Dan moet je waarschijnlijk zorgen dat je rechter wordt in Keulen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zou ik graag willen zien waar ze werkelijk bij over de streep gaan op die beelden.

wil hij zelf ook niet, hij schuift dan Fleur Agema naar voren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De PVV is eerder de grootste geweest in de peilingen, net als de SP trouwens.
Mochten er verkiezingen komen, kleine kans dat de PVV de grootste wordt, en mocht de PVV de grootste worden, dan wordt Wilders geen premier.
Houd me er maar aan.

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Alle getuigen verslagen, inclusief die van de politie spreken je tegen.
Ik kan er weinig aan veranderen.quote:Bei der Polizei Köln und der Bundespolizei erstatteten bis zum jetzigen Zeitpunkt knapp 30 Betroffene Anzeige und schilderten in diesen Fällen die gleiche Vorgehensweise der Täter. Die Geschädigten befanden sich während der Neujahrsfeier rund um den Dom und auf dem Bahnhofsvorplatz, als mehrere Männer sie umzingelten. Die Größe der Tätergruppen variierte von zwei bis drei, nach Zeugenaussagen nordafrikanisch Aussehenden bis zu 20 Personen. Die Verdächtigen versuchten durch gezieltes Anfassen der Frauen von der eigentlichen Tat abzulenken - dem Diebstahl von Wertgegenständen. Insbesondere Geldbörsen und Mobiltelefone wurden entwendet. In einigen Fällen gingen die Männer jedoch weiter und berührten die meist von auswärts kommenden Frauen unsittlich.

Jij bent het zo te lezen al he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk zorgen dat je rechter wordt in Keulen.

Gansje Fleurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wil hij zelf ook niet, hij schuift dan Fleur Agema naar voren.

Wat is jouw doelstelling nu, is het trollen, een beetje recalcitrant zijn, echt naïviteit, of ben je gewoon een klootzak?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Wespensteek het volgende:
De chef is vervroegd met pensioen, overigens lijkt hij redelijk gelijk te hebben gehad met zijn opmerkingen dat het Noord-Afrikanen waren.

willen jullie meer of minder asielzoekers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gansje Fleur
Ik denk dat het nog makkelijker wordt om gedoogsteen te geven als PVV. Al heeft Wilders het zichzelf wel heel moeilijk gemaakt met zijn 'minder minder' uitspraken.

zet ze maar naast de GSG9 of KSK en je ziet wel wie de baas is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef syndroom het volgende:
De Duitse politie stelt weinig voor. Maakt weinig indruk op die asieleisers. Dit zijn pas echte mannen.
[ afbeelding ]

hij had toch gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gansje Fleur
Ik denk dat het nog makkelijker wordt om gedoogsteen te geven als PVV. Al heeft Wilders het zichzelf wel heel moeilijk gemaakt met zijn 'minder minder' uitspraken.

Gossame. Zelfs de sociaaldemoratische minister van justitie is niet zo naïef om te denken dat als er talloze van zulke groepjes van 'tot 20 mensen' bij elkaar op hetzelfde plein staan, er geen structureel probleem is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
De verklaringen van de slachtoffers:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen.

morgen heeft hij wss zelfmoord gepleegd dmv 2 schoten in het achterhoofd oid. ter voorkoming van dat hij zn opdrachtgevers erbij lapt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:33 schreef john2406 het volgende:
Hoe lang zou deze nog moeten tot zijn pensioen, denk dat er dan wel een ander verhaal uit kan komen?

Het was ook de manier waarop waar mensen over vielen, in de campagne had Wilders ook al gezegd minder Marokkanen te willen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij had toch gelijk.
dit zegt hij al jaren, en dan pas vallen ze erover.

Ik begin me echt af te vragen, en dit is een verandering in mijn denken, of dat gewoon nodig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ook al kun je ze pakken, je kunt ze niet uitzetten, want je kunt niet uitzetten naar landen met doodstraf of waar men martelt, en men martelt overal in de islamitische wereld en opstropppen doet men ook overal....................................

Ik herhaal gewoon wat er nu feitelijk bekend is. Dat dat blijkbaar niet past bij wat een aantal mensen graag willen horen kan ik niet helpen. De nationaliteiten van de meeste bekende verdachten passen bij Noord Afrikanen. Tussen de migratiestroom zitten ook vrij veel menen die geen vluchtelingen zijn en komen uit Noord-Afrika dus dat de asielzoekers die genoemd zijn uit die landen komen vind ik niet vreemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat is jouw doelstelling nu, is het trollen, een beetje recalcitrant zijn, echt naïviteit, of ben je gewoon een klootzak?

Betekent dat, dat wij dus ook geen mensen naar de VS kunnen uitzetten als die hier Amerikanen zonder geldig visum opduiken? Dat zou wel raar zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ook al kun je ze pakken, je kunt ze niet uitzetten, want je kunt niet uitzetten naar landen met doodstraf of waar men martelt, en men martelt overal in de islamitische wereld en opstropppen doet men ook overal....................................

Het gehele land zegt het al jaren maar we wachten tot er een baardloze sint naar voren wordt geschoven door de israelieten tot we zelf ook opstaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij had toch gelijk.
dit zegt hij al jaren, en dan pas vallen ze erover.
 x ∞
 x ∞

Ja, zo zijn de wetten, dus daar dienen we ons aan het houden, we zijn wel een rechtsstaat hè. Kun je ook niet zomaar veranderen me dunkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik begin me echt af te vragen, en dit is een verandering in mijn denken, of dat gewoon nodig is.

Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Betekent dat, dat wij dus ook geen mensen naar de VS kunnen uitzetten als die hier Amerikanen zonder geldig visum opduiken? Dat zou wel raar zijn.

Ik denk ook zeker niet dat er geen structureel probleem is. Ik denk juist dat die grote groep mensen uit Noord Afrika en andere landen die geen vluchteling zijn maar wel hier asielverzoeken doen een groot en structureel probleem zijn. Ze doen wel een asielverzoek maar die maakt geen kans en dat weten ze. Ze verdwijnen dus in de illegaliteit met criminaliteit tot gevolg. Een vluchteling is bang geen verblijfsvergunning te krijgen deze lui niet, deze zijn veel lastiger en veroorzaken veel meer overlast, kijk ook maar naar Calais.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Gossame. Zelfs de sociaaldemoratische minister van justitie is niet zo naïef om te denken dat als er talloze van zulke groepjes van 'tot 20 mensen' bij elkaar op hetzelfde plein staan, er geen structureel probleem is.

Nou zeg, ik heb het nog wel opgenomen voor de bontkraagjes omdat die vals beschuldigd leken te zijn, blijken ze nu toch weer de hoofddaders te zijn. Zo leer je het wel af om niet te willen stigmatiserenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:46 schreef luxerobots het volgende:
31 verdachten in beeld, waaronder 18 asielzoekers.
9 Algerijnen
8 Marokkanen
5 Iraniërs
4 Syriërs
1 Irakees
1 Serviër
1 Amerikaan
2 Duitsers
https://twitter.com/wol?ref_src=twsrc%5Etfw
Vrij gemengd gezelschap, van alles wat. Ook veel niet-asielzoekers.

Het is vooral een manier om te zorgen dat meneer z'n mond houdt over hoe het werkelijk zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een vriendelijke manier om een oud gediende die tegen zijn pensioen aan zit zijn congé te geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |