Das al heel de tijd zoquote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:
De clip loopt niet synchroon met de tekst...

Aha, dat heb ik wel vagelijk gelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 week geleden denk ik... met Herman en zn ring die hij aan Claudia had gegeven.

Ga je schamen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit ken ik dus echt niet en ik denk dat ik ook niks heb gemist.

Da's eerder regel dan uitzondering, geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:

Kijk jij ook 792?quote:

Valt me nu pas opquote:

oh ik was aan t eten denk ikquote:

Start een actiequote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.

Zeker Alfred Jodokus Kwak was mijn leven als klein kind.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort die tune in de top2000 ipv de Pokemon

Geen enkele doet dat. Lijkt me toch geen moeite om dat even gelijk te laten lopen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:46 schreef Djeez het volgende:

Die is veel leuker inderdaad ja.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind dat Spetter Pieter Pater ook in de Top 2000 moet.

Dat had wel een iets aansprekender plaat mogen zijn trouwens.quote:

Arme Rob, wordt een zwaar uur. Lijkt wel of elke keer vanaf 14 uur kut is. Gisteren ook al zo, met veel platen van de laatste drie jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |