Komt omdat politiek niet meer werkt in de praktische zin, tegenwoordig is het lobbyisten en spionnen die hun fracties veilig stellen met over en weer geld geschuif met als lachende derde de corporaties die bijna naar amerikaans model er een buisiness in zien. En dat is dan zogenaamd de maatschappij. Lijkt wel mafia, mischien is het dat ook wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Nintex het volgende:
Als Pieter Omtzigt zijn eigen partij zou beginnen dan zou hij zo mijn stem krijgen. Een van de weinige echt goede politici die we hebben. Hij is echter een roepende in de woestijn.
De huidige politiek is totaal vast gelopen en allemaal eenzijdig. Ik zou je het verschil tussen de PvdA en de VVD niet meer kunnen vertellen. De ene partij jat van de daklozen krant, de ander zet een professor bij het oud vuil om op het pluche te blijven zitten.
Dat is een schandpaal, geen schavot. En 'in schavotten moeten' is geen Nederlands.quote:
Nog meer losse flodders?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Of volg jij het nieuws niet goed? Zijn de plusminus 50.000 asielzoekers nu massaal de straten op gegaan om onze dochters te verkrachten?
Gelukkig niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We kennen in Nederland geen bindend referendum.
Dit is een schavotquote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!
Dat is een schavot.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen schavot. Op het schavot ermee!
Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.quote:
Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Jij weet dus nieteens wat voor systeem we in dit land hebben
We hebben een https://nl.wikipedia.org/wiki/Parlementaire_democratie
Alleen is die helaas geinfilteerd door industriele lobbyisten en buitenlandse ondermijning zoals van tyrannieke vreemde mogendheid de EU, ook niet democratisch.
Nee Henk, da's een guillotine.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is een schavot
[ afbeelding ]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert isquote:
Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is een guillotine. Die waarschijnlijk op een schavot staat.
Schandblok heet zo'n ding.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat is een schavot.
Zon houten contraptie waar iemand met hoofd en handen in kan staan met de reden erboven op een plaatje, bakje tomaatjes ernaast.
Dat is dus de beste oplossing.
Niet, die wil met scherp schieten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert is
Nee, dat is een guillotine. Die staat OP een schavot. En een schavot is geen strafwerktuig, hoogstens een platform waarop straffen worden uitgevoerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is een schavot
[ afbeelding ]
Ja, vast.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op het houten blok onder de guillotine natuurlijk
Komt echt dom over helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, wel legitiem aangezien het een stokpaardje van Geert is
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, Wilders gaat de inmenging van buitenlandse mogendheden vast stoppen, met zijn fondsen uit Israel en Amerika....
nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?quote:
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.
Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
Is dit de nieuwe "maar je kunt geen grens bouwen"?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
Exact. Ook blij dat je helaas zegt. Weinig mensen kijken er voorbij, maar het is wel een tijdelijk necessiteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Dus stem je op de issue die je het belangrijkste vind.
Ik vind persoonlijk dat we genoeg Islam hebben geimporteerd en genoeg kansloze Afrikanen binnen gehaald hebben die hier niets te zoeken hebben. De enige issue waar je dan op kunt stemmen is Grenzen dicht en dan moet je helaas bij Geertje zijn
Ik anders wel; dat bedrijven zich weer eens op binnenland richten zou handig zijn, creeert ook genoeg banen en er zijn genoeg mensen die werkbehoefend zijn. (nederlanders dus)quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En meneer Wilders heeft ook al ietsbedacht om de economische dreun opte vangen die gesloten grenzen gaat uitdelen aan onze werkgelegenheid en zo?
Ja het was mijn fout dat ik niet duidelijker maakte dat ik de schandpaal bedoelde.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen, het spijt me dat ik jullie in verwarring heb gebracht maar natuurlijk weet ik dat het een guillotine is.
Het was eigenlijk een symbolische link naar de escalatie van het schavot. Een guillotine is een stapje verder dan het schavot.
Hopende dat ik alle twijfel omtrent mijn uitstekende intellect hierbij weggenomen te hebben verblijf ik,
Liberté, égalité, fraternité!
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee waarom, hoeveel en in verhouding tot onze eigen bevolking staat dit stokpaardje te bokken?
Wow, nu ga ik op hem stemmen. Bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Wilders de leider is kost dat geen geld en geen werkgelegenheid, dan gaat alles beter en zijn er geen praktische of economisch problemen meer.
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.
Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
Kunnen ze niet beter met de trein?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig om de bussen te bouwen en rijden om die eritreeers, afghanen, jemenieten etc etc terug naar zee te rijden.
grens controle daar komen ze niet doorheen, of zoquote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter met de trein?
Dan hoeven we niet eens meer te werken in NL... echt beter! Ik ga ook maar PVV stemmen!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We besparen 10 miljoen miljard op de asielzoekersopvang, daar kun je aardig wat uitkeringen van verstrekken natuurlijk.
nou ja, ik vroeg me dus af of de angst en wanhoop zo ernstig is om een geweldadige revolutie te startrnquote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb gewoion geen zin in een kinderlijke discussie waar nu deze hele topic in veranderd.
Ik denk dat de meeste forummers niet goed begrijpen dat Europa aan de vooravond staat van hele grote veranderingen en ik ben bang dat zij niet echt gunstig zullen uitpakken...
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wij kleine groep intellectuelen kunnen niet de gutsende massa's domheid veranderen binnen afzienbare tijd. Je mag het nog even proberen hoor, en ik help je mee maar het begint er kansloos uit te zien.
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik de enige die Wilders' uitlatingen behoorlijk ver vind gaan?
Nee. Alle niet-PVV'ers vinden dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor want al die buitenlandse invloeden verdwijnen als sneeuw voor de zon net als al die andere landverraders omdat ze zo bang worden dat ze het hazenpad kiezen. Wilders is geweldig.
Komt het al dichterbij Koos?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Vuile racist!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar dat is inmiddels gewoon een gegeven bij zijn uitspraken. Normale mensen vinden ze te veer gaan, PVV adepten vinden ze niet ver genoeg gaan en duiken opeen forum om er nog even een schepje bovenop te doen.
Die gaan niet zo ver, tenminste dat is dan maar 1 tegelijk. Mischien kan het enigzins op de indische wijze dan, alleen dan moeten we er genoegen mee nemen dat we die treinen daarna ook naar de schroot kunnen brengen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter met de trein?
Huh, wil je nu zeggen dat 50% van de asielzoekers 50% van alle uitkeringen krijgt?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is weer diezelfde zwart wit redenatie die ik gewend ben van de naieve linksmens.
De grenzen sluiten we niet, want we kunnen niet iedereen tegenhouden.
Tuurlijk kan dat niet, er zullen altijd illegalen zijn die niet aan de grens tegen gehouden worden, maar als je 50% kunt tegenhouden scheelt dat al 50% uitkeringen, 50% druk op maatschappelijke voorzieningen, 50% minder probleemjongeren, 50% minder oorlogtrauma's etc.
Wilders gaat niet alles in een keer oplossen, lijkt me logisch, maar een key issue nu is dat we betere grensbewaking nodig hebben, omdat de rest van de wereld veel welvarender en mobieler is geworden. Allemaal leuk dat die Afrikanen meer te besteden hebben, maar dat geld gaat nu naar mensensmokkelaars i.p.v. dat ze het eigen land opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |