. :')
pi_159547197
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Figuurlijke grenzen, wat zijn dat eigenlijk?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:42:11 #265
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159547200
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Marcel van Dam in 1983:

[ afbeelding ]
in welke context liet Van Dam dit optekenen :?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:42:36 #266
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_159547217
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

:D

Vertel.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:42:46 #267
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547221
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Afijn het gaat weer de kant van het belachelijke op zie ik.

Ik begin werkelijk te geloven dat de Nederlanders TE dom zijn voor referenda....wat een treurnis....
pi_159547228
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Jij komt met die onzin aanzetten, ik niet.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:43:21 #269
440653 BarryOSeven
pi_159547236
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zijn grenzen die alleen bestaan in het abstracte, bijvoorbeeld de haat tegen een groep of het gemeenschappelijk afkeuren van andersdenkenden zonder daar een wet voor nodig te hebben.
pi_159547239
quote:

[..]

Dat is eh...

Als je een Marokkaan uitzet. Of zoiets.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:43:56 #271
440653 BarryOSeven
pi_159547257
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Afijn het gaat weer de kant van het belachelijke op zie ik.

Ik begin werkelijk te geloven dat de Nederlanders TE dom zijn voor referenda....wat een treurnis....
Hoe bedoel je?
pi_159547274
quote:

[..]

Wetten.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:44:34 #273
142400 RedFever007
pi_159547276
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Peachbird het volgende:

[..]

burgeroorlog is ook al op handen in de v,.s. op het moment, vooral na het demoniseren van de ranchers die door de fbi zijn neergemaaid terwijl ze zich juist overgaven met de handen omhoog.
Zijn die gasten allemaal dood:? Heb de afloop even gemist :{
pi_159547295
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

:D

Vertel.
Vraag maar aan een PVV'er. Wel oordopjes in doen, want PVV'ers schreeuwen nogal.
pi_159547324
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Zijn die gasten allemaal dood:? Heb de afloop even gemist :{
Een aantal zijn gearresteerd, een aantal zijn neergemaaid, en in het algemeen worden ze in de msm neergezet als terroristen wat natuurlijk extreem polariserend werkt vooral in deze tijden, enige spark die nu nodig is tot een revolt is als een generaal (waarvan er al erg veel zich afkeren van obama en zijn programa van wapenleveranties aan radicale jihadisten in syrie) zich onder hen gaat scharen ten actie.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:47:26 #276
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547340
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Kom op zeg Barry.
Dat slappe gelul over figuurlijke grenzen, de racist kaart is alweer getrokken, de kaart dat alle PVV'ers utkeringen trekken en dom zijn, dat alle linkse mensen hippies zijn en te lief voor iedereen....wat een dom gelul......
Nederland gaat enorm zware jaren tegemoet want niemand zal deze zooi kunnen oplossen of durven op te lossen.... en de rest loopt elkaar af te troeven met de woordjes racist en hippie.... ^O^ Geluk allemaal.... :s) :s) :s)
pi_159547378
Zal je net zien als ze de revolutie willen beginnen dat er uitgerekend dan een tegendemonstratie is die roet in het eten gooit.
pi_159547380
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:

Ik begin werkelijk te geloven dat de Nederlanders TE dom zijn voor referenda
_O-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:49:39 #279
440653 BarryOSeven
pi_159547395
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Kom op zeg Barry.
Dat slappe gelul over figuurlijke grenzen, de racist kaart is alweer getrokken, de kaart dat alle PVV'ers utkeringen trekken en dom zijn, dat alle linkse mensen hippies zijn en te lief voor iedereen....wat een dom gelul......
Nederland gaat enorm zware jaren tegemoet want niemand zal deze zooi kunnen oplossen of durven op te lossen.... en de rest loopt elkaar af te troeven met de woordjes racist en hippie.... ^O^ Geluk allemaal.... :s) :s) :s)
Klopt als een bus.
pi_159547402
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Kom op zeg Barry.
Dat krijg je nu eenmaal met de uitkleding van educatie en zorg, armoede is de katalysator van domheid en grootste ziekte, en weinig doktoren die daar nog wat aan kunnen doen, wie wil er nog leraar zijn tegenwoordig.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:50:03 #281
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547406
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

_O-
_O- _O- _O-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:50:14 #282
440653 BarryOSeven
pi_159547413
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Zal je net zien als ze de revolutie willen beginnen dat er uitgerekend dan een tegendemonstratie is die roet in het eten gooit.
Ja en wat krijg je dan als je 1+1 optelt?

*BOEM*
  zondag 31 januari 2016 @ 17:50:32 #283
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547422
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat krijg je nu eenmaal met de uitkleding van educatie en zorg, armoede is de katalysator van domheid en grootste ziekte, en weinig doktoren die daar nog wat aan kunnen doen, wie wil er nog leraar zijn tegenwoordig.
Met dank aan de huidige partijen..... ps je snapt toch zeker wel dat nu domheid en armoede in massa worden toegelaten in NL? :)
pi_159547470
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Of dat het regent.
Of dat net de Schültenbraü in de aanbieding is.
Of dat er darten op tv is.
Of... Vul ook maar in.

Ik zie het er niet van komen.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:52:36 #285
440653 BarryOSeven
pi_159547472
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Met dank aan de huidige partijen..... ps je snapt toch zeker wel dat nu domheid en armoede in massa worden toegelaten in NL? :)
We zouden er in ieder geval mee kunnen beginnen om smartphones pas vanaf 21 jaar toe te laten.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:52:43 #286
142400 RedFever007
pi_159547476
quote:

[..]

Noem jij chirurgen dom :? :o
pi_159547506
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja en wat krijg je dan als je 1+1 optelt?

*BOEM*
ME veegt het plein schoon, wat enkele arrestaties oplevert, welke hier besproken worden. Ik denk dat het daarbij blijft.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:53:42 #288
142400 RedFever007
pi_159547513
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of dat het regent.
Of... Vul ook maar in.

Dries Roelvink een nieuwe single in de schappen heeft liggen ;(
  zondag 31 januari 2016 @ 17:53:44 #289
440653 BarryOSeven
pi_159547514
quote:
12s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Chirugen zijn het wel, alleen dan niet in de operatiekamer. We hebben wat meer olie op het vuur nodig in deze discussie.
pi_159547518
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of dat het regent.
Of... Vul ook maar in.

Of dat Nederland moet spelen op het EK... oh nee... kut
  zondag 31 januari 2016 @ 17:54:01 #291
440653 BarryOSeven
pi_159547523
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

ME veegt het plein schoon, wat enkele arrestaties oplevert, welke hier besproken worden. Ik denk dat het daarbij blijft.
Dat is geen revolutie, dat is een demonstratie.
pi_159547534
quote:

[..]

Ja maar om iets weer van de grond op te bouwen, met focus op educatie en regionaal aalmoes, zal eerst de oorzaak weggeslagen moeten worden; het totalitair autocraat kapitalisme van de EU.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:54:32 #293
440653 BarryOSeven
pi_159547541
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of dat Nederland moet spelen op het EK... oh nee... kut
En voetbal mag ook niet meer als ik het land ga leiden. Ook een ernstige inbreuk op het intellect. Sporten doe je maar mooi thuis.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:54:57 #294
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547558
quote:
12s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

????
  zondag 31 januari 2016 @ 17:57:44 #295
142400 RedFever007
pi_159547650
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

????
iets met domheid dat wordt binnengelaten waar jij op reageerde. maar ik dacht dat het allemaal hoogopgeleide wetenschappers, chirurgen en onderzoekers waren die binnen kwamen?

waar het op neerkomt: het was een grapje ;( Check ook de PI ;)
pi_159547651
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En voetbal mag ook niet meer als ik het land ga leiden. Ook een ernstige inbreuk op het intellect. Sporten doe je maar mooi thuis.
Zou iig alle hooligans verbieden met straffen als levenslang bij 3 strikes.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 17:58:30 #297
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547670
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja maar om iets weer van de grond op te bouwen, met focus op educatie en regionaal aalmoes, zal eerst de oorzaak weggeslagen moeten worden; het totalitair autocraat kapitalisme van de EU.
Aha NU gaan we een beetje te goede kant op met deze discussie.
ALLES is verbonden met elkaar.
pi_159547678
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is geen revolutie, dat is een demonstratie.
Daarom, ik denk niet dat het slecht genoeg gaat dat er een revolutie tot ontplooiing zou kunnen komen.
  zondag 31 januari 2016 @ 17:59:22 #299
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159547698
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

iets met domheid dat wordt binnengelaten waar jij op reageerde. maar ik dacht dat het allemaal hoogopgeleide wetenschappers, chirurgen en onderzoekers waren die binnen kwamen?

waar het op neerkomt: het was een grapje ;( Check ook de PI ;)
Oh, nou grappig hoor.

Lees dit maar eens en dan kijken of iedereen nog zo vrolijk word....
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ar-te-zijn-2689313W/
  zondag 31 januari 2016 @ 17:59:48 #300
142400 RedFever007
pi_159547713
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarom, ik denk niet dat het slecht genoeg gaat dat er een revolutie tot ontplooiing zou kunnen komen.
Nee natuurlijk niet :') Mensen die serieus denken dat er een revolutie plaats gaat vinden in Nederland komen van een andere planeet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')