mijn reactie ging meer over je comment over EU ordetroepen en een grenzeloos EU leger. Die volg ik even niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Heb jij ooit een massademonstratie gezien die niet langs vooraf bepaalde paadjes liep en inclusief toespraken van 2ekamer politici?
Als je maar iets durft te zeggen over de afkomst en daar enig vervolg aan durft te binden dan ben je een vuile racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het punt nou van Van Joele, waarom is Duk niet goed bezig? Die heeft alleen gezegd wat er gaandeweg werd bekend gemaakt?
Ja ik volg hem ook echt niet. Discussie moet gaan over de aanrandingen/verkrachtingen en niet over vluchtelingen ofzoiets. Verder beetje mierenneuken over de wijze waarop Wierd Duk verslag heeft gedaan over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het punt nou van Van Joele, waarom is Duk niet goed bezig? Die heeft alleen gezegd wat er gaandeweg werd bekend gemaakt?
Het zal Van Jole wel niet aanstaan dat Duk niet met meel in de mond praat en de vereiste rituele bezweringen van extreem-rechts niet in acht neemt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Van Jole is de reïncarnatie van Marcel van Dam.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind, eerlijk gezegd, zijn column beter dan hoe hij zich manifesteerde in het eigenlijke debat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Dat zei die in dat gesprek vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, je mag gewoon de afkomst niet benoemen, want dat stigmatiseert ook zijn Marokkaanse collega die niet aanrandend en verkrachtend door het leven gaat idd. Dat zal het zijn.
Zit een poll in deze Tweet.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 17:50:36Er moet een massademonstratie komen tegen het open grenzenbeleid van Rutte en nog meer asielzoekers. reageer retweet
Ja, dat hoorde ik ook idd, dus dat zal zijn punt wel zijn wrs.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat zei die in dat gesprek vanmorgen ook al
Had men zich dat niet denken kunnen daar het kijk en luister geld niet meer is zoals het was?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zo dat heb ik na een minuut weer uitgeklikt. Radio 1 mag van mij van de zender verdwijnen. (dat is mijn mening voorals iemand mij nu hypocriet noemt mbt vrijheids van meningsuiting)
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)p-vrije-voeten.dhtmlquote:De 31 mensen die justitie nu als verdachten ziet, zijn Algerijnen (9), Marokkanen (8), Iraniërs (5), Syriërs (4), Duitsers (2), Amerikaan (1), Irakees (1) en Serviër (1). De aanrandingen en berovingen hebben geleid tot verhitte debatten over het vluchtelingenbeleid.
Briefjes zijn van twee verdachten die allang weer zijn vrijgelaten, hebben er niks mee te maken. Bron: Jeroen Wollaars.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Spiekbriefjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)spiekbriefjes__.html
En gelijk ook veel he!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef syndroom het volgende:
De Duitse politie stelt weinig voor. Maakt weinig indruk op die asieleisers. Dit zijn pas echte mannen.
[ afbeelding ]
Ja, het staat niet op zichzelf dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens ook wel een vreselijk verhaal van die columnist over Düsseldorf waar asielzoekers in grote groepen vrouwen en kinderen bekogelden met zwaar vuurwerk. Wat een minderwaardig onderontwikkeld apenvolk. Flikker ze alsjeblieft weer over de grens.
Naar Polen. Geen grap. Die weten wel wat ze met dat tuig moeten doen. Europa wilt ook zo graag dat de Oostblok landen vluchtelingen opnemen. In werkelijkheid zal dit het probleem alleen maar verder doen escaleren omdat die oostblokkers zeker te weten aktie zullen ondernemen. Dan komt er weer een tegenreactie. etc etcquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens ook wel een vreselijk verhaal van die columnist over Düsseldorf waar asielzoekers in grote groepen vrouwen en kinderen bekogelden met zwaar vuurwerk. Wat een minderwaardig onderontwikkeld apenvolk. Flikker ze alsjeblieft weer over de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |