quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo als we in BNW altijd al zeggen, stapje voor stapje voor stapje wordt het gewoon een federaal Europa, dit kunnen ze mooi weer gebruiken voor een volgende stap naast Frontex...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef Peachbird het volgende:
[..]
zien jullie ook de woordkeuze? EUROPESE RECHTELIJKE PRINCIEPES?
Omdat men te bang is om op Wilders te stemmen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef Jaroon het volgende:
Als je zo weinig respect hebt voor vrouwen kun je gewoon ergens anders gaan wonen. Maar het westen lijkt de beste keus. Wat dan bijzonder irritant is is dat ik dat rare redrag moet gaan uitleggen aan mijn partner. In mijn land.
Buiten ons land ten alle tijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Loekie1 het volgende:
Hou dit soort apen gewoon binnen met grote feesten.
Omdat op Wilders stemmen niet zoveel zin heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat men te bang is om op Wilders te stemmen.
Och, ik heb mijn partner ook moeten uitleggen hoe&wat de afgelopen dagen met dit nieuws.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef Jaroon het volgende:
Als je zo weinig respect hebt voor vrouwen kun je gewoon ergens anders gaan wonen. Maar het westen lijkt de beste keus. Wat dan bijzonder irritant is is dat ik dat rare redrag moet gaan uitleggen aan mijn partner. In mijn land.
Wilders is een trekpop van de israelieten, en dan niet de prettigen onder hen. Hij is net zo goed een VVDer en een klok klepel stokpaardjes gebruikende roeptoeter. Denk je nu werkelijk dat hij een "leider" is? Alleen omdat hij "zegt wat het volk denkt" Dat kan iedereen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat men te bang is om op Wilders te stemmen.
Kan je pas zeggen als het geprobeerd isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat op Wilders stemmen niet zoveel zin heeft.
Ja maar dat mag weer niet van de grondwet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Loekie1 het volgende:
Hou dit soort apen gewoon binnen met grote feesten.
Ik stuur je persoonlijk wel een kaartje met de kerst, weet niet of ze in de islamitische staat ook postbussen hebben tho.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Als dit forum er enige indicatie van de samenleving mag zijn zal de derde wereldoorlog tussen de autochtonen en allochtonen zijn en zal in noordwest Europa plaatsvinden. Kies maar jouw kant, ik kies voor de allochtonen.
Zo gek wordt het dus. Waar komt zij vandaan? Je hebt het ergens geschreven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
Och, ik heb mijn partner ook moeten uitleggen hoe&wat de afgelopen dagen met dit nieuws.
Die mag niet zo maar hierheen komen,en inmiddels krijg ik steeds meer de drang om dan zelf maar te verkassen. Makkelijker voor haar, en geen Eurabië voor mij.
Ik hoop niet dat je blank bent dan, want dan ga je alsnog eraan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Als dit forum er enige indicatie van de samenleving mag zijn zal de derde wereldoorlog tussen de autochtonen en allochtonen zijn en zal in noordwest Europa plaatsvinden. Kies maar jouw kant, ik kies voor de allochtonen.
Nee. Dank je wel. Als ik een gek aan het roer wil laat ik het weten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je pas zeggen als het geprobeerd isIn Oost Europa zal dit niet gebeuren.
Yup, ik leg mijn half Ghanese / half Filipijnse vriendin ook al uit wat er hier allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:21 schreef Proximo het volgende:
moeten uitleggen hoe&wat de afgelopen dagen met dit nieuws.
Die mag niet zo maar hierheen
Doe dat dan gewoon nu en neem een enkeltje Syrie of zo. Malloot.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Hij heeft wel een kleurtje, heeft hij ergens in een vorig deel gezegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je blank bent dan, want dan ga je alsnog eraan.
Oh oké. Ik wou gewoon alleen duidelijk maken dat er echt veel meer speelde waarom landen als Afghanistan en Iran kutlanden zijn geworden dan alleen maar dat de mensen daar moslim zijn. Als we deze discussie een paar decennia terug voerde zouden wij die landen niet eens als kutlanden kunnen benoemen terwijl daar toen al alleen maar moslims rondliepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik gemist dat je echt een VRAAG stelde; ik zag alleen maar afleiding en de boel uit context rukken door ander zaken er bij te halen die geen onderling verband hadden.
Je maakt niet zoveel kans. Nog steeds zijn die allochtonen zwaar in de minderheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Wel een bijzondere combinatie. Het kost je ca. een jaar. Althans in mijn tijd. Het laatste obstakel was of wij elkaar werkelijk langer kenden. Terwijl elke debiel een Thaise vrouw hierheen mag halen lijkt het.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik leg mijn half Ghanese / half Filipijnse vriendin ook al uit wat er hier allemaal gebeurt.
En haar hier naar toe halen is ook erg lastig idd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:24 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Oh oké. Ik wou gewoon alleen duidelijk maken dat er echt veel meer speelde waarom landen als Afghanistan en Iran kutlanden zijn geworden dan alleen maar dat de mensen daar moslim zijn. Als we deze discussie een paar decennia terug voerde zouden wij die landen niet eens als kutlanden kunnen benoemen terwijl daar toen al alleen maar moslims rondliepen.
achja weer een puntje van gelijk voor BNW ;-)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
quote:De planning voor een derde wereldoorlog gaat al terug tot de tijd van vrijmetselaar Albert Pike. Pike had een visioen over drie noodzakelijke wereldoorlogen, schreef hij in 1871 in een brief naar Mazzini. In de brief worden de plannen voor de drie wereldoorlogen uit de doeken gedaan, ze moesten uiteindelijk leiden tot een Nieuwe Wereldorde (link One World Order).
Pike
De eerste WO moest plaatsvinden om de Illuminati de macht te geven in tsaristisch Rusland. Rusland moest een bolwerk worden van atheïstisch communisme. Agenten van de Illuminati zouden de oorlog uitlokken tussen het grote rijk van Duitsland en het rijk van Groot-Brittannië. Na de oorlog zou het communisme moeten groeien en in meer landen moeten zorgen voor de neerval van religie.
De tweede WO moest worden gecreëerd door de tegenstellingen tussen fascisten en politieke zionisten uit te spelen. Na de oorlog moest het nazisme worden vernietigd. Het zionisme moest zo sterk worden, dat de soevereine staat Israel Palestina zou overnemen. Gedurende en na WO2 moest het internationale communisme zo sterk worden dat het een tegenhanger zou worden van het christendom. Daar zou het gecontroleerd blijven tot religie op een later tijdstip weer nodig was na de grote sociale rampspoed.
De derde WO moest plaatsvinden door de verschillen tussen de politieke zionisten en de leiders van de Arabische wereld uit te spelen. De Arabische wereld en de staat Israel zouden elkaar de oorlog moeten verklaren; ze zouden elkaar vervolgens moeten vernietigen. De andere naties in de wereld zouden ook verdeeld zijn en tegen elkaar strijden, tot het punt waarop fysieke, morele, economische en spirituele uitputting was bereikt.
Iran is helemaal geen kutland, mischien heb je geschiedenisles nodig. Dat land is moderner dan nederland. Enige wat ze tegenzit is dat ze in de meerderheid uit shiieten bestaan en dat is voor isis/saudi arabie types als jij natuurlijk iets waar de doodstraf op staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:24 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Oh oké. Ik wou gewoon alleen duidelijk maken dat er echt veel meer speelde waarom landen als Afghanistan en Iran kutlanden zijn geworden dan alleen maar dat de mensen daar moslim zijn. Als we deze discussie een paar decennia terug voerde zouden wij die landen niet eens als kutlanden kunnen benoemen terwijl daar toen al alleen maar moslims rondliepen.
Ja ik ken wel meer mensen met een buitenlandse vriendin / vrouw.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wel een bijzondere combinatie. Het kost je ca. een jaar. Althans in mijn tijd. Het laatste obstakel was of wij elkaar werkelijk langer kenden. Terwijl elke debiel een Thaise vrouw hierheen mag halen lijkt het.
Bron.quote:Jonge mannen domineren de migrantenstroom en waarom dat gevaarlijk kan zijn
Door: Karen Van Eyken
8/01/16 - 16u11 Bron: Politico
© reuters.
"It's raining men", luidt de bekende songtekst maar in Europa is het momenteel bittere ernst. De massale toestroom van jonge, mannelijke en meestal ongetrouwde asielzoekers dreigt de samenleving in verschillende Europese landen te ontwrichten, zo waarschuwen analisten.
Vele regeringen zijn nog volop in debat over het aantal vluchtelingen dat ze willen opnemen binnen hun land maar de beleidsmakers zouden beter ook rekening houden met het geslacht van de asielzoekers zodat de man-vrouwverhouding in onze samenleving niet te sterk in het gedrang komt.
Dat klinkt op het eerste gezicht misschien discriminerend maar dat is het zeker niet, schrijft Politico op basis van relevante studies die jarenlang hebben gelopen.
Minder stabiel
Samenlevingen die door mannen worden gedomineerd zijn nu eenmaal minder stabiel omdat ze onderheviger zijn aan geweld, oproer en mishandeling van vrouwen. In Keulen zijn naar schatting meer dan honderd vrouwen het slachtoffer geworden van aanrandingen door mannen met een Arabisch uiterlijk. Volgens de Duitse politie zaten er Syrische vluchtelingen tussen de daders.
Risico's
Het moet de beleidsmakers alvast aan het denken zetten welke risico's er verbonden zijn aan een migrantenstroom die sterk door mannen wordt gedomineerd. Waarom zouden Europese samenlevingen die vrede, stabiliteit en gendergelijkheid hoog in het vaandel dragen dat allemaal zomaar op het spel zetten, vraagt Politico zich af. Zo heeft Canada bijvoorbeeld onlangs beslist om voornamelijk gezinnen met kinderen op te nemen.
Begrip
Het is begrijpelijk dat jonge mannen uit Afghanistan, Irak en Syrië hun land ontvluchten. Ze lopen immers het risico om door extremistische groeperingen ingelijfd of gedood te worden. Het resultaat is dat 66, 26 procent van de volwassen asielzoekers die Europa via Italië en Griekenland zijn binnengekomen van het mannelijke geslacht zijn.
90 procent
Dat onevenwicht lijkt misschien niet extreem. Het klopt immers dat vele vluchtelingen hopen om hun vrouw en kinderen naar hier te halen eens dat ze erkend zijn en zo wordt de balans alvast wat hersteld. Maar belangrijk om te vermelden is dat meer dan twintig procent van de migranten minderjarigen zijn waarvan de helft helemaal alleen naar Europa komt. Van die niet-begeleide minderjarigen is 90 procent (!) van het mannelijke geslacht.
Bezorgdheid
Wat deze cijfers betekenen voor bepaalde landen in Europa, vormt een reden tot bezorgdheid. Neem nu Zweden dat zeer transparant is op het vlak van migratiestatistieken en een meer algemene trend aangeeft voor wat we mogen verwachten.
Man-vrouwverhouding
Volgens recente gegevens van de Zweedse autoriteiten kwamen 71 procent van de asielaanvragen in hun land van mannen. Meer dan 21 procent van de aanvragen werden gecatalogeerd als niet-begeleide minderjarigen. Voor deze groep is de man-vrouwverhouding 11,3 jongens tegenover 1 meisje. Gemiddeld kwamen er 90 niet-begeleide minderjarige jongens Zweden per dag binnen tegenover slechts 8 niet-begeleide minderjarige meisjes.
Uit balans
18.615 niet-begeleide minderjarige jongens tussen 16 en 17 jaar vroegen vorig jaar asiel aan in Zweden. Ter vergelijking: in dezelfde periode kwamen slechts 2.555 asielaanvragen van niet-begeleide minderjarige meisjes. Wanneer je deze cijfers meepakt in het totaal aantal Zweedse jongeren uit dezelfde leeftijdscategorie, dan wordt het grote onevenwicht maar al te duidelijk. Dan kom je op een totaal van respectievelijk 121.914 jongens en 99.079 meisjes van dezelfde leeftijd. Voor elke 123 jongens zijn er dus slechts 100 meisjes. Met andere woorden men mag terecht spreken van een groot mannenoverschot dat zich verder zal doorzetten.
Kloof
China gold lang als het land met het meest stuitende onevenwicht tussen mannen en vrouwen door het eenkindbeleid. In de leeftijdscategorie van 16 en 17-jarigen zijn er 117 jongens voor elke 100 meisjes. In Zweden is die kloof dus nu al significant groter dan ze in China ooit is geweest.
Joh je had ook niet kunnen weten hoe het er in Turkije aan toe ging, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik had ooit mijn iraakase vriend aangeraden naar turkije te verhuizen voor het geweld in de streek bij hem, heeft hij uiteindelijk op verzoek van andere vrienden niet gedaan. Heb hem laatst excuses daarvoor aangeboden, hij had ook wel in deep shit tussen de half apen kunnen zitten, en hij als iemand die het geloof afzweert (maar er wel veel over weet) is dat niet vertoeven.
Hou toch op. Men loopt volkomen achter.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Iran is helemaal geen kutland, mischien heb je geschiedenisles nodig. Dat land is moderner dan nederland. Enige wat ze tegenzit is dat ze in de meerderheid uit shiieten bestaan en dat is voor isis/saudi arabie types als jij natuurlijk iets waar de doodstraf op staat.
Idd. Wordt al jaren gezegd daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zo als we in BNW altijd al zeggen, stapje voor stapje voor stapje wordt het gewoon een federaal Europa, dit kunnen ze mooi weer gebruiken voor een volgende stap naast Frontex...
Maar komt dat door de islam of doordat de VS dit allemaal wel goed uitkomt ivm de olie etc (verdeel en heers)?quote:
Hehehe ik roep ook al regelmatig dat de huidige ellende jaren geleden al in BNW voorspeld was.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
achja weer een puntje van gelijk voor BNW ;-)
[..]
Kies je ook voor die barbaren in Keulen en de andere steden waar ze als beesten tekeer gingen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
En hoe beter je het hebt hoe langer het duurt lijkt het wel. Sjaak die hooi maait voor de gemeente heeft minder problemen met het binnenhalen van een vriendin die hij 3 weken kent dan ik blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ken wel meer mensen met een buitenlandse vriendin / vrouw.
Het duurt idd tyfus lang, en ZEKER nu de IND het zo druk heeft met de vluchtelingen en goudzoekers.
Prima als je dit denkt, maar loop dan niet hypocriet te huilen over racisme en haat van anderen, ja?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Met alle respect dat is een beetje tendentieus. Zo kun je uit elk land en haar contreien wel fotos trekken waar men in kledendracht zit. Iran is een prachtland. En moslims kunnen zeker wel gematigd zijn, maar je moet ze wel in hun eigen cultuur houden anders botst het indd. Er is geen probleem als die mensen gewoon hun dagelijkse dingetjes kunnen doen en elke ochtend wakker worden met hulalainshalla uit de speakers, maar NIET hier. Verder is het dus onnodig om dit soort nep argument-plaatjes te posten.quote:
Ik begrijp dat. Maar ze is ook geen vluchteling. Wat dat soort mensen ergert is dat er wel een relatie is (neem ik aan) en dat men mensen hier tegenkomt die anti Nederland zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef fixatoman het volgende:
Leuk om te zien dat veel fokkers hier buitenlandse vriendinnen hebben. De mijne komt ook uit het buitenland (China), en ze snapt absoluut niet dat wij dit zo laten gebeuren. Ze zegt altijd: 'China zou het nooit zover laten komen.'
Ze heeft ook niet erg veel sympathie voor de 'vluchtelingen' aangezien ze, zoals eerder aangegeven hier, niet zomaar in NL kan blijven en aanspraak kan maken op de voorzieningen hier.
Daarom bloed BNW ook een beetje dood op moment, het wordt gewoon werkelijkheid en mainstream waardoor wij ons hier steeds meer thuis voelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik roep ook al regelmatig dat de huidige ellende jaren geleden al in BNW voorspeld was.
Ja dat zie ik op de foto's die ToT net boven jou plaatste.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Iran is helemaal geen kutland, mischien heb je geschiedenisles nodig. Dat land is moderner dan nederland. Enige wat ze tegenzit is dat ze in de meerderheid uit shiieten bestaan en dat is voor isis/saudi arabie types als jij natuurlijk iets waar de doodstraf op staat.
Geen idee, ik weet wel dat het in het algemeen sowieso erg moeilijk verloopt; mensen die ff met het vliegtuig terug naar de hoofdstad moeten omdat de ambassade een stempeltje (dat NIET nodig is voor de immigratieprocedure) niet op een bepaald papier heft gezet, maar de IND eist dat stempeltje ineens TOCH!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En hoe beter je het hebt hoe langer het duurt lijkt het wel. Sjaak die hooi maait voor de gemeente heeft minder problemen met het binnenhalen van een vriendin die hij 3 weken kent dan ik blijkbaar.
Ik denk niet dat men het tegenwoordig moet wagen om met kleding van vroeger daar over straat te lopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:30 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Met alle respect dat is een beetje tendentieus. Zo kun je uit elk land en haar contreien wel fotos trekken waar men in kledendracht zit. Iran is een prachtland. En moslims kunnen zeker wel gematigd zijn, maar je moet ze wel in hun eigen cultuur houden anders botst het indd. Er is geen probleem als die mensen gewoon hun dagelijkse dingetjes kunnen doen en elke ochtend wakker worden met hulalainshalla uit de speakers, maar NIET hier. Verder is het dus onnodig om dit soort nep argument-plaatjes te posten.
Hoeveel van die 1 miljoen in Duitsland zijn wel echt vluchteling? Daar steekt het natuurlijk. Een aanzienlijk deel komt gewoon niet uit oorlogsgebied, maar komt wel zonder papieren, visum en werk de EU in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik begrijp dat. Maar ze is ook geen vluchteling. Wat dat soort mensen ergert is dat er wel een relatie is (neem ik aan) en dat men mensen hier tegenkomt die anti Nederland zijn.
Armoede is een commoditeit, een betaalmiddel. Hoe armer hoe afhankelijker en hoe sneller geneigd te volgen. Hij heeft een goede baan, hoewel hij shiiet is en daarmee minderheid en mikpunt in het nogsteeds vrij pro saddam zijnde soennitisch irak.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij is de enige niet aap? Mijn ervaring is dat de meeste mensen gewoon mens zijn. Zeker als men arm is.
Hij vond toch dat hij juist nu hard nodig wasquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat zie ik op de foto's die ToT net boven jou plaatste.
Ik heb er ooit eens iets over gelezen kijken stapje voor stapje hoever ze kunnen gaan voordat en of er iets zou uitbreken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zo als we in BNW altijd al zeggen, stapje voor stapje voor stapje wordt het gewoon een federaal Europa, dit kunnen ze mooi weer gebruiken voor een volgende stap naast Frontex...
Je bent dus gewoon bang.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee de oorlog vechten we op de straten. Op de werkplaats en op de woningmarkt. En ook in de rij naar de gaarkeuken en voedselbank.
Allochtonen hebben voldoende getallen om de oorlog an te kunnen. Te last. Jullie hadden immigratie 50 jaar terug moeten stopzetten om deze oorlog te winnen.
Slag van de molen confirmedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee de oorlog vechten we op de straten. Op de werkplaats en op de woningmarkt. En ook in de rij naar de gaarkeuken en voedselbank.
Allochtonen hebben voldoende getallen om de oorlog an te kunnen. Te last. Jullie hadden immigratie 50 jaar terug moeten stopzetten om deze oorlog te winnen.
Nu Henriette Reker nog.quote:
Hou op. Het heeft mij veel geld gekost. Het gewoon BETALEN van zo'n stempel. Uiteindelijk mocht ik hier zelf de naam kiezen van mijn vriendin. Het had wel een massa moordenaar mogen zijn. Dat maakt even niet uit. Het probleem werd wel dat haar naam lijkt op een mannelijke naam in het westen. Dan denk je eerst dat het grappig is. Dat levert enorme problemen op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat het in het algemeen sowieso erg moeilijk verloopt; mensen die ff met het vliegtuig terug naar de hoofdstad moeten omdat de ambassade een stempeltje (dat NIET nodig is voor de immigratieprocedure) niet op een bepaald papier heft gezet, maar de IND eist dat stempeltje ineens TOCH!
Nieuws komt net naar buiten. Nog even afwachten wat de daadwerkelijke reden van aftreden is. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij vond toch dat hij juist nu hard nodig was
Dat eerste wordt gebracht alsof dat niet onderdeel uitmaakt van een probleem, het is beiden extreem problematisch voor onze cultuur en identiteit. En daarin volgens plan.quote:90 procent
Dat onevenwicht lijkt misschien niet extreem. Het klopt immers dat vele vluchtelingen hopen om hun vrouw en kinderen naar hier te halen eens dat ze erkend zijn en zo wordt de balans alvast wat hersteld. Maar belangrijk om te vermelden is dat meer dan twintig procent van de migranten minderjarigen zijn waarvan de helft helemaal alleen naar Europa komt. Van die niet-begeleide minderjarigen is 90 procent (!) van het mannelijke geslacht.
Tja, wat is goed, wat is modern?quote:
Brazilie in mijn geval.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo gek wordt het dus. Waar komt zij vandaan? Je hebt het ergens geschreven.
Geld was het probleem bij mij ook niet. Maar je koopt het gewoon af daar. Ook bij jou. Ik ga echt niet de moeite nemen om diep mensen in archieven te laten graven. Je koopt gewoon mensen om.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Proximo het volgende:
[..]
Brazilie in mijn geval.
Geld is het issue niet. Maar alles uitzoekende loop je hier in NL tegen een hoop onwil aan, een hoop voorschriften, regels en een ambassade in Rio die op zijn zachts gezegd niet bepaald ter wille is.
Tot het punt waarop ik dus nu zelf maar begin te kijken of ik die kant niet uitkan, alleen mijn ouders worden een dagje ouder en daar wringt de schoen wat dat betreft
Als ik dan allerlei gajes money schreeuwend op een bootje naar griekenland zie komen dan draait mijn maag zich om.
Wir schaffen das!! volgens merkelquote:
Nog steeds spijt dat ik die man niet met een judo worp tegen de grond heb gesmeten toen ik hem in het echt tegenkwam, alleen was ik daarna wss zelf neergegaan door een stille. :pquote:
Klopt. Probleem is dat ik daar waarschijnlijk mezelf wel een weg het land ingekocht krijg. Andersom staat men ineens met regels en cursussen te wapperen die uit eigen zak betaald moeten worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geld was het probleem bij mij ook niet. Maar je koopt het gewoon af daar. Ook bij jou. Ik ga echt niet de moeite nemen om diep mensen in archieven te laten graven. Je koopt gewoon mensen om.
Ik begrijp niet hoe bepaalde mensen het voor elkaar krijgen. Dan heb ik het over Thai. Ik stond gewoon voor 20.000 garant voor haar. Sjaak kan dat niet maar heeft die vriendin hier wonen.
Uitzichzelf, nep vrijwillig, of gedwongen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
hoge politiechef opgestapt Keulen en om 17.00 een persco
vervroegd pensioen gestuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Uitzichzelf, nep vrijwillig, of gedwongen?
Gedwongen dus. Omdat hij niet het narratief meedeed maar de waarheid durfde te vertellen.quote:
"In goed overleg"quote:
klopt hij heeft informatie achter gehoudenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Gedwongen dus. Omdat hij niet het narratief meedeed maar de waarheid durfde te vertellen.
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
klopt hij heeft informatie achter gehouden
Politiechef heeft dingen achtergehouden zo leek de burgemeester dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.
Ik weet niet hoe dat in DE is, maar in België is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie. Zou zij ook niet opstappen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
klopt hij heeft informatie achter gehouden
Die heks heeft zichzelf natuurlijk al voldoende belachelijk gemaakt met haar armlengte verhaal. Daar was geen politie meer voor nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Politiechef heeft dingen achtergehouden zo leek de burgemeester dom.
Geven hem de schuld.
Mogen wel meer koppen rollen. Als er te weinig politie inzit is mag ook o.a. de burgemeester worden aangekeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.
Ze zou de eer aan zichzelf moeten houden en uit eigen beweging opstappen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in DE is, maar in België is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie. Zou zij ook niet opstappen?
Vandaag mail gehad van hem; zondag zal de uitslag wel op teletekst komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef YazooW het volgende:
Wanneer komt Maurice de Hont met een nieuwe peiling? Laatste is van 20 December. Normaal is er toch elke week weer een nieuwe?
Ben wel benieuwd wat de PVV gaat doen in de nieuwe peiling.
Zon chef heeft geen enkele reden om uit zichzelf te liegen over zoiets, dat is 100% zeker van bovenaf ingetelefoneerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Ik zie wel een 45+ voor Geert aankomen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vandaag mail gehad van hem; zondag zal de uitslag wel op teletekst komen.
Ik vrees dat dat domme wijf nog wel even zal profiteren van die aanslag op haar leven. Want zielig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mogen wel meer koppen rollen. Als er te weinig politie inzit is mag ook o.a. de burgemeester worden aangekeken.
Die burgemeester is echt een overleefster in hart en hersensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Helaas wel, die kan dan weer op tv roepen van zie je wel wij zeggen dit al jaaaaren stem snel op ons!! de islam is slegt! (zonder context)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie wel een 45+ voor Geert aankomen hoor
Iedereen wist dat hij dingen achterhield, als zij als enige dit niet in de gaten had dan is ze ook dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Tahrirplein 2013. Al 100x voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Blarik het volgende:
Er is beeld:
https://www.facebook.com/712668362133507/videos/976732335727107/
Ik denk dat er gewoon een ongeschreven regel is om dit soort 'gevoeligheden' achter te houden; die hele bedrijfscultuur is gewoon verrot.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Iedereen wist dat hij dingen achterhield, als zij als enige dit niet in de gaten had dan is ze ook dom.
Wel dom, tenminste wat is dom, kan ook medeleven zijn dat ze het niet doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tahrirplein 2013. Al 100x voorbij gekomen.
Ook leuk voor die vrouw dat dit nu steeds maar weer voorbij komt. Denk even 2x na voordat je zoiets post.
quote:De politiechef van Keulen is met vervroegd pensioen gestuurd. Reden zijn de gebeurtenissen in die stad tijdens nieuwjaarsnacht. Tientallen vrouwen en meisjes werden door grote groepen mannen lastig gevallen, beledigd, betast en beroofd.
Dat gebeurde in en voor het station van Keulen. Er zijn 170 aangiftes gegaan waarvan 117 met betrekking tot seksueel geweld.
Kritiek
Politiechef Wolfgang Albers werd zwaar bekritiseerd na de gebeurtenissen tijdens nieuwjaarsnacht. Zo kwam de informatie traag op gang. Ook wordt hij ervan beschuldigd details achter te hebben gehouden.
Om 17.00 uur houdt de Duitse minister van Binnenlandse Zaken een persconferentie.
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon een ongeschreven regel is om dit soort 'gevoeligheden' achter te houden; die hele bedrijfscultuur is gewoon verrot.
En dan hadden ze sorry gezegd en waren ze er mee opgehouden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel dom, tenminste wat is dom, kan ook medeleven zijn dat ze het niet doet.
Ik zou er wel een paar de vinger in de oogkast hebben geduwd, als ik ging dan gingen er op zijn minst een paar mee!
Dat kan je geen mens beantworden denk ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dan hadden ze sorry gezegd en waren ze er mee opgehouden.
Of niet, John?
Duitsland is niet sinds Merkel zo, zit gewoon in de volksaard. Er wordt zo gehandeld omdat het de norm blijkbaar is, al zal er hier en daar echt wel iets zijn aangestuurd om criminaliteit van deze migranten te verdoezelen; om idd Merkel te beschermen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen worden
Die straf mogen ze mij ook wel geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef KingRadler het volgende:
De politiechef van Keulen is met vervroegd pensioen gestuurd.
Ik gok dat in heel Europa hier vruchten van geplukt worden.quote:
Dat is met 100% zekerheid te zeggen, al helemaal in de tendens waar merkel toe heeft gewerkt dat deze jongemannenstroom, want vluchtelingen zijn het niet' naar duitsland zijn gedreven. Die geeft ze niet op tenzij het veroorzaakt wat ze wil; burgeroorlog en daarmee totale afwending van berechting van de EU boevenbende waar ze deel van uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen worden
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
http://m.radio1.nl/item/3(...)se-daders-van-belang
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[populistisch]Die man wordt betaald van jou belastingscenten!!!1111!!11!11[/populistisch]quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomen
slaat nergens op gewoon Europeanen doen zoiets niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.
Juist ja...
Ik zag het net, zum kotzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie je dat ergens aan dan, dragen ze een bordje bij aankomst ik ben architect of ik ben een verkrachter?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:13 schreef KingRadler het volgende:
Ouders met borden Vluchtelingen Welkom.
Opeens word hun dochter verkracht door een Vluchteling.
Slaan ze om en zijn ze opeens tegen.
Het duitse nieuws is van het zelfde netwerk als de nos, het zijn propaganda kanalen, als je de waarheid zoekt moet je daarvoor niet bij de tv of staatskranten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij hebben die Duitsers nog weinig geleerd. Ik had het Duitse nieuws aangezet en heeeeel toevallig hadden ze het in een apart item over seksueel misbruik binnen de kerk.
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Peachbird het volgende:
Nou sorry mensen ik heb die radio aflevering maar afgezet want zelfs bij mij begonnen de handen te jeuken van dat geleuter van meneer "waren het dan asielzoekers?! dat weten we nog helemaal niet".
Vertel me alsjeblieft dat die man snel verhuist naar turkije.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ook mee eens, links en rechts zijn nep termen, het enige wat er toe doet is waarheid. Dat link en rechts daar beiden proberen stokpaardjes uit te kleien weten we ook allang, dat is politiek/oplichterijsgilde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?
Bij links zitten mensen net zo als bij rechts ook, kom met iets anders als alleen links is aan het downplayen zeg,
Die zie ik natuurlijk graag voorbij komen, die van die kas van de dakloze krant die zie ik dan echter niet minder lief voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
of als een corrupt politicus een lid is van de VVD.
Lang verhaal voor essentieel hetzelfde; politieke huichelaars gebruiken stokpaardjes. De werkelijke vraag die gesteld moet worden is waarom zetten we dit soort types op een podium en gaan we zelf zo laag mogelijk bij de grond zitten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de daders mijnwerkers waren geweest, of studente filosofie van de Katholieke Uni Tilburg had ik dat ook benoemd willen zien. Het wordt daarmee duidelijk welke demografische groep aandacht moet krijgen in aanpak.
Van Jole wil het afserveren, er zijn geen specifieke etnische problemen.
Maar als uit onderzoek blijkt dat Blanke Agenten in de VS veelal Negers (oeh, het N word) neerschieten is hij als de kippen bij dat te benoemen, of als een corrupt politicus een lid is van de VVD, dan wordt dat ook benoemd.
inderdaad, wat is dat toch met dat volk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Hathor het volgende:
Overigens gebeurt dit al jaren achtereen in Parijs, ook daar trekken grote groepen noordafrikanen naar plekken waar veel mensen bijeen komen om feest te vieren met oud en nieuw, en vallen ze iedereen lastig en gooien vuurwerk in de menigte, en verstieren ze het feest voor iedereen.
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef trabant het volgende:
De eerste twee lopen alweer vrij rond: http://www.spiegel.de/pan(...)-frei-a-1071164.html
Hopelijk lekken er wat foto's.
quote:Seksueel geweld is niets nieuws
Loreen 8 jan 2016 Seksueel geweld is niets nieuws2016-01-08T01:52:07+00:00 COLUMNS &OPINIE, INZENDING, SEKSUEEL GEWELD
Wie heeft het niet gehoord, in Duitsland heeft een massale aanranding plaatsgevonden van vrouwen door asielzoekers. Vreselijk wat daar is gebeurd, en terecht dat veel mensen hier gechoqueerd op reageren. Toch?
In mijn ogen wel. In mijn ogen is seksueel geweld iets waar altijd gechoqueerd op gereageerd zou moeten worden. Toch is dat niet wat gebeurt.
Voor iedereen die geen autochtone man is, is het al lang bekend dat seksueel geweld niet meegekomen is met de recente vluchtelingenstroom. Seksueel geweld jegens vrouwen is al heel lang een heel groot probleem in Nederland. Zo groot, dat het zelfs normaal geworden is. En daar zit dus het echte probleem.
Er is een klimaat ontstaan waarbij seksueel misbruik door autochtone mannen goedgepraat, genegeerd en weggeschoven wordt. Bijna iedere vrouw heeft wel een vorm van negatieve seksuele ervaringen. Dat kan variëren van verbaal seksueel geweld tot lichamelijk seksueel geweld in allerlei gradaties. Het wordt als doodnormaal gezien als je als Nederlandse vrouw in de kroeg wordt betast. Als mannen grommend tegen je op staan te rijden als je staat te dansen. Als je in je kruis gegrepen wordt. Of tegen de muur gedrukt met de woorden “ik weet wel dat je me wil, ook al weet je dat zelf nog niet”. Het is normaal dat als je gezellig met een jongen gekletst hebt, hij daarna van je verwacht dat je met hem naar bed toe gaat. Het is normaal dat een jongen vervolgens gaat proberen je over te halen toch seks met hem te hebben als je zegt geen interesse te hebben, hij had immers een hoop tijd in je geïnvesteerd omdat hij verwachtte seks met je te gaan hebben. Het is normaal als de jongen bij een niet bevredigend resultaat zelfs boos wordt, je had hem immers op het verkeerde spoor gezet door met hem te kletsen. En nee, ik heb het nu niet over de “sissende Marokkaantjes”, iets wat door autochtone mannen natuurlijk breed uitgemeten en verafschuwd wordt. Nee, ik heb het over de autochtone Nederlandse bevolking die zo doet en denkt.
Wist je dat het zelfs zo normaal is geworden dat vrouwen maar seks met mannen horen te hebben omdat mannen daar nou eenmaal zin in hebben, dat er een heuse term is die mannen gebruiken om aan te geven hoe zielig ze zijn als een vrouw wel haar vriendschap geeft aan een man maar niet haar lichaam? “De friendzone” wordt het genoemd, en mannen die gevangen zijn in zo’n zone waar ze niet de seks krijgen die ze verdienen krijgen alle steun van hun kameraden die begrijpen hoe zwaar ze het hebben.
Maar dit is dus zogezegd normaal. Probeer je als vrouw aan de autochtone bevolking duidelijk te maken dat het niet normaal is dat je niet gewoon op stap kan gaan zonder bang te zijn in je kruis gegrepen te worden, zonder oneerbare voorstellen te krijgen, zonder verkracht, aangerand of bedreigd te worden, dan gebeurt het volgende: dan komt het door jezelf. Dan had je maar geen rokje aan moeten doen, dan vraag je er immers om om betast en bereden te worden. Dan had je maar niet met die jongen moeten kletsen, dan had je maar niet naar hem moeten lachen, dan had je maar niet moeten dansen. Als je als vrouw zijnde namelijk een rokje aan hebt, of lacht, kletst of danst, dan zijn mannen van mening dat je hen daarmee eigendom over je lijf geeft.
Alle vrouwen die ik ken hebben zelf, persoonlijk, seksueel geweld meegemaakt. Allemaal. Geen een van die vrouwen heeft aangifte gedaan, geen een van deze vrouwen is als statistiek terug te vinden in het nieuws. Sterker nog, als je deze vrouwen vraagt of ze seksueel geweld hebben meegemaakt zullen velen antwoorden met “nee”. Als je dan echter door zou vragen, kom je er achter dat diezelfde vrouw die zegt dat ze geen seksueel geweld heeft meegemaakt, op haar 6e is betast door de oppas, dat toen ze 16 was een jongen probeerde seks met haar te hebben terwijl zij dat niet wou, dat tig keer verbaal seksueel geweld tegen haar is gebruikt. Maar dat is dus “normaal”. Dat wordt ons namelijk voorgehouden door de autochtone mannen, en wij geloven het. Je moet ook wel, want anders word je belachelijk gemaakt, ben jij die op hol geslagen feministe, die dramaqueen, die aandachttrekker, dat meisje dat zo moeilijk doet over iets wat toch duidelijk een grapje was.
Maar weet je, het is niet normaal. En ik hoop dat mensen daar een keer bij stil gaan staan. Dat de verontwaardiging die nu gevoeld wordt, voortaan gevoeld wordt bij “seksueel misbruik” in plaats van bij “seksueel misbruik door asielzoekers”. Want wat maakt dit nou zo anders? Tolereren de autochtone mannen niet dat er aan “hun vrouwen” gezeten wordt?
Misschien dat daar eens over nagedacht kan worden, op het moment dat het vrouwbeeld van de Islam weer bekritiseerd wordt. Als weer voorgesteld wordt om asielzoekers een cursus “respect voor vrouwen” te laten volgen. Misschien dat er nu eens aandacht kan komen voor het vrouwbeeld in de huidige westerse wereld. Misschien dat hier over gediscussieerd kan worden, in plaats van over de onzin dat dit bericht uit de media is gehouden omdat asielzoekers niet negatief in het nieuws mogen komen. Bij gelijksoortige situaties met blanke mannen staat de volgende dag in de krant “carnaval zonder noemenswaardige incidenten verlopen”. Seksueel geweld is al jaren een probleem in de westerse wereld, maar het feit dat de autochtone mannelijke bevolking weigert naar het eigen aandeel daarin te kijken maakt het probleem nog veel groter. Ja, het incident in Duitsland was vreselijk, en verdient het om uitgebreid besproken te worden. Omdat het om seksueel geweld gaat, niet omdat het om seksueel geweld door asielzoekers gaat.
Iedere autochtone man die nu opeens wel moord en brand roept op internet zou zich kapot moeten schamen. Waar was je de afgelopen jaren met je grote mond? Waar was je afkeer en verontwaardiging voordat het woord “asielzoekers” werd toegevoegd aan seksueel geweld?
- See more at: http://www.krapuul.nl/ove(...)sthash.FCoXEhTQ.dpuf
Nutteloos, die duiken meteen onder in de no-go islamitische wijken in hartje duitsland, evenals frankrijk, evenals etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef trabant het volgende:
De eerste twee lopen alweer vrij rond: http://www.spiegel.de/pan(...)-frei-a-1071164.html
Hopelijk lekken er wat foto's.
Niet met een strafblad vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?
Nou na 2 alineas ben ik maar gestopt met lezen, waar heb je die zut vandaan? Wat een ongelooflijk landverraad inmiddels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Volgens krapuul zijn de boosdoeners gewoon "de mannen".
Want alleen de mannen zijn tegen de asielzoekers.
De vrouwen zingen allemaal "je bent welkom".
Vrouwen mogen geen aangifte doen tegen aanranding van autochtone mannen.
Die macht hebben de mannen.
En nu moeten de vrouwen onder dwang van de fascistische mannen aangifte doen, omdat het om asielzoekers gaat.
Vrouwen zijn goed, en mannen zijn slecht.
En met allochtoon autochtoon heeft het niks te maken...
[..]
Aanvragen kan iedereen. Of je hem ook echt krijgt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?
Ik ook niet. Noch een aanranding.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb serieus zelfs nog nooit een verkrachting in mijn omgeving meegemaakt.
Als het al gebeurd gebeurt het door junks of mensen uit de psychiatrie, maar het is blijkbaar inderdaad normaal voor half apen, die zijn van zichzelf blijkbaar al psychiatrisch patient dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou na 2 alineas ben ik maar gestopt met lezen, waar heb je die zut vandaan? Wat een ongelooflijk landverraad inmiddels.
Heb serieus zelfs nog nooit een verkrachting in mijn omgeving meegemaakt.
Je kunt de vrouwen in je omgeving eens vragen of en door wie ze ooit lastig zijn gevallen. Je zou best eens kunnen schrikken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
En nu moeten de vrouwen onder dwang van de fascistische mannen aangifte doen, omdat het om asielzoekers gaat.
[..]
Zoiets vraag je toch niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef trabant het volgende:
[..]
Je kunt de vrouwen in je omgeving eens vragen of en door wie ze ooit lastig zijn gevallen. Je zou best eens kunnen schrikken.
dan zeggen ze meteen "ja door achmed/said/rachid/ali".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet?
"Ey vrouwke! Bende gij wel is verkracht ofwa?"
Hij is op non-actief gesteld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die straf mogen ze mij ook wel geven.
Hangt er vanaf wat voor communicatie dat 'eiervrouwke' gewend is. Speltip: kleedt het een beetje in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Polizeichef Albers is met vervroegd pensioen gestuurd. Dit was zijn derde grote blunder in anderhalf jaar tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is op non-actief gesteld.
De kans is groter dat hij ontslagen of gedegradeerd zal worden. Waarschijnlijk gaat 'ie er financieel op achteruit en het is natuurlijk ook een vernedering voor hem.
Maar ja, dit wist hij natuurlijk allang voordat hij bewust leugens verspreidde om een groep buiten de negatieve publiciteit te houden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)udende-kritiek.dhtml
Zijn opdrachtgevers gaan gewoon weer vrijuit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is op non-actief gesteld.
De kans is groter dat hij ontslagen of gedegradeerd zal worden. Waarschijnlijk gaat 'ie er financieel op achteruit en het is natuurlijk ook een vernedering voor hem.
Maar ja, dit wist hij natuurlijk allang voordat hij bewust leugens verspreidde om een groep buiten de negatieve publiciteit te houden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)udende-kritiek.dhtml
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag wordt. Mooi die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen. Mogen ze allemaal sterven die terroristen.
Jah, dat gebeurt nu veel onder bepaalde kringen. Het feit dat een bepaald iets gebeurt (e.g. seksueel geweld) betekent kennelijk dat de frequentie en intensiteit totaal irrelevant geworden zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zoveel interresants had je post niet te bieden, beetje alles op een hoopje gegooid. Babylonische spraakverwarring, merkel doet het goed bij sommigen hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik had het nog veranderd. Waarom quote je zo snel? Lees je wel alles?
Dit soort mensen moeten ze opsluiten. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, maar onze vrijheid daarnaast om dit soort types te beschamen om hun achterlijkheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit soort mensen moeten ze opsluiten. Walgelijk.
Volgens mij alleen als je in een schietvereniging bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zijn opdrachtgevers gaan gewoon weer vrijuit natuurlijk.
Liever per directe ingang afgezet en voor een tribunaal gebracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.
Waarom niet, je merkt wel aan het antwoord of het kan of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef trabant het volgende:
[..]
Polizeichef Albers is met vervroegd pensioen gestuurd. Dit was zijn derde grote blunder in anderhalf jaar tijd.
Eigenlijk wel jammer zag liever dat ze zoveel als mogelijk met zich mee slepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.
Dat had wat mij betreft ook net die aanranders in Keulen mogen gebeuren, stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geïnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
Die zal niet lang op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geïnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
scherp opgemerktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
http://www.theguardian.co(...)stions-new-years-eve
Skip het artikel.
Scroll naar beneden voor de comments.
Nu zie je comments uitgekozen door de redactie.
Klik op: View more comments
Nu zie je nog een paar comments gekozen door de redactie.
Scroll nu iets verder naar beneden om de overige reacties te zien.
Klik op: Order by: Recommendations.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Haha, The Guardian. Wat een belachelijk medium. Schande voor het journalistieke gebied. Per direct afschaffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
Skip het artikel.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef KingRadler het volgende:
Pepperspray is ook al uitverkocht in Duitsland. Vrouwen voelen zich niet meer veilig.
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.
Had er nog niet aan gedacht, maar op ons wenslijstje gaan zetten!
Oei valt dus af, is hier verboden in het land, geweldig zeg!
Xmaker is het alternatief, blauw gezicht spuiten dus!
liveeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
http://www.radio1.nl/popup/webcam
Gekke eend is dan weer wel degene met de meest realistische kijk op dit gebeuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
Volgens mij in Duitsland niet verboden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenal zul je dan zien dat merkel en eigenlandse trawanten meteen spul gaan sturen dat dat er meteen af kan wassen in het politiebureau waarop ze weer vrijgelaten worden oid, klinkt gek maar gekker is al gebeurd.
Moet je wel deo nemen met alcoholquote:
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij in Duitsland niet verboden?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pepperspray
Check.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Deodorant spray werkt ook, schijnt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"
Een auto loopt erop dus ik denk dat het kan, heb al gezien dat het iemand deed met haarlak.quote:
Zo dat heb ik na een minuut weer uitgeklikt. Radio 1 mag van mij van de zender verdwijnen. (dat is mijn mening voorals iemand mij nu hypocriet noemt mbt vrijheids van meningsuiting)quote:
Alles is fantastisch is het laatste nieuws, alle kritiek komt van extreem rechtse hoek, het waren maar 4 syriers van de 1000 man. (dit is mijn verwachting iig)quote:
politiechef met vervroegd pensioen gestuurdquote:
Die slaat de linkse politie genadeloos neerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn er nog geen massale demonstraties en protesten?
Ik weet niet goed wat de bedoeling is van Van Joele iig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef YazooW het volgende:
Heerlijke discussie op Radio 1. Wat een idioot die Yole.
Dat is nu eenmaal het linkse verhaal: alles draait om materiele zaken, en oplossingen kunnen dus ook altijd alleen maar materieel zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben wel cynisch over de toekomst naar aanleiding van dit (voor mij indrukwekkende) nieuwsitem.
Ik denk namelijk dat er niet veel verandert in de politieke discours.
De Duitse SPD wil 5 miljard euro inzetten voor integratie (lees dus wat mij betreft: uitdelen van diverse subsidies voor de 'kansenjongerenclubjes', niet gemengd zwemmen, etc.) naar aanleiding van de gebeurtenissen in diverse Duitse steden tijdens de viering van de jaarwisseling.
Ergo, in mijn opinie althans, Angela Merkel die eigenhandig het Europese immigratiebeleid bepaalt, de geschiedenis van de resultaten van het uitzettingsbeleid (of de periodieke generaal pardon) en de ambities immer toenemende Europese integratie te bevorderen door de status quo en er is over vier jaar weer voldoende potentiële kiezers voor de CDU en SPD.
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
Zaterdag Pegida in Keulen geloof ik. Dat zal wel grooot worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Heb jij ooit een massademonstratie gezien die niet langs vooraf bepaalde paadjes liep en inclusief toespraken van 2ekamer politici?quote:
Die asielzoekers kregen anders ook makkelijk een massa op de been bij het station van Keulen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
mijn reactie ging meer over je comment over EU ordetroepen en een grenzeloos EU leger. Die volg ik even niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Heb jij ooit een massademonstratie gezien die niet langs vooraf bepaalde paadjes liep en inclusief toespraken van 2ekamer politici?
Als je maar iets durft te zeggen over de afkomst en daar enig vervolg aan durft te binden dan ben je een vuile racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het punt nou van Van Joele, waarom is Duk niet goed bezig? Die heeft alleen gezegd wat er gaandeweg werd bekend gemaakt?
Ja ik volg hem ook echt niet. Discussie moet gaan over de aanrandingen/verkrachtingen en niet over vluchtelingen ofzoiets. Verder beetje mierenneuken over de wijze waarop Wierd Duk verslag heeft gedaan over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het punt nou van Van Joele, waarom is Duk niet goed bezig? Die heeft alleen gezegd wat er gaandeweg werd bekend gemaakt?
Het zal Van Jole wel niet aanstaan dat Duk niet met meel in de mond praat en de vereiste rituele bezweringen van extreem-rechts niet in acht neemt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Van Jole is de reïncarnatie van Marcel van Dam.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind, eerlijk gezegd, zijn column beter dan hoe hij zich manifesteerde in het eigenlijke debat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Dat zei die in dat gesprek vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, je mag gewoon de afkomst niet benoemen, want dat stigmatiseert ook zijn Marokkaanse collega die niet aanrandend en verkrachtend door het leven gaat idd. Dat zal het zijn.
Zit een poll in deze Tweet.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 17:50:36Er moet een massademonstratie komen tegen het open grenzenbeleid van Rutte en nog meer asielzoekers. reageer retweet
Ja, dat hoorde ik ook idd, dus dat zal zijn punt wel zijn wrs.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat zei die in dat gesprek vanmorgen ook al
Had men zich dat niet denken kunnen daar het kijk en luister geld niet meer is zoals het was?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zo dat heb ik na een minuut weer uitgeklikt. Radio 1 mag van mij van de zender verdwijnen. (dat is mijn mening voorals iemand mij nu hypocriet noemt mbt vrijheids van meningsuiting)
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)p-vrije-voeten.dhtmlquote:De 31 mensen die justitie nu als verdachten ziet, zijn Algerijnen (9), Marokkanen (8), Iraniërs (5), Syriërs (4), Duitsers (2), Amerikaan (1), Irakees (1) en Serviër (1). De aanrandingen en berovingen hebben geleid tot verhitte debatten over het vluchtelingenbeleid.
Briefjes zijn van twee verdachten die allang weer zijn vrijgelaten, hebben er niks mee te maken. Bron: Jeroen Wollaars.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Spiekbriefjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)spiekbriefjes__.html
En gelijk ook veel he!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef syndroom het volgende:
De Duitse politie stelt weinig voor. Maakt weinig indruk op die asieleisers. Dit zijn pas echte mannen.
[ afbeelding ]
Ja, het staat niet op zichzelf dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens ook wel een vreselijk verhaal van die columnist over Düsseldorf waar asielzoekers in grote groepen vrouwen en kinderen bekogelden met zwaar vuurwerk. Wat een minderwaardig onderontwikkeld apenvolk. Flikker ze alsjeblieft weer over de grens.
Naar Polen. Geen grap. Die weten wel wat ze met dat tuig moeten doen. Europa wilt ook zo graag dat de Oostblok landen vluchtelingen opnemen. In werkelijkheid zal dit het probleem alleen maar verder doen escaleren omdat die oostblokkers zeker te weten aktie zullen ondernemen. Dan komt er weer een tegenreactie. etc etcquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens ook wel een vreselijk verhaal van die columnist over Düsseldorf waar asielzoekers in grote groepen vrouwen en kinderen bekogelden met zwaar vuurwerk. Wat een minderwaardig onderontwikkeld apenvolk. Flikker ze alsjeblieft weer over de grens.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jole: ''De politie heeft zorgvuldig werk gedaan''
[ afbeelding ]
Dit zijn maar een paar uit de 1000 die zich zo gedroegen he. Of dacht je dat een groepje van 30 mensen dat hele plein liet vluchten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)p-vrije-voeten.dhtml
Toch vrij weinig Syriërs en zeker niet vooral Syriers zoals de OP is en ook weinig mensen waarvan je meteen zegt dat het een vluchteling is. Eerder mensen die onterecht een asielverzoek hebben gedaan en mensen die illegaal in Duitsland zijn.
Er stonden honderden mensen op het plein het aantal verdachten is veel lager. Veel mensen waren er gewoon aanwezig maar hebben niets strafbaars gedaan en sommigen waren de slachtoffers. Verder zijn dit de nu bekende cijfers van de verdachten of ze schuldig zijn moet ook nog maar blijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dit zijn maar een paar uit de 1000 die zich zo gedroegen he. Of dacht je dat een groepje van 30 mensen dat hele plein liet vluchten?
De chef is vervroegd met pensioen, overigens lijkt hij redelijk gelijk te hebben gehad met zijn opmerkingen dat het Noord-Afrikanen waren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom is de Chef inmiddels met congé.
'Het waren er maar een paar', dat is zeker de reden dat het totale chaos was en de Keulse politie de zaak totaal niet meer in de hand hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er stonden honderden mensen op het plein het aantal verdachten is veel lager. Veel mensen waren er gewoon aanwezig maar hebben niets strafbaars gedaan en sommigen waren de slachtoffers. Verder zijn dit de nu bekende cijfers van de verdachten of ze schuldig zijn moet ook nog maar blijken.
de Burgemeester van Keulen zit daar ook niet lang meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
'Het waren er maar een paar', dat is zeker de reden dat het totale chaos was en de Keulse politie de zaak totaal niet meer in de hand had
Vervroegd pensioen a.k.a. congé.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De chef is vervroegd met pensioen, overigens lijkt hij redelijk gelijk te hebben gehad met zijn opmerkingen dat het Noord-Afrikanen waren.
Hoe gaat men daarachter komen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Verder zijn dit de nu bekende cijfers van de verdachten of ze schuldig zijn moet ook nog maar blijken.
Er waren er een heleboel maar ook uit de aangiftes van slachtoffers blijkt dat er in kleinere groepjes werd gewerkt qua aanrandingen en berovingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
'Het waren er maar een paar', dat is zeker de reden dat het totale chaos was en de Keulse politie de zaak totaal niet meer in de hand had
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530quote:Bei der Polizei Köln und der Bundespolizei erstatteten bis zum jetzigen Zeitpunkt knapp 30 Betroffene Anzeige und schilderten in diesen Fällen die gleiche Vorgehensweise der Täter. Die Geschädigten befanden sich während der Neujahrsfeier rund um den Dom und auf dem Bahnhofsvorplatz, als mehrere Männer sie umzingelten. Die Größe der Tätergruppen variierte von zwei bis drei, nach Zeugenaussagen nordafrikanisch Aussehenden bis zu 20 Personen. Die Verdächtigen versuchten durch gezieltes Anfassen der Frauen von der eigentlichen Tat abzulenken - dem Diebstahl von Wertgegenständen. Insbesondere Geldbörsen und Mobiltelefone wurden entwendet. In einigen Fällen gingen die Männer jedoch weiter und berührten die meist von auswärts kommenden Frauen unsittlich.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Maar een paar.... nou die hebben het dan wel heel erg druk gehad gezien het aantal aangiftes en meldingen.quote:Hoeveel vrouwen hebben aangifte gedaan?
Er zijn 170 aangiftes gedaan, waarvan 117 met betrekking tot aanranding. Daaronder zijn in ieder geval twee meldingen van verkrachting. Verder zijn er zeker vijftig meldingen van diefstal. Het aantal aangiften is sinds donderdagmiddag toegenomen met 49.
De politie en de media spreekt van een groep met 1000 man.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er stonden honderden mensen op het plein het aantal verdachten is veel lager. Veel mensen waren er gewoon aanwezig maar hebben niets strafbaars gedaan en sommigen waren de slachtoffers. Verder zijn dit de nu bekende cijfers van de verdachten of ze schuldig zijn moet ook nog maar blijken.
Nee er zit een behoorlijk groot verschil tussen die ontslagen en vervroegd pension. Nu zal hij zijn ontslag niet hoeven aan te vechten en krijgt hij zijn loon en pensioen. De minister zit dus ook redelijk veilig want die wordt niet door een rechter teruggefloten als het ontslag onterecht blijkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vervroegd pensioen a.k.a. congé.
Maar dat mag hij juist niet zeggen van Van Joele, dus is hij juist niet nauwkeurig.
Wilders heeft het premierschap in zijn zak. Jammer dat Nederland niet anderhalf jaar later EU voorzitter is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef KingRadler het volgende:
benieuwd naar de peiling zondag of de PVV weer stemmen krijgt.
Er zijn blijkbaar videobeelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe gaat men daarachter komen?
Kijken of er vocht onder hun nagels zit?
Het is een vriendelijke manier om een oud gediende die tegen zijn pensioen aan zit zijn congé te geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee er zit een behoorlijk groot verschil tussen die ontslagen en vervroegd pension. Nu zal hij zijn ontslag niet hoeven aan te vechten en krijgt hij zijn loon en pensioen. De minister zit dus ook redelijk veilig want die wordt niet door een rechter teruggefloten als het ontslag onterecht blijkt.
Zo, de guardian zet zich even flink voor schut.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
Skip het artikel.
Daar staat toch duidelijk dat die op het plein waren maar niet iedereen op het plan is dader of verdachte. De slachtoffers bijvoorbeeld waren er ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef TerryStone het volgende:
[..]
De politie en de media spreekt van een groep met 1000 man.
Liegen ze allemaal of lul je weer eens uit je nek in een poging alles recht te praten?
Uit een willekeurig artikel:Politiechef Wolfgang Wurm vertelde tegen de Kölner Stadt-Anzeiger wat er gebeurde:
"Om 21.00 uur kwamen er groepen jongeren naar het plein bij de Dom. Ze groeiden uit tot wel duizend man. Ze gooiden vuurwerk in de menigte. Om 00.15 uur sloot de politie het plein af. Toen kwamen er langzaam aanwijzingen binnen dat kleine groepen mannen vrouwen hadden belaagd."
Het is vooral een manier om zonder problemen zoiets te regelen vooral als je de rekening toch niet zelf hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een vriendelijke manier om een oud gediende die tegen zijn pensioen aan zit zijn congé te geven.
Die zou ik graag willen zien waar ze werkelijk bij over de streep gaan op die beelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar videobeelden.
De PVV is eerder de grootste geweest in de peilingen, net als de SP trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wilders heeft het premierschap in zijn zak. Jammer dat Nederland niet anderhalf jaar later EU voorzitter is.
Alle getuigen verslagen, inclusief die van de politie spreken je tegen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk zorgen dat je rechter wordt in Keulen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zou ik graag willen zien waar ze werkelijk bij over de streep gaan op die beelden.
wil hij zelf ook niet, hij schuift dan Fleur Agema naar voren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De PVV is eerder de grootste geweest in de peilingen, net als de SP trouwens.
Mochten er verkiezingen komen, kleine kans dat de PVV de grootste wordt, en mocht de PVV de grootste worden, dan wordt Wilders geen premier.
Houd me er maar aan.
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Alle getuigen verslagen, inclusief die van de politie spreken je tegen.
Ik kan er weinig aan veranderen.quote:Bei der Polizei Köln und der Bundespolizei erstatteten bis zum jetzigen Zeitpunkt knapp 30 Betroffene Anzeige und schilderten in diesen Fällen die gleiche Vorgehensweise der Täter. Die Geschädigten befanden sich während der Neujahrsfeier rund um den Dom und auf dem Bahnhofsvorplatz, als mehrere Männer sie umzingelten. Die Größe der Tätergruppen variierte von zwei bis drei, nach Zeugenaussagen nordafrikanisch Aussehenden bis zu 20 Personen. Die Verdächtigen versuchten durch gezieltes Anfassen der Frauen von der eigentlichen Tat abzulenken - dem Diebstahl von Wertgegenständen. Insbesondere Geldbörsen und Mobiltelefone wurden entwendet. In einigen Fällen gingen die Männer jedoch weiter und berührten die meist von auswärts kommenden Frauen unsittlich.
Jij bent het zo te lezen al he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk zorgen dat je rechter wordt in Keulen.
Gansje Fleurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wil hij zelf ook niet, hij schuift dan Fleur Agema naar voren.
Wat is jouw doelstelling nu, is het trollen, een beetje recalcitrant zijn, echt naïviteit, of ben je gewoon een klootzak?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Wespensteek het volgende:
De chef is vervroegd met pensioen, overigens lijkt hij redelijk gelijk te hebben gehad met zijn opmerkingen dat het Noord-Afrikanen waren.
willen jullie meer of minder asielzoekers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gansje Fleur
Ik denk dat het nog makkelijker wordt om gedoogsteen te geven als PVV. Al heeft Wilders het zichzelf wel heel moeilijk gemaakt met zijn 'minder minder' uitspraken.
zet ze maar naast de GSG9 of KSK en je ziet wel wie de baas is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef syndroom het volgende:
De Duitse politie stelt weinig voor. Maakt weinig indruk op die asieleisers. Dit zijn pas echte mannen.
[ afbeelding ]
hij had toch gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gansje Fleur
Ik denk dat het nog makkelijker wordt om gedoogsteen te geven als PVV. Al heeft Wilders het zichzelf wel heel moeilijk gemaakt met zijn 'minder minder' uitspraken.
Gossame. Zelfs de sociaaldemoratische minister van justitie is niet zo naïef om te denken dat als er talloze van zulke groepjes van 'tot 20 mensen' bij elkaar op hetzelfde plein staan, er geen structureel probleem is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
De verklaringen van de slachtoffers:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen.
morgen heeft hij wss zelfmoord gepleegd dmv 2 schoten in het achterhoofd oid. ter voorkoming van dat hij zn opdrachtgevers erbij lapt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:33 schreef john2406 het volgende:
Hoe lang zou deze nog moeten tot zijn pensioen, denk dat er dan wel een ander verhaal uit kan komen?
Het was ook de manier waarop waar mensen over vielen, in de campagne had Wilders ook al gezegd minder Marokkanen te willen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij had toch gelijk.
dit zegt hij al jaren, en dan pas vallen ze erover.
Ik begin me echt af te vragen, en dit is een verandering in mijn denken, of dat gewoon nodig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ook al kun je ze pakken, je kunt ze niet uitzetten, want je kunt niet uitzetten naar landen met doodstraf of waar men martelt, en men martelt overal in de islamitische wereld en opstropppen doet men ook overal....................................
Ik herhaal gewoon wat er nu feitelijk bekend is. Dat dat blijkbaar niet past bij wat een aantal mensen graag willen horen kan ik niet helpen. De nationaliteiten van de meeste bekende verdachten passen bij Noord Afrikanen. Tussen de migratiestroom zitten ook vrij veel menen die geen vluchtelingen zijn en komen uit Noord-Afrika dus dat de asielzoekers die genoemd zijn uit die landen komen vind ik niet vreemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat is jouw doelstelling nu, is het trollen, een beetje recalcitrant zijn, echt naïviteit, of ben je gewoon een klootzak?
Betekent dat, dat wij dus ook geen mensen naar de VS kunnen uitzetten als die hier Amerikanen zonder geldig visum opduiken? Dat zou wel raar zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ook al kun je ze pakken, je kunt ze niet uitzetten, want je kunt niet uitzetten naar landen met doodstraf of waar men martelt, en men martelt overal in de islamitische wereld en opstropppen doet men ook overal....................................
Het gehele land zegt het al jaren maar we wachten tot er een baardloze sint naar voren wordt geschoven door de israelieten tot we zelf ook opstaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij had toch gelijk.
dit zegt hij al jaren, en dan pas vallen ze erover.
Ja, zo zijn de wetten, dus daar dienen we ons aan het houden, we zijn wel een rechtsstaat hè. Kun je ook niet zomaar veranderen me dunkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik begin me echt af te vragen, en dit is een verandering in mijn denken, of dat gewoon nodig is.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Betekent dat, dat wij dus ook geen mensen naar de VS kunnen uitzetten als die hier Amerikanen zonder geldig visum opduiken? Dat zou wel raar zijn.
Ik denk ook zeker niet dat er geen structureel probleem is. Ik denk juist dat die grote groep mensen uit Noord Afrika en andere landen die geen vluchteling zijn maar wel hier asielverzoeken doen een groot en structureel probleem zijn. Ze doen wel een asielverzoek maar die maakt geen kans en dat weten ze. Ze verdwijnen dus in de illegaliteit met criminaliteit tot gevolg. Een vluchteling is bang geen verblijfsvergunning te krijgen deze lui niet, deze zijn veel lastiger en veroorzaken veel meer overlast, kijk ook maar naar Calais.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Gossame. Zelfs de sociaaldemoratische minister van justitie is niet zo naïef om te denken dat als er talloze van zulke groepjes van 'tot 20 mensen' bij elkaar op hetzelfde plein staan, er geen structureel probleem is.
Nou zeg, ik heb het nog wel opgenomen voor de bontkraagjes omdat die vals beschuldigd leken te zijn, blijken ze nu toch weer de hoofddaders te zijn. Zo leer je het wel af om niet te willen stigmatiserenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:46 schreef luxerobots het volgende:
31 verdachten in beeld, waaronder 18 asielzoekers.
9 Algerijnen
8 Marokkanen
5 Iraniërs
4 Syriërs
1 Irakees
1 Serviër
1 Amerikaan
2 Duitsers
https://twitter.com/wol?ref_src=twsrc%5Etfw
Vrij gemengd gezelschap, van alles wat. Ook veel niet-asielzoekers.
Het is vooral een manier om te zorgen dat meneer z'n mond houdt over hoe het werkelijk zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een vriendelijke manier om een oud gediende die tegen zijn pensioen aan zit zijn congé te geven.
Is allemaal zo krom als een hoepel.quote:
18 asielzoekers. Maar ook 17 Noord-Afrikanen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb het nog wel opgenomen voor de bontkraagjes omdat die vals beschuldigd leken te zijn, blijken ze nu toch weer de hoofddaders te zijn. Zo leer je het wel af om niet te willen stigmatiseren
Lijkt me al een hele klus om deze mensen te pakken. Er wordt gesproken over 1000 daders, maar er zijn slechts 31 verdachten op het oog, moet het ook nog eens bewezen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Is allemaal zo krom als een hoepel.
Julian Assange werd in heel Europa opgejaagd wegens vermeende aanranding, en waarschijnlijk zouden de autoriteiten er geen enkel probleem mee hebben om hem aan de VS uit te leveren, waar de doodstraf bestaat.
En dan zouden we asielzoekers die mensen aanranden en verkrachten ineens niet kunnen uitzetten?
De reden lijkt me logisch: De VS is een bevriend land en land X in het Midden-Oosten niet, en dus kunnen we wel mensen naar de VS uitleveren maar zogenaamd geen mensen naar land X uitzetten omdat dat dan ineens 'zielig' is. Maar dat is dus allemaal politiek en heeft niks met rechtvaardigheid te maken.
Wat is geschreven is volstrekt onbetrouwbaar omdat veel citaten volledig uit verband zijn gerukt door journalisten en anderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me al een hele klus om deze mensen te pakken. Er wordt gesproken over 1000 daders, maar er zijn slechts 31 verdachten op het oog, moet het ook nog eens bewezen worden.
Logica leert ook dat het 1000 daders moeten zijn gezien de grootte van het plein en de gerapporteerde aanrandingen, zoals ik al eerder zei een groepje van 31 jaagt niet een heel plein vol mensen achter 3 politiebusjes inc politie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me al een hele klus om deze mensen te pakken. Er wordt gesproken over 1000 daders, maar er zijn slechts 31 verdachten op het oog, moet het ook nog eens bewezen worden.
Dat is van belang omdat deze apen met open armen worden opgevangen. Het zijn geen onderdanen die het absolute recht hebben om op Duits grondgebied te verblijven. Het is een ja, maar geval.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef qwerty_x het volgende:
Na al dat gepruts is het nu natuurlijk zaak om zoveel mogelijk niet-vluchtelingen op te pakken.
Al blijf ik me afvragen waarom het nou zo belangrijk is of het asiel-aanvragers zijn of niet.
De grootste gemene deler is allang duidelijk.
hahahaa goeiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik vraag me af of het Marokkanen waren die net in Europa zijn geland via de vluchtelingenstroom? Een 2e of 3e generatie Marokkaan zou dit soort gedrag niet tonen.
welke idioot gaat er dan ook nog naar Egypte op vakantie.quote:
De buitenste cirkel heeft de politie de weg versperd en geïntimideerd o.a. met vuurwerk. In de binnenste cirkel hebben mensen zich aan vrouwen vergrepen en vrouwen bestolen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Logica leert ook dat het 1000 daders moeten zijn gezien de grootte van het plein en de gerapporteerde aanrandingen, zoals ik al eerder zei een groepje van 31 jaagt niet een heel plein vol mensen achter 3 politiebusjes inc politie.
Er is dan ook wel veel meer gebeurd:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Logica leert ook dat het 1000 daders moeten zijn gezien de grootte van het plein en de gerapporteerde aanrandingen, zoals ik al eerder zei een groepje van 31 jaagt niet een heel plein vol mensen achter 3 politiebusjes inc politie.
Ikke niet, heb altijd geweigerd om in welk moslimland dan ook op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
welke idioot gaat er dan ook nog naar Egypte op vakantie.
man man man
lekker goedkoop natuurlijk
Als ik in Nederland zou wonen, zou ik zeer serieus overwegen om op hem te stemmen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wilders heeft het premierschap in zijn zak. Jammer dat Nederland niet anderhalf jaar later EU voorzitter is.
Oh ik ben ook wel in voor een maandje of 2 wilders, maar die man mag enkel als tijdelijke stem van het volk dienen, zodra hij denkt zijn eigen weg te slaan mag hij meteen vertrekken. Want een leider is het niet, hij is slechts een persoongeworden megafoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou wonen, zou ik zeer serieus overwegen om op hem te stemmen.
Niet dat ik het nou veelal met hem eens ben, maar meer om een schokeffect in de politiek te veroorzaken.
Want uiteindelijk zijn alle hedendaagse politici identiek: beroepsambtenaren, met veel blabla, alleen maar geinteresseerd in hun eigen carriere en zonder pasklare oplossingen voor de huidige problemen.
Dan maar eentje die de knuppel in het hoenderhok gooit en de status quo overhoop gooit.
Je zult zien hoe snel de gevestigde orde dan reageert en zonder blikken of blozen het gedachtengoed van heer Wilders overneemt.
Ik heb ergens ook wel sympathie voor Geert. Maar hij is te extreem, denkt te zwart/wit. Ik heb het idee dat hij liever de knuppel in het hoenderhok gooit dan serieuze verantwoordelijkheid neemt. Het is zijn sterkte, want hij scoort ermee, maar ook zijn zwakte, want wat hij bereikt is weinig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou wonen, zou ik zeer serieus overwegen om op hem te stemmen.
Niet dat ik het nou veelal met hem eens ben, maar meer om een schokeffect in de politiek te veroorzaken.
Want uiteindelijk zijn alle hedendaagse politici identiek: beroepsambtenaren, met veel blabla, alleen maar geinteresseerd in hun eigen carriere en zonder pasklare oplossingen voor de huidige problemen.
Dan maar eentje die de knuppel in het hoenderhok gooit en de status quo overhoop gooit.
Je zult zien hoe snel de gevestigde orde dan reageert en zonder blikken of blozen het gedachtengoed van heer Wilders overneemt.
Assange is een blanke man.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Is allemaal zo krom als een hoepel.
Julian Assange werd in heel Europa opgejaagd wegens vermeende aanranding, en waarschijnlijk zouden de autoriteiten er geen enkel probleem mee hebben om hem aan de VS uit te leveren, waar de doodstraf bestaat.
En dan zouden we asielzoekers die mensen aanranden en verkrachten ineens niet kunnen uitzetten?
De reden lijkt me logisch: De VS is een bevriend land en land X in het Midden-Oosten niet, en dus kunnen we wel mensen naar de VS uitleveren maar zogenaamd geen mensen naar land X uitzetten omdat dat dan ineens 'zielig' is. Maar dat is dus allemaal politiek en heeft niks met rechtvaardigheid te maken.
Aanvulling Rutte's zwakke "rustig aan" betoog:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)assen-nederland.html
Onze politiek is ook knettergek en voert een onbegrijpelijk dubbele agenda uit.quote:http://www.nu.nl/politiek/4194664/asielzoekers-moeten-zich-onconditioneel-aanpassen-nederland.html
Waarschuwing
Tegelijkertijd waarschuwt hij ervoor om niet alle asielzoekers verantwoordelijk te stellen voor wat er in Keulen is gebeurd. "Wij zijn West-Europa, wij zijn beschaafd. Als je vlucht voor bommen en granaten, zullen wij je een veilig heenkomen bieden. Maar wij gaan onze normen en waarden niet aanpassen", aldus Rutte.
"Wij hebben dit mooie land in vele honderden jaren opgebouwd. Zo een vrij land met zoveel welvaart, daar zitten fundamentele waarden onder. Nee, we gaan geen concessies doen."
Volgens de premier moeten de normen en waarden van de joods-christelijke cultuur en Europese principes van de Verlichting, het humanisme, gelijkheid van man en vrouw en donker en blank niet gerelativeerd worden zoals dat in de jaren 80 nog gebeurde.
"Je kunt niet relativeren op onze verworven normen en waarden. Je moet duidelijk maken waar nieuwkomers in moeten integreren", zei hij.
[..]
Op dit moment moet je alle asielzoekers en vluchtelingen, low -profile gaan houden door ze o.a. achter het hek te zetten. en daar te houden Elke verdere zweem van schuld of betrokkenheid moet nu voorkomen worden totdat helder is hoe we zaken structureel verder gaan aanpakken.quote:Hoe dan ook, mijn boodschap is om alle asielzoekers en vluchtelingen NU achter het hek te zetten. Zij mogen daar achter vandaan wanneer zij fatsoenlijk de taal spreken en onze normen/waarden beheersen.
Al is maar één vluchtelingen/asielzoeker betrokken bij ongeregeldheden is dat een reden bijzonder voorzichtig te gaan zijn. Zowel indirect veroorzaakt door hypocriete wegkijkers als door op actie beluste meekijkers die (je, gaan) uitdagen.
Waarom het risico nemen van misdragingen ?
Wanneer er ook maar één asielzoeker hier vrouwen molesteert wil ik geen enkele risico nemen. Eerst maar alles uitzoeken en een onmiddellijk stop op inreis -en integratieregelingen.
Niet stoppen met hulp geven, dat kan ook heel erg goed achter een dik vet hek, maar simpel stoppen met het megalomane integreren te koste van het fragiele vertrouwen over de rug van verontwaardigde burgers.
Ook asielzoekers en terechte vluchtelingen adviseer ik om zichzelf bijzonder low profile te gaan opstellen. Niet omdat je minder bent maar omdat het beschadigde vertrouwen (terug)verdiend moet worden. Dat zal heel veel tijd nemen waarbij ik denk aan jaren.
Je hoeft absoluut geen dankjewel te prevelen bij een deur van een winkel maar neem het zekere voor het onzekere en stel je gedwee op. Blijf weg !!!!!
Neem het advies ter harte om zelf een armlengte afstand houden tot alles wat (te) verleidelijk is, mijdt grote samenscholingen, mijdt wat je verderfelijk vindt, ja zelfs je boosheid om wat je God wordt aangedaan, vermijd zelf enige actie te nemen.
Wat je als vluchteling kunt doen is zaken registreren, het op te schrijven en waar nodig bij instanties aangifte te doen van fout gedrag, ook wanneer het je medemens betreft.
Zo dat is een zoet berichtje van onze zelfverklaarde eu trekpop zeg, en allemaal waar ..behalve dan dat hij voorbij gaat aan dat zijn eu beleid deze types binnengehaald hebben door niet te screenen en paspoortlozen door de halve wereldbol te laten wandelen om in duitsland en nederland aan te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Aanvulling Rutte's zwakke "rustig aan" betoog:
Het kan ook averechts werken. Op dezelfde manier als waarover bij de Amerikanen vaak wordt geklaagd. Bush zag alles ook zwart-wit, bombardeerde de boel plat en daardoor zitten we nu met IS. Terwijl de VS het in 1945 met Japan heel anders aanpakte. Wat ze toen cruciaal juist hebben gedaan, is om niet het regime helemáál omver te werpen maar gerespecteerde figuren juist als trekpoppen in te zetten om Japan tot een bondgenoot te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb ergens ook wel sympathie voor Geert. Maar hij is te extreem, denkt te zwart/wit. Ik heb het idee dat hij liever de knuppel in het hoenderhok gooit dan serieuze verantwoordelijkheid neemt. Het is zijn sterkte, want hij scoort ermee, maar ook zijn zwakte, want wat hij bereikt is weinig.
Ze hebben 2 atoombommen gegooid op Japan hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kan ook averechts werken. Op dezelfde manier als waarover bij de Amerikanen vaak wordt geklaagd. Bush zag alles ook zwart-wit, bombardeerde de boel plat en daardoor zitten we nu met IS. Terwijl de VS het in 1945 met Japan heel anders aanpakte. Wat ze toen cruciaal juist hebben gedaan, is om niet het regime helemáál omver te werpen maar gerespecteerde figuren juist als trekpoppen in te zetten om Japan tot een bondgenoot te maken.
Dat zou je met de Islam ook moeten doen, denk ik. De overheid zou erop moeten aansturen dat in de moskeeën in Nederland de gewenste dingen worden gepredikt en dat niet bijv. Saoedi-Arabië met wat zakken geld fundamentalistische Islam hier kan komen verspreiden. Alleen betekent dat wel een inperking van de 100% vrijheid van religie. Maar dat moet dan maar. Als de rechtsstaat en een religieuze stroming in conflict met elkaar zijn, dan moet de religie onderworpen worden.
Ik was er op Twitter een aantal tegen gekomen, maar als ik er op klikte kreeg ik een melding van YouTube dat de video was verwijderd.quote:
Ze hebben keizer Hirohito laten zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 atoombommen gegooid op Japan hoor.
De Japanse staatsreligie werd na de bezetting anders keihard aangepakt door de Amerikanen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kan ook averechts werken. Op dezelfde manier als waarover bij de Amerikanen vaak wordt geklaagd. Bush zag alles ook zwart-wit, bombardeerde de boel plat en daardoor zitten we nu met IS. Terwijl de VS het in 1945 met Japan heel anders aanpakte. Wat ze toen cruciaal juist hebben gedaan, is om niet het regime helemáál omver te werpen maar gerespecteerde figuren juist als trekpoppen in te zetten om Japan tot een bondgenoot te maken.
Dat zou je met de Islam ook moeten doen, denk ik. De overheid zou erop moeten aansturen dat in de moskeeën in Nederland de gewenste dingen worden gepredikt en dat niet bijv. Saoedi-Arabië met wat zakken geld fundamentalistische Islam hier kan komen verspreiden. Alleen betekent dat wel een inperking van de 100% vrijheid van religie. Maar dat moet dan maar. Als de rechtsstaat en een religieuze stroming in conflict met elkaar zijn, dan moet de religie onderworpen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |