Volgens mij alleen als je in een schietvereniging bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zijn opdrachtgevers gaan gewoon weer vrijuit natuurlijk.
Liever per directe ingang afgezet en voor een tribunaal gebracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.
Waarom niet, je merkt wel aan het antwoord of het kan of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet?
"Ey vrouwke! Bende gij wel is verkracht ofwa?"
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef trabant het volgende:
[..]
Polizeichef Albers is met vervroegd pensioen gestuurd. Dit was zijn derde grote blunder in anderhalf jaar tijd.
Eigenlijk wel jammer zag liever dat ze zoveel als mogelijk met zich mee slepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.
Dat had wat mij betreft ook net die aanranders in Keulen mogen gebeuren, stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geļnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
Die zal niet lang op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geļnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
scherp opgemerktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
http://www.theguardian.co(...)stions-new-years-eve
Skip het artikel.
Scroll naar beneden voor de comments.
Nu zie je comments uitgekozen door de redactie.
Klik op: View more comments
Nu zie je nog een paar comments gekozen door de redactie.
Scroll nu iets verder naar beneden om de overige reacties te zien.
Klik op: Order by: Recommendations.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Haha, The Guardian. Wat een belachelijk medium. Schande voor het journalistieke gebied. Per direct afschaffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
http://www.theguardian.co(...)stions-new-years-eve
Skip het artikel.
Scroll naar beneden voor de comments.
Nu zie je comments uitgekozen door de redactie.
Klik op: View more comments
Nu zie je nog een paar comments gekozen door de redactie.
Scroll nu iets verder naar beneden om de overige reacties te zien.
Klik op: Order by: Recommendations.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef KingRadler het volgende:
Pepperspray is ook al uitverkocht in Duitsland. Vrouwen voelen zich niet meer veilig.
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.
Had er nog niet aan gedacht, maar op ons wenslijstje gaan zetten!
Oei valt dus af, is hier verboden in het land, geweldig zeg!
Xmaker is het alternatief, blauw gezicht spuiten dus!
liveeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
http://www.radio1.nl/popup/webcam
Gekke eend is dan weer wel degene met de meest realistische kijk op dit gebeuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
http://www.radio1.nl/popup/webcam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |