Volgens mij in Duitsland niet verboden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenal zul je dan zien dat merkel en eigenlandse trawanten meteen spul gaan sturen dat dat er meteen af kan wassen in het politiebureau waarop ze weer vrijgelaten worden oid, klinkt gek maar gekker is al gebeurd.
Moet je wel deo nemen met alcoholquote:
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij in Duitsland niet verboden?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pepperspray
Check.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
http://www.radio1.nl/popup/webcam
Deodorant spray werkt ook, schijnt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"
Een auto loopt erop dus ik denk dat het kan, heb al gezien dat het iemand deed met haarlak.quote:
Zo dat heb ik na een minuut weer uitgeklikt. Radio 1 mag van mij van de zender verdwijnen. (dat is mijn mening voorals iemand mij nu hypocriet noemt mbt vrijheids van meningsuiting)quote:
Alles is fantastisch is het laatste nieuws, alle kritiek komt van extreem rechtse hoek, het waren maar 4 syriers van de 1000 man. (dit is mijn verwachting iig)quote:
politiechef met vervroegd pensioen gestuurdquote:
Die slaat de linkse politie genadeloos neerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn er nog geen massale demonstraties en protesten?
Ik weet niet goed wat de bedoeling is van Van Joele iig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef YazooW het volgende:
Heerlijke discussie op Radio 1. Wat een idioot die Yole.
Dat is nu eenmaal het linkse verhaal: alles draait om materiele zaken, en oplossingen kunnen dus ook altijd alleen maar materieel zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben wel cynisch over de toekomst naar aanleiding van dit (voor mij indrukwekkende) nieuwsitem.
Ik denk namelijk dat er niet veel verandert in de politieke discours.
De Duitse SPD wil 5 miljard euro inzetten voor integratie (lees dus wat mij betreft: uitdelen van diverse subsidies voor de 'kansenjongerenclubjes', niet gemengd zwemmen, etc.) naar aanleiding van de gebeurtenissen in diverse Duitse steden tijdens de viering van de jaarwisseling.
Ergo, in mijn opinie althans, Angela Merkel die eigenhandig het Europese immigratiebeleid bepaalt, de geschiedenis van de resultaten van het uitzettingsbeleid (of de periodieke generaal pardon) en de ambities immer toenemende Europese integratie te bevorderen door de status quo en er is over vier jaar weer voldoende potentiėle kiezers voor de CDU en SPD.
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
Zaterdag Pegida in Keulen geloof ik. Dat zal wel grooot worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Heb jij ooit een massademonstratie gezien die niet langs vooraf bepaalde paadjes liep en inclusief toespraken van 2ekamer politici?quote:
Die asielzoekers kregen anders ook makkelijk een massa op de been bij het station van Keulen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |