SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ich will is mooier trouwensI love music |Ajax forever
Je moest ook geen hater zijn van bijvoorbeeld een Cliff Richard.quote:Op maandag 28 december 2015 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook veel rommel trouwens.
Itsy Bitsy Teeny Weeny
No More Boleros
Dansez Maintenant
I remember Elvis Presley![]()
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
NU gaan wel los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Du hast mich gefragt, und ich hab' nichts gesagt!Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Sonne zeker?quote:Op maandag 28 december 2015 13:36 schreef NaturalScience het volgende:
En over 4 uur gewoon NOG EEN KEER RAMMSTEIN!!!
liever 10x cliff dan 10x blaf.quote:Op maandag 28 december 2015 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je moest ook geen hater zijn van bijvoorbeeld een Cliff Richard.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mutter album
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ach wat leuk, Rob mag zo zijn allereerste plaatje op nationale radio nog eens draaienWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik moet mij inhouden om niet met spullen te gaan gooien.
Ik doe even een korte meditatie sessie hier.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Fransiequote:
Hoort dit zo electronisch te klinken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ach Amour is wel een mooi liedje toch, maar verder wel een beetje tienermetalquote:Op maandag 28 december 2015 13:36 schreef Gehenna het volgende:
Rammstein
Maar wel leuk daar ze er in staan
net als Slipknot bijvoorbeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat krijgen we nou?
Iedereen ineens helemaal into Rammstein?
Een paar jaar geleden kon je het hier nog niet slijten...![]()
Nou dat weet ik niet hoor...quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever 10x cliff dan 10x blaf.Trotste mama van Ambar
aaahahahaquote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach Amour is wel een mooi liedje toch, maar verder wel een beetje tienermetal
net als Slipknot bijvoorbeeldReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Engel is wel beter trouwensOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Jammer. Ich will is echt veul beter.quote:I love music |Ajax forever
Nee hoor, ik ben nog steeds niet om.quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat krijgen we nou?
Iedereen ineens helemaal into Rammstein?
Een paar jaar geleden kon je het hier nog niet slijten...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Echt totaaaaaaaal niet met elkaar te vergelijken. Al heeft Du Hast inderdaad niet echt diepgang.quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach Amour is wel een mooi liedje toch, maar verder wel een beetje tienermetal
net als Slipknot bijvoorbeeld![]()
Volgend jaar ga ik Seemann erin stemmen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb de 1999 lijst beluisterd en vond m, hoewel wat saaier, wel kwalitatief beter dan de huidige.quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vond t toen goedkope rommel en dat vind ik nog steedsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Spieluhr
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh ja deze
Nee, ik ga geen Rammstein-fan worden
als bands niet maar tis allebei een beetje tienermetal.quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt totaaaaaaaal niet met elkaar te vergelijken. Al heeft Du Hast inderdaad niet echt diepgang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb wel liever Cliff dan Coldplay.quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de 1999 lijst beluisterd en vond m, hoewel wat saaier, wel kwalitatief beter dan de huidige.Trotste mama van Ambar
Origineel van Craig David, of toch van de Sugababes?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb liever Coldplay van een cliffquote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel liever Cliff dan Coldplay.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het heeft een kitscherig element maar heeft niks met tienermetal te maken.quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als bands niet maar tis allebei een beetje tienermetal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik wou dit al zeggenquote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Craig David, of toch van de Sugababes?
quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb liever Coldplay van een cliff![]()
![]()
Het origineel van de Sugababes..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ook, maar dan hebben we de liedjes nog steeds.quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb liever Coldplay van een cliffTrotste mama van Ambar
Volgens mij ken ik dit nummer van een cover ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben te traag vandaagquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Sugarbabes is beter
Wat een onzin. Net als de eerste 2 albums van Slipknot overigens ook tekort worden gedaan met die term maar Slipknot verdedigen gaat wel wat ver.quote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als bands niet maar tis allebei een beetje tienermetal.![]()
![]()
Kan er niks aan doen. Iedere keer weer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Of ik ben Speedy Gonzales vandaag.quote:Trotste mama van Ambar
Wat een contrast met Rammstein maar wederom erg mooi
Alleen het refreinquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij ken ik dit nummer van een cover ofzo.![]()
Ik dacht bij het lezen van de titel aan de versie van de sugababes, en toen dacht ik nee, dat is een andere.quote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer zo'n nummer dat ik niet kende qua naam maar die intro ken ik dan wel weer.![]()
Nouja het is metal, en ik vond het een blauwe maandag leuk, toen ik een tiener was. Dus ik zeg ook tienermetalquote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft een kitscherig element maar heeft niks met tienermetal te maken.
Robert Moog died for our synths![]()
Tis toch wel een beetje een 'my first metalband' hoor, komt ook door de tijdsgeest overigens, Metallica heeft dat ook wel maar die hebben tenminste nog wat ouwe lullen om hun imago op te vijzelen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft een kitscherig element maar heeft niks met tienermetal te maken.
Linkin Park is er nog zo eentje. Al vind ik Rammstein van die 3 wel de beste.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hou het op mijn traagheidquote:Op maandag 28 december 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ben Speedy Gonzales vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Prima voor tijdens tantrische seksWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
+1quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog steeds niet om.Make love, not war ☮![]()
Ik dacht al... duurt langquote:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Meiden van Holland.quote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792
Heb ik gehoord, tenminste. Zelf geen ervaring mee.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opvallende steiger wel...I love music |Ajax forever
quote:For you, there'll be no more crying.
Zonder de ring van Herman stond Claudia nu niet op 4Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit nummer gaat over BraddieThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ken hem van de aftiteling van de film Léon The Professionalquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Evertjan het volgende:
Zat toch ook in een reclame dit nummer?![]()
Klopt, de harde versiequote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meiden van Holland.
Heb ik gehoord, tenminste. Zelf geen ervaring mee.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker in het water, ik ga alvast naar huis, ik zie je een druppel later.Trotste mama van Ambar
Was jij hier al eerder?quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan wordt het idd kutquote:Op maandag 28 december 2015 13:43 schreef Djeez het volgende:
Volgend uur wordt kut, dus gaat de tv op 792Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alle ellende begint bij Herman van Veenquote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zonder de ring van Herman stond Claudia nu niet op 4![]()
Radio 2.. ow ja daar luister ik ook altijd naar..
Waarom?
Nou.. hilversum 3 bestond nog niet..
(Spijkers met koppen)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Radio 2.. ow ja daar luister ik ook altijd naar..
Waarom?
Nou.. hilversum 3 bestond nog niet..
(Spijkers met koppen)
Nee, is tegenwoordig meer NPO538quote:Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef djenneke het volgende:
Hilversum III bestaat niet meer... lalala"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de Pokemonquote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker in het water, ik ga alvast naar huis, ik zie je een druppel later.![]()
Radio 2 is het nieuwe Hilversum III[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De clip loopt niet synchroon met de tekst...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rob, ben jij dat?quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Alfred Jodokus Kwak
Das al heel de tijd zoquote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:
De clip loopt niet synchroon met de tekst...![]()
![]()
Aha, dat heb ik wel vagelijk gelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ga je schamen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.My friends all drive horses![]()
Da's eerder regel dan uitzondering, geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:
De clip loopt niet synchroon met de tekst..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kijk jij ook 792?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Valt me nu pas opquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
oh ik was aan t eten denk ikquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Start een actiequote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zeker Alfred Jodokus Kwak was mijn leven als klein kind.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de PokemonTrotste mama van Ambar
Geen enkele doet dat. Lijkt me toch geen moeite om dat even gelijk te laten lopen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:
De clip loopt niet synchroon met de tekst...And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Die is veel leuker inderdaad ja.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
McVieThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat had wel een iets aansprekender plaat mogen zijn trouwens.quote:
Kleine lies?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Arme Rob, wordt een zwaar uur. Lijkt wel of elke keer vanaf 14 uur kut is. Gisteren ook al zo, met veel platen van de laatste drie jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tango In The Night was het laatste goede wat ze gemaakt hebben.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind dit echt 1 van de mindere van FMI love music |Ajax forever
Gebrek in je opvoedingquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Herman van Veen wel maar dit nummer niet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En toen besloten ze in 1987 twee Lindsey wannabees mee te nemen op tour.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Tango In The Night was het laatste goede wat ze gemaakt hebben.
Daar was het al mis gegaan...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ga ik overslaanquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uur![]()
![]()
Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.quote:![]()
En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat wasquote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit echt 1 van de mindere van FM
Dan hoeft hij ook geen klaagmails voor te lezen van ene Rob S. uit Hilversum.quote:Op maandag 28 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk helemaalniet dat Rob problemen heeft met t volgende uurReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij zal wel iets over 991 vertellenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
oh As Long As You Follow was niet het nummer wat ik bedoelde. Ik bedoelde Seven Wonders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dat was Big Lovequote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit het beste liedje op die studioplaat wasI love music |Ajax forever
Mensen beginnen ook bordjes en papiertjes met teksten omhoog te houden.quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
Dat zwaaien begint wel irritant te worden![]()
Ik vind Seven Wonders en Everywhere best goedquote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
whut.. nee, buiten deze en de liveuitvoeringen van Big Love was het bijna allemaal rommel... As Long As You Follow is ook nog wel aardig, die stond daar ook op toch?
Daar was het al mis gegaan...
Mystified is ook mooi
990 is wel een bazennummer overigensquote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal wel iets over 991 vertellenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmmm... nah.....quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben opgegroeid met Alfred J. Kwak. Daar had ik ook CD's van en ik keek het altijd op TV. Maar dit nummer vond ik niet veel.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In de liveuitvoering zekerquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gym Class Heroes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind de studioversie ook mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de liveuitvoering zekerI love music |Ajax forever
SupersletOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey een leuke van Supertramp..I love music |Ajax forever
Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal wel iets over 991 vertellen![]()
Gestemd op Fool's Overture
Supertramp wel leuk hoor, maar ik vind het typisch dat elk jaar het hele Best Of album in de lijst staat.My friends all drive horses![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Aren't we all?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.
Nee gewoon dat het zijn allereerste ploatje op dn nationale radio wasquote:Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Naakt op de fiets zonder zadel ingezongen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alleen bij het inzingen van Eternal Flamequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lijkt wel een dartscafe straks zien we nog volwassen mensen rond lopen verkleed als Oempaloempasquote:Op maandag 28 december 2015 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen beginnen ook bordjes en papiertjes met teksten omhoog te houden.![]()
Die is veel beter dan dees.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook als ik onder de douche gaquote:Op maandag 28 december 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen bij het inzingen van Eternal FlameOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wist niet dat de zanger van Fall Out Boy daar ook in meedeed.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het allebei niks, maar dat was wel echt teringslechtquote:
Eerst was ik bangOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kom maar op met de Hermes House Band grappen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HHB
I WILL SURVIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Het origineel van de Hermes House Band is beterOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk nummer als Ajax weer eens in de kuip gescoord had...I love music |Ajax forever
Maar 15 jaar ouder.... valt best mee... mn ex is 18 jaar en 9 maand ouder.quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is wel een lekkere als je 10-0 voor staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Grootste én laatste hit van haar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Geschreven door Feyenoord fans, heb ik gehoord.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh, dan ben ik met 34 waarschijnlijk veel te jong voor je.quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar 15 jaar ouder.... valt best mee... mn ex is 18 jaar en 9 maand ouder.![]()
Meerendeel van de stemmers zal wel vrouw zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
We hebben een band tijdens een bruiloft op de rivier in York verteld dat als ze dit zouden spelen we ze overboord zouden flikkeren.
Het is niet gespeeld...![]()
Dat zeg jij als BSB fan?quote:I love music |Ajax forever
En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.
Waarom staat die eigenlijk niet in de lijst met Hey Marlous?quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Hier mag alleen Jan Dirk Stouten doorheen praten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meerendeel van de stemmers zal wel vrouw zijn![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een lekkere als je 10-0 voor staat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vond deze ook leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band is beter.
Toen zat Jaap, die x-factor won, er nog bij. Die is nou getrouwd met Kim Kötter.![]()
ik wist wel dat ie zijn beste tijd op de radio gehad heeft...quote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Gijs Staverman over een maand of drie 50 wordt? Ik ben licht geschokt.I love music |Ajax forever
Net zo schokkend inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat hij wordt afgelost door iemand die al vijftig ís.![]()
Same differencequote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Klopt en ook iets te wormvormigquote:Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik met 34 waarschijnlijk veel te jong voor je.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook typisch een liedje voor de homoseksuele mannelijke medemens.
Breaking:
Het origineel was NIET van de Hermes Houseband[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is muziek met een lach en een traan.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet????quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking:
Het origineel was NIET van de Hermes HousebandOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ah... nooit geweten...quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek met een lach en een traan.I love music |Ajax forever
Lachen om de fans, tranen om de kwaliteit?quote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek met een lach en een traan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tranen van het lachen iddquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek met een lach en een traan.![]()
Nou nou nou, het is leuke muziek.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat verbaast me inderdaad nietsquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doet het ook goed tijdens de Homo 100, als ik me goed kan herinneren.![]()
![]()
Toch knap dat hij die kuturen steeds krijgt.quote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb medelijden met Rob voor het komemde uurtjeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik word inderdaad vaak uitgelachen als ik in de supermarkt loop met mijn BSB t-shirt.quote:Op maandag 28 december 2015 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lachen om de fans, tranen om de kwaliteit?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
daarom verheug ik me er wel een beetje opquote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb medelijden met Rob voor het komemde uurtje
Rob heeft hooguit problemen met Marco en dit is niet zijn slechtsteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij verheugt je nu al op 842 zekerquote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word inderdaad vaak uitgelachen als ik in de supermarkt loop met mijn BSB t-shirt.![]()
Jawel.. van half 1 tot 8 voor 5 en vanochtend een klein uurtjequote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]je hebt in alle topics vanaf vannacht gepost. Heb je niet geslapen?
Daarom ik heb ik extra lang geslapen vandaag.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef Strani het volgende:
Rob krijgt wel meteen Anouk. Dat is toch mazzel.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou je lachen?quote:Op maandag 28 december 2015 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat ik zou lachen als ik de verwijzing begreep?
Zou je huilen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Was wel een feessie vlak na 5-enquote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]je hebt in alle topics vanaf vannacht gepost. Heb je niet geslapen?
Ik vind het soberso al opmerkelijk dat Rob een lijstje presenteerd.Trotste mama van Ambar
1000 Stay Rihanna feat. Mikky Ekko
999 Girl Anouk
998 Jumping Jack Flash The Rolling Stones
997 Blurred Lines Robin Thicke
996 You're Beautiful James Blunt
995 It's A Long Way There Little River Band
994 The Blower's Daughter Damien Rice
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato ja, waarom?
992 You Oughta Know Alanis Morissette
991 Bicycle Race Queen
990 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward
989 Because The Night Patti Smith![]()
![]()
Hoelaat is dat ongeveer?quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom ik heb ik extra lang geslapen vandaag.![]()
Nou, mooi dat het dartsen nu begint.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef cafca het volgende:
999 Girl Anouk
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato ja, waarom?
991 Bicycle Race Queen
989 Because The Night Patti SmithReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je bent een vent!quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zonder me te kennen?
Dat is al genoeg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hazes krijgt hij ook nog vandaag.quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rob heeft hooguit problemen met Marco en dit is niet zijn slechtste
999 Girl Anouk
998 Jumping Jack Flash The Rolling Stones![]()
997 Blurred Lines Robin Thicke![]()
996 You're Beautiful James Blunt![]()
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato![]()
991 Bicycle Race Queen
989 Because The Night Patti Smith
Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.quote:![]()
999 Girl Anouk
998 Jumping Jack Flash The Rolling Stones![]()
996 You're Beautiful James Blunt(helemaal grijs gedraaid toen het net uit ging met mijn eerste vriendin)
![]()
995 It's A Long Way There Little River Band![]()
994 The Blower's Daughter Damien Rice![]()
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato ja, waarom
991 Bicycle Race Queen![]()
990 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward![]()
989 Because The Night Patti Smith![]()
![]()
Dat vind ie wel leuk hoorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doe je dit de komende nachten ook?quote:Op maandag 28 december 2015 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel.. van half 1 tot 8 voor 5 en vanochtend een klein uurtje
Ja, prachtig! Al was het het achteraf niet waard. Hopelijk zakt Ich Bin Wie Du weer 100 plaatsen en komt het op een normaal tijdstip uit.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was wel een feessie vlak na 5-en![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef cafca het volgende:
999 Girl Anouk
993 Waarom Nou Jij Marco Borsato
992 You Oughta Know Alanis Morissette Te vaak gehoord, dus
991 Bicycle Race Queen
990 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward![]()
![]()
989 Because The Night Patti Smith Geschreven door The Boss, dusOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Als jij die bejaarde kerels eens links laat liggen zou je wellicht een hele andere kijk op mannen krijgenquote:![]()
![]()
Dat zal ze enorm kunnen waarderen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En nog niet door de zendercoördinator achter de microfoon is weggetrokken.quote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het soberso al opmerkelijk dat Rob een lijstje presenteerd.
Ah ja, #teamcarolienquote:Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef Evertjan het volgende:
Die producer van Rob is een tof wijf"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Schat, mijn ex is geen kerelquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij die bejaarde kerels eens links laat liggen zou je wellicht een hele andere kijk op mannen krijgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zaagmans geweest.
Hopelijk een genottelijke #1000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je mag dan wel geen lijst hebben, je hebt Gijs wel gehoordquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaagmans geweest.
Hopelijk een genottelijke #1000Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is niet de planningquote:Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dit de komende nachten ook?Of nog wat meer mensen stemmen erop zodat ie een uurtje of 10 's ochtends komt.quote:[..]
Ja, prachtig! Al was het het achteraf niet waard. Hopelijk zakt Ich Bin Wie Du weer 100 plaatsen en komt het op een normaal tijdstip uit.I love music |Ajax forever
I did it all for the noekiequote:Op maandag 28 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Lach maar, maar je hebt het wel tegen een Anouk-fan. Hier in huis noemen we haar trouwens Noekie.
C'mon
The noekie
C'mon
So you can take that cookie
And stick it up your, yeah!!![]()
Kijk, dat past helemaal bij Anouk, toch?quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
I did it all for the noekie
C'mon
The noekie
C'mon
So you can take that cookie
And stick it up your, yeah!!![]()
:pquote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, nou begrijp ik de verwijzing. Was dat nou zo moeilijk?
Nee hoor. Jij bent gewoon wat traag van begripOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen lijst hebben, je hebt Gijs wel gehoord
Betrapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nummet 991 is het eerste liedje wat Rob draaide bij Radio 3 toen hij daar voor het eerst begon #leukeweetjes![]()
Mag ookquote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef peaceman het volgende:
Of nog wat meer mensen stemmen erop zodat ie een uurtje of 10 's ochtends komt.Maar dat zie ik niet snel gebeuren, de laatste jaren daalt ze steeds een beetje.
![]()
Nu verdien je definitief een pak slaag van de Rammstein leden.quote:Op maandag 28 december 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch wel een beetje een 'my first metalband' hoor, komt ook door de tijdsgeest overigens, Metallica heeft dat ook wel maar die hebben tenminste nog wat ouwe lullen om hun imago op te vijzelen.
Linkin Park is er nog zo eentje. Al vind ik Rammstein van die 3 wel de beste.![]()
Nope, dat was radio 1/2 s nachtsquote:Op maandag 28 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
Nummet 991 is het eerste liedje wat Rob draaide bij Radio 3 toen hij daar voor het eerst begon #leukeweetjes
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Noobie had je dat nou niet even kunnen zeggen?quote:Op maandag 28 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
Nummet 991 is het eerste liedje wat Rob draaide bij Radio 3 toen hij daar voor het eerst begon #leukeweetjesI love music |Ajax forever
Dacht dat t algemeen bekend was... eiglijk..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: