Ik gok dat in heel Europa hier vruchten van geplukt worden.quote:
Dat is met 100% zekerheid te zeggen, al helemaal in de tendens waar merkel toe heeft gewerkt dat deze jongemannenstroom, want vluchtelingen zijn het niet' naar duitsland zijn gedreven. Die geeft ze niet op tenzij het veroorzaakt wat ze wil; burgeroorlog en daarmee totale afwending van berechting van de EU boevenbende waar ze deel van uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen worden
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
http://m.radio1.nl/item/3(...)se-daders-van-belang
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[populistisch]Die man wordt betaald van jou belastingscenten!!!1111!!11!11[/populistisch]quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomen
slaat nergens op gewoon Europeanen doen zoiets niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.
Juist ja...
Ik zag het net, zum kotzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie je dat ergens aan dan, dragen ze een bordje bij aankomst ik ben architect of ik ben een verkrachter?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:13 schreef KingRadler het volgende:
Ouders met borden Vluchtelingen Welkom.
Opeens word hun dochter verkracht door een Vluchteling.
Slaan ze om en zijn ze opeens tegen.
Het duitse nieuws is van het zelfde netwerk als de nos, het zijn propaganda kanalen, als je de waarheid zoekt moet je daarvoor niet bij de tv of staatskranten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij hebben die Duitsers nog weinig geleerd. Ik had het Duitse nieuws aangezet en heeeeel toevallig hadden ze het in een apart item over seksueel misbruik binnen de kerk.
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Peachbird het volgende:
Nou sorry mensen ik heb die radio aflevering maar afgezet want zelfs bij mij begonnen de handen te jeuken van dat geleuter van meneer "waren het dan asielzoekers?! dat weten we nog helemaal niet".
Vertel me alsjeblieft dat die man snel verhuist naar turkije.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ook mee eens, links en rechts zijn nep termen, het enige wat er toe doet is waarheid. Dat link en rechts daar beiden proberen stokpaardjes uit te kleien weten we ook allang, dat is politiek/oplichterijsgilde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?
Bij links zitten mensen net zo als bij rechts ook, kom met iets anders als alleen links is aan het downplayen zeg,
Die zie ik natuurlijk graag voorbij komen, die van die kas van de dakloze krant die zie ik dan echter niet minder lief voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
of als een corrupt politicus een lid is van de VVD.
Lang verhaal voor essentieel hetzelfde; politieke huichelaars gebruiken stokpaardjes. De werkelijke vraag die gesteld moet worden is waarom zetten we dit soort types op een podium en gaan we zelf zo laag mogelijk bij de grond zitten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de daders mijnwerkers waren geweest, of studente filosofie van de Katholieke Uni Tilburg had ik dat ook benoemd willen zien. Het wordt daarmee duidelijk welke demografische groep aandacht moet krijgen in aanpak.
Van Jole wil het afserveren, er zijn geen specifieke etnische problemen.
Maar als uit onderzoek blijkt dat Blanke Agenten in de VS veelal Negers (oeh, het N word) neerschieten is hij als de kippen bij dat te benoemen, of als een corrupt politicus een lid is van de VVD, dan wordt dat ook benoemd.
inderdaad, wat is dat toch met dat volk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Hathor het volgende:
Overigens gebeurt dit al jaren achtereen in Parijs, ook daar trekken grote groepen noordafrikanen naar plekken waar veel mensen bijeen komen om feest te vieren met oud en nieuw, en vallen ze iedereen lastig en gooien vuurwerk in de menigte, en verstieren ze het feest voor iedereen.
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef trabant het volgende:
De eerste twee lopen alweer vrij rond: http://www.spiegel.de/pan(...)-frei-a-1071164.html
Hopelijk lekken er wat foto's.
quote:Seksueel geweld is niets nieuws
Loreen 8 jan 2016 Seksueel geweld is niets nieuws2016-01-08T01:52:07+00:00 COLUMNS &OPINIE, INZENDING, SEKSUEEL GEWELD
Wie heeft het niet gehoord, in Duitsland heeft een massale aanranding plaatsgevonden van vrouwen door asielzoekers. Vreselijk wat daar is gebeurd, en terecht dat veel mensen hier gechoqueerd op reageren. Toch?
In mijn ogen wel. In mijn ogen is seksueel geweld iets waar altijd gechoqueerd op gereageerd zou moeten worden. Toch is dat niet wat gebeurt.
Voor iedereen die geen autochtone man is, is het al lang bekend dat seksueel geweld niet meegekomen is met de recente vluchtelingenstroom. Seksueel geweld jegens vrouwen is al heel lang een heel groot probleem in Nederland. Zo groot, dat het zelfs normaal geworden is. En daar zit dus het echte probleem.
Er is een klimaat ontstaan waarbij seksueel misbruik door autochtone mannen goedgepraat, genegeerd en weggeschoven wordt. Bijna iedere vrouw heeft wel een vorm van negatieve seksuele ervaringen. Dat kan variėren van verbaal seksueel geweld tot lichamelijk seksueel geweld in allerlei gradaties. Het wordt als doodnormaal gezien als je als Nederlandse vrouw in de kroeg wordt betast. Als mannen grommend tegen je op staan te rijden als je staat te dansen. Als je in je kruis gegrepen wordt. Of tegen de muur gedrukt met de woorden “ik weet wel dat je me wil, ook al weet je dat zelf nog niet”. Het is normaal dat als je gezellig met een jongen gekletst hebt, hij daarna van je verwacht dat je met hem naar bed toe gaat. Het is normaal dat een jongen vervolgens gaat proberen je over te halen toch seks met hem te hebben als je zegt geen interesse te hebben, hij had immers een hoop tijd in je geļnvesteerd omdat hij verwachtte seks met je te gaan hebben. Het is normaal als de jongen bij een niet bevredigend resultaat zelfs boos wordt, je had hem immers op het verkeerde spoor gezet door met hem te kletsen. En nee, ik heb het nu niet over de “sissende Marokkaantjes”, iets wat door autochtone mannen natuurlijk breed uitgemeten en verafschuwd wordt. Nee, ik heb het over de autochtone Nederlandse bevolking die zo doet en denkt.
Wist je dat het zelfs zo normaal is geworden dat vrouwen maar seks met mannen horen te hebben omdat mannen daar nou eenmaal zin in hebben, dat er een heuse term is die mannen gebruiken om aan te geven hoe zielig ze zijn als een vrouw wel haar vriendschap geeft aan een man maar niet haar lichaam? “De friendzone” wordt het genoemd, en mannen die gevangen zijn in zo’n zone waar ze niet de seks krijgen die ze verdienen krijgen alle steun van hun kameraden die begrijpen hoe zwaar ze het hebben.
Maar dit is dus zogezegd normaal. Probeer je als vrouw aan de autochtone bevolking duidelijk te maken dat het niet normaal is dat je niet gewoon op stap kan gaan zonder bang te zijn in je kruis gegrepen te worden, zonder oneerbare voorstellen te krijgen, zonder verkracht, aangerand of bedreigd te worden, dan gebeurt het volgende: dan komt het door jezelf. Dan had je maar geen rokje aan moeten doen, dan vraag je er immers om om betast en bereden te worden. Dan had je maar niet met die jongen moeten kletsen, dan had je maar niet naar hem moeten lachen, dan had je maar niet moeten dansen. Als je als vrouw zijnde namelijk een rokje aan hebt, of lacht, kletst of danst, dan zijn mannen van mening dat je hen daarmee eigendom over je lijf geeft.
Alle vrouwen die ik ken hebben zelf, persoonlijk, seksueel geweld meegemaakt. Allemaal. Geen een van die vrouwen heeft aangifte gedaan, geen een van deze vrouwen is als statistiek terug te vinden in het nieuws. Sterker nog, als je deze vrouwen vraagt of ze seksueel geweld hebben meegemaakt zullen velen antwoorden met “nee”. Als je dan echter door zou vragen, kom je er achter dat diezelfde vrouw die zegt dat ze geen seksueel geweld heeft meegemaakt, op haar 6e is betast door de oppas, dat toen ze 16 was een jongen probeerde seks met haar te hebben terwijl zij dat niet wou, dat tig keer verbaal seksueel geweld tegen haar is gebruikt. Maar dat is dus “normaal”. Dat wordt ons namelijk voorgehouden door de autochtone mannen, en wij geloven het. Je moet ook wel, want anders word je belachelijk gemaakt, ben jij die op hol geslagen feministe, die dramaqueen, die aandachttrekker, dat meisje dat zo moeilijk doet over iets wat toch duidelijk een grapje was.
Maar weet je, het is niet normaal. En ik hoop dat mensen daar een keer bij stil gaan staan. Dat de verontwaardiging die nu gevoeld wordt, voortaan gevoeld wordt bij “seksueel misbruik” in plaats van bij “seksueel misbruik door asielzoekers”. Want wat maakt dit nou zo anders? Tolereren de autochtone mannen niet dat er aan “hun vrouwen” gezeten wordt?
Misschien dat daar eens over nagedacht kan worden, op het moment dat het vrouwbeeld van de Islam weer bekritiseerd wordt. Als weer voorgesteld wordt om asielzoekers een cursus “respect voor vrouwen” te laten volgen. Misschien dat er nu eens aandacht kan komen voor het vrouwbeeld in de huidige westerse wereld. Misschien dat hier over gediscussieerd kan worden, in plaats van over de onzin dat dit bericht uit de media is gehouden omdat asielzoekers niet negatief in het nieuws mogen komen. Bij gelijksoortige situaties met blanke mannen staat de volgende dag in de krant “carnaval zonder noemenswaardige incidenten verlopen”. Seksueel geweld is al jaren een probleem in de westerse wereld, maar het feit dat de autochtone mannelijke bevolking weigert naar het eigen aandeel daarin te kijken maakt het probleem nog veel groter. Ja, het incident in Duitsland was vreselijk, en verdient het om uitgebreid besproken te worden. Omdat het om seksueel geweld gaat, niet omdat het om seksueel geweld door asielzoekers gaat.
Iedere autochtone man die nu opeens wel moord en brand roept op internet zou zich kapot moeten schamen. Waar was je de afgelopen jaren met je grote mond? Waar was je afkeer en verontwaardiging voordat het woord “asielzoekers” werd toegevoegd aan seksueel geweld?
- See more at: http://www.krapuul.nl/ove(...)sthash.FCoXEhTQ.dpuf
Nutteloos, die duiken meteen onder in de no-go islamitische wijken in hartje duitsland, evenals frankrijk, evenals etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef trabant het volgende:
De eerste twee lopen alweer vrij rond: http://www.spiegel.de/pan(...)-frei-a-1071164.html
Hopelijk lekken er wat foto's.
Niet met een strafblad vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?
Nou na 2 alineas ben ik maar gestopt met lezen, waar heb je die zut vandaan? Wat een ongelooflijk landverraad inmiddels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Volgens krapuul zijn de boosdoeners gewoon "de mannen".
Want alleen de mannen zijn tegen de asielzoekers.
De vrouwen zingen allemaal "je bent welkom".
Vrouwen mogen geen aangifte doen tegen aanranding van autochtone mannen.
Die macht hebben de mannen.
En nu moeten de vrouwen onder dwang van de fascistische mannen aangifte doen, omdat het om asielzoekers gaat.
Vrouwen zijn goed, en mannen zijn slecht.
En met allochtoon autochtoon heeft het niks te maken...
[..]
Aanvragen kan iedereen. Of je hem ook echt krijgt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tijd dat de bevolking zelf voor politie gaat spelen. Hoe zit het met wapens hier in NL kan iedereen een wapenvergunning aanvragen?
Ik ook niet. Noch een aanranding.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb serieus zelfs nog nooit een verkrachting in mijn omgeving meegemaakt.
Als het al gebeurd gebeurt het door junks of mensen uit de psychiatrie, maar het is blijkbaar inderdaad normaal voor half apen, die zijn van zichzelf blijkbaar al psychiatrisch patient dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou na 2 alineas ben ik maar gestopt met lezen, waar heb je die zut vandaan? Wat een ongelooflijk landverraad inmiddels.
Heb serieus zelfs nog nooit een verkrachting in mijn omgeving meegemaakt.
Je kunt de vrouwen in je omgeving eens vragen of en door wie ze ooit lastig zijn gevallen. Je zou best eens kunnen schrikken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
En nu moeten de vrouwen onder dwang van de fascistische mannen aangifte doen, omdat het om asielzoekers gaat.
[..]
Zoiets vraag je toch niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef trabant het volgende:
[..]
Je kunt de vrouwen in je omgeving eens vragen of en door wie ze ooit lastig zijn gevallen. Je zou best eens kunnen schrikken.
dan zeggen ze meteen "ja door achmed/said/rachid/ali".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet?
"Ey vrouwke! Bende gij wel is verkracht ofwa?"
Hij is op non-actief gesteld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die straf mogen ze mij ook wel geven.
Hangt er vanaf wat voor communicatie dat 'eiervrouwke' gewend is. Speltip: kleedt het een beetje in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Polizeichef Albers is met vervroegd pensioen gestuurd. Dit was zijn derde grote blunder in anderhalf jaar tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is op non-actief gesteld.
De kans is groter dat hij ontslagen of gedegradeerd zal worden. Waarschijnlijk gaat 'ie er financieel op achteruit en het is natuurlijk ook een vernedering voor hem.
Maar ja, dit wist hij natuurlijk allang voordat hij bewust leugens verspreidde om een groep buiten de negatieve publiciteit te houden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)udende-kritiek.dhtml
Zijn opdrachtgevers gaan gewoon weer vrijuit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is op non-actief gesteld.
De kans is groter dat hij ontslagen of gedegradeerd zal worden. Waarschijnlijk gaat 'ie er financieel op achteruit en het is natuurlijk ook een vernedering voor hem.
Maar ja, dit wist hij natuurlijk allang voordat hij bewust leugens verspreidde om een groep buiten de negatieve publiciteit te houden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)udende-kritiek.dhtml
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag wordt. Mooi die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen. Mogen ze allemaal sterven die terroristen.
Jah, dat gebeurt nu veel onder bepaalde kringen. Het feit dat een bepaald iets gebeurt (e.g. seksueel geweld) betekent kennelijk dat de frequentie en intensiteit totaal irrelevant geworden zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zoveel interresants had je post niet te bieden, beetje alles op een hoopje gegooid. Babylonische spraakverwarring, merkel doet het goed bij sommigen hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik had het nog veranderd. Waarom quote je zo snel? Lees je wel alles?
Dit soort mensen moeten ze opsluiten. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, maar onze vrijheid daarnaast om dit soort types te beschamen om hun achterlijkheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit soort mensen moeten ze opsluiten. Walgelijk.
Volgens mij alleen als je in een schietvereniging bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zijn opdrachtgevers gaan gewoon weer vrijuit natuurlijk.
Liever per directe ingang afgezet en voor een tribunaal gebracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke. Merkel en co zouden wat mij betreft per direct ter verantwoording geroepen moeten worden.
Waarom niet, je merkt wel aan het antwoord of het kan of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef trabant het volgende:
[..]
Polizeichef Albers is met vervroegd pensioen gestuurd. Dit was zijn derde grote blunder in anderhalf jaar tijd.
Eigenlijk wel jammer zag liever dat ze zoveel als mogelijk met zich mee slepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat een Politiek-correcte (ook wel leugenachtige wegkijker genoemd) ontslagen wordt. Moge er vele volgen.
Dat had wat mij betreft ook net die aanranders in Keulen mogen gebeuren, stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geļnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
Die zal niet lang op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef DeKnuppel het volgende:
De veiligheidsdiensten richten zich teveel op bommen en pistolen en te weinig op normen en waarden van die vluchtelingen richting minderheden toe. Dit was een hele slimme terroristische aanval. Gewoon een grote groep vrouwen aanranden en verkrachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik ben benieuwd wat de volgende aanslag van geļnfiltreerde ISIS vluchtelingen wordt. Mooi trouwens die terrorist die gisteren door de Franse politie om zeep werd geholpen en wiens lijk nog lang oneerbiedig op straat moest liggen. Mogen terroristen allemaal een pijnlijke, langzame dood sterven.
scherp opgemerktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
http://www.theguardian.co(...)stions-new-years-eve
Skip het artikel.
Scroll naar beneden voor de comments.
Nu zie je comments uitgekozen door de redactie.
Klik op: View more comments
Nu zie je nog een paar comments gekozen door de redactie.
Scroll nu iets verder naar beneden om de overige reacties te zien.
Klik op: Order by: Recommendations.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Haha, The Guardian. Wat een belachelijk medium. Schande voor het journalistieke gebied. Per direct afschaffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef YazooW het volgende:
http://www.theguardian.co(...)stions-new-years-eve
Skip het artikel.
Scroll naar beneden voor de comments.
Nu zie je comments uitgekozen door de redactie.
Klik op: View more comments
Nu zie je nog een paar comments gekozen door de redactie.
Scroll nu iets verder naar beneden om de overige reacties te zien.
Klik op: Order by: Recommendations.
Vergelijk nu de comments die de redactie heeft uitgekozen met de hoogst beoordeelde comments door de lezers.
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef KingRadler het volgende:
Pepperspray is ook al uitverkocht in Duitsland. Vrouwen voelen zich niet meer veilig.
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit doet me dan wel weer deugd tenminste 1 bedrijfstak die aan de economie mee gaat doen.
Had er nog niet aan gedacht, maar op ons wenslijstje gaan zetten!
Oei valt dus af, is hier verboden in het land, geweldig zeg!
Xmaker is het alternatief, blauw gezicht spuiten dus!
liveeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
http://www.radio1.nl/popup/webcam
Gekke eend is dan weer wel degene met de meest realistische kijk op dit gebeuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten is die maffe Francisco Yolo weer bij Radio 1. Dit keer in discussie met gekke eend (Wierd Duk).
Volgens mij in Duitsland niet verboden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Briljant eigenlijk zon xmaker, gewoon aanvallers markerenal zul je dan zien dat merkel en eigenlandse trawanten meteen spul gaan sturen dat dat er meteen af kan wassen in het politiebureau waarop ze weer vrijgelaten worden oid, klinkt gek maar gekker is al gebeurd.
Moet je wel deo nemen met alcoholquote:
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij in Duitsland niet verboden?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pepperspray
Check.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef YazooW het volgende:
Deodorant spray werkt ook, schijnt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
ook als is het verboden, ga naar youtube en zoek op "how to make pepperspray"
Een auto loopt erop dus ik denk dat het kan, heb al gezien dat het iemand deed met haarlak.quote:
Zo dat heb ik na een minuut weer uitgeklikt. Radio 1 mag van mij van de zender verdwijnen. (dat is mijn mening voorals iemand mij nu hypocriet noemt mbt vrijheids van meningsuiting)quote:
Alles is fantastisch is het laatste nieuws, alle kritiek komt van extreem rechtse hoek, het waren maar 4 syriers van de 1000 man. (dit is mijn verwachting iig)quote:
politiechef met vervroegd pensioen gestuurdquote:
Die slaat de linkse politie genadeloos neerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn er nog geen massale demonstraties en protesten?
Ik weet niet goed wat de bedoeling is van Van Joele iig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef YazooW het volgende:
Heerlijke discussie op Radio 1. Wat een idioot die Yole.
Dat is nu eenmaal het linkse verhaal: alles draait om materiele zaken, en oplossingen kunnen dus ook altijd alleen maar materieel zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben wel cynisch over de toekomst naar aanleiding van dit (voor mij indrukwekkende) nieuwsitem.
Ik denk namelijk dat er niet veel verandert in de politieke discours.
De Duitse SPD wil 5 miljard euro inzetten voor integratie (lees dus wat mij betreft: uitdelen van diverse subsidies voor de 'kansenjongerenclubjes', niet gemengd zwemmen, etc.) naar aanleiding van de gebeurtenissen in diverse Duitse steden tijdens de viering van de jaarwisseling.
Ergo, in mijn opinie althans, Angela Merkel die eigenhandig het Europese immigratiebeleid bepaalt, de geschiedenis van de resultaten van het uitzettingsbeleid (of de periodieke generaal pardon) en de ambities immer toenemende Europese integratie te bevorderen door de status quo en er is over vier jaar weer voldoende potentiėle kiezers voor de CDU en SPD.
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
Zaterdag Pegida in Keulen geloof ik. Dat zal wel grooot worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef syndroom het volgende:
Heb jij ooit een massademonstratie gezien die niet langs vooraf bepaalde paadjes liep en inclusief toespraken van 2ekamer politici?quote:
Die asielzoekers kregen anders ook makkelijk een massa op de been bij het station van Keulen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat massale demonstraties en protesten altijd georganiseerd worden en in dit geval wordt er iets opgezet om op te roepen voor EU ordetroepen en daarmee een grenzenloos EU leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |