http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054quote:Het wordt premier Wilders of ‘revolte’
PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”
Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.
„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.
De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.
En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geïnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”
Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zijn die wijzen wel dan? Wilders en zijn partijgenoten?
Snel, een teiltje. BNW lekt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Het nederlandse volk rebelleert niet snel. Ik zie eerder een opdracht vanuit de oranjes om wilders letterlijk kalt zu stellen.
Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Betekent dit dat je rebelleren waarschijnlijker acht?
echt? We hebben het over Nederland he. De enige revolte waar ons volk toe in staat is, is een trending topic op twitterquote:Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.
pun?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef Cherna het volgende:
De Orde van de Ronde Tafel in het zuur. Idealen(op papier klinkt het allemaal heel aardig) die niet uitvoerbaar zijn en averechts werken en voor nog meer ellende zorgen.
Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben wel dankbaar dat zoveel intellectuelen in dit topic op zijn komen dagen. Zoveel kwaliteitsposts bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Ga je nou expres steeds duurdere woorden gebruiken?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.
En in het geval je denkt dat iemand die niet in het leder zit geen intellect kan ontwikkelen; nature en nurture zijn beiden maar een facet in een levensproces.
Okies, mijn taalgebruik is ook bizar moet ik je heel eerlijk bekennen. Een tekortkoming die ik gelukkig in RL ruimschoots kan compenseren.quote:
Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!
En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.
Waarom moet Wilders dan nog steeds hyperbolische onzin verkondigen om een punt te maken? Je zou toch zeggen dat hij dan aan de werkelijkheid wel genoeg heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.
nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef DUTCHKO het volgende:
Zegt genoeg denik zo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)laagd_bij_azc__.html
Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!
Goed idee, doen we het ook gelijk in de uitgaansgebieden.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef DUTCHKO het volgende:
Zegt genoeg denik zo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)laagd_bij_azc__.html
Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?quote:Volgens het Noordhollands Dagblad werd het ambulancepersoneel opgeroepen omdat een asielzoeker zichzelf had verwond met een groot mes.
Het kan toch gewoon een groot mes zijn. Wat een ongekende huilebalk ben jij.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?
Nou nee maar je als je goed heb opgelet de laatste jaren zijn het vaak kansenpareltjes die dit soort excessen uitvreten...quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Goed idee, doen we het ook gelijk in de uitgaansgebieden.
of is dronken een hulpverlener aanvallen Nederlandse cultuur?
Altijd dat hokjes denken, zeg gewoon dat het een mes is. Met je racistische denken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het kan toch gewoon een groot mes zijn. Wat een ongekende huilebalk ben jij.
Ik hoop dat je weet dat Wilders geen partijgenoten heeft?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zijn die wijzen wel dan? Wilders en zijn partijgenoten?
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Altijd dat hokjes denken, zeg gewoon dat het een mes is. Met je racistische denken.
Ik zie dat jij het voorbeeld geeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef bamibij het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat alle mensen die dit soort plaatjes driftig delen op feestboek eens lekker gaan revolutie maken. wel graag live op tv uitzenden.
Maakt het al helemaal eng.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Wilders geen partijgenoten heeft?
Hoezo?quote:
Dan kan je beter alle partijen weg stemmen want ik kan mij niet meer herrineren dat erquote:Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoogste tijd voor een verbouwing van het kiessysteem. 40 of zelfs 50 zetels is nog lang geen meerderheid namelijk.
Ik begrijp de problemen met asielzoekers heel goed, tegelijkertijd kots ik op mensen als Wilders. Narcistische egocentrische klootzakken zijn dat, meer niet. Oh ja, problemen "benoemen" dat kunnen ze, oplossingen aandragen niet. Nooit eigenlijk.
Daarom dus een verbouwing. Naast een voorstem, ook een tegenstem bij elke verkiezing. Zien we wat er overblijft van die kloterige splinters op links en rechts die wel kunnen schreeuwen hoe erg het wel niet is, maar die nooit, maar dan ook nooit in een vorm van constructieve samenwerking de samenleving een centimeter verder helpen.
Paars 1.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan kan je beter alle partijen weg stemmen want ik kan mij niet meer herrineren dat er
iets constructiefs de laatse decennia is voortgekomen uit de regeringen.
LOLquote:
Eh...quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
LOL
Dan komt er nu Diep Blauw 1 aan.
Who gives a shit.
Laat Wilders het maar proberen, waarom niet?
Gaat het niet goed dan is het eens en nooit meer.
Laatste keer was ook al zo'n succes met Rutte I in de gedoogconstructie zal je bedoelen?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
LOL
Dan komt er nu Diep Blauw 1 aan.
Who gives a shit.
Laat Wilders het maar proberen, waarom niet?
Gaat het niet goed dan is het eens en nooit meer.
He ja Rutte. Echt een standvastige leider die we zullen volgen....quote:Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Laatste keer was ook al zo'n succes met Rutte I in de gedoogconstructie zal je bedoelen?
Ja leuk ,maar daar gaat het dus niet om. We leven in een politiek stelsel waar je met elkaar moet samenwerken. Aangezien is gebleken in Rutte I dat Wilders totaal geen betrouwbare partner is en geen enkele partij erop zit te wachten met hem samen te werken vraag ik me af hoe je dat voor je ziet?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
He ja Rutte. Echt een standvastige leider die we zullen volgen....![]()
![]()
Dat vind jij.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja leuk ,maar daar gaat het dus niet om. We leven in een politiek stelsel waar je met elkaar moet samenwerken. Aangezien is gebleken in Rutte I dat Wilders totaal geen betrouwbare partner is en geen enkele partij erop zit te wachten met hem samen te werken vraag ik me af hoe je dat voor je ziet?
Niet dat dat volgend jaar de uitslag van zijn, maar hieruit zou waarschijnlijk een vijfpartijencoalitie van CDA, VVD, GL, D66 en PvdA rollen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Hier de laatste peiling:
[ afbeelding ]
Nou, laat maar zien hoe zo'n PVV-kabinet eruit moet zien dan.
Feit blijft dat niemand op hem zit te wachten van de andere partijen. Jigzoz heeft hierboven de dagkoersen geplaatst. Dus nogmaals: Hoe zie je het voor je?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik vind dat Rutte en Pechtold wel heel snel het vingertje naar Wilders wezen.
En jij gelooft klakkeloos wat die 2 mislukkingen verklaarden?
Ik ga niet zeggen dat Wilders toppie is maar de rest is nog minder waard.
PVV, CDA, CU, SGP, 50+quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat kan zijn. Beetje treurig dat je bij voorbaat iemand uitsluit die (waarschijnlijk) 40% of meer van de bevolking vertegenwoordigd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Feit blijft dat niemand op hem zit te wachten van de andere partijen. Jigzoz heeft hierboven de dagkoersen geplaatst. Dus nogmaals: Hoe zie je het voor je?
Dat is zo'n beetje de enige oplossing.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet dat dat volgend jaar de uitslag van zijn, maar hieruit zou waarschijnlijk een vijfpartijencoalitie van CDA, VVD, GL, D66 en PvdA rollen.
En dan weten we zeker dat er ABSOLUUT niets gedaan word met de uitdagingen waar Nederland voor staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige oplossing.
Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet dat dat volgend jaar de uitslag van zijn, maar hieruit zou waarschijnlijk een vijfpartijencoalitie van CDA, VVD, GL, D66 en PvdA rollen.
Maar dat wordt ook niets. Wat een ellende, de VVD en PvdA zijn elkaar kostbeu en D66 zal dit ook niet zien zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige oplossing.
CDA gaat dat echt niet nog een keer doen en de CU leent zich daar al helemaal niet voor. Vooruit, 50+ zie ik nog wel gebeuren. SGP wordt een twijfelgeval.quote:
42 zetels is nog altijd maar 28%.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja dat kan zijn. Beetje treurig dat je bij voorbaat iemand uitsluit die (waarschijnlijk) 40% of meer van de bevolking vertegenwoordigd.
Dat wordt een kabinet dat op de winkel gaat passen. Meer niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dat wordt ook niets. Wat een ellende, de VVD en PvdA zijn elkaar kostbeu en D66 zal dit ook niet zien zitten.
Een Christelijk blok is de natte droom voor de Christelijke partijen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
CDA gaat dat echt niet nog een keer doen en de CU leent zich daar al helemaal niet voor. Vooruit, 50+ zie ik nog wel gebeuren. SGP wordt een twijfelgeval.
Krijg je ervan als zoveel mensen op een protestpartij stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En dan weten we zeker dat er ABSOLUUT niets gedaan word met de uitdagingen waar Nederland voor staat.
Oh sorry ja, was te snel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
42 zetels is nog altijd maar 28%.
Niet samen met een partij die een strijd voert tegen een religie.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een Christelijk blok is de natte droom voor de Christelijke partijen.
Tja, ik hoop ook dat ik de loterij win maar die kans is ongeveer net zo groot.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.
Ik hoop dat de piratenpartij 76 zetels krijgt en gaat regeren.
Die religie is de aartsvijand van het Christendom....quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet samen met een partij die een strijd voert tegen een religie.
Wat een nonsens opmerking.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Krijg je ervan als zoveel mensen op een protestpartij stemmen.
Ik had wel wat intelligenters van jou verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.
Zeker. Maar ze rukken zich al helemaal de blaren op de eikel bij de term 'fatsoen' en met Wilders erbij is dat natuurlijk een verloren zaak.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een Christelijk blok is de natte droom voor de Christelijke partijen.
Vertel? Het is aan alle kanten toch ellende. Wat er nu zit, maar straks Wilders ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik had wel wat intelligenters van jou verwacht eerlijk gezegd.
Ik zou niet weten waarom. De ontkerkelijking is geen gevolg van de opkomst van de islam.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Die religie is de aartsvijand van het Christendom....
Omdat de huidige partijen nog steeds geen enkel initiatief tonen al geef je ze alle zetels van Wilders procentueel eerlijk verdeeld.quote:
Nee dat is een gevolg van educatie en democratie, iets waar de Islam een broertje dood aan heeft....quote:Op zondag 31 januari 2016 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. De ontkerkelijking is geen gevolg van de opkomst van de islam.
En jij denkt dat Wilders dat beter gaat doen?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Omdat de huidige partijen nog steeds geen enkel initiatief tonen al geef je ze alle zetels van Wilders procentueel eerlijk verdeeld.
Wanneer begrijpen de Nederlanders nu eens dat de huidige partijen te bang zijn om wat te doen omdat de vette baantjes in Brussel lonken en anders hun positie in gevaar komt.
De huidige politici geven geen ZAK meer om Nederland, alleen om hun positie en portemonee.
Nederland staat al jaren als een klein bedremmeld kind in de schaduw van Europa en laat maar over zich heen lopen.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n klein, maar financieel machtig en leefbaar land, langzamerhand afgebroken word door incompetente politici?
Hoe maakt dat de PVV geen protestpartij?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Omdat de huidige partijen nog steeds geen enkel initiatief tonen al geef je ze alle zetels van Wilders procentueel eerlijk verdeeld.
Wanneer begrijpen de Nederlanders nu eens dat de huidige partijen te bang zijn om wat te doen omdat de vette baantjes in Brussel lonken en anders hun positie in gevaar komt.
De huidige politici geven geen ZAK meer om Nederland, alleen om hun positie en portemonee.
Nederland staat al jaren als een klein bedremmeld kind in de schaduw van Europa en laat maar over zich heen lopen.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n klein, maar financieel machtig en leefbaar land, langzamerhand afgebroken word door incompetente politici?
Wilders fungeert als breekijzer.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En jij denkt dat Wilders dat beter gaat doen?
Wanneer heeft men door dat we in een fuik van ellende zitten, waaruit we linksom of rechtsom niet gaan ontsnappen?
Voor een groot deel wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de PVV geen protestpartij?
Dat denk ik ook. Verder denk ik niet dat de intenties van Wilders zuiver zijn. Een tijd lang heb ik de PVV optie open gehouden omdat het de enige weg langs de huidige corrupte kliek is.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wilders fungeert als breekijzer.
Maar ik ben bang dat het al te laat is....
Kun je het niet volgen? Dit zijn gewoon normale woorden.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je nou expres steeds duurdere woorden gebruiken?
Ik kan het prima volgen, ik heb een uitgebreide vocabulaire. Ik vraag me enkel af waarom je anders aan het schrijven bent plots.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Kun je het niet volgen? Dit zijn gewoon normale woorden.
Waarom ga je niet gewoon in op de vraag dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het prima volgen, ik heb een uitgebreide vocabulaire. Ik vraag me enkel af waarom je anders aan het schrijven bent plots.
De piraten partij is visieloos, en egocentrisch. Het zijn kinderen tenmidden wetjes die proberen voor eigen profijt daar een manier in te vinden alles pakken wat je pakken kan te legaliseren. (en ik ben niet tegen piraterij, het gaat meer om de visie van die partij. Als ze stellen dat ze slechts tegen het onrecht van tim kuik zijn dan moeten ze die man beter gewoon brieven met boetes erop sturen (wegens afpersing), zoals hij ook naar hun doet. En als hij ze niet betaald dan de deurwaarder eropaf sturen, elke dag weer tot hij zn huis uit kan. Opgelost.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Verder denk ik niet dat de intenties van Wilders zuiver zijn. Een tijd lang heb ik de PVV optie open gehouden omdat het de enige weg langs de huidige corrupte kliek is.
Maar na wat onderzoek ben ik bang dat hij ook niet zuiver op de graad is, en dat we gewoon simpelweg fucked zijn.
Vandaar de piratenpartij.Het was meer gekscherend bedoeld natuurlijk.
Ik schrijf niet anders dan anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het prima volgen, ik heb een uitgebreide vocabulaire. Ik vraag me enkel af waarom je anders aan het schrijven bent plots.
Het was dan ook puur als grap bedoeld. Zoals ik al aangeef denk ik dat het gameover is hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef Peachbird het volgende:
[..]
De piraten partij is visieloos, en egocentrisch. Het zijn kinderen tenmidden wetjes die proberen voor eigen profijt daar een manier in te vinden alles pakken wat je pakken kan te legaliseren. (en ik ben niet tegen piraterij, het gaat meer om de visie van die partij. Als ze stellen dat ze slechts tegen het onrecht van tim kuik zijn dan moeten ze die man beter gewoon brieven met boetes erop sturen (wegens afpersing), zoals hij ook naar hun doet. En als hij ze niet betaald dan de deurwaarder eropaf sturen, elke dag weer tot hij zn huis uit kan. Opgelost.
Oh sorry, ik heb mijn pleziertje alweer gehad voor vandaag. Nu weer tijd voor belangrijke zaken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in op de vraag dan?
Het kernprobleem is dat men uberhaupt aandacht geeft aan de politiek eigenlijk, waarom geeft men vertegenwoordiging af, en verantwoording.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het was dan ook puur als grap bedoeld. Zoals ik al aangeef denk ik dat het gameover is hier.
Nog even de huidige kliek houden die het schip financieel laat zinken, of frisse wind die weet ik wat van plan is maar daar niet zo helder in is.
Er zijn geen goede opties momenteel, dat probeerde ik aan te geven.
Denk dat het "ieder voor zich" principe aan bod komt het komende jaar, en dat je goed moet plannen hoe je in een beter deel van de wereld terecht komt.
Hoop het niet, maar het ziet er niet zo goed uit.
Ik denk zomaar dat de emigratie weer zeer sterk zal toenemen dit jaar..........quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het was dan ook puur als grap bedoeld. Zoals ik al aangeef denk ik dat het gameover is hier.
Nog even de huidige kliek houden die het schip financieel laat zinken, of frisse wind die weet ik wat van plan is maar daar niet zo helder in is.
Er zijn geen goede opties momenteel, dat probeerde ik aan te geven.
Denk dat het "ieder voor zich" principe aan bod komt het komende jaar, en dat je goed moet plannen hoe je in een beter deel van de wereld terecht komt.
Hoop het niet, maar het ziet er niet zo goed uit.
Wederom nonsens.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En dan weten we zeker dat er ABSOLUUT niets gedaan word met de uitdagingen waar Nederland voor staat.
Het valt me eigenlijk nu pas op: "Als ik" en "mij", die man is echt knettergek geworden.quote:„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders
Die kunnen nog net niet tippen aan Noord Korea maar zijn wel op de goede weg richting het ideale land voor de grote leider Wilders.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Falco het volgende:
Maar als dit land dan in brand staat, hoe zit het dan met al die andere landen (bijv. Slovenië, Mexico of Somalië) die in allerlei onderzoeken minder goed scoren dan in Nederland? Wat voor kwalificaties zijn voor deze landen passend?
Ik vraag me ook altijd af wat het referentiekader van die doemdenkers isquote:Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Falco het volgende:
Maar als dit land dan in brand staat, hoe zit het dan met al die andere landen (bijv. Slovenië, Mexico of Somalië) die in allerlei onderzoeken minder goed scoren dan in Nederland? Wat voor kwalificaties zijn voor deze landen passend?
De PVV buiten sluiten is allemaal leuk en aardig, maar als Wilders de meerderheid van de zetels haalt is dat verre van democratisch.quote:„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren.
Die is van Maurice?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij de meerderheid haalt kan hij niet worden buitengesloten, aangezien hij dan niet eens een coalitie hoeft te sluiten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
Heeft Geert hier niet gewoon gelijk in?
[..]
De PVV buiten sluiten is allemaal leuk en aardig, maar als Wilders de meerderheid van de zetels haalt is dat verre van democratisch.
De PVV wordt niet eens genoemd door Wilders, het gaat om hem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
De PVV buiten sluiten is allemaal leuk en aardig, maar als Wilders de meerderheid van de zetels haalt is dat verre van democratisch.
Als de PVV de meerderheid van de zetels behaalt hoeft hij helemaal geen coalitie te vormen en kan hij alleen regeren. Je punt gaat dus niet helemaal op.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ze zullen wel op de proppen komen met een kabinet van VVD-PvdA-CDA-D66-GroenLinks en dan ons om de oren slaan dat ze wel 76 zetels hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Wilders 76+ zetels haalt, dan gaat ie gewoon regeren. Of bedoel je wat als Wilders de grootste wordt? We hebben 1977 ook prima overleefd zonder revolutie. Maak je niet dik man.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Wilders de meerderheid van de zetels binnenhaalt kan hij zelfstandig gaan regeren. Helemaal democratisch dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders in het verleden wel gedaan, maar ze hebben een soort van boeman van hem gemaakt. Er valt met Wilders prima te regeren dat hebben CDA en VVD een aantal jaren gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als Wilders de meerderheid van de zetels binnenhaalt kan hij zelfstandig gaan regeren. Helemaal democratisch dus.
En in een coalitieregering hoeft er niet met de grootste partij in het parlement samengewerkt te worden. Als de coalitie maar een meerderheid van het parlement achter zich heeft. Wat daar precies verre van democratisch aan is mag je mij uitleggen.
Nog los van het feit dat Wilders compromissen moet sluiten wil hij kunnen regeren en dat wil hij zelf niet
Als die partijen tot een overeenkomst kunnen komen, dan is dat zo. Maar als de PVV veruit de grootste partij wordt, dan ligt het initiatief ook volledig bij de PVV. Als het te hoog gegrepen is voor hen om een coalitie te vormen, dan kan je dat volgens mij moeilijk de andere partijen aanrekenen...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ze zullen wel op de proppen komen met een kabinet van VVD-PvdA-CDA-D66-GroenLinks en dan ons om de oren slaan dat ze wel 76 zetels hebben.
Nou, zo zit het toch ook? Of wilde je zeggen dat het een echte partij is?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk nu pas op: "Als ik" en "mij", die man is echt knettergek geworden.
Ho Ho, hij heeft een gewelddadig achterban die dan de zaken kort en klein gaat slaan. Het is niet dat er veel keus is, het is doen wat Wilders zegt want hij is de grootste of de gevolgen accepteren. Verder is dat geheel democratisch en is daar niet aan meewerken erg ondemocratisch.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef 99.999 het volgende:
Nog los van het feit dat Wilders compromissen moet sluiten wil hij kunnen regeren en dat wil hij zelf niet
Dat was een gedoogsconstructie die van geen kant functioneerde. Daarin hoefde de PVV geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. Totdat ze dat wel moesten doen en boos wegliepen uit het Catshuis...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders in het verleden wel gedaan, maar ze hebben een soort van boeman van hem gemaakt. Er valt met Wilders prima te regeren dat hebben CDA en VVD een aantal jaren gedaan.
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was een gedoogsconstructie die van geen kant functioneerde. Daarin hoefde de PVV geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. Totdat ze dat wel moesten doen en boos wegliepen uit het Catshuis...
Niet alleen de asielzoekers zijn uitdagingen....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wederom nonsens.
P.s. Die paar gedoetjes met asielzoekers zijn niet bepaald waar het om draait in Nederland. Ik snap dat het anders lijkt wanneer je het nieuws uit dit land van afstand volgt. De praktijk valt nog wel wat mee.
Nee dat hebben ze niet gedaan want de PVV gedoogde en van 14 oktober 2010 tot 23 april 2012 is ook geen aantal jaren, het is één jaar en een paar maanden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders in het verleden wel gedaan, maar ze hebben een soort van boeman van hem gemaakt. Er valt met Wilders prima te regeren dat hebben CDA en VVD een aantal jaren gedaan.
Wat is daar verre van democratisch aan? Het is gewoon aan elke partij zelf om te beslissen of ze al dan niet met een andere partij samen willen werken. Zo werkt onze democratie al heel lang. Zo gaat het al sinds ons eerste kabinet uit 1848.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zoals met de AOW-leeftijd bedoel je?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.
Nee maar het is toch nogal een trieste bedoeling als je je zo personifieert met een hele partij en de samenwerking alleen op jezelf betrekt. Het is een schoffering voor alle andere mensen die voor de PVV werken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, zo zit het toch ook? Of wilde je zeggen dat het een echte partij is?
Dit:quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Krijg je ervan als zoveel mensen op een protestpartij stemmen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de PVV geen protestpartij?
quote:
Nee want zijn breekpunt liet hij op de avond van de verkiezingen al vallen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Nintex het volgende:
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers.
Meh, kan weinig medelijden hebben met die andere mensen. Hebben ze zelf voor gekozen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee maar het is toch nogal een trieste bedoeling als je je zo personifieert met een hele partij en de samenwerking alleen op jezelf betrekt. Het is een schoffering voor alle andere mensen die voor de PVV werken.
Niet af te zakken naar het nivo van genoemde landen misschien?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat het referentiekader van die doemdenkers is
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet af te zakken naar het nivo van genoemde landen misschien?
Die breekpunten lieten alle partij varen na de verkiezingen. Dat was allemaal een marketing trucje. Alleen Wilders weigerde als enige te tekenen voor meer bezuinigingen. En heel veel economen zijn het inmiddels roerend met elkaar eens dat die bezuinigingen zeer schadelijk waren voor de Europese economie.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee want zijn breekpunt liet hij op de avond van de verkiezingen al vallen.
Ah ja je hebt deels gelijk.quote:
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
Waarom nog meer dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ah ja je hebt deels gelijk.
Jij ziet de PVV puur als protestpartij, ik zie dat de MENSEN voor een deel op hun stemmen als protest.
Dat is een verschil.
Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?
Het ging helemaal niet over PVV'ers. Het ging over doemdenkers.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen.
Wel eens van labeltjes plakken gehoord?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...
Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
Tja, de zogenaamde "intellectuelen" in deze discussie laten precies zien hoe zij over het "gewone" volk denken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.
mafketelsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat het referentiekader van die doemdenkers is
dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wel eens van labeltjes plakken gehoord?
Dan volg jij de discussie niet goed....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...
Nou... Er zijn ook heel veel PVV'ers die het wel gewoon bij woorden houden hoor. Bij Steun de PVV en Nederland mijn Vaderland bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
Wel fijn dat al die antifa allemaal pvv stemmen tochquote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...
Er zijn wel eens breekpunten gesneuveld tijdens onderhandelingen maar nog nooit voordat de onderhandelingen begonnen waren. Verder heeft Wilders zelf ingestemd met bezuinigingen onder Rutte 1 dus dat argument is ook onzin. Het is zelfs tamelijk vreemd om eerst te kiezen voor bezuinigen maar als dat beleid dan doorgezet moet worden niet meer te willen, dan ben je aan het draaien.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die breekpunten lieten alle partij varen na de verkiezingen. Dat was allemaal een marketing trucje. Alleen Wilders weigerde als enige te tekenen voor meer bezuinigingen. En heel veel economen zijn het inmiddels roerend met elkaar eens dat die bezuinigingen zeer schadelijk waren voor de Europese economie.
ah ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan volg jij de discussie niet goed....
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan volg jij de discussie niet goed....
Natuurlijk zijn ze dat, maar de NOS mag daar niet over berichten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
Revolte!quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
De PVV kan niet eens alleen regeren als ze 76 zetels hebben. Dat stort als een kaartenhuis in elkaar want Wilders kan niet premier en fractieleider zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
Zou beter zijn inderdaad. Nieuw jong elan in die kutkamer.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zoals hij zijn rug recht hield door al op de verkiezingsavond zijn superbelangrijke 65 blijft 65 belofte op te gevenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Wederom nonsens, Wilders sluit net zo goed partijen uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.
Dat doen viezeriken zoals arrogander pechold
Bij voortduring al je politieke concullega's lopen te schofferen en daarna raar opkijken dat ze niet meer met je willen samenwerken. Het is inderdaad erg vreemd, ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.
Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat andere partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hieruit blijkt ook wel weer wat in het vorige deel besproken werd over het niveau van de PVV-aanhang.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat andere partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.
Het is vooral Wilders die andere partijen uitsluit:quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de enige idd, omdat hij niet meer met rutte om wil gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is vooral Wilders die andere partijen uitsluit:
http://www.powned.tv/nieu(...)utte_uit_als_re.html
Oftewel; Wilders wil niet met de VVD regeren maar als de VVD niet met Wilders wil regeren komt er een revolte. Wat een mongool.
Je hoeft ook niet met de landverradende collegas samen te werken, alleen met het volk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij voortduring al je politieke concullega's lopen te schofferen en daarna raar opkijken dat ze niet meer met je willen samenwerken. Het is inderdaad erg vreemd, ja.
we hebben geen democratie, voor de 2289457289574e keer.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hieruit blijkt ook wel weer wat in het vorige deel besproken werd over het niveau van de PVV-aanhang.
Ze hebben geen flauw benul van de werking van onze democratie...
Eerder hebben ze volgens mij GL ook al uitgesloten. En gezien de PvdA-haat in die beweging lijken die me ook uitgesloten. Zoveel blijft er niet over...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de enige idd, omdat hij niet meer met rutte om wil gaan.
Dat de feiten en de uitkomst van onze democratie je niet aanstaan wil niet zeggen dat we geen democratie hebben. Die waanbeelden zijn voor de 2289457289574e keer geheel voor je eigen rekening...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Peachbird het volgende:
[..]
we hebben geen democratie, voor de 2289457289574e keer.
Als je het mij vraagt is maar zon 20% van de pvda nederlands.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerder hebben ze volgens mij GL ook al uitgesloten. En gezien de PvdA-haat in die beweging lijken die me ook uitgesloten. Zoveel blijft er niet over...
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met de landverradende collegas samen te werken, alleen met het volk.
Ik ben weer onder de indruk van het gebrek aan argumenten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Peachbird het volgende:
[..]
we hebben geen democratie, voor de 2289457289574e keer.
Dat je er niet al te veel van snapt is gezien je omstandigheden begrijpelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is maar zon 20% van de pvda nederlands.
Jij weet dus nieteens wat voor systeem we in dit land hebbenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat de feiten en de uitkomst van onze democratie je niet aanstaan wil niet zeggen dat we geen democratie hebben. Die waanbeelden zijn voor de 2289457289574e keer geheel voor je eigen rekening...
Hebben mensen zonder Nederlandse nationaliteit nu ook al landelijk kiesrecht?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is maar zon 20% van de pvda nederlands.
We hebben dus een parlementaire democratie. Dat is in de volksmond een democratie. Wat is precies het punt wat je wanhopig probeert te maken? Want het lijkt nu weer nergens over te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Jij weet dus nieteens wat voor systeem we in dit land hebben
We hebben een https://nl.wikipedia.org/wiki/Parlementaire_democratie
Alleen is die helaas geinfilteerd door industriele lobbyisten en buitenlandse ondermijning zoals van tyrannieke vreemde mogendheid de EU, ook niet democratisch.
zolang ze zich niet nederlands gedragen zijn het geen nederlanders wat mij betreft, maar hey ik stel daar nu eenmaal wat hogere eisen aan, zoals niet een 2e paspoort hebben en luisteren naar de koning van marokko/de isis steunende dictator van turkije/de isis versterkende varkens van saudi arabie.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hebben mensen zonder Nederlandse nationaliteit nu ook al landelijk kiesrecht?
Dan stem je toch op een partij die daar niet aan meedoet, of je richt er zelf een op?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Alleen is die helaas geinfilteerd door industriele lobbyisten en buitenlandse ondermijning zoals van tyrannieke vreemde mogendheid de EU, ook niet democratisch.
Nee, dat is het niet. En al helemaal niet qua definitie.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is in de volksmond een democratie.
Misschien kun je die even wat beter uitleggen. Blijkbaar snappen we niet wat je bedoelt.quote:
Je bent nogal naief als je denkt dat dat kan, je bent beter af als je je gewoonweg volledig afkeert van de politiek, wat ik ook deed. Alleen nu is er even geen andere keus, als pacifistisch vrijdenker is er geen andere manier om je land te behoeden tegen de tyrannie van de EU dan met deze kans, door op wilders te stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan stem je toch op een partij die daar niet aan meedoet, of je richt er zelf een op?
Dat de uitkomst je niet bevalt zegt niets over het al dan niet bestaan van een representatieve democratie.
je denkt dat een coalitie onder Wilders uit de EU gaat stappen? grapjas...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je bent nogal naief als je denkt dat dat kan, je bent beter af als je je gewoonweg volledig afkeert van de politiek, wat ik ook deed. Alleen nu is er even geen andere keus, als pacifistisch vrijdenker is er geen andere manier om je land te behoeden tegen de tyrannie van de EU dan met deze kans, door op wilders te stemmen.
Ja, gezien het volk dat in merendeel wil, en met goed recht. Heb jij argumenten waarom dat niet zou dan, behalve de angstzaaierij vanuit wceend fles het EU parlement en haar vlaggenschip zelf?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je denkt dat een coalitie onder Wilders uit de EU gaat stappen? grapjas...
een demonstratie... toe maar...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nintex het volgende:
Als Wilders overtuigend de verkiezingen wint en de grootste partij is, maar een andere coalitie gaat regeren en op dezelfde voet doorgaat als nu (lees: open grenzen)... tja, dan is een revolutie of in ieder geval demonstratie niet ondenkbaar.
Elke coalitie moet een meerderheid bij elkaar sprokkelen, dus wat voor regering het ook oplevert: democratisch is het. Als de tokkies dan gaan rellen, dan zegt dat niets over de nieuwe coalitie, maar alles over de tokkies.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nintex het volgende:
Als Wilders overtuigend de verkiezingen wint en de grootste partij is, maar een andere coalitie gaat regeren en op dezelfde voet doorgaat als nu (lees: open grenzen)... tja, dan is een revolutie of in ieder geval demonstratie niet ondenkbaar.
Het merendeel van het volk wil dat helemaal niet. Er is, zelfs als het Wilders zou lukken om een coalitie te vormen, geen enkele andere partij die zijn stem gaat geven aan een EU-exit. Dus nee, het kabinet Wilders-I gaat niet uit de EU stappen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja, gezien het volk dat in merendeel wil, en met goed recht. Heb jij argumenten waarom dat niet zou dan, behalve de angstzaaierij vanuit wceend fles het EU parlement en haar vlaggenschip zelf?
Uit de EU hoeft niet, maar het moet weer een samenwerking worden in plaats van een Duitse sparpolitik superstaat. Cameron gaat ook proberen de EU te hervormen. Geen idee, waarom er mensen zijn die de EU in huidige vorm met Juncker aan het roer een goed functionerende instantie vinden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja, gezien het volk dat in merendeel wil, en met goed recht. Heb jij argumenten waarom dat niet zou dan, behalve de angstzaaierij vanuit wceend fles het EU parlement en haar vlaggenschip zelf?
vast een demonstratie door een politiefuik, voorop wat hooligans neergezet en dan na 20 minuten gaat er vooraan, nadat de stoet door de politie zelf is gestopt wat vuurwerk af en worden ze met pepperspray terug geforceerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
een demonstratie... toe maar...
dat kan nu toch ook al gewoon?
naja het is koud buiten enzo, dus ik snap het wel...
Ach, de boze mensen demonstreren nu ook. Gezellig met stenen door ruiten gooien e.d. Dus dat is geen malle suggestie van je.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Nintex het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja, gezien het volk dat in merendeel wil,
Als een referendum dat wel wil, wat het ook al vaker dan eens aangaf overigens wat de totalitairiteit van de EU betreft, heb jij ongelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het merendeel van het volk wil dat helemaal niet. Er is, zelfs als het Wilders zou lukken om een coalitie te vormen, geen enkele andere partij die zijn stem gaat geven aan een EU-exit. Dus nee, het kabinet Wilders-I gaat niet uit de EU stappen.
Cameron gaat helemaal niet proberen de EU te hervormen. Cameron gaat proberen gunstigere voorwaarden te krijgen voor GB, waar de andere landen (waaronder NL) de kosten van mogen dragen...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Uit de EU hoeft niet, maar het moet weer een samenwerking worden in plaats van een Duitse sparpolitik superstaat. Cameron gaat ook proberen de EU te hervormen. Geen idee, waarom er mensen zijn die de EU in huidige vorm met Juncker aan het roer een goed functionerende instantie vinden.
Ook dat blijkt de PVV-aanhang allemaal niet zo goed te begrijpen. Is dat dan toch te complex om te bevatten allemaal?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cameron gaat helemaal niet proberen de EU te hervormen. Cameron gaat proberen gunstigere voorwaarden te krijgen voor GB, waar de andere landen (waaronder NL) de kosten van mogen dragen...
Het probleem is dus dat je dan eerst weer de ruimte moet hebben, dus eerst uit de EU en dan bouw je het op een fatsoenlijkere manier weer op, met mensen die wel samenwerking ipv parasitair bestaan als doel hebben en autonomiteit van staten respecteren ipv vervangen met hun eigen centrale wetten en legers.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Uit de EU hoeft niet, maar het moet weer een samenwerking worden in plaats van een Duitse sparpolitik superstaat. Cameron gaat ook proberen de EU te hervormen. Geen idee, waarom er mensen zijn die de EU in huidige vorm met Juncker aan het roer een goed functionerende instantie vinden.
We kennen in Nederland geen bindend referendum. Dus nee, dan ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Als een referendum dat wel wil, wat het ook al vaker dan eens aangaf overigens wat de totalitairiteit van de EU betreft, heb jij ongelijk.
Probeer je corrupte heilstaat maar te beschermen. Het zal toch niet blijven zoals het was.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We kennen in Nederland geen bindend referendum. Dus nee, dan ook niet.
Doe vooral geen moeite om iets inhoudelijks toe te voegen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Probeer je corrupte heilstaat maar te beschermen. Het zal toch niet blijven zoals het was.
[ afbeelding ]
In schavotten? Hoe werkt dat?quote:
Geen bindend referendum is toch wel het pinnakel van anti-democratische besluitvorming.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We kennen in Nederland geen bindend referendum. Dus nee, dan ook niet.
Mooi anglicisme heb je daar.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Geen bindend referendum is toch wel het pinnakel van anti-democratische besluitvorming.
Dat heet politiek spel volgens mij. Hoe vaak zie je dat niet in andere landen? Maar bijvoorbeeld een pechtold neemt dat persoonlijk aan en slaat hem terug met een cordon sanitaire. En daar maakt wilders weer gebruik van. Ze trappen er allemaal met open ogen in.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij voortduring al je politieke concullega's lopen te schofferen en daarna raar opkijken dat ze niet meer met je willen samenwerken. Het is inderdaad erg vreemd, ja.
Denk dat samenwerking een wisselwerking is. Niet alleen wilders moet er voor zorgen. Denk dat andere partijen net zo hard moeten zorgen voor samenwerking. Anders kunnen ze nooit hun doel bereiken: het Pluche.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is aan Wilders om ervoor te zorgen dat andere partijen met hem willen samenwerken. Niet andersom.
Niet noodzakelijk. Er zijn wel meer vormen van democratie denkbaar dan alleen de directe.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Geen bindend referendum is toch wel het pinnakel van anti-democratische besluitvorming.
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!quote:
Komt omdat politiek niet meer werkt in de praktische zin, tegenwoordig is het lobbyisten en spionnen die hun fracties veilig stellen met over en weer geld geschuif met als lachende derde de corporaties die bijna naar amerikaans model er een buisiness in zien. En dat is dan zogenaamd de maatschappij. Lijkt wel mafia, mischien is het dat ook wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Nintex het volgende:
Als Pieter Omtzigt zijn eigen partij zou beginnen dan zou hij zo mijn stem krijgen. Een van de weinige echt goede politici die we hebben. Hij is echter een roepende in de woestijn.
De huidige politiek is totaal vast gelopen en allemaal eenzijdig. Ik zou je het verschil tussen de PvdA en de VVD niet meer kunnen vertellen. De ene partij jat van de daklozen krant, de ander zet een professor bij het oud vuil om op het pluche te blijven zitten.
Dat is een schandpaal, geen schavot. En 'in schavotten moeten' is geen Nederlands.quote:
Nog meer losse flodders?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
Gelukkig niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We kennen in Nederland geen bindend referendum.
Dit is een schavotquote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!
Dat is een schavot.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!
Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.quote:
Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nee Henk, da's een guillotine.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is een schavot
[ afbeelding ]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert isquote:
Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.
Schandblok heet zo'n ding.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat is een schavot.
Zon houten contraptie waar iemand met hoofd en handen in kan staan met de reden erboven op een plaatje, bakje tomaatjes ernaast.
Dat is dus de beste oplossing.
Niet, die wil met scherp schieten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert is
Nee, dat is een guillotine. Die staat OP een schavot. En een schavot is geen strafwerktuig, hoogstens een platform waarop straffen worden uitgevoerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is een schavot
[ afbeelding ]
Ja, vast.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijk
Komt echt dom over helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert is
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika....
nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?quote:
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.
Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
Is dit de nieuwe "maar je kunt geen grens bouwen"?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
Exact. Ook blij dat je helaas zegt. Weinig mensen kijken er voorbij, maar het is wel een tijdelijk necessiteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.
Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
Ik anders wel; dat bedrijven zich weer eens op binnenland richten zou handig zijn, creeert ook genoeg banen en er zijn genoeg mensen die werkbehoefend zijn. (nederlanders dus)quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
Ja het was mijn fout dat ik niet duidelijker maakte dat ik de schandpaal bedoelde.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen, het spijt me dat ik jullie in verwarring heb gebracht maar natuurlijk weet ik dat het een guillotine is.
Het was eigenlijk een symbolische link naar de escalatie van het schavot. Een guillotine is een stapje verder dan het schavot.
Hopende dat ik alle twijfel omtrent mijn uitstekende intellect hierbij weggenomen te hebben verblijf ik,
Liberté, égalité, fraternité!
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?
Wow, nu ga ik op hem stemmen. Bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.
Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
Kunnen ze niet beter met de trein?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
grens controle daar komen ze niet doorheen, of zoquote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter met de trein?
Dan hoeven we niet eens meer te werken in NL... echt beter! Ik ga ook maar PVV stemmen!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.
nou ja, ik vroeg me dus af of de angst en wanhoop zo ernstig is om een geweldadige revolutie te startrnquote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.
Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik de enige die Wilders' uitlatingen behoorlijk ver vind gaan?
Nee. Alle niet-PVV'ers vinden dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.
Komt het al dichterbij Koos?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Vuile racist!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.
Die gaan niet zo ver, tenminste dat is dan maar 1 tegelijk. Mischien kan het enigzins op de indische wijze dan, alleen dan moeten we er genoegen mee nemen dat we die treinen daarna ook naar de schroot kunnen brengen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter met de trein?
Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.
De grenzen sluiten we niet, want we kunnen niet iedereen tegenhouden.
Tuurlijk kan dat niet, er zullen altijd illegalen zijn die niet aan de grens tegen gehouden worden, maar als je 50% kunt tegenhouden scheelt dat al 50% uitkeringen, 50% druk op maatschappelijke voorzieningen, 50% minder probleemjongeren, 50% minder oorlogtrauma's etc.
Wilders gaat niet alles in een keer oplossen, lijkt me logisch, maar een key issue nu is dat we betere grensbewaking nodig hebben, omdat de rest van de wereld veel welvarender en mobieler is geworden. Allemaal leuk dat die Afrikanen meer te besteden hebben, maar dat geld gaat nu naar mensensmokkelaars i.p.v. dat ze het eigen land opbouwen.
Die incidenten moeten dan wel van het proportie van deze AZC crisis zijn zo te zien. Hoop serieus niet dat zoiets te gebeuren staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef YazooW het volgende:
Nog een paar incidenten en Geertje heeft helemaal geen andere partij meer nodig om aan de macht te komen.
[ afbeelding ]
Ongelooflijk wat ben jij domquote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?
Wie heeft het hier over een gewapende revolutie gehad???!!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ik vroeg me dus af of de angst en wanhoop zo ernstig is om een geweldadige revolutie te startrn
Hoe bedoel je de grenzen sluiten we niet dat is wat Wilders letterlijk roept. Waarom zou de grote leider liegen?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.
De grenzen sluiten we niet, want we kunnen niet iedereen tegenhouden.
Tuurlijk kan dat niet, er zullen altijd illegalen zijn die niet aan de grens tegen gehouden worden, maar als je 50% kunt tegenhouden scheelt dat al 50% uitkeringen, 50% druk op maatschappelijke voorzieningen, 50% minder probleemjongeren, 50% minder oorlogtrauma's etc.
Wilders gaat niet alles in een keer oplossen, lijkt me logisch, maar een key issue nu is dat we betere grensbewaking nodig hebben, omdat de rest van de wereld veel welvarender en mobieler is geworden. Allemaal leuk dat die Afrikanen meer te besteden hebben, maar dat geld gaat nu naar mensensmokkelaars i.p.v. dat ze het eigen land opbouwen.
http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdfquote:If I would become Prime Minister of the Netherlands next year, I will close the Dutch
borders at once.
burgeroorlog is ook al op handen in de v,.s. op het moment, vooral na het demoniseren van de ranchers die door de fbi zijn neergemaaid terwijl ze zich juist overgaven met de handen omhoog.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die incidenten moeten dan wel van het proportie van deze AZC crisis zijn zo te zien. Hoop serieus niet dat zoiets te gebeuren staat.
Denk dat die revolutie er eerder komt dan dat de PVV gaat regeren. En dat is geen goed nieuws.
Onzin. Wel wil ik geloven dat minstens 50% van het PVV-electoraat van een uitkering leeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?
Waarom wordt dan iemand die tegen de Islam is een racist genoemd?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
PVV'er is geen ras, maar een gedrags- en intelligentiestoornis. Hoogstens discriminatie dus.
Ja, FIGUURLIJKE grenzen...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de grenzen sluiten we niet dat is wat Wilders letterlijk roept. Waarom zou de grote leider liegen?
[..]
http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
Waarop baseer jij die stelling? Of heb je zulke diepe mouwen?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onzin. Wel wil ik geloven dat minstens 50% van het PVV-electoraat van een uitkering leeft.
Alleen als ie een racist is.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom wordt dan iemand die tegen de Islam is een racist genoemd?
Laat maar eens zien dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onzin. Wel wil ik geloven dat minstens 50% van het PVV-electoraat van een uitkering leeft.
Moet je even NWS doorspitten van een aantal weken geleden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen als ie een racist is.
Maar heb je een voorbeeld van iemand die racist wordt genoemd wegens kritiek op de islam?
Afijn het gaat weer de kant van het belachelijke op zie ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Moet je even NWS doorspitten van een aantal weken geleden.
Jij komt met die onzin aanzetten, ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Moet je even NWS doorspitten van een aantal weken geleden.
Dat zijn grenzen die alleen bestaan in het abstracte, bijvoorbeeld de haat tegen een groep of het gemeenschappelijk afkeuren van andersdenkenden zonder daar een wet voor nodig te hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Figuurlijke grenzen, wat zijn dat eigenlijk?
Dat is eh...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Afijn het gaat weer de kant van het belachelijke op zie ik.
Ik begin werkelijk te geloven dat de Nederlanders TE dom zijn voor referenda....wat een treurnis....
Wetten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zijn die gasten allemaal dood:? Heb de afloop even gemistquote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
burgeroorlog is ook al op handen in de v,.s. op het moment, vooral na het demoniseren van de ranchers die door de fbi zijn neergemaaid terwijl ze zich juist overgaven met de handen omhoog.
Een aantal zijn gearresteerd, een aantal zijn neergemaaid, en in het algemeen worden ze in de msm neergezet als terroristen wat natuurlijk extreem polariserend werkt vooral in deze tijden, enige spark die nu nodig is tot een revolt is als een generaal (waarvan er al erg veel zich afkeren van obama en zijn programa van wapenleveranties aan radicale jihadisten in syrie) zich onder hen gaat scharen ten actie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zijn die gasten allemaal dood:? Heb de afloop even gemist
Kom op zeg Barry.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik begin werkelijk te geloven dat de Nederlanders TE dom zijn voor referenda
Klopt als een bus.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kom op zeg Barry.
Dat slappe gelul over figuurlijke grenzen, de racist kaart is alweer getrokken, de kaart dat alle PVV'ers utkeringen trekken en dom zijn, dat alle linkse mensen hippies zijn en te lief voor iedereen....wat een dom gelul......
Nederland gaat enorm zware jaren tegemoet want niemand zal deze zooi kunnen oplossen of durven op te lossen.... en de rest loopt elkaar af te troeven met de woordjes racist en hippie....Geluk allemaal....
![]()
![]()
Dat krijg je nu eenmaal met de uitkleding van educatie en zorg, armoede is de katalysator van domheid en grootste ziekte, en weinig doktoren die daar nog wat aan kunnen doen, wie wil er nog leraar zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kom op zeg Barry.
Dat slappe gelul over figuurlijke grenzen, de racist kaart is alweer getrokken, de kaart dat alle PVV'ers utkeringen trekken en dom zijn, dat alle linkse mensen hippies zijn en te lief voor iedereen....wat een dom gelul......
Nederland gaat enorm zware jaren tegemoet want niemand zal deze zooi kunnen oplossen of durven op te lossen.... en de rest loopt elkaar af te troeven met de woordjes racist en hippie....Geluk allemaal....
![]()
![]()
Ja en wat krijg je dan als je 1+1 optelt?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Zal je net zien als ze de revolutie willen beginnen dat er uitgerekend dan een tegendemonstratie is die roet in het eten gooit.
Met dank aan de huidige partijen..... ps je snapt toch zeker wel dat nu domheid en armoede in massa worden toegelaten in NL?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat krijg je nu eenmaal met de uitkleding van educatie en zorg, armoede is de katalysator van domheid en grootste ziekte, en weinig doktoren die daar nog wat aan kunnen doen, wie wil er nog leraar zijn tegenwoordig.
Of dat het regent.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Zal je net zien als ze de revolutie willen beginnen dat er uitgerekend dan een tegendemonstratie is die roet in het eten gooit.
We zouden er in ieder geval mee kunnen beginnen om smartphones pas vanaf 21 jaar toe te laten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Met dank aan de huidige partijen..... ps je snapt toch zeker wel dat nu domheid en armoede in massa worden toegelaten in NL?![]()
Noem jij chirurgen domquote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Met dank aan de huidige partijen..... ps je snapt toch zeker wel dat nu domheid en armoede in massa worden toegelaten in NL?![]()
ME veegt het plein schoon, wat enkele arrestaties oplevert, welke hier besproken worden. Ik denk dat het daarbij blijft.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en wat krijg je dan als je 1+1 optelt?
*BOEM*
Dries Roelvink een nieuwe single in de schappen heeft liggenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of dat het regent.
Of dat net de Schültenbraü in de aanbieding is.
Of dat er darten op tv is.
Of... Vul ook maar in.
Ik zie het er niet van komen.
Chirugen zijn het wel, alleen dan niet in de operatiekamer. We hebben wat meer olie op het vuur nodig in deze discussie.quote:
Of dat Nederland moet spelen op het EK... oh nee... kutquote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of dat het regent.
Of dat net de Schültenbraü in de aanbieding is.
Of dat er darten op tv is.
Of... Vul ook maar in.
Ik zie het er niet van komen.
Dat is geen revolutie, dat is een demonstratie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ME veegt het plein schoon, wat enkele arrestaties oplevert, welke hier besproken worden. Ik denk dat het daarbij blijft.
Ja maar om iets weer van de grond op te bouwen, met focus op educatie en regionaal aalmoes, zal eerst de oorzaak weggeslagen moeten worden; het totalitair autocraat kapitalisme van de EU.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En voetbal mag ook niet meer als ik het land ga leiden. Ook een ernstige inbreuk op het intellect. Sporten doe je maar mooi thuis.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of dat Nederland moet spelen op het EK... oh nee... kut
iets met domheid dat wordt binnengelaten waar jij op reageerde. maar ik dacht dat het allemaal hoogopgeleide wetenschappers, chirurgen en onderzoekers waren die binnen kwamen?quote:
Zou iig alle hooligans verbieden met straffen als levenslang bij 3 strikes.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En voetbal mag ook niet meer als ik het land ga leiden. Ook een ernstige inbreuk op het intellect. Sporten doe je maar mooi thuis.
Aha NU gaan we een beetje te goede kant op met deze discussie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja maar om iets weer van de grond op te bouwen, met focus op educatie en regionaal aalmoes, zal eerst de oorzaak weggeslagen moeten worden; het totalitair autocraat kapitalisme van de EU.
Daarom, ik denk niet dat het slecht genoeg gaat dat er een revolutie tot ontplooiing zou kunnen komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is geen revolutie, dat is een demonstratie.
Oh, nou grappig hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
iets met domheid dat wordt binnengelaten waar jij op reageerde. maar ik dacht dat het allemaal hoogopgeleide wetenschappers, chirurgen en onderzoekers waren die binnen kwamen?
waar het op neerkomt: het was een grapjeCheck ook de PI
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom, ik denk niet dat het slecht genoeg gaat dat er een revolutie tot ontplooiing zou kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |