Waar hebben we het over geweld toepassen dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
Waarom nog meer dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ah ja je hebt deels gelijk.
Jij ziet de PVV puur als protestpartij, ik zie dat de MENSEN voor een deel op hun stemmen als protest.
Dat is een verschil.
Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval is geweld toepassen om je zin te krijgen wel het laatste wat je moet gaan doen.
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar hebben we het over geweld toepassen dan?
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dus nu is de doemdenker al gewelddadig. Ben je wel helemaal goed?
Het ging helemaal niet over PVV'ers. Het ging over doemdenkers.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen.
Wel eens van labeltjes plakken gehoord?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...
Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
Tja, de zogenaamde "intellectuelen" in deze discussie laten precies zien hoe zij over het "gewone" volk denken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mijn reactie hierboven zegt wat ik hier wil zeggen.
mafketelsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat het referentiekader van die doemdenkers is
dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wel eens van labeltjes plakken gehoord?
Dan volg jij de discussie niet goed....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat is hip tegenwoordig... zo is elke vluchteling immers ook een verkrachter die z'n zak wil legen in meisjes van 6...
Nou... Er zijn ook heel veel PVV'ers die het wel gewoon bij woorden houden hoor. Bij Steun de PVV en Nederland mijn Vaderland bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet direct de illusie dat het PVV-proletariaat een constructieve dialoog aan gaat. Ze hebben bij de diverse AZC-vergaderingen in den lande al keurig laten zien wat 'kom in verzet' precies inhoudt.
Wel fijn dat al die antifa allemaal pvv stemmen tochquote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ergens denk ik niet dat PVV'ers het in zich hebben om een vreedzame revolte te ontketenen. dat is meer iets voor stinkhippies van GroenLinks en daar hebben ze juist een hekel aan...
Er zijn wel eens breekpunten gesneuveld tijdens onderhandelingen maar nog nooit voordat de onderhandelingen begonnen waren. Verder heeft Wilders zelf ingestemd met bezuinigingen onder Rutte 1 dus dat argument is ook onzin. Het is zelfs tamelijk vreemd om eerst te kiezen voor bezuinigen maar als dat beleid dan doorgezet moet worden niet meer te willen, dan ben je aan het draaien.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die breekpunten lieten alle partij varen na de verkiezingen. Dat was allemaal een marketing trucje. Alleen Wilders weigerde als enige te tekenen voor meer bezuinigingen. En heel veel economen zijn het inmiddels roerend met elkaar eens dat die bezuinigingen zeer schadelijk waren voor de Europese economie.
ah ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan volg jij de discussie niet goed....
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan volg jij de discussie niet goed....
Natuurlijk zijn ze dat, maar de NOS mag daar niet over berichten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
Revolte!quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
De PVV kan niet eens alleen regeren als ze 76 zetels hebben. Dat stort als een kaartenhuis in elkaar want Wilders kan niet premier en fractieleider zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als de PVV minder dan 76 zetels haalt, dan komt er geen PVV-kabinet. Die club kan niet met anderen communiceren. De voorman niet, de rest van de club niet en ook de achterban niet.
Zou beter zijn inderdaad. Nieuw jong elan in die kutkamer.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Rot op, als dat zooitje weer blijft zitten vertrek ik. Dit zijn de partijen die verantwoordelijk zijn voor deze ellende he.
Ik hoop dat de piratenpartij 76 zetels krijgt en gaat regeren.
Zoals hij zijn rug recht hield door al op de verkiezingsavond zijn superbelangrijke 65 blijft 65 belofte op te gevenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wilders hield zijn rug recht voor zijn kiezers. Dat kun je van meneertje: "Geen cent meer naar Griekenland" niet zeggen.
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Wederom nonsens, Wilders sluit net zo goed partijen uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat de andere partijen de pvv juist niet willen he. Het cordon sanitaire heeft wilders niet uitgesproken.
Dat doen viezeriken zoals arrogander pechold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |